Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Φακοί Fujinon X-mount

Είμαι X-Specialist να ψάχνομαι σε εξοπλισμό Fuji, τριγυρνάω την αγορά να βρω κάποια "ευκαιρία", χρόνια πολλά τώρα, αλλά ουδέποτε και πουθενά δεν μου έχει μιλήσει κάποιος για αυτό που λέει ο επιστολογράφος.
Οπότε, ας μας πει δημόσια τι εννοεί λέγοντας πως "υπήρξαν και υπάρχουν προωθητικές ενέργειες για όλες τις μηχανές της FUJIFILM μέσω των Χ-specialist καταστημάτων". Δημόσια και όχι "κατ ιδίαν"
 
Re: Φακοί Fujinon X-mount

Είμαι X-Specialist να ψάχνομαι σε εξοπλισμό Fuji, τριγυρνάω την αγορά να βρω κάποια "ευκαιρία", χρόνια πολλά τώρα, αλλά ουδέποτε και πουθενά δεν μου έχει μιλήσει κάποιος για αυτό που λέει ο επιστολογράφος.
Οπότε, ας μας πει δημόσια τι εννοεί λέγοντας πως "υπήρξαν και υπάρχουν προωθητικές ενέργειες για όλες τις μηχανές της FUJIFILM μέσω των Χ-specialist καταστημάτων". Δημόσια και όχι "κατ ιδίαν"

Σταυρινακης... σου κοβει 50,00 ευρω:smash:
 
Απάντηση: Re: Φακοί Fujinon X-mount

Μακάρι να γίνει κάτι ,αλλά πρέπει να ξεκινήσουν από τα βασικά ,δηλαδή την εναρμόνηση των τιμών των μηχανών με την ευρωπαϊκή αγορά ,όπως της Χ-Η1.Επίσης,το ευρωπαϊκό cashback είναι καλύτερο ,γιατί ξέρεις πότε γίνεται μέσω sites ,ενώ άντε να μάθεις πότε κάνουν instant rebate τα καταστήματα στην Ελλάδα. Θα επικοινωνήσω μαζί τους και θα μεταφέρω τις απαντήσεις τους.

Η σημερινή ενημέρωση που έχω μετά και απο την <συζήτηση περί ευρωπαικού cashback φωτ. προιόντων Fuji> που έγινε στο κατάστημα Φωτοδεσμός την ημέρα που βρεθήκαμε με τους υπόλοιπους διαχειριστές εκεί για την ΕΜ1Χ και που μεταφέρθηκε άμεσα στην αντιπροσωπία είναι ότι απο αύριο θα ισχύει νέος απομειωμένος επίσημος τιμοκατάλογος (σε όλα τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα) με τιμές που θα περιλαμβάνουν απευθείας μέρος ή και ολόκληρο το ποσό του cashback. Απομένει να το δούμε στην πράξη. Είμαι σίγουρος ότι και τα mail που στάλθηκαν έπιασαν τόπο.
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση kbouk. Στο δικό μου email δεν απάντησαν πάντως.

Έριξα μια ματιά στις τιμές δύο φακών.

xf 8-16 Είναι μικρότερη η μείωση από το cashback, αλλά πολύ κοντά στο grey
Παλιά τιμή 2000 Νέα τιμή 1700 cashback 400 grey 1670

xf 10-24 Πολύ μικρή μείωση σε σχέση με το cashback που θα έφτανε στο grey
Παλιά τιμή 900 Νέα τιμή 850 cashback 200 grey 700

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να εφαρμόσουν απλώς το cashback.
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Και πάλι σχετικά είναι όλα, με πιο τρόπο είναι καλύτερη μια Nikon D3500 από μια em10II?
Η em10II έχει σπαστή οθόνη touch πράγμα που δεν έχει η D3500. Η em10II έχει μεγαλύτερο σκόπευτρο με κάλυψη 100%, γρήγορη εστίαση από την οθόνη που η D3500 είναι άθλια εκει. Εντελώς πλαστικό σώμα σε σχέση με το μεταλλικό της em10II, εργονομικά η em10II έχει ένα σκασμό προγραμματιζόμενα πλήκτρα και 2 ροδέλες, σε σχέση με την 1 ροδέλα της D3500 και τα ελάχιστα κουμπιά. Η εστίαση της D3500 είναι εντελώς entry level ενώ της em10II είναι αιώνες μπροστά ειδικά από την οθόνη και σε saf. H em10II έχει εσωτερική σταθεροποίηση στο σώμα και κατά την γνώμη μου καλύτερα Jpeg.
Σε ευκολίες είναι πάλι αιώνες μπροστά η Em10II με Focus peaking, ηλεκτρονικό κλείστρο, 4K Timelapse, Live Composite, Live Bulb, slow motion βίντεο, καλύτερη εστίαση σε βίντεο, ηλεκτρονικό αλφάδι, πιο γρήγορο burst mode και μεγαλύτερο buffer, ένα σκασμό φίλτρα και scene modes και ένα σωρό άλλα.
Χοντρικά σε 3 σημεία μόνο υπερέχει η D3500, στο grip όπου εκεί μπορείς να βάλεις ένα έχτρα grip στην em10II, στην μπαταρία που και πάλι αγοράζεις μια δεύτερη στην em10II και στον αισθητήρα με 24mp όπου κερδίζεις και 0,5 stop χοντρικά σε iso, άλλα σε σταθερά θέματα το χάνεις καθώς το 5axis της Olympus κάνει θαύματα.
Για μένα αιώνες μπροστά η Em10II ακόμα και από την Nikon D5500 που την είχα για καιρό.
Τέλος πάντων είναι και θέμα γούστου. Για μένα οι μόνες Nikon Crop που είναι ξεκάθαρα καλύτερες από την Em10II είναι η Nikon D7500 και Nikon D500....σε σχέση με όλες τις άλλες προτιμώ την Em10II εύκολα κιόλας.

Για το σκόπευτρο έχω άλλη άποψη. Μέχρι στιγμής καμιά Olympus στην ίδια κατηγορία με τις ΝΙΚΟΝ δεν μου έδωσε καλύτερο σκόπευτρο, τουλάχιστον για τα δικά μου μάτια. Για το τελικό φωτογραφικό αποτέλεσμα δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης και σε υψηλά Iso και σε δυνατότητα πειράγματος των αρχείων. Η διαφορά είναι τεράστια. Τεράστια. Για το θέμα της εστίασης από το σκόπευτρο επίσης δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ειδικά σε caf. Η μόνη Oly που έχω δουλέψει και είναι κάπως παραδεκτή είναι η ΕΜ1. Όλες οι άλλες είτε εστιάζουν όπου θέλουν εκείνες, είτε μονο στο κέντρο. Για τα χέρια τα δικά μου επίσης ακόμη και η EM1 μικρή είναι. Η σταθεροποίηση της Oly είναι καλή, αλλα´το βράδυ το τελικό αρχείο πάνω από το iso2000 είναι άχρηστο για επαγγελματικές εφαρμογές, ενώ της NIKON γίνεται αποδεκτό. Φυσικά οποιαδήποτε κίνηση στο πλάνο όσο καλή κι αν είναι η σταθεροποίηση της Oly θα εμφανιστεί θολή. Μην το ξεχνούμε. Μενού, ροδέλες, κλπ. εργονομία της Oly ακόμη και μετά από 5 χρόνια κατοχής 4 μηχανών είναιι τραγική, ενώ της Panasonic g5/gf7 επίσης έχω/ειχα στην κατοχή μου ήταν ΟΚ. Με τη ΝΙΚΟΝ δεν είχα ποτέ πρόβλημα να κάνω οτιδήποτε εύκολα, ακόμη και τη νύχτα. Με την Oly έπρεπε να ανάψω φως (φακό) επομένως με τσάκωσαν ασφαλίτες στη Ρουμανία και πέρασα νύχτα στο κρατητήριο. Too bad for me, αλλά άλλη φορά δεν παίρνω Oly τη νύχτα σε επιτηρούμενα ή επικίνδυνα μέρη.

Από τα τόσα φίλτρα που έχει η Oly χρησιμοποιώ και εκτιμώ το Α/Μ της αντιγραφής εγγράφων και το dramatic ενίοτε.

Για την αντοχή των σωμάτων στη σκληρή χρήση θα φέρω τα εξής παραδείγματα: έχω τρία bookscanners, ένα Α3 και δυο Α2 εγκατεστημένα στη Θεσσαλονίκη

https://www.youtube.com/watch?v=KC18Dfp1ciE&t=4s .

Είναι τα δικά μου σκάνερς και τα παιδιά που εικονίζονται είναι δικοί μου εργαζόμενοι. Θέλησα να τα δουλέψω με Μ4/3. Δεν άντεξαν ούτε δέκα ημέρες τον Μάιο του 2018. Στο διαθέσιμο 14 ώρο εργασίας (2 βάρδιες ανά μηχάνημα) οι ωφέλιμες ώρες ήταν μόλις 8. Οι μηχανές ζεσταίνονταν. Η μια (δεν θα πω αν ήταν panny ή Oly γιατί μάλλον δεν παίζει ρόλο) έβγαλε πρόβλημα στο κλείστρο. Μια δεύτερη μηχανή από τις 6 που είχα μετά τους 30 βαθμούς εντός του χώρου δεν άντεχε άνω από μια ώρα και έκλεινε μέχρι να κρυώσει (ο αισθητήρας;;; δεν κατάλαβα). Δεν είχα χρόνο να φτιάξω το setup κι έτσι αντικατέστησα όλες τις μηχανές με 8 (πήρα και δυο για backup) ΝΙΚΟΝ D5300 που ήταν διαθέσιμες εκείνη την ώρα. Μέχρι στιγμής το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ένας 18-55 με πρόβλημα κάτω αριστερά επομένως τον έχουμε σε αχρηστία. Ένα ζευγάρι μηχανών έχει πάνω από 100.000 στο κλείστρο η κάθε μια.

Σε προσωπικό επίπεδο χαίρομαι τη μεταλλική κατασκευή των Oly. Αλλά... υπάρχει και αλλά. Μια EM5 που δεν έχω πλέον στα χέρια μου (την είχα προμηθευτεί μέσω φίλου του φόρουμ) μετά από δυο χρόνια είχε θέμα με τη θερμοκρασία. Σε άνω των 35 βαθμών εξωτερικής θερμοκρασίας ΔΕΝ... έβγαζε 2-3 φωτο και μετά έκλεινε το κλείστρο. Η μηχανή έγινε δώρο διακοσμητικό. Από φακούς έχω χαλασμένο έναν 12-32 (έφυγε το εξωτερικό περίβλημα και θέλει επισκευή αλλα´έχω κι άλλο φακό). Ένας Oly 45-150 μας χαιρέτισε νωρίς και αντικαστάθηκε εντός της εγγύησης αλλά με μουρμούρα (και μάλλον με κάλυψε ο καταστηματάρχης κι όχι η αντιπροσωπεία), ένας 14-150 ΙΙ που πήρα από τον Kbouk μετά από 1 χρόνο αλλά με λίγη χρήση έπαψε να εστιάζει (ούτε σε MF) και θέλω να τον κατεβάσω στην αντιπροσωπεία.

Άρα από Oly /Panny έχω με πρόβλημα 3 σώματα και 3 φακούς σε σύνολο G5/GF7/EM1/EM5 x2/EM10 IIx4/G6 x2 και σε καμιά μηχανή δεν έχω τραβήξει περισσότερες από 20.000 λήψεις. Από φακούς έχω άχρηστους κατεστραμμένους 12-32/45-150/14-150 ΙΙ και σε λειτουργική χρήση 12-32/25 1.8/40-150 2.8

Δηλαδή πολύ υψηλά ποσοστά αστοχίας.

Σε ΝΙΚΟΝ έχουν περάσει από τα χέρια μου πέραν των 8 d5300 που έχω τώρα για δουλειά, d90/d100/d200/d700/d3s. Κανένα πρόβλημα πέραν από καθαρισμό αισθητήρα.

Από φακούς είχα και έχω για ΝΙΚΟΝ 18-55 Χ10/17-35 2.8/28-70 2.8/80-200 2.8/60 μακρο/28 pc/50 1.8/TAMRON 24-70 2.8 και διάφοροι άλλοι που δεν τους έχω πλέον στην κατοχή μου. Και τρία φλας sb800. Από όλους αυτούς ένας 18-55 θεωρώ ότι έχει πρόβλημα, κι ο AFS 28-70 2.8 έμεινε από μοτέρ. Τίποτε άλλο. Κι ο 80-200 έχει χρησιμοοποιηθεί ως μέσο αποτροπής ληστείας μια φορά και το μόνο που έπαθε ήταν να σπάσει το παρασολέιγ από την επαφή με το κεφάλι του επιτιθέμενου. Ελπίζω ότι σε παρόμοια κατάσταση θα ανταποκριθεί το ίδιο και ο Oly 40-150 2.8

Με βίντεο δεν ασχολούμαι καθόλου, δεν μπορώ να εκτιμήσω την αξία του, ούτε να κρίνω μηχανές.
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Εκτιμώ πολύ τα γραφόμενα των @karamela και @ΒΛΑΣΙΔΗΣ, για να μην παρεξηγηθώ, αλλά το παραπάνω γραπτό ^^^ πραγματικά είναι από τα πιο αξιόλογα ποστ που έχω διαβάσει εδώ μέσα. Δείχνει γιατί τα maf, caf, ibis, 4k, hi fi focus, peaking, 800 μεγαπίξελ κι άλλα που σίγουρα ξεχνώ, από μόνα τους δεν (πρέπει να) λένε όλη την ιστορία σε όσους βλέπουν τις μηχανές πρωτίστως σαν μηχανές και όχι σαν γκάτζετ.
Δηλώνω φίλος των Νικον-Κανον βέβαια (αλλά όχι τυφλός "οπαδός"), αφού τέτοιες χρησιμοποιούσα πάντα -αλλά είμαι και κάποια ηλικίας πια αφού ξεκίνησα με Νικον ΕΜ και F2. Είχα αδυναμία και στην Olympus πάντως αφού η πρώτη μου ψηφιακή ήταν η 5050z. Οι Em10II όμως είναι τελείως αντιεργονομικές (για μένα) και μου φαίνονται μονίμως ότι θα μου πέσουν από τα χέρια, ειδικά με 12-40 επάνω που αποκτούν αρκετό βάρος και όγκο.
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Μεγάλο και κατατοπιστικό Post!!! Έχω διαφορετική άποψη σε κάποια πράγματα άλλα σε αυτό που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου είναι στην διάρκεια και αντοχή των σωμάτων και φακών. Στην Nikon ακόμα και με βαριά χρήση δεν είχα ποτέ θέμα με κανένα σώμα και φακό. Στο m4/3 έχω και εγώ ουκ ολίγα προβλήματα, επίσης 2 χαλασμένους 12-32 με το ίδιο πρόβλημα με εσένα, χαλασμένη ροδέλα στην em1 (την έφτιαξα), χαλασμένος Olympus 9-18 (έδωσα 190 ευρώ για επισκευή, άουτς!!!), 2 φορές καμένη πλακέτα του Flash Olympus FL-600R (πλέον πήρα ένα Godox και βρήκα την υγειά μου), κατεστραμμένο μοτέρ και θολές φώτος σε Panasonic 25mmf1,7 (τον χάρισα τον φακό), αδυναμία εστίασης που δεν μπορούσε να διορθωθεί σε Panasonic 25mmf1,4 όπου τον φακό τον έχω πλέον για μπιμπελό!!!, επίσης χαλασμένο μοτέρ σε Panasonic 12-60, αδυναμία εστίασης σε Panasonic G6, καμένη οθόνη σε Panasonic g7...ουκ ολίγα προβλήματα, για αυτό το λόγω διατηρώ και άλλο σύστημα πέρα από m4/3 καθώς δεν το εμπιστεύομαι πλήρως όπως έκανα με την Nikon. Ίσως να είμαι και γκαντέμης!!!

Υ.Γ. @ ΒΛΑΣΙΔΗΣ, φοβερό post, ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ μέσα εδώ και καιρό!!! Πραγματικές εμπειρίες και πολύ χρήσιμο.....θα πρότεινα να κάνουμε ένα Thread που να γράφουμε τις μακροχρόνιες εμπειρίες μας με ένα σύστημα/μηχανή και θα έβαζα πρώτο το δικό σου post σαν δείγμα.
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Για τις βλάβες δεν μπορώ να σχολιάσω, αλλά αυτά που γράφετε είναι τραγικά
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Για τις βλάβες δεν μπορώ να σχολιάσω, αλλά αυτά που γράφετε είναι τραγικά

Σε αυτά που γράφω για τις βλάβες δεν υπερβάλω και είναι απόλυτα αλήθεια, να τονίσω ότι καμία μηχανή ή φακός από αυτά που χαλάσαν δεν μου έχουν πέσει κάτω ή χτυπήσει (εξαιρώ την em1). Ήταν και λόγος που είχα αφήσει το m4/3 για ένα διάστημα με όλα αυτά που μου είχαν κάτσει.
Για να είμαι ειλικρινής βέβαια την Olympus em1 την έχω ''κακομεταχειριστεί'' εκτενώς σε ακραίες συνθήκες και μου έχει πέσει και μέσα σε θάλασσα!! χωρίς κανένα θέμα με τον 12-40 που επίσης είναι σκυλί!!!
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

Μεγάλο και κατατοπιστικό Post!!! Έχω διαφορετική άποψη σε κάποια πράγματα άλλα σε αυτό που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου είναι στην διάρκεια και αντοχή των σωμάτων και φακών. Στην Nikon ακόμα και με βαριά χρήση δεν είχα ποτέ θέμα με κανένα σώμα και φακό. Στο m4/3 έχω και εγώ ουκ ολίγα προβλήματα, επίσης 2 χαλασμένους 12-32 με το ίδιο πρόβλημα με εσένα, χαλασμένη ροδέλα στην em1 (την έφτιαξα), χαλασμένος Olympus 9-18 (έδωσα 190 ευρώ για επισκευή, άουτς!!!), 2 φορές καμένη πλακέτα του Flash Olympus FL-600R (πλέον πήρα ένα Godox και βρήκα την υγειά μου), κατεστραμμένο μοτέρ και θολές φώτος σε Panasonic 25mmf1,7 (τον χάρισα τον φακό), αδυναμία εστίασης που δεν μπορούσε να διορθωθεί σε Panasonic 25mmf1,4 όπου τον φακό τον έχω πλέον για μπιμπελό!!!, επίσης χαλασμένο μοτέρ σε Panasonic 12-60, αδυναμία εστίασης σε Panasonic G6, καμένη οθόνη σε Panasonic g7...ουκ ολίγα προβλήματα, για αυτό το λόγω διατηρώ και άλλο σύστημα πέρα από m4/3 καθώς δεν το εμπιστεύομαι πλήρως όπως έκανα με την Nikon. Ίσως να είμαι και γκαντέμης!!!

Υ.Γ. @ ΒΛΑΣΙΔΗΣ, φοβερό post, ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ μέσα εδώ και καιρό!!! Πραγματικές εμπειρίες και πολύ χρήσιμο.....θα πρότεινα να κάνουμε ένα Thread που να γράφουμε τις μακροχρόνιες εμπειρίες μας με ένα σύστημα/μηχανή και θα έβαζα πρώτο το δικό σου post σαν δείγμα.

όπως επιθυμείς.
 
Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

μα γι αυτό το λόγο θα πάρουμε τέτοια σώματα.

Προσωπικά δεν μπορώ να δεχθώ ότι θα σταματήσω να φωτογραφίζω όταν οι καιρικές συνθήκες είναι μη ιδανικές. Π.χ. το 2007 βρίσκομαι εν μέσω φοβερού καύσωνα στην Αίγινα. Υγρασία επίσης στο θεό. Με δυο σώματα ΝΙΚΟΝ/CANON και μια SONY R1 καταπληκτική μηχανή. Η R1 ουσιαστικα´δεν δούλεψε ποτέ σε τέτοιες συνθήκες, η NIKON D200 είχε προβλήματα με την υγρασία και η άλλη μηχανή που είχα (CANON 1DS MKII) δεν είχε κανένα πρόβλημα.

Μια χρονιά μετά είμαι πάνω στη λίμνη Πλαστήρα, αλλά από την πλευρά του Λαμπερού. Έχει χιονίσει ασταμάτητα για δυο 24ωρα. Έχω ανεβεί με την NIKON D700 και δεν θυμάμαι ποιόν φακό πάνω σε ένα χαμηλό δένδρο για να βγάλω ένα καλό πλάνο τη λίμνη που είναι λαμπερή καθώς έχει φύγει η καταχνιά. Γλυστρώ και πέφτω από το δένδρο, ευτυχώς χωρίς σπασίματα, καθώς είναι πολύ παχύ το χιόνι, σχεδόν 120 εκ. ύψος. Αλλά η μηχανή... πού είναι η μηχανή;;; ψάχνω, ψάχνω πουθενά. Υπόψη ότι το χιόνι είναι μέχρι τις μασχάλες δεν μπορώ να σκύψω χωρίς να βάλω το κεφάλι μέσα στο χιόνι. Μετά από 20 λεπτά φεύγω και πάω στο νοικοκύρη να φέρω ένα φτιάρι. Περνάει από το μυαλό μου η εικόνα ότι την άνοιξη που θα λιώσουν τα χιόνια θα βρουν και μια μηχανή και θα λένε οι ντόπιοι τί να την κάνουμε...

Φέρνω το φτιάρι και πάω κάτω από το δένδρο, μαρκάρω μια περιοχή περίπου 4 μ. γύρω από τον κορμό κι αρχίζω το φτιάρισμα. Μετά από 15 λπτ. και σχεδόν δυο ώρες μετά που είχα χάσει τη μηχανή μου τη βρήκα. Όπως ήταν την έβαλα μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς να ανάψω το καλοριφέρ. Όταν έφτασα στο ενοικιαζόμενο την άφησα σε χώρο μισοθερμαινόμενο και μετά από 15 λεπτά κι αφού τη σκούπισα την άνοιξα. Δούλεψε με τη μία. Και μάλιστα η μπαταρία άντεξε για 400 λήψεις που φυσικά τραβούσα όλη τη νύχτα από τη χαρά μου που :
1. Βρήκα τη μηχανή
2. Δούλευε χωρίς πρόβλημα.

Φέτος στην Πρέσπα με τα κρύα (-19) δεν είχα κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσω την ΕΜ1 αλλά η αυτονομία της μπαταρίας ήταν αστεία. Κυριολεκτικά.
 
Άλλο ένα πολύ καλό post!!!
Πραγματικά και για μένα είναι αδύνατο να σταματήσω να φωτογραφίζω επειδή π.χ. δεν έχει καλό καιρό. Για αυτό σχεδόν πάντα το βασικό μου σώμα θέλω να έχει προστασία στις καιρικές συνθήκες με τον ανάλογο φακό πάντα.
Πάντως δεν είναι μόνο χρήσιμο ένα τέτοιο σώμα σε κακές συνθήκες, π.χ. στην παραλία το καλοκαίρι με ένα σχετικό αεράκι, χωρίς προστασία έχεις φόβο να μπει σκόνη μέσα στην μηχανή, να φάει αλμυρό νερό κλπ.
Αν δεν ήταν αδιάβροχη η Em1 όταν μου έπεσε στην θάλασσα θα την έκλαιγα τώρα.

Πριν χρόνια στην Ισλανδία χειμώνα με θερμοκρασίες μόνιμα κολλημένες κάτω από -20 και όλη την μέρα χιονοθύελλες, δεν είχα κανένα θέμα με την Nikon D300.
 

Attachments

  • DSC_3807_DxO.jpg
    DSC_3807_DxO.jpg
    101.9 KB · Views: 183
Οι d200/d300 δεν είχαν πρόβλημα με τις χαμηλές θερμοκρασίες. Ούτε με τις υψηλές (π.χ. 40-43 βαθμούς). Όταν όμως η υγρασία ξεπερνούσε το 85-88% με θερμοκρασίες πολύ υψηλές τότε άρχισαν να ρετάρουν...δεν σου έχει τύχει κάτι τέτοιο;
 
Δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια, είχα πάρει την D300 σε Ταϊλάνδη, Μαλδίβες, Μπαχάμες, Ινδονησία κλπ. άλλα δεν θυμάμαι να είχα κάποιο θέμα, μάζευε θυμάμαι υγρασία το σώμα και κολλούσε άλλα το σκούπιζα. Νομίζω ότι έχανε σε διάρκεια μπαταρίας άλλα δεν νομίζω ότι με άφησε ποτέ...τι να πώ ίσως δεν μου έκατσαν θερμοκρασίες 40+ βαθμούς με υγρασία 90% ή απλός ήμουν τυχερός.
 
Απάντηση: Re: Εξοπλισμός - Προσφορές & χαμηλότερες τιμές - Διαβάστε το 1ο Post!

μα γι αυτό το λόγο θα πάρουμε τέτοια σώματα.
..................

Μια χρονιά μετά είμαι πάνω στη λίμνη Πλαστήρα, αλλά από την πλευρά του Λαμπερού. Έχει χιονίσει ασταμάτητα για δυο 24ωρα. Έχω ανεβεί με την NIKON D700 και δεν θυμάμαι ποιόν φακό πάνω σε ένα χαμηλό δένδρο για να βγάλω ένα καλό πλάνο τη λίμνη που είναι λαμπερή καθώς έχει φύγει η καταχνιά. Γλυστρώ και πέφτω από το δένδρο, ευτυχώς χωρίς σπασίματα, καθώς είναι πολύ παχύ το χιόνι, σχεδόν 120 εκ. ύψος. Αλλά η μηχανή... πού είναι η μηχανή;;; ψάχνω, ψάχνω πουθενά. Υπόψη ότι το χιόνι είναι μέχρι τις μασχάλες δεν μπορώ να σκύψω χωρίς να βάλω το κεφάλι μέσα στο χιόνι. Μετά από 20 λεπτά φεύγω και πάω στο νοικοκύρη να φέρω ένα φτιάρι. Περνάει από το μυαλό μου η εικόνα ότι την άνοιξη που θα λιώσουν τα χιόνια θα βρουν και μια μηχανή και θα λένε οι ντόπιοι τί να την κάνουμε...

Φέρνω το φτιάρι και πάω κάτω από το δένδρο, μαρκάρω μια περιοχή περίπου 4 μ. γύρω από τον κορμό κι αρχίζω το φτιάρισμα. Μετά από 15 λπτ. και σχεδόν δυο ώρες μετά που είχα χάσει τη μηχανή μου τη βρήκα. Όπως ήταν την έβαλα μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς να ανάψω το καλοριφέρ. Όταν έφτασα στο ενοικιαζόμενο την άφησα σε χώρο μισοθερμαινόμενο και μετά από 15 λεπτά κι αφού τη σκούπισα την άνοιξα. Δούλεψε με τη μία. Και μάλιστα η μπαταρία άντεξε για 400 λήψεις που φυσικά τραβούσα όλη τη νύχτα από τη χαρά μου που :
1. Βρήκα τη μηχανή
2. Δούλευε χωρίς πρόβλημα.

Φέτος στην Πρέσπα με τα κρύα (-19) δεν είχα κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσω την ΕΜ1 αλλά η αυτονομία της μπαταρίας ήταν αστεία. Κυριολεκτικά.

την έπαθε κιάλλος σαν και εσένα και δεν το πήρε χαμπάρι , την βρήκε όταν έλιωσαν τα χιόνια:smash::

https://theonlinephotographer.typep...gear-i-can-tell-you-that-its-hard-to-exa.html

Στα επαγγελματικά μοντέλα της σειράς OMD έχω μεγάλη εμπιστοσύνη ειδικα στις τελευταίες ΕΜ1.2 και Χ. Εχουν πιάσει και ξεπεράσει σε αξιοπιστία τις επαγγελματικές 4/3 DSLR της Ολυμπους. Για την πρώτη ΕΜ1 έχω γράψει αναλυτικά στο νήμα της τα 3 προβλήματα που παρουσίασε σε κάποια κομμάτια (πίσω ροδέλα, προβλήματα κηλίδων panel απο κάψιμο σε ακτίνα ήλιου, κοντή βίδα hidge οπότε μην την κρεμάται μονόπατα με βαρύ φακό). Στα ερασιτεχνικά m43 σώματα δεν έχω την εμπιστοσύνη που είχαν οι απλές ερασιτεχνικές Dslr της Olympus αν και τα μοναδικά θέματα που είχα προσωπικά σε καμιά 10αριά μ43 Ολυμπους σώματα που έχουν περάσει απο τα χέρια μου ήταν στην σειρά ΕΜ5,ΕΜ10 με την πίσω ροδέλα που αλλάχθηκαν εντός εγγυησης. Το καλό είναι ότι η εγγυηση είναι στην συγκεκριμένη εταιρία 2.5 χρόνια. Σπάνια κρατώ σώμα πέραν της εγγύησης εκτός και αν την έχω επεκτείνει. Και είναι και ο βασικός λόγος που δεν κάνω αγορές grey.

Οι ακάθρεπτες έχουν πολύ περισσότερα ηλεκτρονικά απο τις κλασσικές DSLR, οπότε αναμενόμενο το ότι ερασιτεχνικά μοντέλα βγάζουν προβλήματα ειδικά υπερθερμάνσεων και σε τέτοιου είδους φωτογράφηση σαν του Βλάση που θα φάνε ζόρι. Με τις παλιές Dslr κανένα απολύτως πρόβλημα απο το 2006 ακόμη και με τα απλά σώματα χωρίς στεγανότητα σε ασχημες συνθηκες. Θεωρώ με τις περικοπές που έχουν γίνει στις γραμμές παραγωγής πολλά προιόντα σε αρκετές εταιρίες βγαίνουν ανέτοιμα και με θεματάκια αξιοπιστίας. Ενας έλεγχος όταν αγοράζουμε ένα φακό είναι απαραίτητος για ενα πρώτο τσεκάρισμα μην δούμε κάτι πολύ παράξενο. Στους φακούς έχω συναντήσει συχνά θέματα decentering.

Το μεγαλύτερο σοου το έζησα με ΕΜ1 και 12-40 που μετά απο 1.5 ώρα φωτογράφηση ηλιοβασίλεμα σε γκρεμίλα βουνοκορφής στην Σίφνο και αφού είχε πέσει σούροπο και δεν έβλεπα την μύτη μου πηδούσα απο βράχο σε βράχο και γλύστρισα και έσκασα πάνω στα βρόχια με όλο το βάρος μου να συμπιέζει κυριολεκτικά την μηχανή και τον φακό με το παρασολέιγ κάθετα πάνω στον βράχο. Λίγο ακόμη και θα έπεφτα στο κενό αλλά με έσωσε ο Προφήτης Ηλίας (άναψα και λαμπάδα μετά) Το παρασολειγ αχρηστευτηκε (κάπου το έχω ακόμη). Μηχανή και φακός μια χαρά, εγώ ματωμένος πόδια χέρια. Φωτογράφισα κανονικά τις υπόλοιπες ημέρες. Μια ελάχιστη μεγαλύτερη προσπάθεια στο κούμπωμα των φακών διαπίστωσα μόνο, γιαυτο και όταν επέστρεψα την έστειλα στο σερβις για ρεγουλάρισμα στην μοντούρα (υπάρχουν εσωτερικά βιδάκια που αυξομειώνουν την απόσταση) και έλεγχο στον φακό. Οταν επέστρεψε απο το σέρβις οι φακοί κουμπώναν κανονικά.

Σε σώματα Panasonic (GΜ1,GΜ5,GF1,GF5,GF7,GX800,G3,G6,G9) δεν είχα θέματα, μου ειχε πέσει η G3 απο το τριπόδι σε βραχωδες έδαφος στην προβλήτα στην Αίγινα, εκτός απο μια γρατσουνιά βαθούλωμα στην άκτη της οθόνης δουλεύει ακόμη στα χέρια φίλου.
 
Στην Em1 προσωπικά έχω εμπιστοσύνη και θα την έπαιρνα σχεδόν παντού, έχει κάποια θεματάκια αυτά που ανέφερες Κώστα, άλλα κατά τα άλλα είναι τρομερά ανθεκτικό σώμα στα όρια της υπερβολής. Να πω ότι την έχω αφήσει πάνω σε χιόνι για ώρες όπου εντέλει σκεπάστηκε με χιόνι και την ξέθαψα και αμέσως δούλεψε χωρίς κανένα θέμα σε θερμοκρασίες υπό το 0.
Για τα ερασιτεχνικά σώματα OMD Και αντίστοιχα άλλων εταιριών δεν έχω εμπιστοσύνη και δεν θα πήγαινα π.χ. ένα ταξίδι ή κάπου απαιτητικά που θα έπρεπε να φωτογραφίσω σοβαρά με ένα μόνο τέτοιο σώμα.
Προσωπικά θεωρώ πιο σημαντικό σε ένα σώμα την προστασία από τις καιρικές συνθήκες από το να έχει π.χ. 4Κ βίντεο.
 
Πολιτική χρέωσης των εργαστηρίων για διάγνωση βλάβης.

Ακόμη και αν η επισκευή είναι ανέφικτη ή ασύμφορη, το εργαστήριο ζητά να πληρωθεί από 15 έως 24,80 (με τον ΦΠΑ) με συμψηφισμό φυσικά στον τελικό λογ/μό.

Το αποδέχεστε; Εγώ όχι. (παρ'ότι στο παρελθόν το ρίσκαρα για κινητό συναισθ. αξίας (προ touch screen) που βράχηκε στη θάλασσα και τελικά μου είπαν 200 για πλακέττα!).

Δεν ανοίγω το θέμα για αντιπαραθέσεις, όλοι γνωρίζουμε μάλλον τα εκατέρωθεν επιχειρήματα.

Μια στατιστική θα ήθελα να δώ, απ'όπου πιθανόν να εξηγείται η ακαμψία της πολιτικής αυτών των επιχειρήσεων.

Αν υπάρχουν και κάποια "παλαιάς" φιλοσοφίας εργαστήρια (όπως του πατέρα μου που έλυνε το ρολόϊ του πελάτη και του έλεγε δωρεάν τη βλάβη και το κόστος επισκευής και του το ξανάδινε δεμένο μέχρι να αποφασίσει πότε και πού θα το επισκευάσει)

παρακαλώ ενημερώστε με μιας και ψάχνω για την ηλικιωμένη A580 μου.