πρόβλημα με 40pfl5605h (clouding?)

δεν ξέρω ρε παιδια τι να πω ειλικρινά, αν δεν καταφέρω να βγάλω άκρη (που δεν το βλέπω) , την δίνω, ειλικρινά....
 
λοιπόν έχω νέα. Μόλις έφυγε ο τεχνικός της philips. Με το που την είδε μου πε πως βλέπει καθαρα το πρόβλημα και στο χαρτι που μου άφησε γράφει "βγάζει αποχρώσεις και θόρυβο στην εικόνα". Δευτέρα θα την πάω στο service...
Μου πε πως μπορεί να ναι πρόβλημα της καλωδιοταινιας απο το tuner και να μην πηγαίνουν όλες ή οι σωστές πληροφορίες....
Απλά αυτό που γενικά έχω σαν αρχή (μακριά απο service πάσης φύσεως) δυστυχώς δεν το αποφεύγω....
 
Ποσο καιρο εχεις την τηλεοραση? Αφου ειναι κατω απο ενα μηνα αρνησου την επισκευη και ζητησε καινουργια.

ΥΓ. Δεν θελω να ειμαι μαντης κακων αλλα αυτο το προβλημα μπορει να το εχουν ολες οι 5605.
 
δεν ξερω για τις άλλες ρε φίλε, πάντως η δικιά μου το έχει σίγουρα... Η τηλεόραση είναι αγορασμένη στις 31/7...
 
γιατί ρε παιδια αναφέρεται κάπου πως δικαιούμε αντικατάσταση? και απο ποιον θα γίνει αν την δικαιούμαι? απο την ίδια την philips? γιατί η fnac που την αγόρασα, έκλεισε....
 
ααα, γισ την εγγύηση βρήκα αυτό:
"Αν κατά τη διάρκεια εγγύησης παρουσιαστεί πρόβλημα λόγω ελαττωματικού υλικού ή κακοτεχνίας, η Philips θα αποκαταστήσει το πρόβλημα με δωρεάν επισκευή του προϊόντος. Στην περίπτωση που η επισκευή δεν είναι εφικτή ή κρίνεται μη οικονομικά συμφέρουσα από τη Philips, η Philips διατηρεί το δικαίωμα αντικατάστασης του προϊόντος. Η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στη διακριτική ευχέρεια της Philips ενώ η εγγύηση του αντικατασταθέντος προϊόντος θα είναι ίση με την εναπομένουσα διάρκεια εγγύησης του αρχικού προϊόντος."
 
Από την Philips θα γίνει η αντικατάσταση. Αν το προϊόν που σου παραδόθηκε ήταν εξ' αρχής ελαττωματικό (εφόσον το πρόβλημα παρουσιάζεται απ' την 1η μέρα) τότε δικαιούσαι αντικατάσταση. Ούτε service ούτε τίποτα άλλο....
 
ναι αλλά εγώ δεν μπορώ να αποδείξω πως γινόταν από την πρώτη μέρα, γιατί πολύ απλά θα μου πούνε, γιατί ρε φίλε μας το αναφέρεις ένα μήνα μετά???
 
........ενώ η εγγύηση του αντικατασταθέντος προϊόντος θα είναι ίση με την εναπομένουσα διάρκεια εγγύησης του αρχικού προϊόντος."


Φίλε μου το παραπάνω είναι παράβαση του υφιστάμενου νόμου για την προστασία του καταναλωτή. Από την στιγμή που στο επισκευάζουν τότε η εγγύηση του αντικατασταθέντος προιόντος πρέπει να είναι ίση με την αρχική και ουχί μικρότερη των δύο χρόνων.....
 
μόλις μίλησα με το ΙΝΚΑ, αντικατάσταση μόνο μέσα σε 8 εργάσιμες (DOA). Αλλιώς πρέπει να την δουν και αν επισκευάζεται να γίνει επισκευή δωρεάν
 
Σε γενικες γραμμες η Philips εχει καλο σερβις , ομως οταν θα την παραλαβουν ζητησε να γραψουν (πχ. πανω στην αποδειξη παραλαβης) οτι ειναι σε αριστη κατασταση.
 
προς τους Mods,. Μήπως πλέον πρέπει να μεταφερθεί σε κάποια κατηγορία που έχει να κάνει με service???
 
μόλις με πήραν απο το service της philips και μου είπαν πως θα περασουν το πρωι να την παρουν. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσω συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό την έχουν εκεί ρε παιδιά? Λογικό δεν είναι? Εγώ τι θα κάνω θα μείνω χωρίς tv? Έχει ζητήσει κανείς?