Λοιπόν παλικάρια μου καλημέρες . . .
Πριν ακριβώς 1 μήνα (17 νοεμβρη.) έληξε το συμβόλαιό μου στο full πακέτο (19,90).Τους παίρνω εγώ τηλέφωνο στο 13888 και τους λέω για διακοπή.
Με συνδέουν με το αρμόδιο τμήμα.
Με τα πολλά και με παζάρια και για ποιο λόγο θέλετε να διακόψετε. . . . . . . .
Ανανέωση για ένα χρόνο ακόμη (6 μήνες 9,90 + 6 μήνες 19,90)
Αν τα βάλεις κάτω μου βγαίνει 15 euro το μήνα.
Εεε δεν είναι και άσχημα . . .![]()
Όλοι τσάμπα θέλετε. Παλιοί καινούργιοι.
Εγω λεω να κοβει κ μισθο στους συνδρομητες για να μην υπαρχει παραπονο
Λυπαμαι αλλα δεν τα λεει καλα...αμα ηθελε ο OTE ας εκανε καποια προσφορα για τους ΑΡΧΙΚΟΥΣ πελατες του και ας μην ηταν η ιδια με αυτη για τους καινουριους.Μην ξεχναμε οτι οι πρωτοι πελατες στηριξανε μια καινουρια πλατφορμα με αγνωστο μελλον και προοπτικη πολυ πριν αρχισει να προσθετει το ενα καναλι μετα το αλλο για να ενδιαφερθουμε ο Tiniakos,εγω και ολοι οι καινουριοι πελατες.
Δεν θελουν λοιπον τσαμπα...θελουν απλα μια επιβραβευση για να μην νοιωθουν τα κοροιδα της υποθεσης.Και σε τελικη αναλυση ειναι τοσο γελοιο αυτο που κανει και ο OTE και η NOVA να σε αναγκαζουν να κανεις διακοπη και μετα αιτηση για νεα συνδεση στο ονομα καποιου αλλου για να επωφεληθεις απο τις προσφορες για τους νεους πελατες.
Κλασσικη ΗΛΙΘΙΑ αντιμετωπιση Ελληνικης εταιριας...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.