Που πάει η Ε.Ε.;;;

Η εννοια του ασυλου ως χωρου προστασιας προσωπων κ ιδεων ειναι πρωτοποριακη ανθρωπιστικη κ πολιτιστικη συλληψη των Ελληνων που ,μαζι με την εννοια διεδωσαν κ την λεξη που δηλωνει το ασυλο σε Ευρωπαικες κ αλλες γλωσσες.Επισης να σου θυμισω οτι το ασυλο δεν καταλυει τους νομους οι οποιοι εχουν την ιδια ισχυ στους χωρους του,εξακολουθεις ενα πολυλοκο θεμα να το βλεπεις μονοδιαστατα κ για την ιαση του προτεινεις ποναει χερι κοψει χερι...

Ειπαμε φιλε Φοινικα, δεν θα ισχυσει στην πραξη, οπως οι περισσοτεροι νομοι στη δημοκρατικη μας χωρα και ολοι χαρουμενοι θα'ναι. Μπαχαλακηδες, φοροκλεφτες, απλοι κλεφτες, παπατζηδες, χαφιεδες, νταβατζηδες, εμποροι καθε λογης, κ.ο.κ.
Θα'μαστε και μεις χαρουμενοι που λειτουργουν οι δημοκρατικοι θεσμοι:fahne90:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

Βρε ασ' τα σταφύλια,με το άλλο..τι έγινε..? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QrXxtlygOxM

Α, με το αλλο...για το γλυκο σταφυλι και τη γειτονισα..:))
Μενω πιστος στη Χιωτοπουλα μου, που αν και ειναι μακρυα τωρα, δε μου παει η καρδια βρε Παντελη.

Καλα, με τον Παπαζογλου μ'εστειλες..και τι δε μου θυμησες...βαλτος εισαι? :worshippy:

ΥΓ.
Στο συγκεκριμενο CD γραφει πισω ο Νικος:
"Τους στίχους αυτούς μου τους
έδωσε μια ωραία Χιώτισσα στο
διάλειμμα της συναυλίας στη Χίο
το '93 αλλά χωρίς όνομα; μέχρι
να το μάθω γράφω το δικό μου."


Της χιώτισσας
Το σώμα σου τρελό σκαρί κι απόψε ας αρμενίσει
μ' ένα πουκάμισο λευκό και τα μαλλιά λυμένα
σ' αυτά που πόνεσες πολύ κι αθώο ας ξεκινήσει
ένα ζεϊμπέκικο παλιό, με χέρια υψωμένα

πιο πάνω από την άβυσσο κι ακούμπησε στα χείλη
βότσαλα στάχυα και φιλιά και όνειρα κομμάτια
που η θύμηση μεσ' την ψυχή ματώνει ν' ανατείλει
ζωγράφισε κι απόψε μπλε τα πορφυρά σου μάτια

και κοίταξε την θάλασσα μα πρόφτασε πριν σβήσει
του φεγγαριού η αναπνοή, για μια στιγμούλα στάσου
σαν θαύμα που άντεξε η ζωή κι ο μύθος ας κινήσει
ερωτευμένη η σιωπή δακρύζει τ' όνομά σου
 
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Ας αρχισω λεγοντας οτι οι ιδιοι οι δασκαλοι "κατηγορησαν" τους γονεις για κατασταση των παιδιων. Νομιζω οτι οι δασκαλοι εκει κατι παραπανω θα γνωριζουν για τους βρετανους μαθητες τους απο εμας. Εδω

Παω παραπερα και ερωτω

Γνωριζουμε οτι αυτα τα σχολεια θα ειναι δωρεαν? Οταν η παιδεια εκει δεν ειναι? Και οτι θα ειναι πιλοτικα?

Γνωριζουμε οτι πολλοι μαθητες ΔΕΝ γνωριζουν να διαβαζουν? Και απο εκει ξεκινησε η αναγκη για καποια αλλαγη?

Γνωριζουμε τις 'ατασθαλιες' των μαθητων? Μηπως προκειται για καλπαζοντα ρατσισμο εναντιον μαυρων και μουσουλμανων μαθητων? Μηπως προκειται για βανδαλισμους και σωματικες/ψυχικες βλαβες πιο αδυνατων παιδιων?

Για ποια στερηση ιδεολογιας μιλας Αιμιλιε οταν το προβλημα εδω ειναι ο ρατσισμος, οι βανδαλισμοι και οι προπηλακισμοι αδυνατων και κυριως οτι οι μαθητες βγαινουν αγραμματοι? Αυτο δεν ειναι επικινδυνο?

Γνωριζουμε οτι το πρωην στρατιωτικο προσωπικο θα επανεκπαιδευτει αναλογως? Ποιο ειναι το προβλημα πρωην προσωπικου απο στρατιωτικες ακαδημιες, οταν μπορουν να βοηθησουν στην καλως εννουμενη πειθαρχια και στο αλληλοσεβασμο των μαθητων?

Γνωριζουμε ποια ειναι η σταση της των γονιων σε αυτη την προταση δωρεαν παιδειας, πραγμα σπανιο στη βρετανια?

Γιατι κολλαμε σε λεξεις και αγνουμε το βασικο υποβαθρο? Τι σχεση εχει αυτο το αρθρο που αφορα μαθητες δημοτικου, σε μια προσπαθεια να καταπολεμηθει ο αναλφαβητισμος, η βια και ο ρατσισμος στα βρετανικα δημοτικα σχολεια με το ασυλο των Ελληνικων Πανεπιστημιων, που παρεμπιπτοντως εαν ισχυσει στα χαρτια δεν θα ισχυσει στην πραξη - και ολοι το ξερουμε..

Καλημερα :)

Ο ρατσισμός και η βία που αναπτύσσεται στα Αγγλικά(και όχι μόνο) ποιανού συστήματος είναι αποτέλεσμα Χιώτη?? Φταίνε οι γονείς μόνο??

Όταν έχεις ένα παιδί στο δημοτικό και δέρνει ένα μαυράκι θα προσλάβεις ως κράτος στρατιωτικούς?? Να κάνουν τι?? Να "εκπαιδεύσουν" την πειθαρχεία που τόσα χρόνια έχουν υποστεί οι ίδιοι, στα παιδιά του δημοτικού???

Δηλαδή εκτός του ότι είναι εξαιρετικά παράλογο, το συζητάμε κιόλας???

Με αυτό το μέτρο θα καταπολεμηθεί ο αναλφαβητισμός??? Ξέρεις πόσα παιδιά είναι αναλφάβητα σε ανεπτυγμένες χώρες όπως η Αμερική??

Το βασικό υπόβαθρο είναι η παιδεία και διαπαιδαγώγηση των παιδιών και δη απο το δημοτικό..... Ε με συγχωρείς αλλά αν είχα παιδί δεν θα το έδινα σε πρώην ή νυν στρατιωτικό να μου το διαπαιδαγωγήσει....
 
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Ο ρατσισμός και η βία που αναπτύσσεται στα Αγγλικά(και όχι μόνο) ποιανού συστήματος είναι αποτέλεσμα Χιώτη?? Φταίνε οι γονείς μόνο??

Όταν έχεις ένα παιδί στο δημοτικό και δέρνει ένα μαυράκι θα προσλάβεις ως κράτος στρατιωτικούς?? Να κάνουν τι?? Να "εκπαιδεύσουν" την πειθαρχεία που τόσα χρόνια έχουν υποστεί οι ίδιοι, στα παιδιά του δημοτικού???

Δηλαδή εκτός του ότι είναι εξαιρετικά παράλογο, το συζητάμε κιόλας???

Με αυτό το μέτρο θα καταπολεμηθεί ο αναλφαβητισμός??? Ξέρεις πόσα παιδιά είναι αναλφάβητα σε ανεπτυγμένες χώρες όπως η Αμερική??

Το βασικό υπόβαθρο είναι η παιδεία και διαπαιδαγώγηση των παιδιών και δη απο το δημοτικό..... Ε με συγχωρείς αλλά αν είχα παιδί δεν θα το έδινα σε πρώην ή νυν στρατιωτικό να μου το διαπαιδαγωγήσει....

Απλα δεν δεχομαι οτι για ολα φταιει το συστημα. Πολυ απλοϊκη προσεγγιση και αλλοθι για ολα τα δεινα. Το συστημα, οσο σαπιο και να ειναι εχει παραξει και αγγελους και διαβολους. People can beat the system. Any system. Η οικογενεια ειναι το αλφα και το ωμεγα. Οι αρχες και το ηθος.

Ειμαι περιεργος πως θα εκλαμβανε την απαντηση σου ενας βρετανος δασκαλος η μια βρετανη μητερα με προβληματικο και αγραμματο παιδι.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Απλα δεν δεχομαι οτι για ολα φταιει το συστημα. Πολυ απλοϊκη προσεγγιση και αλλοθι για ολα τα δεινα. Το συστημα, οσο σαπιο και να ειναι εχει παραξει και αγγελους και διαβολους. People can beat the system. Any system. Η οικογενεια ειναι το αλφα και το ωμεγα. Οι αρχες και το ηθος.

Ειμαι περιεργος πως θα εκλαμβανε την απαντηση σου ενας βρετανος δασκαλος η μια βρετανη μητερα με προβληματικο και αγραμματο παιδι.

Απλοϊκή προσέγγιση????

Απλοϊκό είναι ότι πάνω σε ένα σύστημα που σαν ταμπέλα του έχει "πάτησε τον άλλο για να ανέβεις" έχει χτιστεί η παιδεία???? Μια παιδεία με τον ιδιωτικό φορέα σε πρώτο πλάνο και ότι αυτό συνεπάγεται???

Απλοϊκό είναι το συμπέρασμα ότι σε μια παιδεία χτισμένη πάνω σε αυτό το σύστημα που έχει σαν σημαία του την ανισότητα μεταξύ των λαών και των ανθρώπων ατομικά, θα βλέπουμε "προβληματικά" παιδιά που θα δέρνουν τα "μαύρα" αδέρφια τους???

Απλοϊκό είναι ένα σύστημα που πάνω στην βάση της ανισότητας και όταν έχει "δομικό πρόβλημα"(κρίσεις χρέους) σπρώχνει σαν δυνάμεις εξουσίας και πολιτικής, τα ακροδεξιά κόμματα???

Τελικά μήπως η αλήθεια και η συνειδητοποίηση σήμερα της όποιας "απλοϊκότητας", μας κάνει πιο "σοφούς"???
 
Μιας και μιλάμε για εκπαιδευτικό σύστημα....


Η εκπαίδευση ως αγορά



Πηγή: aristeroblog
αναδημοσίευση από το ΠΡΙΝ (28.8.2011)
Κείμενα: Π. Αντωνόπουλος, Α. Καλούσης, Γ. Κρεασίδης, Ντ. Ρέππα, Κ. Τουλγαρίδης



http://aristeroblog.wordpress.com/2011/09/02/η-εκπαίδευση-ως-αγορά/#more-330

Που ειναι εδω η μεγαλη καταστροφη Αιμιλιε, το οτι διδασκονται αγγλικα και υπολογιστες απο την 1η δημοτικου? Δεν ζουμε στην εποχη του χαλκου! Και ποια ειναι η γενικη παιδεια ακριβως που λειπει και δεν μπορει, αν λειπει, να την αναπληρωσει απο μια σωστη διαπαιδαγωγηση στο σπιτι?

Στο δε πανεπιστημιο τι περιεχομενο αλλαζει και γινονται τα παντα 'χυλος'!!
Δεν πρεπει να υπαρχει εξιδεικευση εκει?

"Γι’ αυτό σε όλη τη βασική εκπαίδευση τα βιβλία επικεντρώνουν κυρίως σε συγκεκριμένες δεξιότητες, σε βάρος της γενικής παιδείας, στην πρωτοβάθμια μπήκαν τα Αγγλικά και οι υπολογιστές στην Α’ δημοτικού, στη δευτεροβάθμια το νέο Λύκειο είναι της εξειδίκευσης και της διαφοροποίησης ενώ στο Πανεπιστήμιο συντελείται η εκ βάθρων ανατροπή μια και οι σπουδές παύουν να έχουν ένα στοιχειωδώς ολοκληρωμένο, αναγκαίο περιεχόμενο αλλά γίνονται χυλός."

Πιανω μονο ενα θεμα για να μη χαθουμε και να μην γενικολογουμε οπως γενικολογει το αρθρο το οποιο δεν με επεισε για την επερχομενη καταστροφη στο χωρο της παιδειας. Δυστυχως προβληματα υπαρχουν μυριαδες προφανως γιαυτο και καποιοι πολιτικοι στελνουν τα παιδακια τους και τους εαυτους τους σε αλλοδαπα σχολεια..
 
Last edited:
''Αντί της γνώσης στο επίκεντρο μπαίνει η πληροφορία και η διαχείριση της. Αυτό εξυπηρετούν τα βιβλία με την πληθωρική ύλη ασύνδετων μεταξύ τους πληροφοριών και η διδακτική μεθοδολογία των εξετάσεων και των τεστ. Ολοκληρώνεται στο «νέο λύκειο» με το πρότζεκτ, την ερευνητική εργασία. Εκεί αντίθετα την έρευνα και την πρωτοβουλία του μαθητή που πρεσβεύει η επιστημονική θεωρία, το βάρος πέφτει στην παρουσίαση και διαχείριση του υλικού. Αυτό καθώς πρέπει να υλοποιηθεί στον περιορισμένο χρόνο του τετραμήνου και με περιορισμένη βοήθεια από έναν καθηγητή που επιβλέπει μεγάλο μαθητών, είναι πολύ πιθανό να είναι ετοιματζίδικο από το διαδίκτυο, βοηθήματα της αγοράς κ.ο.κ.''

Πολύ απλά...Η διαφορά του μορφωμένου απο τον εγγράμματο ειναι τεράστια..

Τα καινουρια Πανεπιστημια δεν θέλουν ανθρωπους μορφωμένους αλλά εξειδικευμένα πρόβατα..Αλλη μιά τεράστια ιδεολογική πλέον διαφορά.
 
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Απλοϊκή προσέγγιση????

Απλοϊκό είναι ότι πάνω σε ένα σύστημα που σαν ταμπέλα του έχει "πάτησε τον άλλο για να ανέβεις" έχει χτιστεί η παιδεία???? Μια παιδεία με τον ιδιωτικό φορέα σε πρώτο πλάνο και ότι αυτό συνεπάγεται???

Απλοϊκό είναι το συμπέρασμα ότι σε μια παιδεία χτισμένη πάνω σε αυτό το σύστημα που έχει σαν σημαία του την ανισότητα μεταξύ των λαών και των ανθρώπων ατομικά, θα βλέπουμε "προβληματικά" παιδιά που θα δέρνουν τα "μαύρα" αδέρφια τους???

Απλοϊκό είναι ένα σύστημα που πάνω στην βάση της ανισότητας και όταν έχει "δομικό πρόβλημα"(κρίσεις χρέους) σπρώχνει σαν δυνάμεις εξουσίας και πολιτικής, τα ακροδεξιά κόμματα???

Τελικά μήπως η αλήθεια και η συνειδητοποίηση σήμερα της όποιας "απλοϊκότητας", μας κάνει πιο "σοφούς"???

Αν ηταν ο δημοσιος τομεας σε πρωτο πλανο πως θα αλλαζε αυτο το "πατησε τον αλλον να ανεβεις"? Δεν θα υπηρχε ακριβως ο ιδιος ανταγωνισμος για μια θεση στο δημοσιο?

Σε ποιο καθεστως μεχρις στιγμης και σε ποια ιστορικη περιοδο δεν υπηρξε ρατσισμος? Απο καταβολης ανθρωπου ο ρατσισμος και η απληστια ειναι η καταρα του και η ανισοτητα το αποτελεσμα. Μηπως ευελπιστεις οτι αυτο καποτε θα αλλαξει? Υπηρξαν προσπαθειες στο παρελθον και ειδες που κατεληξαν. Αυτη ειναι η φυση του ανθρωπου και δεν αλλαζει. Το δικαιο του ισχυροτερου που ισχυει στη φυση, κυριαρχει μαλλον και πανω μας.

Τα ακροδεξια κομματα ειναι καταδικασμενα στο περιθωριο. Το να κραδαινουμε αυτη την απειλη εκ των ουκ ανευ, δε λεει και δεν πειθει.

Το να εχουμε μετρο συγκρισης για τα παντα κατι θεωρητικο και αδοκιμαστο δε βοηθα στα καθημερινα μας προβληματα. Πρεπει ρεαλιστικα να δουμε πως θα αντιμετωπισουμε και θα επιβιωσουμε καλυτερα με τους τρισκαταρατους.

Διοτι αν δεν επαναστατησει ο κοσμος για την ιδεα και οχι για την τσεπουλα του τοτε θα ειναι ολοι υποχρεωμενοι να βρουν τροπους να κολυμπανε στον παροντα βοθρο που μας εχουν ριξει. Οταν λοιπον οι αγανακτισμενοι, ανα τον κοσμο, δεν κανουν παυσεις για διακοπες ισως καταλαβουμε οτι ο καιρος πλησιαζει. Αλλιως..
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

''Αντί της γνώσης στο επίκεντρο μπαίνει η πληροφορία και η διαχείριση της. Αυτό εξυπηρετούν τα βιβλία με την πληθωρική ύλη ασύνδετων μεταξύ τους πληροφοριών και η διδακτική μεθοδολογία των εξετάσεων και των τεστ. Ολοκληρώνεται στο «νέο λύκειο» με το πρότζεκτ, την ερευνητική εργασία. Εκεί αντίθετα την έρευνα και την πρωτοβουλία του μαθητή που πρεσβεύει η επιστημονική θεωρία, το βάρος πέφτει στην παρουσίαση και διαχείριση του υλικού. Αυτό καθώς πρέπει να υλοποιηθεί στον περιορισμένο χρόνο του τετραμήνου και με περιορισμένη βοήθεια από έναν καθηγητή που επιβλέπει μεγάλο μαθητών, είναι πολύ πιθανό να είναι ετοιματζίδικο από το διαδίκτυο, βοηθήματα της αγοράς κ.ο.κ.''

Πολύ απλά...Η διαφορά του μορφωμένου απο τον εγγράμματο ειναι τεράστια..

Τα καινουρια Πανεπιστημια δεν θέλουν ανθρωπους μορφωμένους αλλά εξειδικευμένα πρόβατα..Αλλη μιά τεράστια ιδεολογική πλέον διαφορά.

Ακριβώς. Αυτή είναι η αλήθεια και όποιος δε τη βλέπει, απλώς εθελοτυφλεί ή εξυπηρετεί συμφέροντα...
 
Με κάλυψε ο Σπύρος...

Ο ρόλος της εκπαίδευσης σήμερα είναι διεκπαιρεωτικός...

Δεν είπε κανείς να βγάλουν τους Η/Υ απο τα σχολεία...Έχεις δει το μάθημα της Πληροφορικής στο δημοτικό ή στο Γυμνάσιο???

Άστο...Το έχω δει Live και πραγματικά με λύπησε....

Πανεπιστήμια. Ποιες γνώσεις?? Εκτός μερικών εξαιρέσεων οι γνώσεις είναι εξιδανικευμένες. Ετοιμάζουν στελέχη πολυεθνικών και αναλόγως τους εκπαιδεύουν στο πανεπιστήμιο. Η γνώση είναι στείρα....δεν γεννά ιδεώδη, σκέψεις αλτρουισμού, δεν, δεν....
 
Last edited:
Project απο το google,πού ηδη εφαρμοζεται σε κάποια σχολεία..

Βάζουν τά παιδιά με εντολή τού Υπουργείου να κάνουν copy paste απο την Wiki και πάνε τήν ''εργασία'' και ολα καλά...

Συζητάμε γιά τρομερή διεύρυνση του πνεύματος...


Ενας ειναι ο στόχος για να το πώ νεοφιλελευθερα :''Συνδεση τής μάθησης με την αγορά εργασίας''..Μάλιστα....

Στό τέλος θά βγαίνουν πανέξυπνα παιδιά κατεστραμένα απο την εξειδίκευση και ταυτόχρονα δεν θα βρισκουν δουλειά γιατί θά τάχει ''ρυθμίσει'' η ''αγορά'.
 
Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Project απο το google,πού ηδη εφαρμοζεται σε κάποια σχολεία..

Βάζουν τά παιδιά με εντολή τού Υπουργείου να κάνουν copy paste απο την Wiki και πάνε τήν ''εργασία'' και ολα καλά...

Συζητάμε γιά τρομερή διεύρυνση του πνεύματος...


Ενας ειναι ο στόχος για να το πώ νεοφιλελευθερα :''Συνδεση τής μάθησης με την αγορά εργασίας''..Μάλιστα....

Στό τέλος θά βγαίνουν πανέξυπνα παιδιά κατεστραμένα απο την εξειδίκευση και ταυτόχρονα δεν θα βρισκουν δουλειά γιατί θά τάχει ''ρυθμίσει'' η ''αγορά'.

Ποιόν γιό πολιτικού πιάσανε που είχε κάνει copy paste μια εργασία και απλώς είχε βάλει της "πηγές" και νόμιζε ότι καθάρισε???
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Ποιόν γιό πολιτικού πιάσανε που είχε κάνει copy paste μια εργασία και απλώς είχε βάλει της "πηγές" και νόμιζε ότι καθάρισε???

Τον γιο του Καντάφι στο LSE ,αλλά αφού πρώτα ειχαν δεχθεί την ''χορηγια'' του περι το 1,5 μύριο λίρες..:flipout::flipout:

Αυτή ειναι η υποκρισια τής Δύσης..Δωροδοκούμαι κανονικά και μετά το παίζω ηθικός,αλλά τα λεφτά τά κρατάω.:flipout::flipout:


Εχεις κάτι άλλο υποψιν σου??
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Τον γιο του Καντάφι στο LSE ,αλλά αφού πρώτα ειχαν δεχθεί την ''χορηγια'' του περι το 1,5 μύριο λίρες..:flipout::flipout:

Αυτή ειναι η υποκρισια τής Δύσης..Δωροδοκούμαι κανονικά και μετά το παίζω ηθικός,αλλά τα λεφτά τά κρατάω.:flipout::flipout:


Εχεις κάτι άλλο υποψιν σου??

χαχααχ!!!Ναι ναι αυτός ήταν.....

Και κάτι για Μουμπάρακ ήταν ή όχι(επιχορηγήσεις)????χαχαχαα!!!

Y.Γ Συγγενής μου, έκανε το master του στο LSE.....Πέρσι που συζητήσαμε λίγο τα καθέκαστα(τα της χώρας), μου έλεγε να φτιαχτούν Mall για να ανοίξουν θέσεις εργασίας.....:ADFADF1:
 
Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

''Αντί της γνώσης στο επίκεντρο μπαίνει η πληροφορία και η διαχείριση της. Αυτό εξυπηρετούν τα βιβλία με την πληθωρική ύλη ασύνδετων μεταξύ τους πληροφοριών και η διδακτική μεθοδολογία των εξετάσεων και των τεστ. Ολοκληρώνεται στο «νέο λύκειο» με το πρότζεκτ, την ερευνητική εργασία. Εκεί αντίθετα την έρευνα και την πρωτοβουλία του μαθητή που πρεσβεύει η επιστημονική θεωρία, το βάρος πέφτει στην παρουσίαση και διαχείριση του υλικού. Αυτό καθώς πρέπει να υλοποιηθεί στον περιορισμένο χρόνο του τετραμήνου και με περιορισμένη βοήθεια από έναν καθηγητή που επιβλέπει μεγάλο μαθητών, είναι πολύ πιθανό να είναι ετοιματζίδικο από το διαδίκτυο, βοηθήματα της αγοράς κ.ο.κ.''

Πολύ απλά...Η διαφορά του μορφωμένου απο τον εγγράμματο ειναι τεράστια..

Τα καινουρια Πανεπιστημια δεν θέλουν ανθρωπους μορφωμένους αλλά εξειδικευμένα πρόβατα..Αλλη μιά τεράστια ιδεολογική πλέον διαφορά.

Οφειλω να ομολογησω οτι το παραδοσιακο σκονακι εχει εξελιχθει!

Μηπως ομως αυτο ειναι θεμα ατομου που θελει να περασει απο το ατομο που θελει να πραγματικα να μορφωθει? Ποιο συστημα θα εμποδισει το copy/paste?

Ποιο συστημα του μελλοντος μπορει να αγνοησει σημερα ΚΑΙ την αναγκη της πληροφοριας και της διαχειρισης της? Δηλαδη σε ποια εποχη θα επιστρεψουμε? Ο,τι συστημα παιδειας και να αναπτυχθει δεν μπορει να αγνοησει την εξειδικευση που οφειλεται στις ραγδαιες τεχνολογικες και επιστημονικες εξελιξεις, οπως πιθανως πριν απο 60 χρονια. Αδυνατον.

Τι ακαδημαικο συστημα προτεινεται απο τους διαφωνουντες δεν εχω καταλαβει. Ποιο ειναι το προβλημα με τα projects (που ενθαρυνει την ομαδικοτητα) και ποια ειναι τα βιβλια με την πληθωρικη(!) υλη και πως οι πληροφοριες ειναι ασυνδετες?

Αν η παλιοτερη γενια ηταν περισσοτερο εγγραμματη, που το πιστευω, αυτο σημαινει οτι δε φταιει γενικοτερα το συστημα αλλα καποιες μικρορυθμισεις του. Εγω θα προτιμουσα να εχω μαθω αρχαια και να χρησιμοποιω το πολυτονικο. Πιθανως να ειχα και αλλα ερεθισματα και να μην κατεληγα απλα μορφωμενος.

Το προτεινει πουθενα αυτο ο συγγραφεας?
 
Με κάλυψε ο Σπύρος...

Ο ρόλος της εκπαίδευσης σήμερα είναι διεκπαιρεωτικός...

Δεν είπε κανείς να βγάλουν τους Η/Υ απο τα σχολεία...Έχεις δει το μάθημα της Πληροφορικής στο δημοτικό ή στο Γυμνάσιο???

Άστο...Το έχω δει Live και πραγματικά με λύπησε....

Πανεπιστήμια. Ποιες γνώσεις?? Εκτός μερικών εξαιρέσεων οι γνώσεις είναι εξιδανικευμένες. Ετοιμάζουν στελέχη πολυεθνικών και αναλόγως τους εκπαιδεύουν στο πανεπιστήμιο. Η γνώση είναι στείρα....δεν γεννά ιδεώδη, σκέψεις αλτρουισμού, δεν, δεν....

Αν περιμενουμε μεχρι το πανεπιστημιο για να αναπτυξουμε αξιες και ιδανικα Αιμιλιε, ειμαστε οντως χαμενοι.

EDIT Ποιος φταιει που δεν διδασκεται σωστα το μαθημα πληροφορικης ακομα και αγγλικων?
 
Last edited:
Μα δεν μιλάμε για σκονάκι..Θεωρείται πλέον κανονική εργασία και εντελως νόμιμα το παιδί την φτιάχνει σπιτι του σε γνώση τών δασκάλων ,γεγονός που γινεται πλήρως αποδεκτό..
 
Re: Απάντηση: Που πάει η Ε.Ε.;;;

Μα δεν μιλάμε για σκονάκι..Θεωρείται πλέον κανονική εργασία και εντελως νόμιμα το παιδί την φτιάχνει σπιτι του σε γνώση τών δασκάλων ,γεγονός που γινεται πλήρως αποδεκτό..

Και που το μεμπτο? Παλια ανοιγαμε εγκυκλοπαιδιες και γραφαμε. Τωρα βρισκουμε και καμμια πηγη παραπανω και δεν πιανεται το χερι μας στην αντιγραφη ελεω copy/paste. Αυτοι που θελαν να μαθουν και να διαβασουν κατι παραπανω μαθαιναν και διαβαζαν, το ιδιο και τωρα. Χρεος των καθηγητων ειναι να ελεγξουν και να ενδιαφερθουν αν το παιδι μαθαινει η απλα παπαγαλιζει. Τι φταιει το συστημα εδω? Το ιντερνετ ειναι τροπος ζωης και δρομος πλεον χωρις επιστροφη.