PROTASEIS AGORAS

Άμα δεν έχει η Sony Hellas καταστάσεις με τους σειριακούς αριθμούς που πουλάει πάρτους τηλέφωνο και πες τους "καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί". Απλά βαριόταν να ψάξει η κοπέλα ή δεν ήξερε. Ρώτησε τους αν αγοράζει από αυτούς ο συγκεκριμένος καταστηματάρχης. Άλλη βοήθεια από εμάς ρε παίχτη δεν γίνεται να έχεις. Άμα δεν μπορεί-θέλει να βοηθήσει η Sony δεν γίνεται τίποτα...
 
Άμα δεν έχει η Sony Hellas καταστάσεις με τους σειριακούς αριθμούς που πουλάει πάρτους τηλέφωνο και πες τους "καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί". Απλά βαριόταν να ψάξει η κοπέλα ή δεν ήξερε. Ρώτησε τους αν αγοράζει από αυτούς ο συγκεκριμένος καταστηματάρχης. Άλλη βοήθεια από εμάς ρε παίχτη δεν γίνεται να έχεις. Άμα δεν μπορεί-θέλει να βοηθήσει η Sony δεν γίνεται τίποτα...


Σωστοοοοοοοοοοος
 
Γνωριζει καποιος καποιο τηλεφωνο της sony για εξυπηρετηση πελατων η τεχνικη υποστηριξη?
 
Μολις πηρα στην sony και μου ειπανε οτι δεν μπορεις να το διαπιστωσεις αυτο με τον σειριακο αριθμο.Και αν εχει το σημα της sony θα ειναι sony....Ρε παιδια εχεις που ειστε στα κολπα ο σειριακος αριθμος ειναι 4312968 SONY 40V3000...μπορει καποιος να δει τι παιζει?
 
:idea:Πιστεύω ότι το απλούστερο που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις τους ίδιους στο κατάστημα...
Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου πουν την αλήθεια...
 
Τι αν πω αν η τηλεοραση που πουλατε ειναι μουφα?
Αν πισω στην τηλεοραση γραφει χωρα προελευσης ισπανια ειναι οκ?
 
Ναι !! Να τους ρωτήσεις αν είναι εισαγωγη της Sony Ελλάς η παράλληλη-δε θα ντραπούν να σου πουν την αλήθεια.
Ειναι απόλυτο δικαίωμα σου να το γνωρίζεις. Επίσης σε περίπτωση παράλληλης πρέπει να σου πει, ποιός κατα τη γνώμη του είναι υπεύθυνοςγια το Service της συσκευής..

Όχι δε νομίζω ότι η χώρα προέλευσης μπορεί να σου δείξει ποιός έχει κανει την εισαγωγή...

(με το μούφα τι ακριβώς εννοείς;; μήπως φοβάσαι οτι η TV δε θα είναι πραγματική SONY?)
 
Ε ναι τι αλλο?
Αν ειναι παραεισαγωγης τα υλικα κατασκευης θα ειναι υποδεεστερα ..
Ετσι δεν ειναι?
 
Ε ναι τι αλλο?
Αν ειναι παραεισαγωγης τα υλικα κατασκευης θα ειναι υποδεεστερα ..
Ετσι δεν ειναι?


Όχι ρε συ. Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα με τα παραεισαγωγής. Απλά έχουν αγοραστεί από αντιπροσωπεία εξωτερικού και όχι από την ελληνική. Ο λόγος για να το τσεκάρεις είναι για να είσαι καλυμένος ότι θα έχει εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας και για να μην αναγκαστείς να την στείλεις εξωτερικό αν χρειάζεται κάποια επισκευή.

Απλά ρώτα το μαγαζί αν αγοράζει από την ελληνική αντιπροσωπεία ή ρώτα την αντιπροσωπεία αν προμηθεύει το συγκεκριμένο μαγαζί.
 
Όπως ακριβώς τα λέει ο Γιώργος:2thumb22sup:
Πολλοί συμφορουμίτες έχουν κάνει μόνοι τους παραγγελίες απο το εξωτερικό κερδίζοντας αρκετά ευρώ, παίρνοντας όμως και το σχετικό ρίσκο (Service).

Ναι και πάλι, άσε τη Sony που απ ότι φαίνεται έχει μεσάνυχτα και ρώτα τον καταστηματάρχη. Αν την έχει εκεί ζήτα να δεις το κουτί που έχει πολλή πληροφορία πάνω του, όπως χώρα κατασκευής - δε σε πολυνοιάζει - , πιθανότατα αυτοκολητο του εισαγωγέα κλπ. και φυσικά να επιμείνεις να σου σφραγίσει την επισημη εγγύηση της Sony Ελλάς.

Πριν απ αυτό, SKROUTZ it, (www.skroutz.gr) και μετά παζάρι... :grandpa:
 
Η τηλεοραση θα ειναι το απογευμα σπιτι μου ΤΕΛΟΣ !!!!

Να ρωτησω ξερετε αν στην συσκευασια περιλαμβανετε καλωδιο HDMI η πρεπει να αγορασω εγω?
Θελω να συνδεσω το playstation 3 πανω. Ενα απλαγυρω στα 10 ε ua kanei thn doyleia toy?

Κατι αλλο χρειζετε καποια διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω για το στρωσιμο της τηλεορασης?
 
Η τηλεοραση θα ειναι το απογευμα σπιτι μου ΤΕΛΟΣ !!!!
Μπράβο που ξεπέρασες τους φόβους σου:SFGSFGSF:

Να ρωτησω ξερετε αν στην συσκευασια περιλαμβανετε καλωδιο HDMI η πρεπει να αγορασω εγω?
Θελω να συνδεσω το playstation 3 πανω. Ενα απλαγυρω στα 10 ε ua kanei thn doyleia toy?
Δεν περιλαμβάνει. Κοίτα εδώ για οικονομικά HDMI http://www.e-shop.gr/search_per.pht...D7%CF%D5-%C5%C9%CA%CF%CD%C1%D3&category2=HDMI.

Κατι αλλο χρειζετε καποια διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω για το στρωσιμο της τηλεορασης?
Όχι δεν θέλει στρώσιμο σαν τις Plasma.
 
Ρε παιδιά,

Σας το είπα εδώ και μέρες. Η M έχει στο expansys 1350 περίπου. Αν θέλετε κοιτάτε εκει. Ειναι παραεισαγωγή (ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε), ΑΛΛΑ. Η samsung (απο τα λεγόμενα των ιδίων στην έκθεση) - FOURLIS καλύπτει πανευρωπαϊκά και δεν θα έχετε πρόβλημα. Μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο Νάσος. Όπως είπε και ο Smooth για το expansys ακούγονται καλά λόγια.


Δεν καλύπτει πανευρωπαϊκά !!!!!!
 
Ειχα διαβασει καπου στο φορουμ οτι τις πρωτες 200 ωρες πρεπει να κανεις καποιες ρυμισεις να μηνπαιζει πολυ ςρα και κατι τετοια.
Δηλαδη την βαζω και παιζει? Τπτ παραπανω?
 
Δεν καλύπτει πανευρωπαϊκά !!!!!!
Εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα. Εγώ απλά είπα τι μας είπε ο εκπρόσωπος του Φουρλή στην έκθεση. Δηλαδή ότι ακόμη και αν είναι από παραεισαγωγή (όπως την ανέφερε ο ίδιος) αυτός θα την δεχτεί και χωρίς καμία χρέωση (απλά θα διεκδικήσει μερίδιο απο τον αντιπρόσωπο στου οποίου την δικαιοδωσία ανήκει το κατάστημα απο το οποίο γίνεται η αγορά). Μάλιστα αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά είναι ότι όταν κάνεις μια αγορά, υπάρχει συμβατική υποχρέωση απέναντί σου και από το κατάστημα, αλλά και απο τον κατασκευαστή. Αυτό πρακτικά σημαίνει (και όποιος θέλει με διορθώνει) ότι εφόσον την στείλεις στον Φουρλή (ως εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα) υποχρεούται να στην διορθώσει - αντικαταστήσει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως δήλωσε). Την μόνη διαφορά που διακρίνω είναι ότι το πρόβλημα το έχεις στο ότι ο ενδιάμεσος που έχεις είναι μακριά συνήθως και επομένως θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ασχοληθείς με το να στείλεις την τηλεόραση στην αντιπροσωπία (ή να φύγει προς εξωτερικό μερια, αν την στείλεις στο κατάστημα).
 
Εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα. Εγώ απλά είπα τι μας είπε ο εκπρόσωπος του Φουρλή στην έκθεση. Δηλαδή ότι ακόμη και αν είναι από παραεισαγωγή (όπως την ανέφερε ο ίδιος) αυτός θα την δεχτεί και χωρίς καμία χρέωση (απλά θα διεκδικήσει μερίδιο απο τον αντιπρόσωπο στου οποίου την δικαιοδωσία ανήκει το κατάστημα απο το οποίο γίνεται η αγορά). Μάλιστα αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά είναι ότι όταν κάνεις μια αγορά, υπάρχει συμβατική υποχρέωση απέναντί σου και από το κατάστημα, αλλά και απο τον κατασκευαστή. Αυτό πρακτικά σημαίνει (και όποιος θέλει με διορθώνει) ότι εφόσον την στείλεις στον Φουρλή (ως εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα) υποχρεούται να στην διορθώσει - αντικαταστήσει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως δήλωσε). Την μόνη διαφορά που διακρίνω είναι ότι το πρόβλημα το έχεις στο ότι ο ενδιάμεσος που έχεις είναι μακριά συνήθως και επομένως θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ασχοληθείς με το να στείλεις την τηλεόραση στην αντιπροσωπία (ή να φύγει προς εξωτερικό μερια, αν την στείλεις στο κατάστημα).


Ξέχασε να σου αναφέρει ότι ...

1) Σε εκατοντάδες περιπτώσεις που έχουν εισπράξει τέτοιες επιστροφές τους γύρισαν πίσω ....

2) ότι θα σε αφήσει να περιμένεις για επισκευή μέχρι τον αιώνα τον άπαντα

3) ότι θα σε χρεώσει τα κέρατά σου σε επισκευή

4) ότι όταν πουλάει άλλος (παραεισαγωγέας) ο FOURLIS δεν βγάζει απολύτως τίποτα και να θυμάσαι ότι είναι επιχειρηματίας όχι αντιπρόσωπος.