Ξέχασε να σου αναφέρει ότι ...
1) Σε εκατοντάδες περιπτώσεις που έχουν εισπράξει τέτοιες επιστροφές τους γύρισαν πίσω ....
2) ότι θα σε αφήσει να περιμένεις για επισκευή μέχρι τον αιώνα τον άπαντα
3) ότι θα σε χρεώσει τα κέρατά σου σε επισκευή
4) ότι όταν πουλάει άλλος (παραεισαγωγέας) ο FOURLIS δεν βγάζει απολύτως τίποτα και να θυμάσαι ότι είναι επιχειρηματίας όχι αντιπρόσωπος.
1) Δεν το κατάλαβα
2) Δεν το γνωρίζω αλλά για να το λές κάτι θα ξέρεις (και μάλιστα δεν θα με παραξεύνευε)
3) Μα αυτο θα το κάνει έτσι κ αλλιώς σε όλες τις περιπτώσεις
4) Νομίζω ανέφερα τον τρόπο που θα κυνηγήσει το κέρδος (διάβασε ξανά το post μου). Αλλά το ότι είναι επιχειρηματίας επίσης δεν το κατάλαβα. ΌΛΟΙ δουλεύουν με σκοπό το κέρδος. ΚΑΙ οι αντιπροσωπείες, οπότε το point αυτό είναι λίγο άστοχο.