Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αν δεν καλύπτει αυτό, τότε τι καλύπτει? ! Είναι σίγουρο ότι δεν έχεις κάνει κάτι για να ακυρώσεις την εγγύηση ?


Φιλε μου επειδη ειμαι λιγο...περιεργος με τις ηλεκτρονικες συσκευες,δεν περναειο ανθρωπος στο 1 μετρο απο κοντα τους στο σπιτι! Επισης δεν ειναι συνδεδεμενη επανω της καμμια παιχνιδομηχανη,ουτε pc,παρα μονο ενας media player για bluray ταινιες.Εννοειται οτι για κανενα λογο δεν εχω προσπαθησει να την ανοιξω απο μονος μου η καποιος αλλος
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

σε τελευταια επικοινωνια που ειχα με την philips service μου ειπαν οτι τελικα θα μου γινει αντικατασταση στην τηλ!επισης ο υπευθυνος του service αψογος,ευγενικοτατος κ εξυπηρετικοτατος!δεν μου αφησε το δικαιωμα να νευριασω γαμωτο!
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

σε τελευταια επικοινωνια που ειχα με την philips service μου ειπαν οτι τελικα θα μου γινει αντικατασταση στην τηλ!επισης ο υπευθυνος του service αψογος,ευγενικοτατος κ εξυπηρετικοτατος!δεν μου αφησε το δικαιωμα να νευριασω γαμωτο!
Όλα καλά δηλαδή! Θα ήταν περίεργο να μην στην αλλάξουν.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τελικα ολα οκ!Εγινε η αντικατασταση της tv την προηγουμενη εβδομαδα.Απλα αψογος ο υπευθυνος στο astra service του Ν.Ηρακλειου
 
Καλημέρα σας. Δυστυχώς από προχτές μείναμε απο τηλεόραση ( lg47lf66 ). Η τηλεόραση ανοίγει κανονικά αλλά εμφανίζει μήνυμα οτι δεν πέρνει σήμα απο καμία πηγή. Το osd λειτουργεί κανονικά, αλλάζει κανάλια, αυξομειώνεται ο ήχος, αλλάζει πηγές. οπότε δεν είναι θέμα πάνελ, αλλά θέμα κάπου στο tuner και στην μέση. Το θέμα είναι οτι την άνοιξα και όλο το μηχάνημα είναι μία πλακέτα (main board) που έχει τα πάντα. Κόστος 220 ευρώ και κανα 80αρι η εργασία. Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι ποιά είναι η εγγύηση για την καινούρια πλακέτα. Εγώ ήξερα οτι κάθε ανταλλακτικό συνοδεύεται απο εγγύηση 2 χρόνων. Στο σέρβις μου είπαν οτι η εγγύηση είανι 90 μέρες και οτι αυτό είναι πανευρωπαϊκή οδηγία. Μιλάμε πάντα για το επίσημο σέρβις της lg.
 
καλησπερα και απο μενα ειμαι νεος στο forum και το βρισκω καταπληκτικο.δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο section αλλα θα ηθελα να παραθεσω το προβλημα μου.εδω και 25 μερες περιπου αγορασα μια τηλεοραση samsung η οποια τελικα σε συνδεση με hdmi αφηνει καποιο ειδωλο στην κινηση και κυριως στα αθλητικα παιχνιδια(pro).μαλλον λεγεται ghosting οπως το εψαξα.μου ειπαν απο το καταστημα οτι δεν μπορω να την επιστρεψω επειδη δεν εχω το κουτι και εχουν περασει και 14 μερες.το προβλημα μου ειπαν ειναι φυσιολογικο για την συγκεκριμενη τηλεοραση επειδη ο επεξεργαστης εικονας δεν ειναι γρηγορος(στο service),και αυτη που ειχα παρει πριν τρια χρονια λεω ιδια μαρκα δεν το εκανε και με κατωτερα χαρακτηριστικα?θεωρω οτι με δουλευουν λιγο.ξερετε αν νομικα μπορει να επιστραφει?ευχαριστω για τις απαντησεις και ζητω συγγνωμη και παλι αν ειμαι σε λαθος section.
 
Στην σωστή κατηγορία είσαι, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι.
Ποιο μοντέλο είναι; Μήπως υπάρχουν ρυθμίσεις που μπορούν να βελτιώσουν τα πράγματα...

Αν μιλάμε για LCD trailing, είναι όντως θέμα των LCD (αναμένεται).
 
μοντελο samsung le40d503..ευχαριστω φιλε μου για την αμεση απαντηση..παντως πιο παλιο μοντελο το le37r86 που ειχα παρει επαιζε αψογα...απο οσα διαβασα η παλια ειχε επεξεργαστη εικονας dni κατι ενω η καινρουργια hyper real engine.καλα δεν υποτιθεται οι καινουργιες οθονες ειναι και καλυτερες?ξενερωσα με την samsung...τεχνικος ειπε οτι πρεπει να παω σε μοντελο πανω απο 6500 για να μην το κανει αυτο...trailing μαλλον καλα το λες..εχουμε καμια προταση για ρυθμιση?ευχαριστω
 
Άλλα πάνελ τότε...

Πάντως δεν βλέπω σχετικό νήμα κατόχων, είσαι ο πρώτος κάτοχος.
 
Παιδιά πριν από τέσσερις μήνες αγόρασα ένα monotor tv lg το οποίο πρόσφατα κάηκε. Επικοινώνησα με την lg Hellas και μου είπαν ότι θα μου το αντικαταστήσουν με ανακατασκευασμένο το οποίο σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι καινούργιο και όταν τους ρώτησα γιατί μου απάντησαν ότι είναι η πολιτική τους. 'Οταν επέμεινα μου είπαν ότι θα κάνουν εξαίρεση και θα μου φέρουν καινούργιο. Το παρέλαβα μετά από δύο ημέρες και διαπίστωσα ότι ήαν πακεταρισμένο σε κούτα άλλου μοντέλου και είχε δακτυλιές στην οθόνη πράγμα που αμέσως με άκανε να καταλάβω ότι δεν ήταν καινούργιο. 'Οταν πήγα να το συνδέσω και έψαξα τα κανάλια με το αυτόματο search δεν βρήκε τα ψηφιακά και τα κανάλια του ράδιου. Επικοινώνησα με το support center της lg και με ενημέρωσαν ότι όντως ήταν ανακατασκευασμένο και ότι υπήρχε πάλι πρόβλημα και θα πρέπει να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία αντικατάστασης πάλι με ανακατασκευασμένο. Τους ρώτησα πόσες φορές μπορεί να συμβεί αυτό και μου απάντησαν ότι εντάξει δεν θα το κάνομε και δέκα φορές εάν είστε τόσο άτυχος θα κάνουμε μία εξαίρεση της διαδικασίας και θα σας φέρουμε καινούργιο, δηλαδή θα δοκιμάσουν τις αντοχές μου. Νομίζω ότι η διαδικασία είναι απαράδεκτη ζήτησα να καταχωρηθεί claim και θέλω να κάνω claim και στην lg Europe.
 
Για δείτε την απάντηση που πήρα από, μεγάλη, εταιρία για το θέμα:

ΑΝΕΦΕΡΑ

Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:
"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική
νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με
ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

Αυτο το αρθρο 4 ειναι που απο το 2002 και μετα, επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...

Ειδικότερα:

Αρθρο 554 - Περιγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)’’

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ

Ευχαριστούμε για το email σας.

Τα προϊόντα X που διανέμει η εταιρεία μας στην Ελλάδα, όπως αυτά παραδίδονται σε εμάς από τον επίσημο αντιπρόσωπο X κατασκευάστριας εταιρείας X., συνοδεύονται από εγγύηση διαρκείας ενός έτους.

Ούτε η ελληνική νομοθεσία ούτε η Ευρωπαϊκή Οδηγία καθιερώνουν υποχρέωση παροχής διετούς εγγύησης. Η διετία στην οποία αναφέρεται η Οδηγία και η οποία έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο με την τροποποίηση των σχετικών διατάξεων του Αστικού Κώδικα, αφορά την προθεσμία παραγραφής των δικαιωμάτων του αγοραστή, τα οποία εκείνος έχει από τη σύμβαση της πώλησης που κατήρτισε και υπό την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα του προϊόντος που αγόρασε, υπήρχε ήδη κατά το χρονικό σημείο της αγοραπωλησίας. Ουδεμία σχέση έχει η διετής αυτή προθεσμία παραγραφής των δικαιωμάτων από την πώληση, με την διάρκεια της παρεχόμενης – κατά την κατάρτιση της αγοραπωλησίας - εγγύησης του κατασκευαστή.

Ειδικότερα, επί της επικαλούμενης από εσάς διετίας, το άρθρο 5 της Οδηγίας 1999/44/ΕΚ ορίζει ότι «Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3 όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού», το δε άρθρο 3 ορίζει ότι «Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού».

Όσον αφορά, τέλος, την διάρκεια της εγγύησης που συνοδεύει τα προϊόντα, ούτε ο ελληνικός νόμος ούτε η ευρωπαϊκή οδηγία 1999/44/ΕΚ, την οποία επικαλείσθε, καθορίζουν συγκεκριμένη χρονική διάρκεια για την οποία πρέπει να παρέχεται η εγγύηση. Ο Ν. 2251/1994 περί προστασίας των καταναλωτών, όπως ισχύει σήμερα τροποποιημένος, στον οποίο ενσωματώθηκαν οι διατάξεις της Οδηγίας 1999/44/ΕΕ περί εγγυήσεων, προβλέπει ότι: «η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος» και ότι «ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.".

Συνεπώς, σύμφωνα με τον νόμο, η διάρκεια εγγύησης προσδιορίζεται βάσει αξιολογικών κριτηρίων και σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται ως ελάχιστη διάρκεια της εγγύησης αυτή των 2 ετών. Διετής, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή Οδηγία και τον ελληνικό Νόμο είναι μόνο η διάρκεια παραγραφής των αξιώσεων που πηγάζουν από την πώληση και δεν πρέπει να συγχέεται ο χρόνος παραγραφής των δικαιωμάτων αυτών από την πώληση με τη διάρκεια της παρεχόμενης εγγύησης.

Κατ' ακολουθία, η εγγύηση ενός έτους που παρέχεται από την κατασκευάστρια εταιρεία X στα προϊόντα X τα οποία η εταιρεία μας διανέμει, είναι εύλογη και συνεπώς νόμιμη, σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 (αλλά και σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44), ιδιαιτέρως λαμβανομένης υπόψη της φύσης των προϊόντων αυτών, ως προϊόντων τεχνολογίας αιχμής.


Δεν έχω πάρει ακόμη τη γνώμη ειδικών (δικηγόρων, ΙΝΚΑ κλπ) επί του θέματος.
 
Last edited:
Φυσικά τίθεται ένα πολύ εύλογο ερώτημα:

Ο νόμος (αν είναι δλδ μόνο έτσι όπως παρουσιάζεται στην εν λόγω απάντηση) αναφέρει για ελάττωμα κατά την παράδοση και όχι για το πότε το ελάττωμα αυτό γίνεται αντιληπτό ή αναδεικνύεται / αναφέρεται από τον καταναλωτή.

Πως δλδ αποδεικνύεται αν το ελάττωμα υπήρχε από την αρχή ή οχι;

Είναι δλδ υπεύθυνος ο καταναλωτής να αποδείξει ότι όντως υπήρχε; Και πως άραγε; δεν είναι πάντα ξεκάθαρο – ειδικά εν μιλάμε πχ για προιόντα τεχνολογίας (πχ ο ενισχυτής έσβηνε μια στις τόσες αλλά δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία)

Ή το αντίστροφο;
 
Αυτά που σου απάντησαν είναι γενικά σωστά (αν και όχι 100% σωστά, έχει λαθάκια η απάντηση).
Μην μπερδεύετε την εγγύηση με τα δικαιώματα του 3043 - ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά πράγματα.

Έχεις 2 χρόνια από το κατάστημα αγοράς (και αυτό με την σειρά του από εκεί που αγόρασε). Δεν έχεις 2 χρόνια από την αντιπροσωπεία, από εκεί έχεις την εγγύηση, για την οποία ο νόμος ΔΕΝ ορίζει διάρκεια.

Αν διαβάσεις τον 3043 είναι σαφής. Οποιοδήποτε ελάττωμα επί του πράγματος ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας εμφανιστεί τους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι υπήρχε την ημέρα της αγοράς, και εντός 2 χρόνων αποφασίζεις τι θες να κάνεις: αλλαγή, επιδιόρθωση, μείωση τιμήματος.
 
Δεν μπλέκω την εγγύηση από τον κατασκευαστή (όχι αντιπροσωπεία) με τα δικαιώματα από το νόμο (σημείωση: στην προκειμένω περίπτωση η αντιπροσωπεία ταυτίζεται με το κατάστημα αγοράς).

Εδώ πάντως αναφέρεις μία νέα παράμετρο του θέματος: Τους 6 μήνες.

Εννοείς ότι για να ισχύουν τα 2 έτη, το ελάττωμα πρέπει να εμφανιστεί (και αναφερθεί) εντός των πρώτων 6 μηνών;

Αυτό πάντως δεν μου αναφέρθηκε ούτε στην παραπάνω απάντηση.
 
Δεν μπλέκω την εγγύηση από τον κατασκευαστή (όχι αντιπροσωπεία) με τα δικαιώματα από το νόμο (σημείωση: στην προκειμένω περίπτωση η αντιπροσωπεία ταυτίζεται με το κατάστημα αγοράς).

Εδώ πάντως αναφέρεις μία νέα παράμετρο του θέματος: Τους 6 μήνες.

Εννοείς ότι για να ισχύουν τα 2 έτη, το ελάττωμα πρέπει να εμφανιστεί (και αναφερθεί) εντός των πρώτων 6 μηνών;

Αυτό πάντως δεν μου αναφέρθηκε ούτε στην παραπάνω απάντηση.

Το ελάττωμα μπορεί να εμφανιστεί μέσα σε 2 χρόνια. Αν εμφανιστεί στο πρώτο εξάμηνο, υπήρχε την ημέρα παράδοσης.
Κατασκευαστής == εισαγωγέας (αν αυτός είναι στο εξωτερικό).
 
Καλησπερα παιδια!σας διαβαζω εδω κ καιρο κ εχω μπριζωθει!εχω αγορασει μια samsung d8000 την 15/6/2011 κ απο την πρωτη μερα εχω ενα καμμενο πιξελ κ λογο δουλειας δεν ειχα χρονο να την επιστρεψω οποτε εχασα το doa τι λετε για την περιπτωση μου;μπορω να ζητησω αντικατασταση; Εχω ελπιδες;please help
 
Γεια σας ,
Αγορασα μια τηλεοραση της Philips 52 ιντσων αξιας 2500 ευρω η οποια ειναι το πιο προσφατο μοντελο της στην αγορα (συγκεκριμενα το μοντελο 52pfl9606H/12 το οποιο ανηκει στη βραβευμενη σειρα 9000 του 2011)
Την παρελαβα και μολις την εβαλα να λειτουργησει εμφανισε μια λεπτη καθετη ροζ γραμμη στη δεξια πλευρα.Η γραμμη ειναι μονιμα εκει.Προφανως καμμενα pixels.Το μοντελο ειναι ελλατωματικο απο τη μανα του.

Επικοινωνω τηλεφωνικα με τη Philips Ηellas κι αναφερω το προβλημα.Μου απαντουν οτι πρεπει να κανω αναβαθμιση στο λογισμικο μηπως φτιαξει το ελλατωματικο panel...1ο δειγμα ανευθυνοτητας απο τον υπαλληλο ,δε δινω σημασια γιατι ξερω οτι δεν ισχυει κατι τετοιο.
Απαντω λοιπον οτι εχω κανει αναβαθμιση κι οτι το προβλημα παραμενει.Με παραπεμπει στο εξουσιοδοτημενο σερβις της Philips (Astra Service ονομαζεται) δινοντας μου το τηλεφωνο του service που εξυπηρετει στην περιοχη μου.
Επικοινωνω και λεω στον τεχνικο τους τι εχει συμβει.Μου απανταει οτι δεν εξυπηρετουν στην περιοχη μου,οτι κακως μου εδωσαν το τηλεφωνο αυτο κι οτι στην αντιπροσωπεια της philips δεν ξερουν τι τους γινεται!(κατα λεξη).
Ξαναεπικοινωνω με την αντιπροσωπεια,μου δινουν αλλο τηλεφωνο.Επικοινωνω με το service κι ο τεχνικος τους μου λεει οτι επειδη ειναι ελλατωματικο το μοντελο(χωρις να χρειαστει να κανει ελεγχο) και ειναι εντος 14 ημερων απο την αγορα, δικαιουμαι αντικατασταση.
Μου λεει οτι θα στειλουν να την παρουν.Ρωταω ποτε θα γινει η αντικατασταση και μου απανταει οτι δεν ξερει...

Επικοινωνω ξανα με την αντιπροσωπεια ,ρωταω ποτε θα γινει η αντικατασταση , μου λενε οτι δεν ξερουν , μπορει 1 .. 2.. 3 εβδομαδες...μπορει και 2 μηνες(!)
Επισης μου ειπαν οτι δε γινεται να κρατησω την ελλατωματικη τηλεοραση μεχρι να ερθει η καινουρια.Δλδ με λιγα λογια δε μου λενε υπευθυνα μεχρι ποτε περιπου θα την εχω.
Για να την αγορασω σε 3 μερες την ειχα σπιτι μου κατοπιν παραγγελιας στη Philips αλλα για να γινει αντικατασταση μπορει να παρει και μηνες....Μου ειπαν οτι και να ειναι διαθεσιμη στη Philips δεν διαθετουν για αντικατασταση ελλατωματικου μοντελου κι οτι περιμενουν αλλες απο το εξωτερικο που μπορει να κανουν πολυ καιρο να ερθουν...Για να παρουν ομως τα λεφτα ηταν αμεσα διαθεσιμη!
Για να μην πολυλογω και κουραζω με ολα αυτα που γραφω σας αναφερω οτι οταν ζητησα να μιλησω με προισταμενο στη Philips μου ειπαν οτι δεν υπαρχει προισταμενος(!!!) κι οτι μονο αυτοι στο τηλεφωνικο κεντρο ασχολουνται με τους πελατες.Αφου επεμενα να μιλησω με προισταμενο μου απανταει ο υπαλληλος οτι και να μου εδινε προισταμενο δε θα ειχε νοημα γιατι ειναι αλλοδαπος...
Μιλησα με πολλους υπαλληλους στο τηλεφωνικο κεντρο, κανεις δεν ειχε διαθεση να με εξυπηρετησει λεγοντας μου αν υπαρχει διαθεσιμο μοντελο για αντικατασταση.Οι γυναικες δε με εξυπηρετησαν ενω 2 αντρες τηλεφωνητες συμπεριφερθηκαν ασχημα. Ο ενας μου ειπε με λιγο ειρωνικο υφος να συντομευω με την υποθεση μου γιατι περιμενουν αλλοι στο τηλεφωνο και ο αλλος μετα απο λιγη ωρα μου το εκλεισε...(υποθετω οτι μου το εκλεισε γιατι δεν πιστευω οτι ηταν συμπτωση οτι επεσε η γραμμη ενω εκανα παραπονα)

Παιρνω στο ΙΝΚΑ για καταγγελια και μου λενε να στειλω fax στη Philips οτι ειναι υποχρεωμενοι απο το νομο να μου επιστρεψουν ολο το χρηματικο ποσο αφου η αγορα ειναι προσφατη.
Παιρνω τηλεφωνο ξανα στη Philips να μου πουν to fax για να ζητησω την επιστροφη των χρηματων και μου λενε οτι δεν εχουν fax!!!!
Mου λενε να το ζητησω μεσω email κι οτι θα απαντησουν .Τους λεω τοτε να μου δωσουν το τηλεφωνο του αρμοδιου τμηματος που ασχολειται με αυτα τα θεματα και δε μου το εδωσαν!!
Ρωταω την ιδια την τηλεφωνητρια τι ξερει να μου πει αυτη για την αποζημιωση που δικαιουμαι και μου λεει οτι δεν ειναι αρμοδια για τα οικονομικα ζητηματα.Φυσικα και ηξερε αφου ειναι κοινοτικη οδηγια αλλα απεφευγε να μου πει για να με αποτρεψει οσο μπορει απο το να διεκδικησω αυτο που δικαιουμαι συμφωνα με το νομο.

Πληρωσα 2500 ευρω , τελευταιο βραβευμενο μοντελο της Philips(EISA Awards 2011-12),ειναι ελλατωματικο(αγορα πριν τρεις ημερες) κι αντι να σπευσουν να το αντικαταστησουν απαντωντας μου με υπευθυνοτητα ποτε θα γινει η αντικατασταση,λενε οτι δεν εχουν προισταμενους,οτι δεν εχουν fax , οτι δε μπορω να επικοινωνησω τηλεφωνικα με αρμοδια τμηματα, οτι δεν δινει εγκριση το σερβις να κανει την αντικατασταση το καταστημα ,οτι απαγορευεται να μου πουν αν ειναι διαθεσιμο νεο μοντελο στις αποθηκες τους κλπ.
Εκαναν οτι μπορουσαν για να μη με εξυπηρετησουν.Τετοια αντιμετωπιση(κοροιδια) απο <<αντιπροσωπεια>> δε την περιμενα.Λες και ειναι υπο διαλυση...
Επομενο βημα να ενημερωσω τη Philips Global(τα κεντρικα της Philips στο εξωτερικο) να δω τι θα πουν για ολα αυτα .Θα ειχα κινηθει νομικα μετα απο τετοια αντιμετωπιση αλλα πιστευω οτι το καταστημα που την αγορασα θα μου την αντικαταστησει και με καποιο τροπο θα λυθει το προβλημα.

Ολα αυτα εγιναν κατα τη διαρκεια επικοινωνιας μου με την επισημη αντιπροσωπεια της Philips στην Ελλαδα(τηλ. 0800 3122 1280).
 
Να κάνω μια ερώτηση; Η αντιπροσωπεία δεν πουλά σε ιδιώτες. Εσύ πώς αγόρασες από την φίλιπς και όχι από κατάστημα;
Και αν κατάλαβα καλά, έχουν δεχθεί να στην αντικαταστήσουν, αλλά το θέμα είναι το πότε;

Ο νόμος περιγράφει το τι πρέπει να γίνει, το πότε δεν είναι ξεκάθαρο.
Έτσι όπως το βλέπω, αυτό που σε καλύπτει είναι ο 3043/2002, για ελάττωμα που εμφανίστηκε το 1ο 6μηνο (θεωρείται ότι υπήρχε κατά την παράδοση), οπότε μπορείς να ζητήσεις αναστροφή της πώλησης. Η απόδειξη/τιμολόγιο είναι από την φίλιπς Ελλλας;
 
Το καταστημα την εφερε κατοπιν παραγγελιας στη PHILIPS σε 3 μερες.Δεν ηταν ετοιμοπαραδοτη.Εχουν δεχθει να την αντικαταστησουν αφου παρουν την παλια χωρις να μου λενε ποτε περιπου θα παραλαβω την καινουργια.Δεν επιτρεπουν να κρατησω την παλια μεχρι να γινει η αντικατασταση.Ενας υπαλληλος μου ειπε οτι μπορει να κανει και δυο μηνες.Αν ειναι διαθεσιμη για αγορα σε τρεις ημερες, δε νομιζω οτι επιτρεπεται να συμπεριφερονται ετσι για ενα ελλατωματικο μοντελο που δεν ειναι και φθηνο(2500 ευρω) κι οτι πρεπει ,αν ειναι διαθεσιμη στις αποθηκες τους , να την αντικαταστησουν οσο πιο συντομα γινεται.Αρνουνται να με ενημερωσουν αν ειναι διαθεσιμη και αρνουνται να με συνδεσουν με προισταμενο γιατι λενε οτι δεν υπαρχει εκει...
Εξηγησα πως συμπεριφερθηκαν να μην τα επαναλαβω και κουρασω.
Δεν ανησυχω για το θεμα. Θα βρεθει τροπος να λυθει.Εχω ενημερωθει για τα δικαιωματα μου , απλα ειναι ντροπη να συμβαινουν αυτα τα πραγματα και να ταλαιπωρειται αδικα ο κοσμος.

Η αποδειξη αν θυμαμαι καλα ειναι απο το καταστημα και καλυπτει το προιον 2 χρονια απο την PHILIPS HELLAS.Δεν ειναι παραεισαγωγη.
Ευχαριστω.
 
Σύμφωνα με το νόμο πάντως, η φίλιπς οφείλει να σου καλύψει μόνο την εγγύηση. Ο 3043 έχει να κάνει με το κατάστημα αγοράς.
Η κανονική σειρά είναι να την επιστρέψεις στο κατάστημα αγοράς, και να πάρεις από εκεί τα χρήματά σου. Η φίλιπς δύσκολα θα σου επιστρέψει τα χρήματα που έδωσες στο κατάστημα.
Έχεις επικοινωνήσει με το κατάστημα αγοράς;