Πού πάει η γλώσσα μας ?

Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Δηλαδή, η απάντηση που πήρε ο Jim επιβεβαιώνει τεράστια ποσοστά δυσλεκτικών συνανθρώπων μας οι οποίοι δεν θέλουν να παραδεχτούν την ιδιαιτερότητά τους??

Όνειρο έχω να μάθω ένα μουσικό όργανο, κυρίως πιάνο, κιθάρα ή βιολί, αλλά, δυστυχώς, εξαιτίας μιας ιδιαιτερότητάς μου δεν μπορώ λόγω διάταξης των πλήκτρων ή των χορδών των μουσικών οργάνων. Να αιτηθώ την απαγόρευσή τους γιατί νιώθω ''μειονεκτικά''? Ή να πω? Μόνο τα σιντιά θα παίζουν μουσική για να τελειώνουμε...
Οι δυσλεκτικοι αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα τους ,οι φυσιολογικοί δεν αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα των δυσλεκτικων .
 
Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

@send

Ξεκινάς με βεβαιότητα οτι το ποσοστο είναι 3% ενώ εγώ ισχυριζόμαi οτι είναι πάνω απο 15 % .
Αν θεωρήσουμε οτι ένα ποσοστο 10% είναι δυσλεκτικοι υπάρχουν και τα αντικειμενικά προβλήματα μαθησης που υπάρχουν σε μια κοινωνία .
Όπως η βαρεμαρα ,η ανικανότητα των δασκάλων να διδάξουν σωστά και το κοινωνικο ,οικογενειακό οικονομικο περιβάλλον των μαθητών .
Το να μην μάθει κάνεις ορθογραφία είναι ευκολότερο απο το να μάθει κανείς αν συνυπολογίσει οτι οι κανόνες της ορθογραφιας δεν ακολουθούν τον λόγο .
Αν θεωρήσουμε οτι αθροιστικά ένα ποσοστο 30 % έχει αντικειμενικά προβλήματα μαθησης νομίζω οτι η κατανόηση είναι το λιγότερο που μπορούμε να προσφέρουμε .

Επίσης δεν έχει σχέση η ιατρική με την διαπαιδαγώγηση των δυσλεκτικων ,αλλά οι ειδικοί παιδαγωγοί .

Εσύ αγαπητέ μου παρέθεσες κείμενο το οποίο αναφέρει ότι 3% των μαθητών (όπως πρόχειρα το έτρεξα) αντιμετωπίζει το πρόβλημα.
Όσο για το 30% υποθέτω πως πρόκειται για δική σου, παντελώς αυθαίρετη και τραγικά διογκωμένη "κρίση". Εκτός εάν εννοείς ότι το 1/3 των ανθρώπων αγγίζουν σήμερα το όριο της ηλιθιότητας, στο οποίο τείνω μεν να συμφωνήσω, όμως δεν θα απέδιδα ιατρικούς λόγους στο φαινόμενο.
Κατανόηση θα δείξω σε εκείνον που δυσκολεύεται να μάθει. Όχι σε εκείνον που αδιαφορεί να μάθει ή ακόμη χειρότερα απαξιώνει, κατά τον γνωστό αισώπειο μύθο, τη γνώση της γλώσσας.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Οι δυσλεκτικοι αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα τους ,οι φυσιολογικοί δεν αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα των δυσλεκτικων .

Δεκτή η γνώμη σου, αν και απ' όσο αντιλαμβάνομαι ελαφρώς αυθαίρετη και γενικόλογη.
 
Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Συνεχίζω:
Όσα plugins και να υπάρξουν και όσες ευκολίες γιά ορθή γραφή, η καταξίωση του greenglish γράφοντος από την κοινότητά του λόγω αυτής της ιδιομορφίας είναι πιό δυνατή. Συχνά ο ρατσισμός που συναντά ο ορθογράφος είναι μεγάλος. Θα τον χαρακτηρίσουν φλούφλη και ανίκανο να μάθει την νέα τρίτη γλώσσα (την μεταξύ ελληνικών & αγγλικών γλώσσα αλλά και emoticons) με ευκολία

Για ποια κοινότητα λες;
Σε όσα σοβαρά fora γράφω απαγορεύονται τα greenglish δια ροπάλου.
Και "μεταξύ Ελληνικών & Αγγλικών γλώσσα" δεν υπάρχει, από τη στιγμή που τίποτα δεν έχει τυποποιηθεί.

AΝ Κ@POIOS 8ELIS3I NA MATHEI GREENGLISH DEN THA 3EREI KAN POS NA GRAPSEI MIA LEKSI.

Στην ίδια πρόταση, το ξ έχει γραφτεί με δύο διαφορετικούς τρόπους, όπως το θ, το ε και το α.
You can't call this a language...
 
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Γιατί ξεκινάμε κάθε φορά με το ανάποδο? Τι πρόβλημα έχει η γραφή μας ως είναι? Τι προσφέρουν τα greeklish εκτός από μια υπεραπλούστευση και ίσιωμα κάθε στροφής?? Και μιας και είπα στροφής...οι καλοί πιλότοι (ή οδηγοί γενικώς) ξεχωρίζουν από τον τρόπο που στρίβουν και όχι από το πως κρατάνε το τιμόνι στην ευθεία. Στην ευθεία όλοι καλοί είμαστε.

Η γραφή μας δεν έχει κάποιο πρόβλημα ως έχει ,ειδικά για όσους την γνωρίζουν .
Τα Greeklish είναι μια αναγκαιότητα όταν δεν υπάρχει ελληνική γραμματοσειρα .
Είναι λογικό να θεωρηθεί αγένεια κατ αρχήν η χρήση Greeklish .
Αυτό όμως δεν αναιρεί οτι δεν έχουν όλοι την ίδια ικανότητα ,και οτι πρέπει να κυριαρχεί πρώτα η κατανόηση και μετά η απόρριψη .
Επίσης θεωρώ οτι όντως υπάρχει θέμα πλέον με την ορθογραφία ως έχει ,αλλα είναι μια μεγάλη κουβέντα .Προς το παρόν σεβόμαστε αυτό που έχουμε αλλα δεν απαγορευουμε στους εαυτούς μας να είμαστε σκεπτικιστες !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Δεκτή η γνώμη σου, αν και απ' όσο αντιλαμβάνομαι ελαφρώς αυθαίρετη και γενικόλογη.

Έχω γνωρίσει μερικά δυσλεκτικά παιδάκια (όχι με "απλή" μαθησιακή δυσκολία) τα οποία είναι όντως πανέξυπνα, αλλά καταλαβαίω ότι υπάρχει τρομερό πρόβλημα να μάθουν πιεζόμενα μαζί με τα υπόλοιπα στο ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι όμως κάτι τέτοιες ρήσεις που κατά καιρούς ακούω από ευαισθητοποιημένους και οργανωμένους σε συλλόγους γονείς παιδιών με δυσλεξία -ιδίως ο χαρακτηριστικός μύθος "ο Αϊνστάιν ήταν δυσλεκτικός"- που με κάνουν να σηκώνω το φρύδι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Για ποια κοινότητα λες;
Σε όσα σοβαρά fora γράφω απαγορεύονται τα greenglish δια ροπάλου.
Και "μεταξύ Ελληνικών & Αγγλικών γλώσσα" δεν υπάρχει, από τη στιγμή που τίποτα δεν έχει τυποποιηθεί.

AΝ Κ@POIOS 8ELIS3I NA MATHEI GREENGLISH DEN THA 3EREI KAN POS NA GRAPSEI MIA LEKSI.

Στην ίδια πρόταση, το ξ έχει γραφτεί με δύο διαφορετικούς τρόπους, όπως το θ, το ε και το α.
You can't call this a language...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γιατί επίσης με δυσκολεύει αφάνταστα να τα διαβάζω. Υπάρχει όμως ένας ολόκληρος κόσμος που συνομιλεί έτσι.
Μιλάω γιά αποδοχή.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Εσύ αγαπητέ μου παρέθεσες κείμενο το οποίο αναφέρει ότι 3% των μαθητών (όπως πρόχειρα το έτρεξα) αντιμετωπίζει το πρόβλημα.
Όσο για το 30% υποθέτω πως πρόκειται για δική σου, παντελώς αυθαίρετη και τραγικά διογκωμένη "κρίση". Εκτός εάν εννοείς ότι το 1/3 των ανθρώπων αγγίζουν σήμερα το όριο της ηλιθιότητας, στο οποίο τείνω μεν να συμφωνήσω, όμως δεν θα απέδιδα ιατρικούς λόγους στο φαινόμενο.
Κατανόηση θα δείξω σε εκείνον που δυσκολεύεται να μάθει. Όχι σε εκείνον που αδιαφορεί να μάθει ή ακόμη χειρότερα απαξιώνει, κατά τον γνωστό αισώπειο μύθο, τη γνώση της γλώσσας.

........... Παρουσιάζεται σε ποσοστό 12-15% του παγκόσμιου πληθυσμού.......http://www.healthview.gr/ασθένειες/δυσλεξία
 
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γιατί επίσης με δυσκολεύει αφάνταστα να τα διαβάζω. Υπάρχει όμως ένας ολόκληρος κόσμος που συνομιλεί έτσι.
Μιλάω γιά αποδοχή.



Όταν γίνονται άποψη, έως και τέχνη σε ορισμένες περιπτώσεις, να τα αποδεχθώ. Όχι όταν γίνονται δικαιολογία στην αμορφωσιά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Η γραφή μας δεν έχει κάποιο πρόβλημα ως έχει ,ειδικά για όσους την γνωρίζουν .
Τα Greeklish είναι μια αναγκαιότητα όταν δεν υπάρχει ελληνική γραμματοσειρα .
Είναι λογικό να θεωρηθεί αγένεια κατ αρχήν η χρήση Greeklish .
Αυτό όμως δεν αναιρεί οτι δεν έχουν όλοι την ίδια ικανότητα ,και οτι πρέπει να κυριαρχεί πρώτα η κατανόηση και μετά η απόρριψη .
Επίσης θεωρώ οτι όντως υπάρχει θέμα πλέον με την ορθογραφία ως έχει ,αλλα είναι μια μεγάλη κουβέντα .Προς το παρόν σεβόμαστε αυτό που έχουμε αλλα δεν απαγορευουμε στους εαυτούς μας να είμαστε σκεπτικιστες !

Καμμία αντίρρηση να υιοθετείται όποια παρέκκλιση στις περιπτώσεις ανάγκης. Εδώ, όμως έχουμε φθάσει σχεδόν να θεωρείται περίπτωση ανάγκης όποιος γράφει ορθά στη γλώσσα μας...

Έχω γνωρίσει μερικά δυσλεκτικά παιδάκια (όχι με "απλή" μαθησιακή δυσκολία) τα οποία είναι όντως πανέξυπνα, αλλά καταλαβαίω ότι υπάρχει τρομερό πρόβλημα να μάθουν πιεζόμενα μαζί με τα υπόλοιπα στο ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι όμως κάτι τέτοιες ρήσεις που κατά καιρούς ακούω από ευαισθητοποιημένους και οργανωμένους σε συλλόγους γονείς παιδιών με δυσλεξία -ιδίως ο χαρακτηριστικός μύθος "ο Αϊνστάιν ήταν δυσλεκτικός"- που με κάνουν να σηκώνω το φρύδι.

Χαμήλωσε το φρύδι και πες τους την με τον Forrest Gump που έκανε το γύρο του κόσμου τρέχοντας όντας σχεδόν παράλυτος!!:Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Όταν συναντάμε αναπήρους απλως είθισται να κάνουμε στην άκρη ,δεν διεκδικούμε την προτεραιότητα .

Συγκεκριμένα, αν δούμε ότι χρειάζεται βοήθεια, βοηθάμε.
Και στην περίπτωση που κάποιος, για κάποιο λόγο, δεν μπορεί να γράψει Ελληνικούς χαρακτήρες, τον βοηθάμε να το κάνει.
Προσωπικά δεν έχω καθίσει ποτέ μου να διαβάσω μεγάλο κείμενο σε greenglish.
Αν αυτή είναι η αντιμετώπιση που επιθυμεί ο καθένας που γράφει με greenglish, so be it...

Νομίζω οτι στην πραγματικότητα μεγενθυνουμε μια κατάσταση .Δεν βλέπω τόσο μεγάλο πρόβλημα με τα greeeklish .

Ούτε εγώ βλέπω τόσο μεγάλο πρόβλημα με τις ανθρωποθυσίες...
Μία παρθένα στο όποτε, δεν χάθηκε και ο κόσμος... :p

Νομίζω δεν 8Yamasai καλά για το 87 .

Μια χαρά θυμάμαι...
Ο Βαρθολομαίος που έβαζε τα τσιπάκια είναι ακόμη φίλος μου και τα πίνουμε που και που...
Και τη δεκαετία του '90 δούλευα και εγώ στη Στουρνάρη... :p

Η γραφή μας δεν έχει κάποιο πρόβλημα ως έχει ,ειδικά για όσους την γνωρίζουν .
Τα Greeklish είναι μια αναγκαιότητα όταν δεν υπάρχει ελληνική γραμματοσειρα .
Είναι λογικό να θεωρηθεί αγένεια κατ αρχήν η χρήση Greeklish .

Το μοναδικό μήνυμα σε greenglish που δεν είναι αγενές είναι το:
"Signomi, exo problima me ta ellinika. Mporei kapoios na me boithisei;"

Και εν έτη 2012, έλεος, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει Ελληνική γραμματοσειρά!
Ολόκληρο το λειτουργικό κυκλοφορεί στα Ελληνικά! Γραμματοσειρά δεν θα έχει;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Δεκτή η γνώμη σου, αν και απ' όσο αντιλαμβάνομαι ελαφρώς αυθαίρετη και γενικόλογη.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ:
Κουράζεται ευκολότερα από τα άλλα, μιας και καταβάλει μεγάλες προσπάθειες συγκέντρωσης προσοχής. Μπορεί να διαβάζει ένα κείμενο σωστά και παρ’ όλα αυτά να μην το έχει καταλάβει. Μπορεί να έχει μεγάλη δυσκολία με τις νότες στη μουσική ή οτιδήποτε άλλο απαιτεί αποκωδικοποίηση συμβόλων. Συνήθως έχει δυσκολίες στις ξένες γλώσσες.
Παρουσιάζει αστάθεια στις επιδόσεις του. Δεν κρατάει καλές σημειώσεις γιατί δεν μπορεί συγχρόνως και να ακούει και να γράφει. Χάνει τη σειρά του όταν διαβάζει ή αντιγράφει από τον πίνακα και στρίβει το βλέμμα του αλλού.
Διαβάζει αργά και επομένως έχει πάντα πίεση χρόνου.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ
Αποθαρρυμένο από την άκαρπη πολλές φορές προσπάθειά του στις τάξεις του Δημοτικού, έχοντας ήδη εισπράξει τη σχολική αποτυχία και προσκρούοντας στην έλλειψη κατανόησης των γονιών είναι έτοιμο να τα παρατήσει όλα. Να γίνει, εν τέλει, απαθής, τεμπέλης και αδιάφορος. Το δυσλεκτικό παιδί είναι πια ένας έφηβος, τα εκπαιδευτικά και επομένως ψυχολογικά προβλήματα συσσωρεύονται.
Συνεπώς, μπορεί να οδηγηθεί, σε εγκατάλειψη της προσπάθειας και επομένως αύξηση των μαθησιακών δυσκολιών. Επιπλέον, εξαιτίας της χαμηλής του αυτοεκτίμησης αδυνατεί να εδραιώσει κοινωνικές σχέσεις με ομηλίκους του. Πολλές φορές μπορεί να είναι εξαιρετικά ατίθασος, ή ο κλόουν της τάξης. Αργότερα μάλιστα, τα προβλήματα θα ενταθούν από το μεγάλο στρες που θα βιώσει διεκδικώντας την επαγγελματική και εργασιακή του ταυτότητα.http://www.ka-parentsassociation.gr/section.php?s=3&topic=5&id=463
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

........... Παρουσιάζεται σε ποσοστό 12-15% του παγκόσμιου πληθυσμού.......http://www.healthview.gr/ασθένειες/δυσλεξία

Συγγνώμη αλλά από το παρακάτω χωρίο

Η δυσλεξία παρουσιάζεται εκ γενετής και είναι σε ποσοστό 70-80% κληρονομική. Παρουσιάζεται σε ποσοστό 12-15% του παγκόσμιου πληθυσμού (περισσότερο σε αριστερόχειρες), ενώ παρατηρείται στο 3% των παιδιών και σε αναλογία αγόρια:κορίτσια 4:1. Η συγκεκριμένη διαταραχή δεν σχετίζεται με χαμηλή νοημοσύνη, αντίθετα ένα δυσλεκτικό άτομο διαθέτει κανονική ή και ανώτερη νοημοσύνη. Το ποσοστό δυσλεξίας στην Ελλάδα είναι περίπου 5%.

λογικώς εξάγω τρία αντικρουόμενα (τουλάχιστον εν μέρει) μεταξύ τους συμπεράσματα. Διότι πώς είναι δυνατόν και να παρουσιάζεται εκ γενετής (και μάλιστα ως κληρονομική, κατά βάση) αλλά και να διαφοροποιούνται τόσο τρομακτικά οι μαθητές (3%) από το γενικό ποσοστό (12-15%). Εκτός εάν αλλού τους δυσλεκτικούς δεν τους στέλνουν σχολείο. Επίσης πώς είναι δυνατόν να παρουσιάζεται εκ γενετής αλλά στη χώρα μας να βρισκόμαστε μόνο στο 1/3 του παγκόσμιου ποσοστού (έχουμε κανένα αντιδυσλεκτικό γονίδιο ως λαός ή ανάγεται στη μεσογειακή δίαιτα; ). Όλα αυτά μου μυρίζουν "επιστήμη" της κακιάς ώρας.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ:
Κουράζεται ευκολότερα από τα άλλα, μιας και καταβάλει μεγάλες προσπάθειες συγκέντρωσης προσοχής. Μπορεί να διαβάζει ένα κείμενο σωστά και παρ’ όλα αυτά να μην το έχει καταλάβει. Μπορεί να έχει μεγάλη δυσκολία με τις νότες στη μουσική ή οτιδήποτε άλλο απαιτεί αποκωδικοποίηση συμβόλων. Συνήθως έχει δυσκολίες στις ξένες γλώσσες.
Παρουσιάζει αστάθεια στις επιδόσεις του. Δεν κρατάει καλές σημειώσεις γιατί δεν μπορεί συγχρόνως και να ακούει και να γράφει. Χάνει τη σειρά του όταν διαβάζει ή αντιγράφει από τον πίνακα και στρίβει το βλέμμα του αλλού.
Διαβάζει αργά και επομένως έχει πάντα πίεση χρόνου.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ
Αποθαρρυμένο από την άκαρπη πολλές φορές προσπάθειά του στις τάξεις του Δημοτικού, έχοντας ήδη εισπράξει τη σχολική αποτυχία και προσκρούοντας στην έλλειψη κατανόησης των γονιών είναι έτοιμο να τα παρατήσει όλα. Να γίνει, εν τέλει, απαθής, τεμπέλης και αδιάφορος. Το δυσλεκτικό παιδί είναι πια ένας έφηβος, τα εκπαιδευτικά και επομένως ψυχολογικά προβλήματα συσσωρεύονται.
Συνεπώς, μπορεί να οδηγηθεί, σε εγκατάλειψη της προσπάθειας και επομένως αύξηση των μαθησιακών δυσκολιών. Επιπλέον, εξαιτίας της χαμηλής του αυτοεκτίμησης αδυνατεί να εδραιώσει κοινωνικές σχέσεις με ομηλίκους του. Πολλές φορές μπορεί να είναι εξαιρετικά ατίθασος, ή ο κλόουν της τάξης. Αργότερα μάλιστα, τα προβλήματα θα ενταθούν από το μεγάλο στρες που θα βιώσει διεκδικώντας την επαγγελματική και εργασιακή του ταυτότητα.http://www.ka-parentsassociation.gr/section.php?s=3&topic=5&id=463

Το ποστ μου αφορούσε το συμπέρασμά σου στο υπ' αριθμ. 621. Δεν διαφωνώ σε τίποτα απ' όσα γράφεις για τα δυσλεκτικά παιδιά. Διαφωνώ ότι όλοι (ή εν πάση περιπτώσει ένα μεγάλο ποσοστό) όσοι χρησιμοποιούν greeklish ή γράφουν ανορθόγραφα το κάνουν από δυσλεξία.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Συγγνώμη αλλά από το παρακάτω χωρίο



λογικώς εξάγω τρία αντικρουόμενα (τουλάχιστον εν μέρει) μεταξύ τους συμπεράσματα. Διότι πώς είναι δυνατόν και να παρουσιάζεται εκ γενετής (και μάλιστα ως κληρονομική, κατά βάση) αλλά και να διαφοροποιούνται τόσο τρομακτικά οι μαθητές (3%) από το γενικό ποσοστό (12-15%). Εκτός εάν αλλού τους δυσλεκτικούς δεν τους στέλνουν σχολείο. Επίσης πώς είναι δυνατόν να παρουσιάζεται εκ γενετής αλλά στη χώρα μας να βρισκόμαστε μόνο στο 1/3 του παγκόσμιου ποσοστού (έχουμε κανένα αντιδυσλεκτικό γονίδιο ως λαός ή ανάγεται στη μεσογειακή δίαιτα; ). Όλα αυτά μου μυρίζουν "επιστήμη" της κακιάς ώρας.

Δεν διαφωνω ,αλλα αν υπαρχει εστω και ενας θα μπροσπαθουσα να μην τον αδικησω .
Θεωρω ομως οτι οι ανθρωποι και η αντιληψη τους διαφερουν πολυ μεταξυ τους Κατι που εγω θεωρω δεδομενο για καποιον αλλο μπορει να μην ειναι .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γιατί επίσης με δυσκολεύει αφάνταστα να τα διαβάζω. Υπάρχει όμως ένας ολόκληρος κόσμος που συνομιλεί έτσι.
Μιλάω γιά αποδοχή.


Δεν θα έλεγα οτι υπάρχει αποδοχή.
Τα Φραγκολεβαντίνικα είναι γνωστά από τον 16ο αιώνα.
Και ακόμη δεν έχουν καθιερωθεί πουθενά.
Θυμάμαι τον εαυτό μου να γράφει grenglish σε telex τη δεκαετία του '80.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Το ποστ μου αφορούσε το συμπέρασμά σου στο υπ' αριθμ. 621. Δεν διαφωνώ σε τίποτα απ' όσα γράφεις για τα δυσλεκτικά παιδιά. Διαφωνώ ότι όλοι (ή εν πάση περιπτώσει ένα μεγάλο ποσοστό) όσοι χρησιμοποιούν greeklish ή γράφουν ανορθόγραφα το κάνουν από δυσλεξία.

Κι εγω την ιδια αισθηση εχω αλλα δεν ειμαι και βεβαιος .
 
Δεν είπαμε να αδικηθούν. Αλλά το χαμηλό ποσοστό τους στον πληθυσμό τους κάνει μάλλον απίθανη αιτία της παρούσας κατάστασης της γλώσσας μας. Δεν είναι ο ένας στους είκοσι το πρόβλημα....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Δεν θα έλεγα οτι υπάρχει αποδοχή.
Τα Φραγκολεβαντίνικα είναι γνωστά από τον 16ο αιώνα.
Και ακόμη δεν έχουν καθιερωθεί πουθενά.
Θυμάμαι τον εαυτό μου να γράφει grenglish σε telex τη δεκαετία του '80.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Ειδες τελικα που εγραφες greeklish το 87? :operator:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Πού πάει η γλώσσα μας ?

Δεν είπαμε να αδικηθούν. Αλλά το χαμηλό ποσοστό τους στον πληθυσμό τους κάνει μάλλον απίθανη αιτία της παρούσας κατάστασης της γλώσσας μας. Δεν είναι ο ένας στους είκοσι το πρόβλημα....

Αν θεωρησουμε δειγμα το εδω φορουμ νομιζω το ποσοστο που δοκιμαζουν να γραψουν greeklish ειναι κατω απο 10%.Που περιεργως συμπιπτει με το ποσοστο δυσλεκτικων .