Προβλημα με Philips 42 pfl 9732

tolisdagas

New member
7 September 2008
41
To προβλημα ειναι το εξης
Οταν την ανοιγω βγαινει μαυρη οθονη και ακουγεται μονο ηχος.Για να δω εικονα πρεπει να την κλεισω και να την ξανανειξω.
Εχει ηδη παει στο service πριν 4 μηνες με την ιδια βλαβη και τοτε αλλαξαν το inverter (αν το λεω καλα) ,και διορθωθηκε, παροδικα, το προβλημα.
Η τηλεοραση εχει εγγυηση μεχρι τελους του 2009.
Ποια μπορει να ειναι η βλαβη και τι μου προτεινετε να κανω;
Ευχαριστω.
 
Φίλε Τόλη, τι άλλο να σου προτείνει κάποιος, εκτός απ' το να την πας στο service. Εφ όσον είναι ακόμη στην εγγύηση, τηλεφώνησέ τους άμεσα.
 
Εγώ θα πίεζα για αλλαγή. 2η φορά η ίδια βλάβη δεν δικαιολογείται.
Επίσης, να έχεις υπόψιν σου ότι τα εξαρτήματα που αλλάζονται έχουν εγγύηση.
Αν σου άλλαξαν το "inverter", αυτό έχει ξανά 2 χρόνια εγγύηση. Είναι σημαντικό να έχεις χαρτιά στα χέρια σου για το τι αλλάζεται κάθε φορά.
(Βέβαια, πολλές φορές για να αποδείξεις τέτοια πράγματα, πρέπει να φτάσεις στα δικαστήρια...)
Για αυτό πίεσε για αλλαγή με νέα...
 
Ευχαριστω για τις αμμεσες απαντησεις.Επικοινωνησα ηδη με το service.Θα ενημερωσω για τις εξελιξεις.
 
Η απαντηση απο το service ειναι να ξαναλλαξουνε την πλακετα.Ειναι το σωστο 'η εχετε να προτεινετε κατι αλλο;Ευχαριστω.
 
Εγώ θα έλεγα 2η βλάβη της ίδιας πλακέτας σημαίνει ελαττωματικό προϊόν, που πρέπει να αλλαχθεί με νέο.
Αλλιώς να σου δώσουν χαρτί που να γράφει ρητά τον κωδικό της πλακέτα που αλλάζεται, και ότι η εγγύηση ανανεώνεται στα 2 χρόνια για αυτή την βλάβη και το εξάρτημα. Αν δεν το δεχτούν, μπορείς να πεις ότι πολλαπλή βλάβη στο ίδιο εξάρτημα σημαίνει ότι είτε δεν έχουν εντοπίσει την σωστή βλάβη, είτε είναι σχεδιαστικό ελάττωμα. Να σου δώσουν νέα τηλεόραση ή άλλο μοντέλο...

Η τηλεόραση είναι 100% ότι θα ξαναχαλάσει σε λίγο καιρό. Ή θα σου εξασφαλίσουν την εγγύηση, ή θα σου κάνουν αλλαγή.
 
αν και πλεον δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος για θεματα με philips πιστευω οτι πρεπει να τους πιεσεις για αλλαγη και το οτι η βλαβη ειναι η ιδια νομιζω οτι οι πιθανοτητες ειναι με το μερος σου.
 
Mετα απο περιπου 4 μηνες ξαναεπανερχομε στο θεμα,εγινε ξανα(για τριτη φορα)
η ιδια βλαβη.Εχετε κατι να προτεινεται?Η εγγυηση ληγει σε ενα μηνα.
 
Να ζητησεις να στην αντικαταστησουν με καποιο καινουργιο μοντελο , πχ. 9664 , αν σου δωσουν και καμια 47αρα (επειδη φανταζομαι οτι την ειχες παρει πανω απο 2 χιλιαρικα) τοτε ακομη καλυτερα...
 
Τελικα θα γινει αντικατασταση.:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
με :40pfl9404-δωρεαν'η
46pfl9704-με επιπλεον 300'η
52pfl9704-με επιπλεον 550.
Μαλλον θα επιλεξω την 52".Εσεις τι προτεινετε;(αποσταση θεασης 3,5μ)
 
Τελικα επελεξα την 52pfl9704,την οποια καιθα παραλαβω μαλλον μετα τις γιορτες,μεσοδιαστημα κατα το οποιο προσφερθηκαν να με καλυψουν προσωρινα με αλλη τηλεοραση απο το service. Αν ολα αυτα γινουν ετσι τελικα ,τοτε η Philips εχει αποκτησει αλλον ενα ευχαριστημενο πελατη.
 
Τελικα επελεξα την 52pfl9704,την οποια καιθα παραλαβω μαλλον μετα τις γιορτες,μεσοδιαστημα κατα το οποιο προσφερθηκαν να με καλυψουν προσωρινα με αλλη τηλεοραση απο το service. Αν ολα αυτα γινουν ετσι τελικα ,τοτε η Philips εχει αποκτησει αλλον ενα ευχαριστημενο πελατη.

Εκει ακριβως ειναι και η διαφορα, στο after sales support.
Δεν ειναι αγοραζω μια τηλεοραση και μετα δεν σε ειδα δεν σε ξερω.
Στη Philips φροντιζουμε τον πελατη ωστε ο ιδιος να αποτελει τη διαφημιση της εταιριας.
Και να μην ξεχνατε οτι η εταιρια εχει το μοναδικο επισημο service στην Ελλαδα κρικο της μητρικης εταιριας την ιδια στιγμη που ολες μα ολες ανεξαιρετως οι ανταγωνιστες εχουν πουλησει τα δικαιωματα σε εξουσιοδοτημενα service τα οποια ομως δεν εχουν και τους καλυτερους τεχνικους.
Νικος
ΥΓ. Με το καλο να την παραλαβεις.
 
Απάντηση: Re: Προβλημα με Philips 42 pfl 9732

....Στη Philips φροντιζουμε τον πελατη ωστε ο ιδιος να αποτελει τη διαφημιση της εταιριας. .....

Φροντίζουμε???...θύμισε μου βρε Νίκο, τελικά εργάζεσαι στην Philips ή έχεις μόνο οικογενειακούς φίλους???...καλημέρα...-bye-
 
Τελικα επελεξα την 52pfl9704,την οποια καιθα παραλαβω μαλλον μετα τις γιορτες,μεσοδιαστημα κατα το οποιο προσφερθηκαν να με καλυψουν προσωρινα με αλλη τηλεοραση απο το service. Αν ολα αυτα γινουν ετσι τελικα ,τοτε η Philips εχει αποκτησει αλλον ενα ευχαριστημενο πελατη.

Δηλαδή, να μην πάρω τηλέφωνο να δω αν ήρθαν 9704...:flipout:
Ότι θα παραλάμβαναν σήμερα είχαν πει...
(Δεν τους πίστεψα βέβαια... :flipout:)
 
Δηλαδή, να μην πάρω τηλέφωνο να δω αν ήρθαν 9704...:flipout:
Ότι θα παραλάμβαναν σήμερα είχαν πει...
(Δεν τους πίστεψα βέβαια... :flipout:)

Μεχρι να παραλαβουν 9704 θα εχει βγει το επομενο μοντελο με UV2A και πραγματικα 200 Hz...

http://www.fullhd.gr/2009-08-25-11-38-45/2009-08-25-11-39-25/2812-philips-loves-sharp.html

Αυτο ειναι το κακο με τις LCD , ενα μοντελο ειναι ξεπερασμενο ηδη απο την πρωτη μερα που κυκλοφορει...