PROTASEIS AGORAS

Ξέχασε να σου αναφέρει ότι ...

1) Σε εκατοντάδες περιπτώσεις που έχουν εισπράξει τέτοιες επιστροφές τους γύρισαν πίσω ....

2) ότι θα σε αφήσει να περιμένεις για επισκευή μέχρι τον αιώνα τον άπαντα

3) ότι θα σε χρεώσει τα κέρατά σου σε επισκευή

4) ότι όταν πουλάει άλλος (παραεισαγωγέας) ο FOURLIS δεν βγάζει απολύτως τίποτα και να θυμάσαι ότι είναι επιχειρηματίας όχι αντιπρόσωπος.

1) Δεν το κατάλαβα
2) Δεν το γνωρίζω αλλά για να το λές κάτι θα ξέρεις (και μάλιστα δεν θα με παραξεύνευε)
3) Μα αυτο θα το κάνει έτσι κ αλλιώς σε όλες τις περιπτώσεις
4) Νομίζω ανέφερα τον τρόπο που θα κυνηγήσει το κέρδος (διάβασε ξανά το post μου). Αλλά το ότι είναι επιχειρηματίας επίσης δεν το κατάλαβα. ΌΛΟΙ δουλεύουν με σκοπό το κέρδος. ΚΑΙ οι αντιπροσωπείες, οπότε το point αυτό είναι λίγο άστοχο.
 
1) Δεν το κατάλαβα
2) Δεν το γνωρίζω αλλά για να το λές κάτι θα ξέρεις (και μάλιστα δεν θα με παραξεύνευε)
3) Μα αυτο θα το κάνει έτσι κ αλλιώς σε όλες τις περιπτώσεις
4) Νομίζω ανέφερα τον τρόπο που θα κυνηγήσει το κέρδος (διάβασε ξανά το post μου). Αλλά το ότι είναι επιχειρηματίας επίσης δεν το κατάλαβα. ΌΛΟΙ δουλεύουν με σκοπό το κέρδος. ΚΑΙ οι αντιπροσωπείες, οπότε το point αυτό είναι λίγο άστοχο.


Πάμε λοιπόν .....

1) Πελάτες που αγόρασαν απο παραεισαγωγείς, κ τελικά είχαν θέμα επισκευής κτλ, δεν κατάφεραν να βρούν άκρη με τον Fourli γιατί απλά δεν τους αναγνώριζε την εγγύηση...
Για να τους την επισκεύαζαν, θα έπρεπε να πληρώσουν.... πολλά !!!

Οπότε 0 εγγύηση εκεί


στο τελευταίο point, όταν λέω επιχειρηματίες είναι, θα έπρεπε να καταλάβεις πως δεν γίνεται να αγοράζεις απο τον Β όταν το φέρνει ο Α, να σου χαλάει η αγορά σου απο τον Β, να πηγαίνεις στον Α, κ μετά ο Α να κυνηγάει τα λεφτά του απο τον Β απο όπου έκανες και την αγορά σου.....

Αυτά ούτε στις Ινδίες δεν γίνονται.....
 
Πάμε λοιπόν .....

1) Πελάτες που αγόρασαν απο παραεισαγωγείς, κ τελικά είχαν θέμα επισκευής κτλ, δεν κατάφεραν να βρούν άκρη με τον Fourli γιατί απλά δεν τους αναγνώριζε την εγγύηση...
Για να τους την επισκεύαζαν, θα έπρεπε να πληρώσουν.... πολλά !!!

Οπότε 0 εγγύηση εκεί


στο τελευταίο point, όταν λέω επιχειρηματίες είναι, θα έπρεπε να καταλάβεις πως δεν γίνεται να αγοράζεις απο τον Β όταν το φέρνει ο Α, να σου χαλάει η αγορά σου απο τον Β, να πηγαίνεις στον Α, κ μετά ο Α να κυνηγάει τα λεφτά του απο τον Β απο όπου έκανες και την αγορά σου.....

Αυτά ούτε στις Ινδίες δεν γίνονται.....

To πρώτο το δέχομαι γιατί δεν το γνωρίζω, οπότε πάλι εσύ μάλλον ξέρεις καλύτερα.

Στο δεύτερο σε βρίσω αδιάβαστω και μάλλον εσύ χρειάζεται να βγείς απο τα στενά όριά σου. Αυτή η πρακτική ισχύει κατα κόρον στις μεγάλες εταιρίες (και όχι μόνο στις τηλεοράσεις αλλά και σε πολλά άλλα προιόντα) γιατί αυτή είναι η λειτουργία τους και ναι μπορεί ο εκπρόσωπος της Samsung στην Ελλάδα να διεκδικήσει τα χρήματα της υπηρεσίας από τον εκπρόσωπο της Samsung ο οποίος έκανε την πώληση και εφόσον την εγγύηση την δίνει το εργοστάσιο (και γι αυτό λέγεται εργοστασιακή) και απο την μαμά εταιρία. Τώρα αν αυτό δεν ισχύει στον Φουρλή αυτό είναι άλλο πράγμα, ΑΛΛΑ δεν έχω λόγω να αμφισβητήσω αυτά τα οποία μου είπε ο εκπρόσωπος σαν μη λογική κίνηση (γιατί είναι και λογική και εφικτή).
 
Φίλε psixakias επειδή ήμουν παρών και εγώ στην παρουσίαση των Samsung επιβεβαιώνω τα παραπάνω που ειπώθηκαν από τον paoki.

Δεν ξέρω τι έχει γίνει σε 100άδες περιπτώσεις που αναφέρεις, αυτό που ξέρω είναι πως ο εκπρόσωπος του Φουρλή δεσμεύτηκε πως μέσω AVClub θα έχουμε κάλυψη για αγορές Samsung από εξωτερικό. Ίσως να μην ισχύει γενικώς αλλά για τα μέλη του forum βρίσκεται άκρη.
 
Ωχ παναγία μου πάμε πάλι μπας και το paoki καταλάβει τι θέλω να του πω....

Μιλάς για εκπροσώπους και αντιπροσωπείες και εργοστάσια....

Εκπρόσωπος που θα αγοράσεις φτηνά κ κάνει παραεισαγωγή ΔΕΝ είναι εκπρόσωπος.

Αντιπροσωπεία ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα για LCD TV τηλεοράσεις αλλά διανομέας FOURLIS TRADE....

Εργοστασιακές εγγυήσεις (DOA) ισχύουν μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και μόνο όταν αγοράζεις απο επίσημο λιανέμπορο που μεταπωλεί προϊόντα που έχει αγοράσει απο τον επίσημο αντιπρόσωπο / διανομέα ....

Τα διαβάζω τα μαθήματά μου και τους κάνω επανάληψη κάθε μέρα .....

Στενά όρια δεν έχω και πάψτε πια να αναφέρεστε στους χαρακτήρες του καθένα εδώ μέσα όντας καθιστοί μπροστά στις οθόνες σας... ΕΛΕΟΣ...

ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙΤΕ
 
Φίλε psixakias επειδή ήμουν παρών και εγώ στην παρουσίαση των Samsung επιβεβαιώνω τα παραπάνω που ειπώθηκαν από τον paoki.

Δεν ξέρω τι έχει γίνει σε 100άδες περιπτώσεις που αναφέρεις, αυτό που ξέρω είναι πως ο εκπρόσωπος του Φουρλή δεσμεύτηκε πως μέσω AVClub θα έχουμε κάλυψη για αγορές Samsung από εξωτερικό. Ίσως να μην ισχύει γενικώς αλλά για τα μέλη του forum βρίσκεται άκρη.


Τώρα αυτό που είπες για τα μέλη μόνο δεν το γνώριζα το ομολογώ....

Απο την άλλη δεν ξέρω αν έκανες καλά που το είπες τώρα εδώ καθώς όλοι όσοι αγόρασαν TV απο αλλού, θα τρέξουν εκεί με την δικαιολογία ότι είναι μέλη μας....

Σε αυτήν την περίπτωση δεν νομίζω να αντιδράσει όπως σας υποσχέθηκε ο Fourlis... αμα δεί να γίνεται πανικός δηλαδή κ να πέφτει εκμετάλλευση!
 
Ωχ παναγία μου πάμε πάλι μπας και το paoki καταλάβει τι θέλω να του πω....

Μιλάς για εκπροσώπους και αντιπροσωπείες και εργοστάσια....

Εκπρόσωπος που θα αγοράσεις φτηνά κ κάνει παραεισαγωγή ΔΕΝ είναι εκπρόσωπος.

Αντιπροσωπεία ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα για LCD TV τηλεοράσεις αλλά διανομέας FOURLIS TRADE....

Εργοστασιακές εγγυήσεις (DOA) ισχύουν μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και μόνο όταν αγοράζεις απο επίσημο λιανέμπορο που μεταπωλεί προϊόντα που έχει αγοράσει απο τον επίσημο αντιπρόσωπο / διανομέα ....

Τα διαβάζω τα μαθήματά μου και τους κάνω επανάληψη κάθε μέρα .....

Στενά όρια δεν έχω και πάψτε πια να αναφέρεστε στους χαρακτήρες του καθένα εδώ μέσα όντας καθιστοί μπροστά στις οθόνες σας... ΕΛΕΟΣ...

ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙΤΕ

Συμφωνώ και επαυξάνω για τους χαρακτηρισμούς. Λοιπόν επειδή ΕΣΥ δεν κατάλαβες πάμε πάλι μπας και καταλάβεις. Το θέμα της εγγυήσης δεν με αφορά αφής στιγμής μου είπε ο ίδιος ότι με καλύπτει και επομένως μου δίνει το ΟΚ να αγοράσω απο αλλού. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα μπορούσε να μου πεί μην αγοράζετε απέξω δεν καλύπτω για να μην πάω να πάρω απο παράλληλη εισαγωγή (internet κτλ).
Μιλησες για Α και Β και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Με ακόμη πιο απλά λόγια λοιπόν, αν θέλει να διεκδικήσει διαφυγόντα κέρδη απο αντιπροσώπους του εξωτερικού, σου είπα ότι και έχει δικαίωμα να το κάνει και θα το κάνει και γίνεται γενικότερα. Δεν φταίω εγώ αν δεν ξέρεις ότι γίνεται. Απο εκεί κ έπειτα να στο θέσω και λίγο διαφορετικά δεν με ενδιαφέρει αν θα το κάνει η όχι. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα μου κάνεις μαθήματα για το τι μπορεί και τι όχι. Το έχω δεί και γίνεται όχι απο μια και 2 εταιρίες.
 
Συμφωνώ και επαυξάνω για τους χαρακτηρισμούς. Λοιπόν επειδή ΕΣΥ δεν κατάλαβες πάμε πάλι μπας και καταλάβεις. Το θέμα της εγγυήσης δεν με αφορά αφής στιγμής μου είπε ο ίδιος ότι με καλύπτει και επομένως μου δίνει το ΟΚ να αγοράσω απο αλλού. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα μπορούσε να μου πεί μην αγοράζετε απέξω δεν καλύπτω για να μην πάω να πάρω απο παράλληλη εισαγωγή (internet κτλ).
Μιλησες για Α και Β και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Με ακόμη πιο απλά λόγια λοιπόν, αν θέλει να διεκδικήσει διαφυγόντα κέρδη απο αντιπροσώπους του εξωτερικού, σου είπα ότι και έχει δικαίωμα να το κάνει και θα το κάνει και γίνεται γενικότερα. Δεν φταίω εγώ αν δεν ξέρεις ότι γίνεται. Απο εκεί κ έπειτα να στο θέσω και λίγο διαφορετικά δεν με ενδιαφέρει αν θα το κάνει η όχι. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα μου κάνεις μαθήματα για το τι μπορεί και τι όχι. Το έχω δεί και γίνεται όχι απο μια και 2 εταιρίες.


´Δικηγόρος είσαι η ο Fourlis ο ίδιος κ το έχεις δεί να γίνεται ???

Η στο είπε κανα φιλαράκι σου πάνω στο καφέ ?

Τέσπα, άμα θέλετε με ακούτε αν δεν θέλετε δεν με ακούτε....

ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΠΟΔΑ
 
Φίλοι μου καλησπέρα...

Λοιπόν το θέμα της ιδιαίτερης μεταχείρισης για τα μέλη του avclub ήταν ένα αστείο του αγαπητού εκπροσώπου της Fourlis...ότι ισχύει για μας ισχύει και για οποιοδήποτε πελάτη της Samsung...και ισχύει ξεκάθαρα αυτό που μας είπε: ότι απ´όπου στην Ευρώπη αγοράσουμε Samsung(είτε ιντερνετικά είτε την φέρουμε απέξω) η Fourlis-Trade θα καλύψει την εγγύηση...

παιδιά αυτό ήταν ξεκάθαρο..

όπως ξεκάθαρο ήταν και το αντίθετο που δήλωσε η FG EUROPE ΦΕΙΦΑΚΗΣ-Sharp (στην αντίστοιχη Κυριακάτικη παρουσίαση) ..ότι ΔΕΝ καλύπτει τέτοιου είδους αγορές...

ευχαριστώ...
 
Απάντηση: Re: PROTASEIS AGORAS

´Δικηγόρος είσαι η ο Fourlis ο ίδιος κ το έχεις δεί να γίνεται ???

Η στο είπε κανα φιλαράκι σου πάνω στο καφέ ?

Τέσπα, άμα θέλετε με ακούτε αν δεν θέλετε δεν με ακούτε....

ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΠΟΔΑ

άστο μην επιμένεις......απλά μένει να αποδειχθεί αυτό που μας είπε...
 
Όχου,

Εγώ δεν έχω εργασιακή εξάρτηση απο κανέναν, ΕΣΥ έχεις. Όποιος θέλει ας σε ακούσει. Οι χρεώσεις μεταξύ εταιριών για τέτοια θέματα και υφίστανται και προβλέπονται απο συμφωνίες αν δεν θές να το παραδεχτείς μην το παραδέχεσαι. Έχοντας πάει σε διάφορες εταιρίες το γνωρίζω (αν και δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει αυτό σαν καταναλωτές). Απο εκεί κ έπειτα όντως όποιος πιστεύει τον Φουρλή (όχι εμένα) μπορεί να κάνει και αγορές απο εξωτερικό, όποιος πιστεύει τον psixakia, ας ψωνίζει μόνο απο πλαίσιο.
 
Φίλοι μου καλησπέρα...

Λοιπόν το θέμα της ιδιαίτερης μεταχείρισης για τα μέλη του avclub ήταν ένα αστείο του αγαπητού εκπροσώπου της Fourlis...ότι ισχύει για μας ισχύει και για οποιοδήποτε πελάτη της Samsung...και ισχύει ξεκάθαρα αυτό που μας είπε: ότι απ´όπου στην Ευρώπη αγοράσουμε Samsung(είτε ιντερνετικά είτε την φέρουμε απέξω) η Fourlis-Trade θα καλύψει την εγγύηση...

παιδιά αυτό ήταν ξεκάθαρο..

ευχαριστώ...

Φιλε Νασο εχω ξεκαθαρο παραδειγμα δικο μου οτι ο Φουρλης δεν αναγνωριζει τις αγορες που γινονται απο το praktiker. Δικη μου τηλεοραση που χαλασε εντος εγγυησης δεν την δεχονταν το service του Φουρλη :furious3:. Αυτο ειχε γινει τον Αυγουστο και ξαναεγινε τον Οκτωβριο.
Αν θελετε τα στοιχεια στην διαθεση σας.

Το ειχα ξανα αναφερει σε thread στην κατηγορια service.
 
Re: Απάντηση: PROTASEIS AGORAS

Φίλοι μου καλησπέρα...

Λοιπόν το θέμα της ιδιαίτερης μεταχείρισης για τα μέλη του avclub ήταν ένα αστείο του αγαπητού εκπροσώπου της Fourlis...ότι ισχύει για μας ισχύει και για οποιοδήποτε πελάτη της Samsung...και ισχύει ξεκάθαρα αυτό που μας είπε: ότι απ´όπου στην Ευρώπη αγοράσουμε Samsung(είτε ιντερνετικά είτε την φέρουμε απέξω) η Fourlis-Trade θα καλύψει την εγγύηση...

παιδιά αυτό ήταν ξεκάθαρο..

όπως ξεκάθαρο ήταν και το αντίθετο που δήλωσε η FG EUROPE ΦΕΙΦΑΚΗΣ-Sharp (στην αντίστοιχη Κυριακάτικη παρουσίαση) ..ότι ΔΕΝ καλύπτει τέτοιου είδους αγορές...

ευχαριστώ...

Ημουν στην παρουσίαση της Παρασκευής και τα πράγματα ειπωθηκαν ακριβώς οπως τα λέει ο Νάσος.. με την προσθήκη ότι αυτό συμβαίνει γιατι έτσι υποχρεούνται απο σχετική οδηγία της ΕΕ. Ο άνθρωπος ήταν σαφής ότι κατι τετοιο δεν τους είναι ευχάριστο, αλλά απ ότι κατάλαβα, στο τέλος ο Φουρλής δε χάνει γιατί με κάποιο τρόπο μετακυλύει το κόστος στο εργοστάσιο... (Νάσο, αν δεν είχα καταλάβει καλά σε παρακαλώ διόρθωσέ με. -ο θόρυβος ήταν πολύς).

τέλος off topic

Να ευχηθούμε στο φίλο carpe_diem_rj καλές θεάσεις και να περιμένουμε τις εντυπώσεις του.
 
90091.jpg
 
psixakias ... παντού?

Τελικά ρε παιδια δεν εχω καταλάβει ...εκτός απο το πλαισιο ,αυτο το forum ανήκει στον psixakia ? ΕΛΕΟΣ !!!! Μαυρισε η psixi μας!!!
 
Λοιπόν φίλοι μου

μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με υψηλό στέλεχος της Fourlis Trade...σας ανακοινώνω επίσημα ότι:

η Fourlis Trade ΔΕΝ καλύπτει σε καμία απολύτως περίπτωση με εγγύηση τηλεόραση που αγοράστηκε(από παραεισαγωγή) από το εξωτερικό (είτε ιντερνετικά είτε με άλλο τρόπο).


μετά από αυτή την διευκρίνηση ,ξεκαθάρισαν απολύτως τα πράγματα.

Σας ευχαριστώ...
 
Λοιπόν φίλοι μου

μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με υψηλό στέλεχος της Fourlis Trade...σας ανακοινώνω επίσημα ότι:

η Fourlis Trade ΔΕΝ καλύπτει σε καμία απολύτως περίπτωση με εγγύηση τηλεόραση που αγοράστηκε(από παραεισαγωγή) από το εξωτερικό (είτε ιντερνετικά είτε με άλλο τρόπο).


μετά από αυτή την διευκρίνηση ,ξεκαθάρισαν απολύτως τα πράγματα.

Σας ευχαριστώ...

Διαβασε επισης και το post 93.

Δεν καλυπτει ουτε Makro, Praktiker κ.λ.π. απο το εσωτερικο (αυτο και αν ειναι παρανομο)