Tο είχα ψαξει εδώ και καιρό και το είχα ρωτήσει ήδη στο σερβις γιαυτο και σου το απάντησα με βεβαιότητα, το site αυτο δεν τσεκάρει - διασταυρώνει το SN και απο που προέρχεται, ότι και να γράψει εκεί ισχύει μόνο αν συνοδευέται απο απόδειξη αγοράς εντος ΕΕ από επίσημο μεταπωλητή και μόνο.
Τωρα κοιτώ απο περιέργεια τα ψιλά γράμματα της εγγυησης της G9 που ήρθε απο Αμαζον UK, η εγγύηση είναι μονοετής (με πληρωμή έξτρα έπερνες και επιπλέον εγγύηση στο Αμαζον), την ονομάζει η Panasonic ως Linited Worldwide Warranty και ισχύει μόνο σε 25 χώρες της Ευρώπης και άκουσον άκουσον και στην ήπειρο της Ωκεανίας (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία). Στα ψιλά γράμματα ως Νο 1 υποχρέωση είναι να προσκομίσεις την <νόμιμη> απόδειξη της αγοράς του (απο τις 25+2 ανωτέρω χώρες) μαζί με το Warranty Cerificate card στα επίσημα εξουσιοδοτημένα σερβις (που στα έχει γραμμένα ανά χώρα συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας).
Για Greece , Denmark αναφέρει επίσης ότι υπάρχουν και ειδικοί όροι εγγύησης για προιόντα που έχουν πουληθεί εντός της Ελλάδας γιαυτό και η ελληνική αντιπροσωπία κατοχυρώνεται καΙ δίνει τα δικά της προιοντα με επιδότηση ενός ακόμη έτους, σύνολο διετίας. Υπάρχουν πολλά ακόμη γραμμένα και καλό είναι να ειμαστε προετοιμασμένοι και να έχουμε ρίξει μια αναλυτική ματιά πριν απευθυνθούμε στα σερβις και αρχίζουμε να λέμε ότι θέλουμε.
Μάλιστα η Δ.Ο. της κατηγορίας μας ασχολήθηκε πάρα πολύ με το συγκεκριμένο θέμα των εγγυήσεων από ερωτήματα που μας έχουν όλους απασχολήσει κατά περιόδους και που θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι γνωστά στους υποψήφιους αγοραστές γιαυτό και πρίν 1 μήνα περίπου στείλαμε επιστολή στον ΣΕΚΑΦ με τα ερωτήματά μας προκειμένου να ρωτηθούν τα μέλη του (οι έλληνες αντιπρόσωποι φωτό και βίντεο) για τα κρυφά σημεία των εγγυήσεων. Ακόμα αναμένουμε απάντησεις ......