Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Εγώ πάντως που βλέπω τις φωτογραφίες στον sony νομίζω ότι είναι από τον ίδιο προβολέα! Βέβαια στην πραγματικότητα υπάρχουν ψιλοδιαφορές. Αλλά είναι φοβερό το πόσο μοιάζουν!
 
Μπραβο ρε Τασο, αυτα ειναι screenshots!
Το μονο απο αυτα που δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα ειναι αυτο του Van Helsing οπου και οι δυο προβολεις "σκοτωναν" και στις φωτο φαινονται καμμενοι.. Σε εμενα να δειτε ποσο χαλια βρηκε το συγκεκριμενο screenshot..To πολυ χαμηλο black level των προβολεων δεν επιτρεπει την σωστη φωτογραφιση της σκηνης..
Αλλωστε, don't forget folks, screenshots are just for fun!
 
Τάσο απίστευτη και εξαιρετική δουλειά έκανες.Μετά απο αυτό νομίζω ότι η επισκεψημότητα των ξένων forums εδω θα ανέβει κατακόρυφα!!!
Λοιπόν...παρατηρώ με σχολαστικότητα εδω και πολύ ώρα τις φωτογραφίες που έβαλε ο Τάσος απο το monitor του <πρόχειρου>σπιτιού μου,μέσα απο μία wide lcd LG 21 ιντζών και αυτό που έχω να πω και θα πρέπει να προσεχτεί πολύ (όχι στις δίπλα-δίπλα foto) είναι το εξής.....
Μην βιαστείτε να βγάλετε αμέσως συμπεράσματα έχοντας μπροστά σας δύο foto όπως δώθηκαν δηλαδή η μία επάνω και η άλη κάτω.Αυτό γιατί με μιά πρώτη ματιά και χωρίς να φέρετε την κάθε φωτογραφία ακριβώς στο σωστό απέναντι σημείο απο τα μάτια σας (ανάλογα με το πόσες μοίρες πάνω η κάτω είναι η οθόνη του pc απέναντί σας...)μπορεί να έχετε λανθασμένα συμπεράσματα ,άλλωτε υπέρ και άλλωτε κατά..(ανάλογα με την σκηνή..)γιά τον κάθε προβολέα.Εαν ας πούμε γιά παράδειγμα μιά εικόνα που φαίνεται στο πάνω μέρος ,στην συνέχεια με το ποντίκι σας, την κατεβάσετε στο σημείο που βλέπατε πριν την κάτω φωτογραφία και αντίστροφα τα πράγματα αλλάζουν κατά πολύ σε πολλές περιπτώσεις.Εκεί δηλαδή που στην επάνω η στην κάτω foto ,έχοντας και τις δύο μαζί βλέπεις π.χ καλύτερη φωτεινότητα η ευκρίνεια στην δεύτερη, όταν μετά πάς την πρώτη στο σημείο της δεύτερης η αρχική σου εκτίμηση ακυρώνεται!!!! γιά προσέξτε το αυτό.
 
Last edited:
Γιάννη στις Eizo που βλέπω δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Οπου και να την δεις την φωτογραφία δεν αλλάζει.

Αλλά αφού το είδες, καλά έκανες και το ανέφερες.

Παιδιά προσέξτε το πιό κορεσμένο χρώμα του Sony που σας λέγαμε. Οφείλετε στο "Wide" . Θα περιμέναμε ακριβώς το αντίθετο.
 
Re: Απάντηση: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Ωραια παρουσιαση παιδια , μπραβο !

Eσυ που λουφαρες ρε ??

Εχουμε που εχουμε λιγα ματακια της προκοπης αμα την κανετε με ελαφρα πηδηματακια κι απ'τα συγκριτικα τι θα κανουμε εμεις......

Με τον Manuti θα την βγαλουμε ???
 
Εξαιρετική δουλειά . Μπράβο σας παιδιά . Από τα λεγόμενα σας συμπεραίνω πως όποιον και να διαλέξεις ανάμεσα στους δύο μονομάχους θα βγεις κερδισμένος και φτωχότερος κατά 4500 + .
Απ ότι θυμάμαι όταν πρωτοβγήκε ο DILA ήταν αρκετοί αυτοί που τους ενόχλησε το υπερβολικό contrast και γενικότερα η οξυμένη αν και εντυπωσιακή εικόνα του . Να υποθέσω πως αυτοί πλέον θα βρουν στον Sony το τέλειο μηχανάκι?
Θέλω οπωσδήποτε να τον δω αυτόν τον παίχτη όπως και τον Infocus 81 .Αλήθεια είναι κανείς που τους έχει δει και τους δύο και έχει κάποια συμπεράσματα έστω και από μνήμης?

Νεκτάριε καλορίζικος φίλε και κοίτα να γράψεις πραγματικές ώρες βλέποντας ταινίες και όχι clip και καρτέλες .
 
Περιγραφή

Η πρώτη συνάντηση με τον 60άρι είχε γίνει από τον Μάιο όταν στον «Ήχο» έφτασε ένα δείγμα προ-παραγωγής και με τηλεχειριστήριο στο οποίο δεν λειτουργούσαν όλες οι εντολές. Οι εντυπώσεις θετικές. Το μηχανάκι αυτό είναι η εξέλιξη του 50άρι ή ένα επανασχεδιασμένο μοντέλο με το ίδιο εξωτερικό περίβλημα είχα αναρωτηθεί μια και δεν υπήρχαν άλλα στοιχεία για αυτό ούτε και μέσα από τα ίδια γραφεία της Αμερικής που κατά καιρούς αντλώ πληροφορίες.
Με την άφιξη των νέων μοντέλων της Sony σε συνδυασμό με την παραχώρηση από τον Νεκτάριο του δικού του προβολέα αποφασίστηκε μια άτυπη κόντρα μεταξύ τους. Τέτοιους είδους σύγκριση είχαν κάνει και οι Ιάπωνες στην παρουσίαση του Dila στην Ελλάδα αλλά με τον VW-50. Τα πρώτα δείγματα ήταν υπέρ του JVC από την πρώτη ματιά. Πολύ καλό φως, εντυπωσιακά χρώματα, υψηλή φωτεινότητα ήταν ένα μέρος από αυτά . Ήταν όμως το μεγαλύτερο μέρος από αυτά που ψάχνει ο καταναλωτής. Ένα μηχάνημα που να μπορεί να ανταγωνιστή εν μέρει τη παλιά του CRT τηλεόραση. Έναν προβολέα που θα τον συντροφεύει και όταν θα θελήσει να έχει και ένα απλό φως στο δωμάτιο δίχως να έχει τον φόβο του ξεπλυμένης εικόνας. Μια εικόνα με έντονο native contrast. Και όλα αυτά πριν ένα χρόνο.
Μάλλον τόσο χρειάστηκαν οι μηχανικοί της Sony για να απαντήσουν στο ανταγωνισμό.


Περί διαδικασίας

Τα δυο προβολικά στήθηκαν στον γνωστό χώρο του Τάσου και πρόβαλαν σε μια οθόνη 123 ιντσών και από μια απόσταση 4.81 για τον Jvc και 4.45 για τον Sony. Ο 60άρης δεν καλιμπραρίστηκε πλήρως μια και δεν ήταν αυτός ο σκοπός μας. Άλλωστε είναι κάτι που θα γίνει στον χώρο του Νεκτάριου όταν αυτός τοποθετηθεί σταθερά και γράψει λίγες ώρες το κοντέρ του. Αναφορικά μετρήθηκε το CIE σε normal και wide mode και έγινε μια διόρθωση στο gray scale. Την επιλογή gamma την άφησα στο off μια και εκεί το αποτέλεσμα ήταν για το συγκεκριμένο setup το ποιο ιδανικό ενώ. Πειραματίστηκα με την επιλογή std αντί του cinema που προτείνει η Sony. Η επιλογή αυτή μου έδωσε έξι(6) nits παραπάνω φωτεινότητα.
Ο Jvc από την άλλη δεν δίνει την δυνατότητα στον επαγγελματία να κάνει σωστά την δουλειά του μια και τα ρυθμιστικά του δεν του δίνουν πλήρη ελευθερία κινήσεων. Όμως δεν είναι μόνο αυτό (και εδώ θα απαντήσω στο ερώτημα του Χρήστου).
Αναγκαστικά θα πρέπει να κάνω μια παρένθεση για να αναφέρω ότι στο σύνολο των προβολέων τεχνολογίας Dila που έχω μετρήσει μέχρι και σήμερα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της αλλαγής του gamma από μια τιμή 2.2 αρχικά μέχρι και 1.6. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντώ κάτι τέτοιο. Ακριβώς η ίδια συμπεριφορά είχε παρουσιαστεί και στους VW-100. Με την διαφορά όμως ότι μαζί με τον προβολέα σου δινόταν μια πολύ καλή εφαρμογή διόρθωσης του gamma ανά χρώμα και level. Έτσι μετά από κάποιες ώρες μπορούσες να διορθώσεις την όποια αλλαγή.
Δυστυχώς με τον Dila τα πράγματα δεν είναι ακριβώς τα ίδια. Ευτυχώς η νέα version έχει τουλάχιστον αυτήν την διαφοροποίηση.

gamma_Tasou%20before.jpg


gamma_jvc.jpg



Έκανα δηλαδή απλά έναν γενικό έλεγχο ώστε να γνωρίζω την συμπεριφορά του σήμερα αλλά ταυτόχρονα να έχω πρόσφατες μετρήσεις.



Εντυπώσεις

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εσάς θα θέλατε να ήσασταν παρών σε αυτό το mini crash test μεταξύ δυο προβολέων που αποτελούν την αιχμή της τεχνολογίας αυτήν την στιγμή.
Τι έπρεπε να περιμένουμε; Την ¨ημέρα με την νύχτα¨ σαν και αυτό που είχαμε δει πριν ένα χρόνο ή κάτι νέο;
Η αγωνία ήταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του Νεκτάριου αλλά δεν νομίζω ότι είχε να κάνει με το ποιος από τους δυο είναι καλύτερος αλλά εάν η αλλαγή από τον 700άρη θα ήταν τόσο μεγάλη όσο και τα χρήματα που έπρεπε να καταβάλλει. Νεκτάριε διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος.
Στο δια ταύτα τώρα. Τον πρώτο λόγο σε αυτήν την περίπτωση την έχουν τα νούμερα. Βαρετά μεν αλλά πολύ χρήσιμα δε.
Το gray scale όπως φαίνεται και από τις επισυναπτόμενες φωτογραφίες είναι πολύ καλύτερο στον Sony από ότι στον JVC. Επίσης το ίδιο και το gamma που ο Sony ακόμη και με την αυτόματη ίριδα δεν παρουσίασε τα περίεργα καψίματα που είχαμε συναντήσει στον 100. Άλλωστε «φορά» την νέα ίριδα με την ονομασία Adv. Iris 2. Η διαφορά αυτή ήταν εμφανής βλέποντας ένα gray scale. Ο jvc έκανε φιλόδοξες προσπάθειες να τιθασεύει το περίσσιο φως με αποτέλεσμα ενώ δεν ήταν κρασαρισμένα, τα λευκά, δεν είχαν την κατάλληλη «πυκνότητα».

rgb_jvc.jpg


sony_rgb.jpg


Επίσης το ίδιο καλό είναι και το dE του Sony από ότι φαίνεται και από τους πίνακες που ακολουθούν.

JVC_delta-e_white.jpg


SONY_delta-e_white.jpg




Το επίπεδο του μαύρου είναι στο ίδιο επίπεδο με την διαφορά ότι ο Sony το «λερώνει» λίγο και είναι ελαφρά μπλεδίζων. Μην φανταστείτε διαφορά στην φωτεινότητα αλλά στην όψη του γκρι. Από την άλλη και οι δυο προβολείς έπαιζαν με τη λάμπα στο high ενώ σε καμιά περίπτωση δεν με ενόχλησε ο θόρυβος τους. Η ομοιομορφία φωτεινότητας είναι υπέρ του Sony. Θα πρέπει όμως να αναφέρω ότι ο Sony είχε μόνο 5 ώρες ενώ ο Jvc 184.
Πρωτιά παίρνει και στο Ansi contrast ο Sony μια και είναι κατά 15% καλύτερος.
Στην χρωματική ακρίβεια κανένας από τους δυο δεν μπορεί να θεωρηθεί τέλειος. Ο Sony έχει την τάση να κιτρινίζει ενώ ο Jvc να κοκκινίζει τις καφές αποχρώσεις. Όμως ο 60άρης έχει την δυνατότητα να πειραχτεί αλλά ο Jvc δεν μπορεί.
Σας παραθέτω το CIE chart για τον Sony (normal, wide) και τον JVC.

sony_cie_normal.jpg


sony_cie_wide.jpg


cie_jvc.jpg


Μια και αναφέρθηκε το θέμα της ομοιομορφίας να πω ότι ο Sony ήταν καλύτερος στα 10-40 ire με λιγότερο πρόβλημα ενώ ο Jvc είχε την γνωστή κιτρινίλα στο μέσο της εικόνας μέχρι και τα 30-40 ire. Στον Sony μπορεί να διορθωθεί σε μεγάλο βαθμό το όποιο πρόβλημα μέσα από το secret menu αλλά αυτό είναι μια πολύωρη και επίπονη εργασία.



Η σύγκλιση ήταν καλύτερη ελαφρά , αλλά καλύτερη στο JVC, ενώ δεν πρόλαβα να πειράξω το μενού για να την φέρω στα ίσα της .Βλέπετε με περίμεναν και φώναζαν οι υπόλοιποι. Όμως την προηγούμενη το είχα δοκίμασα στο σπίτι του Νεκταρίου και μου «φάνηκε» οκ.
Στην θέαση ταινιών ο 60άρης είχε θόρυβο μάλλον από το γεγονός ότι η λάμπα ήταν ακόμη «άστρωτη». Στα φωτεινά πλάνα δεν μπορούσες να καταλάβεις την διαφορά. Αλλά ούτε και στο απόλυτο σκοτάδι. Η διαφορά ήταν εμφανής σε υποφωτισμένες σκηνές όπου ο Jvc έβγαινε μπροστά τζαμπουκαλεμένος έτοιμος να υψώσει το ανάστημά του και να δείξει ποιος είναι ο αρχηγός της παρέας. Βλέπετε αυτό το native contrast είναι κάτι που δεν παλεύεται. Όμως ο 60άρης από την άλλη με το καλύτερο gamma έβγαζε μια ποιο αληθοφανή εικόνα με σωστές διαβαθμίσεις. Στις ταινίες αυτό ίσως μπορούσες να το προσπεράσεις ή να μην το καταλάβεις αλλά σε κλιπάκια όπως αυτό της Epson ο Sony ήταν ένα βήμα μπροστά.
Τα screenshots για μένα δεν αγγίζουν με τίποτα την εικόνα που είδαμε χθες βράδι.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νεκτάριο που μας παραχώρησε το μωρό του αλλά και την υπόλοιποι παρέα που βοήθησε.
 
Last edited:
JVC:
+ καλύτερο on/off contrast
+ πιο βαθύ μαύρο (αυτό που αποκομίζεις και όχι πραγματικό)
+ καλύτερη και περισσότερη φωτεινότητα ακαλιμπράριστος
- λάθος χρώματα
- πιο θορυβώδης από τον Sony
- Όχι και τόσο καλή στήριξη του φακού (στο μπάσο πολύ "χορεύεει")



Sony
+ Καλύτερα και πιο σωστα κορεσμένα χρώματα
+ Λιγότερο θορυβώδης από τον Jvc
+ Overall ποιο φυσική εικόνα
- Χαμηλότερο native contrast (on/off όχι όμως ANSI)
 
Last edited by a moderator:
Επίσης το ίδιο καλό είναι και το dE του Sony από ότι φαίνεται και από τους πίνακες που ακολουθούν.

JVC_delta-e_white.jpg


SONY_delta-e_white.jpg


Μπράβο Μανώλη.... Έκανες την υπέρβαση :SFGSFGSF: (Έγραψες ολόκληρη σελίδα...
icon10.gif
)


Αυτό για το dE πάντως όλοι το κατάλαβαν...
icon12.gif
:ernaehrung004:
 
Απ ότι θυμάμαι όταν πρωτοβγήκε ο DILA ήταν αρκετοί αυτοί που τους ενόχλησε το υπερβολικό contrast και γενικότερα η οξυμένη αν και εντυπωσιακή εικόνα του . Να υποθέσω πως αυτοί πλέον θα βρουν στον Sony το τέλειο μηχανάκι?
Θέλω οπωσδήποτε να τον δω αυτόν τον παίχτη όπως και τον Infocus 81 .Αλήθεια είναι κανείς που τους έχει δει και τους δύο και έχει κάποια συμπεράσματα έστω και από μνήμης?

Νεκτάριε καλορίζικος φίλε και κοίτα να γράψεις πραγματικές ώρες βλέποντας ταινίες και όχι clip και καρτέλες .

Κώστα ο ΙΝ 81είναι με DC2. Ο IN82 μπορεί να συγκριθεί μαζί τους. Επειδή του έδω δει και τους τρεις θα σου πω ότι μάλλον θα πήγαινα σε dlp και όχι στους άλλους δυο.
 
Κώστα ο ΙΝ 81είναι με DC2. Ο IN82 μπορεί να συγκριθεί μαζί τους. Επειδή του έδω δει και τους τρεις θα σου πω ότι μάλλον θα πήγαινα σε dlp και όχι στους άλλους δυο.


Ούπς 82 ήθελα να πω .
Με κάλυψες . Με μια κουβέντα τα είπες όλα .
ευχαριστώ φίλε