Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Νεκτάριε καλοθέατος... Και πολλές μα πάρα πολλές ώρες στο κοντερ, σου έυχομαι...

Υ.Γ. είναι δυνατόν να πιάνει το κόντραστ του ντίλα;;; Για τα χρώματα είμαι σίγουρος πόσο καλά ήρθανε... Αλλά...
Υ.Γ.2. Τώρα "εσείς" υπονοείτε ότι υπάρχει τρόπος να επέμβεις εσωτερικά στο μηχάνημα και να του ανοίξεις το κόντραστ;;;
 
Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Νεκτάριε καλοθέατος... Και πολλές μα πάρα πολλές ώρες στο κοντερ, σου έυχομαι...

Υ.Γ. είναι δυνατόν να πιάνει το κόντραστ του ντίλα;;; Για τα χρώματα είμαι σίγουρος πόσο καλά ήρθανε... Αλλά...
Υ.Γ.2. Τώρα "εσείς" υπονοείτε ότι υπάρχει τρόπος να επέμβεις εσωτερικά στο μηχάνημα και να του ανοίξεις το κόντραστ;;;

Σε ευχαριστώ. Τώρα τι είναι δυνατόν δεν το γνωρίζω... Πάντως το contrast που μετρήσαμε είναι αρκετά παραπάνω από του ντίλα, αλλά δεν παίζει ρόλο μόνο αυτή η μέτρηση αλλά και μια άλλη τιμή (που μου διαφεύγει πως λέγεται) που ο συνδυασμός αποτυπώνει την πραγματικότητα στο πανί. Χωρίς να πειράξουμε τίποτα εσωτερικά στα μάτια μου ο προβολέας είναι πάρα πολύ φωτεινός.
Ξέχασα να αναφέρω ότι τελικά ο προβολέας θα παίζει στο cinema mode και όχι στο standard που έγινε και το συγκριτικό γιατί εκεί όλα ήταν πιο σωστά και πιο ρυθμήσιμα...
 
Καλες θεασεις νεκταριε!
Σχετικα με το on/off contrast, πιθανολογω οτι ειναι δυνατον να εχει ο Sony μεγαλυτερο νουμερο απο τον JVC με την χρηση της δυναμικης ιριδας, αφου ουσιαστικα η μετρηση του on/off contrast ειναι μια μετρηση του απολυτου μαυρου του προβολεα (οπου η ιριδα του sony θα ειναι τελειως κλειστη) και του απολυτου λευκου (οπου η ιριδα του sony θα ειναι τελειως ανοιχτη).
Η διαφορα ομως των δυο προβολεων εγκειται στο οτι ο JVC δεν εχει δυναμικη ιριδα οποτε μπορει να εχει και καλο μαυρο και φωτεινα λευκα χωρις να χρειαζεται να επεμβει η δυναμικη ιριδα. Αποτελεσμα καλυτερη δυναμικη περιοχη η οποια ειναι προφανης σε σκοτεινες σκηνες οπως πχ το διαστημα με τα αστρα: Εκει στους JVC θα δουμε τα αστρα να λαμπουν πολυ μεσα στο μαυρο ενω στους Sony (λογω δυναμικης ιριδας) αναγκαστικα θα ειναι πιο "ντιμαρισμενα"..
 
Καλες θεασεις νεκταριε!
Σχετικα με το on/off contrast, πιθανολογω οτι ειναι δυνατον να εχει ο Sony μεγαλυτερο νουμερο απο τον JVC με την χρηση της δυναμικης ιριδας, αφου ουσιαστικα η μετρηση του on/off contrast ειναι μια μετρηση του απολυτου μαυρου του προβολεα (οπου η ιριδα του sony θα ειναι τελειως κλειστη) και του απολυτου λευκου (οπου η ιριδα του sony θα ειναι τελειως ανοιχτη).
Η διαφορα ομως των δυο προβολεων εγκειται στο οτι ο JVC δεν εχει δυναμικη ιριδα οποτε μπορει να εχει και καλο μαυρο και φωτεινα λευκα χωρις να χρειαζεται να επεμβει η δυναμικη ιριδα. Αποτελεσμα καλυτερη δυναμικη περιοχη η οποια ειναι προφανης σε σκοτεινες σκηνες οπως πχ το διαστημα με τα αστρα: Εκει στους JVC θα δουμε τα αστρα να λαμπουν πολυ μεσα στο μαυρο ενω στους Sony (λογω δυναμικης ιριδας) αναγκαστικα θα ειναι πιο "ντιμαρισμενα"..

Εγώ πιστεύω αν τον ξαναδείς ρυθμισμένο θα αλλάξεις γνώμη για πολλά πράγματα!
Η συνολική εικόνα είναι άψογη. Κανένας προβολέας δεν μπορεί να τα έχει όλα.

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Τάκη τι έγινε ρε με τα ελληνικά στο iphone? :offtopic:
 
Εγώ πιστεύω αν τον ξαναδείς ρυθμισμένο θα αλλάξεις γνώμη για πολλά πράγματα!
Η συνολική εικόνα είναι άψογη. Κανένας προβολέας δεν μπορεί να τα έχει όλα.

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.
Τάκη τι έγινε ρε με τα ελληνικά στο iphone? :offtopic:
Νεκταριε , ειμαι σιγουρος οτι μετα την ρυθμιση θα πεταει! :firstprize:
Απλα το θεμα contrast και μαυρου, λογω περιορισμων της δυναμικης ιριδας, δεν εχει διαφορα ειτε ειναι ρυθμισμενο το μηχανακι, ειτε αρυθμιστο...

ΥΓ. Ο Ρωσος τα εκανε μανταρα με τα Ελληνικα του iphone και εγω "πληρωνω την νυφη"...:furious3:
 
Νεκτάριε καλοθέατος... Και πολλές μα πάρα πολλές ώρες στο κοντερ, σου έυχομαι...

Υ.Γ. είναι δυνατόν να πιάνει το κόντραστ του ντίλα;;; Για τα χρώματα είμαι σίγουρος πόσο καλά ήρθανε... Αλλά...
Υ.Γ.2. Τώρα "εσείς" υπονοείτε ότι υπάρχει τρόπος να επέμβεις εσωτερικά στο μηχάνημα και να του ανοίξεις το κόντραστ;;;

Απο οτι φενεται ανετα !!


For you info,

ο δικος μου μετα την ρυθμιση, επιασε μολις 10.746:1 ........
 
Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Απο οτι φενεται ανετα !!

For you info,

ο δικος μου μετα την ρυθμιση, επιασε μολις 10.746:1 ........


Μην τα μλέκουμε........ Εσύ μιλάς για native contrast.... Με αυτόματη ίριδα είναι άλλο πράγμα.
Είναι σαν να σου λέει το παιδί σου
-Πατέρα σήμερα πήρα 20...... (10 στην ιστορία και 10 στη Γεωγραφία)..
icon10.gif
 
Α, οκ τοτε.

Απο περιεργεια, οι αλλοι κατοχοι του ντιλα και σορρυ για το οφτοπικ, τι νουμερο contrast εχετε ?
(Μπαμπη Τασο Τακη και λοιποι?)
 
Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Α, οκ τοτε.

Απο περιεργεια, οι αλλοι κατοχοι του ντιλα και σορρυ για το οφτοπικ, τι νουμερο contrast εχετε ?
(Μπαμπη Τασο Τακη και λοιποι?)

Αν θυμαμαι καλα, κοντα στο δικο σου νουμερο Ντινο..
 
Δεν εχει μονο σημασια το contrast (με οποιο τροπο κι αν μετρησεις) αλλα και το απολυτο μαυρο (black level).
Μπορεις να πετυχεις μεγαλο contrast αν ανεβασεις πολυ τη φωτεινοτητα και με χρηση δυναμικης ιριδας να εκτοξευσεις τα νουμερα σε απιαστα επιπεδα..
Αλλα δεν ειναι το ιδιο με το εχεις μεγαλο contrast ,με σωστη φωτεινοτητα και το μικροτερο δυνατο black level, ΧΩΡΙΣ ιριδα.
Αυτο ηταν και το μυστικο των κορυφαιων crt ,γι αυτο και η εντυπωσιακη εικονα τους.
Αυτο καταφερνει και o dila, se μεγαλο βαθμο.
 
Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Νεκτάριε καλοθέατος... Και πολλές μα πάρα πολλές ώρες στο κοντερ, σου έυχομαι...

Υ.Γ. είναι δυνατόν να πιάνει το κόντραστ του ντίλα;;; Για τα χρώματα είμαι σίγουρος πόσο καλά ήρθανε... Αλλά...
Υ.Γ.2. Τώρα "εσείς" υπονοείτε ότι υπάρχει τρόπος να επέμβεις εσωτερικά στο μηχάνημα και να του ανοίξεις το κόντραστ;;;

Γιάννη το CR on/off είναι μεγαλύτερο από του Dila. Λόγοι πολλοί. Μέγεθος οθόνης , θέση φακού λόγω απόστασης προβολής.

Όχι δεν ανοίξαμε το μηχανάκι για να επέμβουμε. Εαν δεν έρθει από το κανονικό μενού μπορείς να επέμβεις στα όρια της ίριδας.
 
Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Α, οκ τοτε.

Απο περιεργεια, οι αλλοι κατοχοι του ντιλα και σορρυ για το οφτοπικ, τι νουμερο contrast εχετε ?
(Μπαμπη Τασο Τακη και λοιποι?)


Μπάμπης : ?
Τάσος : 11.900:1
Τάκης : 11.000:1
Φώτης : 13.100:1
 
Re: Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Μπάμπης : ?
Τάσος : 11.900:1
Τάκης : 11.000:1
Φώτης : 13.100:1

Ευχαριστω Μανωλη.

Μια ερωτηση σχετικη.

Οι διαφορες εχουν να κανουν με τον συνδιασμο μεγεθος οθονης / αποσταση προβολης (δεν νομιζω μιας και η μετρηση γινεται κοντα στον φακο)

ή

οτι το καθε μηχανακι ειναι μοναδικο, αρα ειναι θεμα συμπτωσης / τυχης.

Ευχαριστω και συγνωμη που εξακολουθω να ειμαι εκτος θεματος
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Ευχαριστω Μανωλη.

Μια ερωτηση σχετικη.

Οι διαφορες εχουν να κανουν με τον συνδιασμο μεγεθος οθονης / αποσταση προβολης (δεν νομιζω μιας και η μετρηση γινεται κοντα στον φακο)

ή

οτι το καθε μηχανακι ειναι μοναδικο, αρα ειναι θεμα συμπτωσης / τυχης.

Ευχαριστω και συγνωμη που εξακολουθω να ειμαι εκτος θεματος


Και τα δύο.
 
Οσο αναφορα το πρωτο, γιατι ?


Ευχαριστω και συγνωμη που εξακολουθω να ειμαι εκτος θεματος
 
Last edited:
Οσο πιο μακρυα πας τον προβολεα σου τοσο "καλυτερο" μαυρο παιρνεις ! ( Ετσι ανεβαινει και αρκετα το κοντραστ γιατι ο αριθμος του μαυρου ειναι πολυ πιο σημαντικος στο κλασμα και μικρη του μεταβολη μεταβαλει αρκετα το αποτελεσμα, αντιθετα με το λευκο ! )

Βεβαια αλλαζει θεση και το ζουμ για να παρεις τις ιδιες ιντσες στο πανι κι εκει παιζει ρολο το f του φακου κατα ποσο επηρεαζει το φως.

Τα νουμερα που λες , ετσι ειναι αν μετριεται στο φακο και το μαυρο και το λευκο, αλλα το "νουμερο" που θα δεις με τα ματια σου θα ειναι αλλο.
 
Last edited:
Οσο πιο μακρυα πας τον προβολεα σου τοσο "καλυτερο" μαυρο παιρνεις ! ( Ετσι ανεβαινει και αρκετα το κοντραστ γιατι ο αριθμος του μαυρου ειναι πολυ πιο σημαντικος στο κλασμα και μικρη του μεταβολη μεταβαλει αρκετα το αποτελεσμα, αντιθετα με το λευκο ! )

Εχμ... να διαφωνήσω;

Ναι μεν βελτιώνεται το μαύρο, αλλά... κατακρημνίζεται το λευκό.

Έστω ότι μετακινείς τον προβολέα σου στα... 3 χιλιόμετρα. Τι φως θα φτάνει στην οθόνη; Τίποτα - ο περιβάλλων φωτισμός καλύπτει και τα δύο! Λευκό και μαύρο θα είναι ίδια, άρα contrast 1:1.

Αν δεν υπήρχε περιβάλλων φωτισμός, το λευκό και το μαύρο μεταβάλλονται το ίδιο με την απόσταση, γιατί και οι δύο ποσότητες διαιρούνται με την ίδια επιφάνεια προβολής.

-bye-
 
Εχμ... να διαφωνήσω;

Έστω ότι μετακινείς τον προβολέα σου στα... 3 χιλιόμετρα. Τι φως θα φτάνει στην οθόνη; Τίποτα - ο περιβάλλων φωτισμός καλύπτει και τα δύο! Λευκό και μαύρο θα είναι ίδια, άρα contrast 1:1.

Αν δεν υπήρχε περιβάλλων φωτισμός, το λευκό και το μαύρο μεταβάλλονται το ίδιο με την απόσταση, γιατί και οι δύο ποσότητες διαιρούνται με την ίδια επιφάνεια προβολής.

-bye-

Ευχαριστως να διαφωνησεις. Κουβεντα κανουμε .

Ψαξε λιγο να δεις ομως τα πραγματικα νουμερα στις αποστασεις που βαζουμε τα μηχανακια μας , κι οχι ακραια παραδειγματα . Κανε κανα δυο πραξεις και θα δεις οτι η πραγματικοτητα ειναι πολυ κοντα σε αυτο που περιγραφω.
Αν θελει , ας μας βοηθησει κι ο Μανωλης με κανα νουμερακι ! Τα f των φακων τα βρισκουμε.
Οχι τιποτα αλλο, μηπως κανω και λαθος δηλαδης.......:twoguns: