- 22 October 2007
- 376
Άμα δεν έχει η Sony Hellas καταστάσεις με τους σειριακούς αριθμούς που πουλάει πάρτους τηλέφωνο και πες τους "καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί". Απλά βαριόταν να ψάξει η κοπέλα ή δεν ήξερε. Ρώτησε τους αν αγοράζει από αυτούς ο συγκεκριμένος καταστηματάρχης. Άλλη βοήθεια από εμάς ρε παίχτη δεν γίνεται να έχεις. Άμα δεν μπορεί-θέλει να βοηθήσει η Sony δεν γίνεται τίποτα...
Μπορει να βοηθησει καποιος?
Ε ναι τι αλλο?
Αν ειναι παραεισαγωγης τα υλικα κατασκευης θα ειναι υποδεεστερα ..
Ετσι δεν ειναι?
Μπράβο που ξεπέρασες τους φόβους σου:SFGSFGSF:Η τηλεοραση θα ειναι το απογευμα σπιτι μου ΤΕΛΟΣ !!!!
Δεν περιλαμβάνει. Κοίτα εδώ για οικονομικά HDMI http://www.e-shop.gr/search_per.pht...D7%CF%D5-%C5%C9%CA%CF%CD%C1%D3&category2=HDMI.Να ρωτησω ξερετε αν στην συσκευασια περιλαμβανετε καλωδιο HDMI η πρεπει να αγορασω εγω?
Θελω να συνδεσω το playstation 3 πανω. Ενα απλαγυρω στα 10 ε ua kanei thn doyleia toy?
Όχι δεν θέλει στρώσιμο σαν τις Plasma.Κατι αλλο χρειζετε καποια διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω για το στρωσιμο της τηλεορασης?
Ρε παιδιά,
Σας το είπα εδώ και μέρες. Η M έχει στο expansys 1350 περίπου. Αν θέλετε κοιτάτε εκει. Ειναι παραεισαγωγή (ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε), ΑΛΛΑ. Η samsung (απο τα λεγόμενα των ιδίων στην έκθεση) - FOURLIS καλύπτει πανευρωπαϊκά και δεν θα έχετε πρόβλημα. Μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο Νάσος. Όπως είπε και ο Smooth για το expansys ακούγονται καλά λόγια.
Εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα. Εγώ απλά είπα τι μας είπε ο εκπρόσωπος του Φουρλή στην έκθεση. Δηλαδή ότι ακόμη και αν είναι από παραεισαγωγή (όπως την ανέφερε ο ίδιος) αυτός θα την δεχτεί και χωρίς καμία χρέωση (απλά θα διεκδικήσει μερίδιο απο τον αντιπρόσωπο στου οποίου την δικαιοδωσία ανήκει το κατάστημα απο το οποίο γίνεται η αγορά). Μάλιστα αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά είναι ότι όταν κάνεις μια αγορά, υπάρχει συμβατική υποχρέωση απέναντί σου και από το κατάστημα, αλλά και απο τον κατασκευαστή. Αυτό πρακτικά σημαίνει (και όποιος θέλει με διορθώνει) ότι εφόσον την στείλεις στον Φουρλή (ως εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα) υποχρεούται να στην διορθώσει - αντικαταστήσει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως δήλωσε). Την μόνη διαφορά που διακρίνω είναι ότι το πρόβλημα το έχεις στο ότι ο ενδιάμεσος που έχεις είναι μακριά συνήθως και επομένως θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ασχοληθείς με το να στείλεις την τηλεόραση στην αντιπροσωπία (ή να φύγει προς εξωτερικό μερια, αν την στείλεις στο κατάστημα).Δεν καλύπτει πανευρωπαϊκά !!!!!!
Εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα. Εγώ απλά είπα τι μας είπε ο εκπρόσωπος του Φουρλή στην έκθεση. Δηλαδή ότι ακόμη και αν είναι από παραεισαγωγή (όπως την ανέφερε ο ίδιος) αυτός θα την δεχτεί και χωρίς καμία χρέωση (απλά θα διεκδικήσει μερίδιο απο τον αντιπρόσωπο στου οποίου την δικαιοδωσία ανήκει το κατάστημα απο το οποίο γίνεται η αγορά). Μάλιστα αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά είναι ότι όταν κάνεις μια αγορά, υπάρχει συμβατική υποχρέωση απέναντί σου και από το κατάστημα, αλλά και απο τον κατασκευαστή. Αυτό πρακτικά σημαίνει (και όποιος θέλει με διορθώνει) ότι εφόσον την στείλεις στον Φουρλή (ως εκπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα) υποχρεούται να στην διορθώσει - αντικαταστήσει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως δήλωσε). Την μόνη διαφορά που διακρίνω είναι ότι το πρόβλημα το έχεις στο ότι ο ενδιάμεσος που έχεις είναι μακριά συνήθως και επομένως θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ασχοληθείς με το να στείλεις την τηλεόραση στην αντιπροσωπία (ή να φύγει προς εξωτερικό μερια, αν την στείλεις στο κατάστημα).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.