Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Απάντηση: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτε το

Τζάμπα λόγια.

Εξυπακούεται ότι δεν κόβουν τιμολόγιο. Δεν τίθεται καν ερώτημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπω

Είναι γνωστό το θέμα Ναθαναήλ, δεν κοβουν τιμολόγιο και η εγγυηση δίνεται αποκλειστικά και μόνο απο τους ίδιους με ότι αυτό σημαίνει (περμένεις για τυχόν αντικατάσταση απο εκεί που το πήραν ή επισκευή απο εξουσιοδοτημένο δικό τους σερβις).
 
Απάντηση: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτε το πρώ

Άμα έκοβαν και τιμολόγια θα είχαν κλείσει όλα τα φωτογραφικά μαγαζιά στην Ελλάδα.
 
Απάντηση: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτε το πρώ

Ο mysmartphone πως κόβει; Grey δεν είναι;
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτε το πρώτο pos

τιμολογιο με τι ΑΦΜ ? ελληνικο , ευρωπαικο ?
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτε το πρώτο pos

Ο mysmartphone πως κόβει; Grey δεν είναι;

Ψωνίζει από grey προφανώς.
Εφόσον δραστηριοποιείται στην ΕΕ, οφείλει να κόβει τιμολόγια σε επαγγελματίες που έχουν έδρα στην ΕΕ.
 
Απάντηση: Φακοί για m4/3

Μου έστειλε το infin e-mail με φωτογραφία του προς αποστολή φακού και αναγράφεται ο σειριακός του φακού , είπα να δοκιμάσω να τον δηλώσω στο MyOlympus και μου έβγαλε το παρακάτω (σημαίνει πως ισχύει η Εγγύηση ? ):
 

Attachments

  • Warranty 14150.JPG
    Warranty 14150.JPG
    60.2 KB · Views: 156
Απάντηση: Φακοί για m4/3

Οχι βέβαια, το σύστημα δεν είναι ικανό να διαπιστώσει την προσελευση του φακού, αν πάς στην ελληνική ή κάποια άλλη αντιπροσωπία θα σου ζητήσουν την απόδειξη ή την κάρτα εγγυησης σφραγισμένη απο τον επίσημο μεταπωλητή της Ελλάδας, εκεί θα σε τσακώσουν, αν πάς βόλτα όμως π.χ. Hong Kong και σου χαλάσει εκεί ο φακός να ξέρεις ότι είσαι τζετ με την απόδειξη που σου έχει κόψει το κατάστημα :music-smiley-005:
 
Αυτό συνεπάγεται και πως εάν ταξιδέψω Αμερική η Ασία με την ΕΜ10 και μου χαλάσει μέσα στην εγγύηση δεν θα εξυπηρετηθώ .
 
Εδώ κα 7-8 χρόνια η Olympus ακολούθησε το ρεύμα και έκοψε την παγκόσμια εγγύηση που είχε οπότε ναι κανονικά σκεπτόμενος πιστεύεις ότι δεν θα εξυπηρετηθείς πουθενά αλλου εκτός ΕΕ και πιθανόν έτσι να είναι,

στην πράξη όμως μπορεί και να σε εξυπηρετήσουν (ανάλογα την χώρα που είσαι και την σύμβαση της επιτόπου αντιπροσωπιας με την μαμά εταιρία), αρκεί να εχεις μαζί σου την απόδειξη αγοράς της μηχανής σου και οτι την εχεις αγορασει από επίσημο μεταπωλητή στην χώρα σου ή το πολύ εντός ΕΕ, το ίδιο θα εξυπηρετήσουν εδώ ένα αμερικανό που έρχεται ταξίδι και του χαλάει η μηχανή εδώ, αν έχει μαζί την απόδειξη οτι την αγόρασε στον τόπο του από επίσημο μεταπωλητή (θα στειλουν μαιλ και θα πάρουν απάντηση αν τίθεται ερώτημα) θα του τη φτιάξουν στην εγγύηση (με τους όρους όμως που προβλέπονταν στην χώρα του π.χ. εγγύηση 1 χρόνο Αμερική) γιατί αυτός θα τα έχει κάνει ολα σωστά, δεν αγόρασε από άλλο region για να γλιτώσει φόρους κλπ,

Αρα αν όντως ταξιδέψεις Αμερικη και σου χαλάσει μηχανή και φακός και δείξεις την απόδειξη της μηχανής από Ελλάδα και του φακού από Κίνα το μόνο πιθανό είναι σου φτιάξουν μόνο τη μηχανή (αμφίβολο αν θα σε καλύψουν πέρα του ενός έτους αν και κανονικά πρέπει να σεβαστούν τους όρους εγγύησης της χώρας σου ...).
 
Το εργοστάσιο όμως πουλάει στην ίδια χονδρική τιμή ανεξαρτήτου region , τι του ενδιαφέρει εάν έχουν πληρωθεί φόροι στο εκάστοτε κράτος ? Εκτός εάν έχει χαμηλότερες τιμές για τα grey έχοντας αφαιρέσει ένα ποσοστό επί τοις εκατό για αστοχίες υλικού οπότε και δεν αναλαμβάνει .
 
Θεωρητικά το εργοστάσιο θέλει να προστατεύσει τον επίσημο αντιπρόσωπο/μεταπωλητή, αλλά αυτό είχε νόημα όταν αυτοί είχαν service/ανταλλακτικά και ειδικευμένο προσωπικό. Τώρα πλην ελάχιστων περιπτώσεων, οι μηχανές μπαίνουν στο σακούλι και πάνε στο περιφερειακό κέντρο, οπότε είναι απορίας άξιο τι σημασία έχει που αγόρασες τι.

Κατ' αναλογία θα έπρεπε τότε που δεν υπήρχε EU να μην μας εξυπηρετούσαν για συσκευές αγορασμένες στο εξωτερικό ή duty free?
 
Έλα ντε, δεν μπορεί το επίσημο σαιτ να γράφει 24+6 μήνες εγγύηση με την προϋπόθεση να εγγραφώ στην λίστα και να με βομβαρδίζει με mail, αλλά να μην ισχύει η εγγύηση.
Στα STIHL με το που καταχωρήσω τον σειριακό το προϊόν είναι καλυμμένο παντού δίχως καν να χρειάζεται η απόδειξη. Και γιατί να χρειαστεί όταν έχει κλειδώσει ο σειριακός με ημερομηνία αγοράς ?

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κωστή ο φακός που αγόρασες από grey market δεν έχει κάν μέσα το καρτελάκι της εγγύησης των 24 μηνών (και 6 έξτρα σε περίπτωση καταχώρησης) και αυτό γιατί αυτή η εγγύηση είναι προωθητική ενέργεια και δίνεται μόνο στην Ευρώπη. Στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου είναι ένα έτος για Olympus και ισχύει μόνο για εκεί ή και για εσένα αν ταξιδέψεις εκεί και το εχεις αγορασει στην χώρα σου (στην πράξη είναι ένα είδος παγκόσμιας εγγύησης υπό προϋποθέσεις). Παλιότερα ήταν παγκόσμια η εγγύηση με πιο ευρεία έννοια (ήταν η τελευταία που το είχε κρατησει) όπως σου ξαναείπα αλλά πάντα έπρεπε να αποδείξεις οτι είσαι ο νόμιμος κάτοχος.
Άλλες εταιρίες έχουν μονοετή εγγύηση και σε προϊόντα εντός ΕΕ και κατοχυρώνονται έως ένα βαθμό στους όρους της εγγύησης ώστε να μην παρεχουν διετή εγγύηση παρότι είναι κοινοτική οδηγία (όχι υποχρέωση).

Τα υπόλοιπα που ρωτάς (αποδείξεις κλπ.) περιγράφονται λεπτομερώς στις σελίδες της εγγύησης που συνοδεύουν το κάθε προϊόν, πρέπει να αποδείξεις οτι το εχεις προμηθευτεί νόμιμα και από επίσημο μεταπωλητή (π.χ. μπορεί να είναι κλεμμένο ή αγορασμένο ανακατασκευασμένο κλπ.) . Αν δεν συμφωνείς με τους όρους τις εγγύησης που συνοδεύουν το προϊόν απλά δεν το αγοράζεις.

Πολύ γενικά περιγράφονται στο link που σου βάζω αν και υπάρχουν και πολύ πιο αναλυτικές πληροφορίες στα έντυπα που συνοδεύουν το κάθε προϊόν : https://www.olympus.gr/site/el/a/au...epair_service/warranty_regulations/index.html
 
Last edited:
Τα ξέρω βρε Κώστα αυτά και εν γνώσει τους αγόρασα τον φακό , απλά μου έκανε εντύπωση που δέχθηκε τον σειριακό και πρόσθεσε και 6 μήνες επιπλέον εγγύηση . Βασικά περίμενα να μην τον αναγνωρίσει , ή να αναφέρει διάρκεια εγγύησης ανάλογα με την χώρα για την οποία προορίζεται . Προφανώς δεν κρατάνε στοιχεία ή δεν ενημερώνουν το σύστημά τους ώστε να γνωρίζουν σε πιο κατάστημα καταλήγει ο κάθε σειριακός .
 
Tο είχα ψαξει εδώ και καιρό και το είχα ρωτήσει ήδη στο σερβις γιαυτο και σου το απάντησα με βεβαιότητα, το site αυτο δεν τσεκάρει - διασταυρώνει το SN και απο που προέρχεται, ότι και να γράψει εκεί ισχύει μόνο αν συνοδευέται απο απόδειξη αγοράς εντος ΕΕ από επίσημο μεταπωλητή και μόνο.

Τωρα κοιτώ απο περιέργεια τα ψιλά γράμματα της εγγυησης της G9 που ήρθε απο Αμαζον UK, η εγγύηση είναι μονοετής (με πληρωμή έξτρα έπερνες και επιπλέον εγγύηση στο Αμαζον), την ονομάζει η Panasonic ως Linited Worldwide Warranty και ισχύει μόνο σε 25 χώρες της Ευρώπης και άκουσον άκουσον και στην ήπειρο της Ωκεανίας (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία). Στα ψιλά γράμματα ως Νο 1 υποχρέωση είναι να προσκομίσεις την <νόμιμη> απόδειξη της αγοράς του (απο τις 25+2 ανωτέρω χώρες) μαζί με το Warranty Cerificate card στα επίσημα εξουσιοδοτημένα σερβις (που στα έχει γραμμένα ανά χώρα συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας).
Για Greece , Denmark αναφέρει επίσης ότι υπάρχουν και ειδικοί όροι εγγύησης για προιόντα που έχουν πουληθεί εντός της Ελλάδας γιαυτό και η ελληνική αντιπροσωπία κατοχυρώνεται καΙ δίνει τα δικά της προιοντα με επιδότηση ενός ακόμη έτους, σύνολο διετίας. Υπάρχουν πολλά ακόμη γραμμένα και καλό είναι να ειμαστε προετοιμασμένοι και να έχουμε ρίξει μια αναλυτική ματιά πριν απευθυνθούμε στα σερβις και αρχίζουμε να λέμε ότι θέλουμε.

Μάλιστα η Δ.Ο. της κατηγορίας μας ασχολήθηκε πάρα πολύ με το συγκεκριμένο θέμα των εγγυήσεων από ερωτήματα που μας έχουν όλους απασχολήσει κατά περιόδους και που θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι γνωστά στους υποψήφιους αγοραστές γιαυτό και πρίν 1 μήνα περίπου στείλαμε επιστολή στον ΣΕΚΑΦ με τα ερωτήματά μας προκειμένου να ρωτηθούν τα μέλη του (οι έλληνες αντιπρόσωποι φωτό και βίντεο) για τα κρυφά σημεία των εγγυήσεων. Ακόμα αναμένουμε απάντησεις ......
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

...(με πληρωμή έξτρα έπαιρνες και επιπλέον εγγύηση στο Αμαζον)...

Όχι, δεν έπαιρνες.
Απλά σου προτάθηκε να βάλεις την ασφάλιση στο καλάθι, κι αυτό το έκανε πριν καν ορίσεις διεύθυνση.
Αν την έβαζες στο καλάθι, θα διαπίστωνες στην πορεία ότι δεν θα μπορούσες να την πληρώσεις έχοντας ορίσει μη αγγλική διεύθυνση.
Ο λόγος είναι ότι υπάρχει ρητός όρος ο αγοραστής να είναι κάτοικος Αγγλίας.
Αγγλική ασφαλιστική ετσιρία συνεργαζόμενη με το amazon.co.uk προσφέρει την ασφάλιση.
https://m.media-amazon.com/images/G/02/product_insurance/docs/AMWTG/AD/tnc.pdf
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείε

Καλά που το διευκρίνησες κιαυτό, δεν το ήξερα και το μετάνιωσα μετά , η τιμή αν θυμάμαι ήταν κάτω από 50λιρες για παντός κινδύνου ζημιά ακόμα και με υπαιτιότητα σου και είχε και χρονική επέκταση .
 
Τέτοιες εγγυήσεις προσφέρουν κι εδώ οι αλυσίδες ηλεκτρονικών με κάποια (συνήθως λογική) χρέωση, από 3 έως 5 χρόνια κατά παντός κινδύνου, κλοπή, πτώση κ.λ.π. Συνήθως χρήσιμες σε ταμπλέτες και άλλα "επικίνδυνα" ηλεκτρονικά. Φωτογραφική/φακός δεν μου έχουν πέσει ποτέ κάτω: τα χέρια - δίχτυα ασφαλείας... :flipout: