Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Νομίζω μετά και από τις τελευταίες διευκρινήσεις έχουν διευθετηθεί οι περισσότερες εκρεμότητες.
Αν ο αντιπρόσωπος καλύψει το κόστος της κεραίας και διαθέσει το πληκτρολόγιο σε μία συμβολική τιμή για να μην μπεί μέσα -και για όσους συμμετέχοντες το θεωρούν σημαντικό- εγώ δεν θα έχω κανένα παράπονο, με εξαίρεση την έλλειψη ενημέρωσης για την ημερομηνία της παραλαβής. Θα μπορούσε να μας πει ο αντιπρόσωπος ότι η αποστολή από το εργοστάσιο έγινε τότε και αναμενει παραλαβη τότε και διανομή όχι πριν από τότε και εκτός απροόπτου. Ανθρώπινα. Ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα. Είναι κρίμα να υποπτευόμαστε, να κατηγορούμε ή να αφήνουμε υπονοούμενα για κάποιους που απ' ότι φαίνεται έμπλεξαν με μία εταιρεία που πιστεύει ότι αρκούν μόνο οι προδιαγραφές του μηχανήματος (και αυτές θεωρητικές) για να αποκτήσει κομμάτι της αγοράς.
 
καταρχάς να ευχαριστήσω και εγω τον φιλο νικο για την ενημέρωση αν και δεν ειναι υποχρέωση δικια του αλλα του αντιπροσωπου ολα οσα εχουμε γραψει ισχιουν
και ο εκνευρισμος και η εγκερη πληρωμη που καναμε και τα specs που δεν τηρηθηκαν και δεν ξερουμε και τι αλλαγες θα υποστουν ακομα αλλα και η ημερομηνια παραδοσης που παραμενει αγνωστη ακομα
αλλα με εκείνο που ανησυχησα πιο πολυ απο ολα ειναι μια φραση του νικου την οποια θα πρεπει να την διευκρινίσουμε-ψαξουμε πολυ περισσοτερο
<<Επίσης ότι αλλαγή πραγματοποιήθηκε ως προς την διανομή του ήταν άγνωστη σε μας αφού όταν προτωβγήκε δεν υπήρχε η απόφαση χρησιμοποίησης κέντρου διανομής από Ευρώπη . Ακόμα δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι επιβαρύνσεις της διανομής αυτής γιατί λογικά έχει δοθεί σε εταιρεία courier . Εκτός κι αν έχετε ακούσει κάτι άλλο.>>
γιατι αν διαβαζω σωστά υπαρχει περιπτωση τελικα να κοστισει το μηχανημα παραπανω λογω τελων κλπ κλπ?
 
Απάντηση: Re: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

<<Επίσης ότι αλλαγή πραγματοποιήθηκε ως προς την διανομή του ήταν άγνωστη σε μας αφού όταν προτωβγήκε δεν υπήρχε η απόφαση χρησιμοποίησης κέντρου διανομής από Ευρώπη . Ακόμα δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι επιβαρύνσεις της διανομής αυτής γιατί λογικά έχει δοθεί σε εταιρεία courier . Εκτός κι αν έχετε ακούσει κάτι άλλο.>>
γιατι αν διαβαζω σωστά υπαρχει περιπτωση τελικα να κοστισει το μηχανημα παραπανω λογω τελων κλπ κλπ?

Δεν διαβάζεις σωστά. Αυτό αφορά τους Ευρωπαίους που το παρήγγειλαν απ'ευθείας από την Xtreamer, η οποία σαν δώρο για την αναμονή τους τους το στέλνει από Ευρώπη αντί για Ασία. Το δικό μας το αγοράζουμε από τον Έλληνα αντιπρόσωπο, ο οποίος έχει υπολογίσει τον εκτελωνισμό στην τελική τιμή.
 
Παιδιά , δεν μιλάμε για χρέωση στην κεραία. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα την πληρώσει κανείς. Το μόνο θέμα που έχει και το διαπραγματεύεται είναι το πληκτρολόγιο.
 
Εγώ αναφέρθηκα σε περίπτωση που ο αντιπρόσωπος αναλάβει το χρέος της κεραίας για να μην εκτεθεί απέναντι μας!
Εγώ είμαι πρόθυμος να πληρώσω τη δικιά μου!
 
Νομίζω μετά και από τις τελευταίες διευκρινήσεις έχουν διευθετηθεί οι περισσότερες εκρεμότητες.
Αν ο αντιπρόσωπος καλύψει το κόστος της κεραίας και διαθέσει το πληκτρολόγιο σε μία συμβολική τιμή για να μην μπεί μέσα -και για όσους συμμετέχοντες το θεωρούν σημαντικό- εγώ δεν θα έχω κανένα παράπονο, με εξαίρεση την έλλειψη ενημέρωσης για την ημερομηνία της παραλαβής. Θα μπορούσε να μας πει ο αντιπρόσωπος ότι η αποστολή από το εργοστάσιο έγινε τότε και αναμενει παραλαβη τότε και διανομή όχι πριν από τότε και εκτός απροόπτου. Ανθρώπινα. Ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα. Είναι κρίμα να υποπτευόμαστε, να κατηγορούμε ή να αφήνουμε υπονοούμενα για κάποιους που απ' ότι φαίνεται έμπλεξαν με μία εταιρεία που πιστεύει ότι αρκούν μόνο οι προδιαγραφές του μηχανήματος (και αυτές θεωρητικές) για να αποκτήσει κομμάτι της αγοράς.
+1
 
Και για μένα το θέμα έχει λήξει. Είναι κρίμα να παίρνει στο λαιμό της η Xtreamer ανθρώπους που απλά προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους όσο καλύτερα γίνεται. Και ας γίνει μάθημα και σε εμάς και στις μελλοντικές μας αγορές να συνυπολογίζουμε στις αποφάσεις μας και την εταιρική κουλτούρα της κάθε επιχείρησης.
 
Νομίζω μετά και από τις τελευταίες διευκρινήσεις έχουν διευθετηθεί οι περισσότερες εκρεμότητες.
Αν ο αντιπρόσωπος καλύψει το κόστος της κεραίας και διαθέσει το πληκτρολόγιο σε μία συμβολική τιμή για να μην μπεί μέσα -και για όσους συμμετέχοντες το θεωρούν σημαντικό- εγώ δεν θα έχω κανένα παράπονο, με εξαίρεση την έλλειψη ενημέρωσης για την ημερομηνία της παραλαβής. Θα μπορούσε να μας πει ο αντιπρόσωπος ότι η αποστολή από το εργοστάσιο έγινε τότε και αναμενει παραλαβη τότε και διανομή όχι πριν από τότε και εκτός απροόπτου. Ανθρώπινα. Ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα. Είναι κρίμα να υποπτευόμαστε, να κατηγορούμε ή να αφήνουμε υπονοούμενα για κάποιους που απ' ότι φαίνεται έμπλεξαν με μία εταιρεία που πιστεύει ότι αρκούν μόνο οι προδιαγραφές του μηχανήματος (και αυτές θεωρητικές) για να αποκτήσει κομμάτι της αγοράς.


Παιδιά, επειδή λόγω του ότι αισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντί σας , αναγκάζομαι και ζαλίζω κάθε λίγο και λιγάκι την Elnetcom για να μπορώ να παίρνω πληροφορίες και να τις μεταφέρω σε σας...σαν ενημερώνω ότι ο άνθρωπος αντιμετωπίζει την ίδια ελλιπή ενημέρωση από την Xtreamer με αυτήν που κατά συνέπεια έχετε κι εσείς.
Εχω δει e-mail τα οποία μου δείχνει κατά καιρούς ο άνθρωπος για να μου δείξει προφανώς ότι δεν με δουλεύει αυτός , αλλά η Xtreamer αλλάζει συνέχεια ημερομηνίες που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου. Την μια φορτώνονται και την άλλη δεν έχουν βγει από το εργοστάσιο ακόμα. Τραγική κατάσταση. Και θα το καταλάβαινα εάν δεν είχε πληρώσει. Αλλά όλα τα κομμάτια έχουν πληρωθεί μετρητοίς από τότε που μπήκε η παραγγελία. Αλλιώς δεν στέλνουν....
 
Ένα πρόβλημα πάντως που βλέπω εγώ Νίκο, είναι η έμμεση ενημέρωση που μπορείς (φυσικά) να προσφέρεις. Θα ήταν πολύ πιο ωραίο και πιο σωστό να έχει ένα λογαριασμό η Elnetcom και να ενημερώνει άμεσα όλο το PB. Άλλο είναι να ακούς έστω και ένα "Δεν ξέρω, δεν με έχει ενημερώσει το εργοστάσιο" και άλλο ένα "Μου είπαν ότι δεν ξέρουν".

Ένας λογαριασμός στο forum μας θα ήταν χρήσιμος και αργότερα για υποστήριξη, αλλά και για κάποια προσφορά που ίσως θελήσει να κάνει στα μέλη του forum. Άμεσα και καθαρά.
 
Re: Απάντηση: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Ένα πρόβλημα πάντως που βλέπω εγώ Νίκο, είναι η έμμεση ενημέρωση που μπορείς (φυσικά) να προσφέρεις. Θα ήταν πολύ πιο ωραίο και πιο σωστό να έχει ένα λογαριασμό η Elnetcom και να ενημερώνει άμεσα όλο το PB. Άλλο είναι να ακούς έστω και ένα "Δεν ξέρω, δεν με έχει ενημερώσει το εργοστάσιο" και άλλο ένα "Μου είπαν ότι δεν ξέρουν".

Ένας λογαριασμός στο forum μας θα ήταν χρήσιμος και αργότερα για υποστήριξη, αλλά και για κάποια προσφορά που ίσως θελήσει να κάνει στα μέλη του forum. Άμεσα και καθαρά.

Τόχω πει ρε παιδια. ....και μου έχει πει ότι θα κάνει σύντομα . Μέσα στις επόμενες μέρες.
 
Το κομμάτι της δοκιμής θα φτάσει ποτέ; ΟΧΙ με πλοίο αλλα με βάρκα ερχετε και αυτο.... Για τα λοιπά προχωράμε και βλέπουμε.
 
Παιδιά τώρα πια την πατήσαμε. Ελπίζω τουλάχιστο ο αντιπρόσωπος να σταθεί στο υψος του και το prodigy να αξίζει τα λεφτά του.:ernaehrung004:
 
Υπομονη!!!!!το εχω ξαναπει και το ξαναλεω!!!!!τον φαγαμε τον γαιδαρο μαγκες!!!η ουρα εμεινε πια!!!ποσο ακομα να αργησει?
 
Αν υπαρχει καποιος οπως ενας φιλος σε λιγα ποστ πιο πισω που δεν θελει να περιμενει και θελει να παραχωρησει την θεση στου στο power buy, ας μου στειλει ενα πμ γιατι ενδιαφερομαι
 
Τελικά μάλλον πρόκειται για ένα από τα πιο προβληματικά media player ...ever!!!
Ακόμα και στο επίσημο φόρουμ αναφέρονται προβλήματα συνεργασίας ή λειτουργίας των εφαρμογών που αφορούν τον ήχο ...την εικόνα ...τα αρχεία ήχου που δεν αναγνωρίζει...το youtube που δεν παίζει και φυσικά ΤΟ ΘΡΙΛΕΡ με την πράσινη οθόνη που εμφανίστηκε σε ένα σωρό "τυχερούς" κατοχους που είναι πια αναγκασμένοι να στείλουν πίσω στο εργοστάσιο τα Prodigy τους για RMA ....ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΑΥΤΑ Η ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ (άντε τώρα 3-4 βδομάδες να πάρουν το καράβι για εκεί κάτω ...πότε να ελεχθούν και πάλι πότε θα ξεκινήσουν για πίσω ...ζήσε ΜΑΗ μου - κυριολεκτικά - να φάς τριφύλλι (θα έχουμε σουβλίσει και το Prodigy ακόμα θα περιπλανιέται κάπου ανα τον κόσμο)...

Γιατί τα λέω αυτά; Μα ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα από φίλο που είναι στο Χονκ Κονκ και γυρίζει την Πέμπτη Ελλάδα (το είχε μάλιστα βρεί με την WIFI antenna το πακέτο στα 200 δολάρια κάπου 160 ευρώ δηλαδή) και μπήκα να διαβάσω εντυπώσεις των πρώτων κατόχων στο επίσημο φόρουμ....Ε λογικό ήταν να φρικάρω και πριν 10 λεπτά του έστειλα sms να μην το αγοράσει τελικά...
Μια χαρά είναι το Boxee που έχω ...διασκεδαστικό και παίζει τα πάντα όλα μέχρι τώρα από δίκτυο και μή (εντάξει με τα bluray έχει θεματάκια, αλλά ευτυχώς υπάρχει δίπλα και ένα OPPO και εκεί όλα παίζουν και με τα μενού τους και με εξωτερικούς υποτίτλους ...τα πάντα όλα νεράκι...και μπορείς να βλέπεις και Πόλεμο των άστρων στα εγγλέζικα με το μπλέ δισκάκι από το αμαζόνιο κατάστημα και ελληνικούς υποτίτλους από φλασάκι usb).
Kαι το Boxee δεν θα κάνει τη διαδρομή σαλόνι >>>υπνοδωμάτιο και τα νεύρα μου δεν θα τα κάνουν κρόσια κάτι απίστευτοι πονηροί σχιστομάτηδες που μας χρησιμοποιούν ως beta testers για τα παλιοκούτια τους και τους πληρώνουμε και τους παρακαλάμε κι από πάνω...
Φτάνει πιά πληρώνω και θέλω να πάτάω το κουμπί και να βγαίνει να τραγουδήσει η ....χοντρή!!! Αν δεν ήταν έτοιμο (που από ότι φαίνεται δεν είναι) ας μην το βγάζατε στην αγορά κύριοι της Xtreamer...

Καλό λοιπόν η παρέα του power buy να προετοιμαστεί για την ενδεχόμενη κακιά στιγμή (αφού μοιάζει να είναι γενικό πρόβλημα της πρώτης παρτίδας...του τροφοδοτικού ...η του firmware της συσκευής κανείς δεν μπορεί να βγάλει άκρη) διαβάζοντας τις εμπειρίες των "τυχερών" ανα τον κόσμο και φροντίζοντας σε συννενόηση με τον εδώ αντιπρόσωπο να λάβει τις κατάλληλες διασφαλίσεις...

Εγώ προσωπικά από του χρόνου και βλέπουμε....Αρκετά άλλα προβλήματα έχουμε να αντιμετωπίσουμε...Καλή συνέχεια...
 
Last edited:
Σιγά μη σκάσουμε αν καεί το προτιτζι πιστεύω οι πιο πόλοι έχουν μέσο - παίχτη να κάνουν τη δουλεία τους , απλά η χτρεμερ θα φάει μαύρο αγκωνάρι από το αβ-κλαμπ
και το γου-αι πε-ι μορ θα γίνει πε-ι ματσ μορ και πάρε καλαμπόκι.........