Νομίζω μετά και από τις τελευταίες διευκρινήσεις έχουν διευθετηθεί οι περισσότερες εκρεμότητες.
Αν ο αντιπρόσωπος καλύψει το κόστος της κεραίας και διαθέσει το πληκτρολόγιο σε μία συμβολική τιμή για να μην μπεί μέσα -και για όσους συμμετέχοντες το θεωρούν σημαντικό- εγώ δεν θα έχω κανένα παράπονο, με εξαίρεση την έλλειψη ενημέρωσης για την ημερομηνία της παραλαβής. Θα μπορούσε να μας πει ο αντιπρόσωπος ότι η αποστολή από το εργοστάσιο έγινε τότε και αναμενει παραλαβη τότε και διανομή όχι πριν από τότε και εκτός απροόπτου. Ανθρώπινα. Ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα. Είναι κρίμα να υποπτευόμαστε, να κατηγορούμε ή να αφήνουμε υπονοούμενα για κάποιους που απ' ότι φαίνεται έμπλεξαν με μία εταιρεία που πιστεύει ότι αρκούν μόνο οι προδιαγραφές του μηχανήματος (και αυτές θεωρητικές) για να αποκτήσει κομμάτι της αγοράς.
Αν ο αντιπρόσωπος καλύψει το κόστος της κεραίας και διαθέσει το πληκτρολόγιο σε μία συμβολική τιμή για να μην μπεί μέσα -και για όσους συμμετέχοντες το θεωρούν σημαντικό- εγώ δεν θα έχω κανένα παράπονο, με εξαίρεση την έλλειψη ενημέρωσης για την ημερομηνία της παραλαβής. Θα μπορούσε να μας πει ο αντιπρόσωπος ότι η αποστολή από το εργοστάσιο έγινε τότε και αναμενει παραλαβη τότε και διανομή όχι πριν από τότε και εκτός απροόπτου. Ανθρώπινα. Ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα. Είναι κρίμα να υποπτευόμαστε, να κατηγορούμε ή να αφήνουμε υπονοούμενα για κάποιους που απ' ότι φαίνεται έμπλεξαν με μία εταιρεία που πιστεύει ότι αρκούν μόνο οι προδιαγραφές του μηχανήματος (και αυτές θεωρητικές) για να αποκτήσει κομμάτι της αγοράς.