Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Απάντηση: Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

:a0210:
και ποιο ειναι αυτο,ειμασταν εκει? οχι.

αν ομως εχουμε κατσει πρωτο τραπεζι πιστα,σε αναλογα γεγονοτα, αρκετες φορες, ολο και κατι θα εχει αρπαξει το αυτακι μας:guitarist:

Aυτό που boldαρες ήταν απάντηση στην ερώτηση του φίλου για τι άκουγε ο ηχολήπτης ΠΟΥ ΗΤΑΝ εκει.

Παίδες λέω κάτι πολύ απλό. High Fidelity είναι να αναπαράγεις το πρωτογενές υλικό με τις μικρότερες παραμορφώσεις (φασικές, τονικές κλπ κλπ), νομίζω είναι πολύ σαφές.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Παίδες λέω κάτι πολύ απλό. High Fidelity είναι να αναπαράγεις το πρωτογενές υλικό με τις μικρότερες παραμορφώσεις (φασικές, τονικές κλπ κλπ), νομίζω είναι πολύ σαφές.

Ναι, αλλά αυτό που ρωτούν οι φίλοι είναι, ποιός ξέρει πως είναι το πρωτογενές υλικο ??? μόνο ο ηχολήπτης.
Αρα εμείς με τι συγκρίνουμε αυτό που ακούμε, αφού δεν γνωρίζουμε πως είναι το πρωτογενές υλικο ???

Ποιός είμαι, που πάω, υπαρχει Θεός ??? :BDGBGDB55:
 
Και όμως έτσι είναι η πραγματικότητα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσπαθούμε να φέρουμε τον ήχο όσο καλύτερα γίνετε με τα δικά μας μετρα και αυτιά.
 
οποτε να μην μιλαμε μονο για καλωδια αλλα και για συσκευες
αλλα εδω μεσα μονο οταν μιλαμε για καλωδια γινετε ο πανικος
Παντως οτι και να εγραψε ο ηχολυπτης οταν ενα συστημα ειναι τονικα σωστο και ισοροπημενο σε ολους αρεσει ασχετος γουστου
 
......αλλα εδω μεσα μονο οταν μιλαμε για καλωδια γινετε ο πανικος.....

Ίσως γιατί πολλοί δεν μπορούν να παραδεχτούν το αποτέλεσμα , ίσως γιατί δεν υπάρχει διαφορα σε κάποια συστήματα που έχουμε η περισσότεροι ίσως γιατί δεν γίνετε εύκολα αντιληπτό όπως παράδειγμα να αλλάξεις ένα ζευγάρι ηχεία στην ίδια πηγή / ενισχυτικά.
Όπως και να έχει ο αντίλογος και ο διάλογος είναι πάντα ευπρόσδεκτα.
 
Φίλε χιούστον δεν το έπιασες το νόημα στην ουσία του.
Και δεν είναι μηδενισμός, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα προς θεού.

Απλά είχα την ευκαιρία να έχω πάντα την πρώτη κόπια στο σπίτι σε κάθε εξέλιξη της αλλά και να ακούω το υλικό ζωντανά στο στούντιο την ίδια μέρα. Και αυτό για μήνες.
Και με τη μπάντα μαζί.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις για π.χ ότι μου καθόταν κάπως περίεργα να έχω καλώδια κάποιων χιλ. ευρώ στο σπίτι και να βλέπω στο στούντιο δεκάδες μέτρα καλώδια συνδεδεμένα στα μηχανήματα που και να στα χαρίζανε δεν θα τα έπαιρνες.

Ή να βάζω αμερικάνικες λάμπες για να πετύχουμε , την ''οξύτητα'' ενός φίλτρου που ο άλλος (ηχολήπτης) γύρισε απλά ένα κουμπί λίγο δεξιά.

Το χειρότερο και τραγικότερο απ´όλα, ήταν το γεγονός ότι το τελικό αποτέλεσμα το πήγα και το άκουσα σε πολύ ακριβά συστήματα φίλων.
Για να παραμείνω φίλος τους δεν θα γράψω τίποτα άλλο. :guitarist:


Το ταπεινό μου συμπέρασμα (για τον εαυτό μου πάνω απ´όλα) ήταν ότι όσα λεφτά και να δώσω , το άκουσμα στο συγκεκριμένο στούντιο-χώρο , από την συγκεκριμένη κονσόλα ,ηχεία, κάρτες ήχου κ.τ.λ. δεν πρόκειται να το ακούσω σπίτι μου με τίποτα.

Το να πλησιάσω κάπως την αίσθηση ο.κ.
Αλλά όχι και να δώσω περισσότερα λεφτά απ´όσο κάνει το στούντιο γι αυτό.

Φιλικότατα.
 
Φίλε χιούστον δεν το έπιασες το νόημα στην ουσία του.
Και δεν είναι μηδενισμός, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα προς θεού.

Απλά είχα την ευκαιρία να έχω πάντα την πρώτη κόπια στο σπίτι σε κάθε εξέλιξη της αλλά και να ακούω το υλικό ζωντανά στο στούντιο την ίδια μέρα. Και αυτό για μήνες.
Και με τη μπάντα μαζί.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις για π.χ ότι μου καθόταν κάπως περίεργα να έχω καλώδια κάποιων χιλ. ευρώ στο σπίτι και να βλέπω στο στούντιο δεκάδες μέτρα καλώδια συνδεδεμένα στα μηχανήματα που και να στα χαρίζανε δεν θα τα έπαιρνες.

Να πω κάτι, χωρίς διάθεση αμφισβήτησης ή αντιπαράθεσης.

Απλά εκφράζω σκέψη…

Στα πλαίσια ενός studio ηχογράφησης, αυτό που τελικά θα ακούσουμε στο τελικό αποτέλεσμα είναι προφανώς οι επιλογές του ηχολήπτη. Ο τρόπος με τον οποίο φαντάζεται (σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη) τη σκηνή το βάθος κλπ…

Εδώ όντως δεν έχουμε ιδέα τι σκεφτόταν ή τι ήθελε να πετύχει ή οτιδήποτε άλλο. Στο κάτω - κάτω δεν υπάρχει και νόημα – μιας και δεν υπήρξε ποτέ πραγματικός χώρος αλλά εικονικός.

Σε μια ζωντανή ηχογράφηση όμως ιδίως όταν μιλάμε για ακουστικά όργανα, χωρίς ενισχυτικά και μικροφωνικές, εκεί ο θεατής πέραν των οργάνων εκλαμβάνει ως «ήχο» και την ακουστική του χώρου. Πολλοί τέτοιοι χώροι μνημονεύονται κι’ όλας σε κλασσικά έργα και προσθέτουν αξία στο προϊόν μόνο και μόνο γιατί η εκτέλεση πραγματοποιήθηκε σε αυτούς.

Στη δεύτερη λοιπόν περίπτωση και μόνο σε αυτή , ο θεατής αν είχε στο τέλος της παράστασης μια ηχογράφηση του έργου που παρακολούθησε θα μπορούσε να πάει σπίτι και να αξιολογήσει την αληθοφάνεια της ηχογράφησης αλλά και του συστήματος.
 
Τι καλά που θα ήταν αν ίσχυε αυτό..

Στο σπίτι του ο ακροατής προφανώς θα έχει πολύ διαφορετικό χώρο.. και κατά την ηχογράφηση μπορεί να καταγραφεί και κάποια χωρική πληροφορία, αλλά θαύματα δεν θα γίνουν...

Γενικά, το θέμα της "πιστότητας" είναι παραδοσιακά τραβηγμένο από τα αυτιά.. και όσο πιο σύντομα συνειδητοποιεί κανείς ότι όλα αυτά είναι σχεδόν μάταια, τόσο το καλύτερο για αυτόν. Δεν εννοώ να τα παρατήσει, αλλά να βάλει ρεαλιστικούς στόχους.
 
Aγαπητέ Jimmy (επέτρεψε μου να σε λέω έτσι μιας και ήμουν φανατικός ακροατής σου....Και του Πέτρακα....χιχιιχ)

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λές, ίσως η συγκεκριμένη ηχογράφηση να μην ήταν αυτό που λέμε "purιστικη". Είναι όμως γενικευση να θεωρούμε το ίδιο για όλες τις ηχογραφήσεις.

Θα επανέλθω γιατί πήζωωωωωωωωω!

Φιλικά
 
Εγώ είμαι υποστηρικτής της "πιστότητας", και θα το δηλώνω επανειλημμένως, άσχετα αν κάποιοι διαφωνούν ή όχι.

Συμφωνώ με τον CENTRAL, και πάντοτε οι ηχογραφήσεις που χρησιμοποιώ για να αξιολογήσω μηχανήματα είναι απλές από άποψη επεξεργασίας, αναλογικές στην διαδικασία ηχογράφησης και με "καλές" και ακριβείς διαδικασίες πρεσαρίσματος (προφανώς αξιολογώ με βινύλιο).

Δυστυχώς δεν υπάρχουν άπειρες τέτοιες ηχογραφήσεις, και οι περισσότερες είναι του στυλ (audiophile) που καυτηριάζεται σε άλλη ενότητα (λόγω μάλλον μουσικών γούστων).

Πιστότητα δεν σημαίνει να παίζει όλη η συμφωνική ορχήστρα μπροστά σας όπως την ακούς στο Μέγαρο, ή όπου αλλού, αλλά η πιο "αληθοφανής" ψευδαίσθηση αυτής της εμπειρίας το οποίο εμπεριέχει εκτός από αισθητηριακές διαφορές (αυτιά-ακοή και μάτια) και ψυχολογικές προεκτάσεις (για αυτό τον λόγο διαφορετικοί άνθρωποι ακούνε διαφορετικά πράγματα, και μάλιστα υπάρχει και η υποσυνείδητη ικανότητα να ακούς αυτά που υποσυνείδητα θέλεις...).

Δεν είναι δυνατόν η ακουστική του χώρου να μετατρέψει μια ηχογράφηση που έγινε πχ μέσα σε Καθεδρικό Ναό, σε ακούστική WC... αυτό δεν είναι δυνατόν.

Το δυσκολότερο τεστ που μπορεί να υποστεί ένα ηχοσύστημα είναι μια συμφωνική ορχήστρα, και τα ευκολότερα τεστ είναι ένα όργανο μόνο του πχ κλασσική κιθάρα (το πιάνο είναι το δυσκολότερο σόλο όργανο κατά την άποψη μου εκτός κάτι kodo drums κλπ τα οποία είναι εξεζητημένα ως όργανα). Κάπου στην μέση είναι η ανθρώπινη φωνή.

Είναι οξύμωρο σχήμα να μιλάμε για πιστότητα και αυτή να είναι ψευδαίσθηση, αλλά έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, και δεν νομίζω να υπάρχει καμιά διαφωνία επάνω στο θέμα αυτό.

Ορισμένοι απλά προτιμάνε να μην χρησιμοποιούν το όρο πιστότητα, και άλλοι να μην χρησιμοποιούν τον όρο ψευδαίσθηση, αυτό είναι όλο.

Όσο για τα καλώδια σύντομα απαντώ, ΝΑΙ διάβασα όλη την ενότητα εκείνη που μου υποδείξατε, ΟΧΙ δεν προσπαθώ να εναντιωθώ στην ιδέα καλωδίων ρεύματος, και ΟΧΙ δεν προσπαθώ να την καταρρίψω εάν ζητάω επιστημονικές εξηγήσεις.

Άλλωστε δήλωσα ότι άκουσα μια σημαντική διαφορά με το καλώδιο της Oyaide.

Ο Ισοβίτης έδωσε έναν πολύ καλό κατάλογο με το τι μπορεί να συμβαίνει (μάλιστα είναι ο πληρέστερος που έχω διαβάσει μέχρι τώρα) αλλά επιστημονική εξήγηση δεν δίνεται για το πως το ΕΝΑΛΛΑΣΣΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ (πριν την τροφοδοσία) επηρεάζει τον ήχο του ηχοσυστήματος.

Είναι άλλο να απαριθμούμε τους παράγοντες που γνωρίζουμε ότι επηρεάζουν κάποιο φαινόμενο, και άλλο να περιγράφουμε και να εξηγούμε το ίδιο το φαινόμενο...βέβαια για κάποιους δεν υφίσταται και ως φαινόμενο... αλλά ούτε και αυτοί μας εξηγούν τον λόγο που το απορρίπτουν...