Ψάχνω κόσμημα 3.000 ευρώ!!!

-Τα Sonus Faber είναι πολύ καλά σε ήχο ποιότητα κατασκευής και look αλλά ντελικάτα και 'χρωματισμένα' και θα έλεγα με κατεύθυνση jazz και classic...
-Το ίδιο και τα Vienna Acoustics που παίζουν φανταστικά με τέτοιες 'χαμηλού προφίλ' μουσικές...
-Τα ELAC δεν τα έχω ακούσει...
-Αν ακούει κανείς όμως πιο 'σκληρά' πράγματα όπως rock/acid ή/και θέλει αυστηρό monitor ηχείο νομίζω πως τα ATC παίζουν πιο πολύ...Βέβαια είναι άσχημα...
Όπως έχω ξαναπεί προσωπικά είμαι 100% υπέρ του εγγλέζικου monitor ήχου...θέλω δηλαδή ν'ακούω τα πράγματα όπως έχουν γραφτεί και όπως τα άκουσε ο παραγωγός πριν βγάλει το δίσκο στην αγορά...Τουτέστιν atc,pmc,harbeth,kef ref,b&w n
Γιατί ΚΑΝΕΝΑ studio δεν χρησιμοποιεί Sonus Faber ή Vienna ή Elac Audio Physic...
Φυσικά ξαναλέω πως τα παραπάνω γραφόμενα είναι προσωπικές γνώμες και διόλου δεν θέλω να θίξω ηχεία και αντιπροσώπους...
 
Θα συμφωνήσω με την παραπάνω τοποθέτηση περί monitor ήχου.
Aυτό θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο από κάθε σωστό ηχείο. Να αναπαράγει την μουσική ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι γραμμένη. Και όχι να ωραιοποιεί (ή να καταστρέφει) ακούσματα.
 
Xαίρομαι που διαβάζω τέτοιες τοποθετήσεις. Mου δίνετε ελπίδα πως μια μέρα θα ανοίξουμε τα μάτια μας (και τα αυτιά μας) και θα ακούμε όλοι απο ενεργά.
Μέχρι τότε υπομονή.... :p
 
Εγώ δεν είμαι τόσο απόλυτος. Οι ανάγκες των ανθρώπων είναι πολυποίκιλες. Και όσο είναι έτσι θα υπάρχουν πάντα προιόντα για όλα τα γούστα και για όλα τα είδη ματιών και αυτιών. Ευτυχώς δηλαδή..

Τώρα θα μου πεις πας να διορθώσεις ένα λάθος (πχ το λάθος της αρχικής παραγωγής ενός CD) κάνοντας ένα ακόμα λάθος (κατασκευάζοντας πχ ένα ηχείο που "καλλωπίζει" τον "κακό" ήχο) ? αυτό θεωρητικά δεν είναι σωστό σκεπτικό ναι, αλλά όταν το αποτέλεσμα με κάνει να ξεχνάω το αρχικό λάθος (που προσωπικά δεν μπορώ να ελέγξω) ίσως είναι μια επιλογή..
 
Xαίρομαι που διαβάζω τέτοιες τοποθετήσεις. Mου δίνετε ελπίδα πως μια μέρα θα ανοίξουμε τα μάτια μας (και τα αυτιά μας) και θα ακούμε όλοι απο ενεργά.
Μέχρι τότε υπομονή.... :p

Σ' αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να πάρει και Adam. Έχουν βγάλει και κάτι σειρές ενεργών με πιο οικιακό design.

Τα ενεργά της Dynaudio δεν τα συνιστώ, γιατί τα μεγάλα είναι λίγο άσχημα στην εμφάνιση...



@Μπάμπης Θ:
Υπάρχει περίπτωση όμως, κάποιο ηχείο που καλλωπίζει μια ηχογράφηση (χρωματισμός συγκεκριμένου τμήματος συχνοτήτων), να κάνει πιο έντονο το πρόβλημα σε μια άλλη. Δίλημμα...
 
Last edited:
....................
Τώρα θα μου πεις πας να διορθώσεις ένα λάθος (πχ το λάθος της αρχικής παραγωγής ενός CD) κάνοντας ένα ακόμα λάθος (κατασκευάζοντας πχ ένα ηχείο που "καλλωπίζει" τον "κακό" ήχο) ? αυτό θεωρητικά δεν είναι σωστό σκεπτικό ναι, αλλά όταν το αποτέλεσμα με κάνει να ξεχνάω το αρχικό λάθος (που προσωπικά δεν μπορώ να ελέγξω) ίσως είναι μια επιλογή..
Ενδιαφέρουσα άποψη αν και θα ήταν καλό να ρίξεις κανένα παράδειγμα...
Όσο για την κατασκευή ενός ηχείου που καλωπίζει τον ήχο όπως λες...αυτό νομίζω πως είναι η 'εύκολη δουλειά'...
Η δύσκολη δουλειά είναι να φτειάχνεις ηχεία που να παίζουν τη μουσική όσο το δυνατόν πιστότερα και κοντύτερα στην ηχογράφηση...
Γι αυτό κι εγώ μίλησα για Εγγλέζικα μόνιτορ...
Μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για Hi-End οπότε οποιοσδήποτε 'χρωματισμός' είναι συμβιβασμός καθώς και απαράδεκτο και απαγορευτικό στοιχείο για την κατηγορία...
 
@Μπάμπης Θ:
Υπάρχει περίπτωση όμως, κάποιο ηχείο που καλλωπίζει μια ηχογράφηση (χρωματισμός συγκεκριμένου τμήματος συχνοτήτων), να κάνει πιο έντονο το πρόβλημα σε μια άλλη. Δίλημμα...

Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές αλλά και καταναλωτές "hi-fi" προσπαθούν να κάνουν αυτό το "πρόβλημα" όσο πιο "ευχάριστο" γίνεται ώστε τελικά να μην "εκλαμβάνεται" ως πρόβλημα (εκτός αν είσαι ηχολήπτης). Κακά τα ψέμματα : Η ακρόαση-αναπαραγωγή της μουσικής για τον περισσότερο κόσμο είναι έτσι κι αλλιώς μια ψευδαίσθηση. Μας αρέσει να προσεγγίζει την αλήθεια και τη φυσικότητα όσο όμως αυτή είναι ταυτόχρονα και ευχάριστη.(θυμήθηκα τώρα πολλές λαικές τραγουδίστριες που περνάνε τη φωνή τους από "φίλτρα" για να ακούγονται !!). Μας "εξαπατούν" αλλά σε πολλούς αυτό αρέσει !
 
Δηλαδή τα εγγλέζικα μόνιτορς είναι αχρωμάτιστα και τα υπόλοιπα ηχεία όχι?

Ποιος θα μας ορίσει τι είναι το "χρώμα"?

Αυτό που για κάποιον είναι "χρώμα", άλλος το λέει "μουσικότητα".

Θα έλεγα κάτι πιο απλό: Επιλέξτε βάσει του...γούστου σας.
Αν δεν σας αρέσει κάποιο ηχείο (ο τρόπος που παίζει δηλαδή) απλά μην το ακούτε.
Τι να το κάνω το εγγλέζικο μόνιτορ αν παίζει την ηχογράφηση όπως γράφτηκε αλλά εμένα δε μου αρέσει αυτό που ακούω?

Η ακρόαση της μουσικής πρέπει να είναι μια ευχάριστη υπόθεση.

γκρήτινκς
 
Re: Απάντηση: Ψάχνω κόσμημα 3.000 ευρώ!!!

Η ακρόαση της μουσικής πρέπει να είναι μια ευχάριστη υπόθεση.
γκρήτινκς

Στέργιο αν μου επιτρέπεις το κλόπυ-ράιτ θα ήθελα να το βάλω αυτό στην υπογραφή μου.
 
Στο θέμα που αφορά ηχοχρώματα και "χροιές" μπορώ να συμφωνήσω. Όλες οι επιλογές είναι δεκτές αρκεί να γίνονται με γνώση και συνείδηση του τι κερδίζεις και τι χάνεις.

Η ανωτερότητα της ενεργής οδήγηση των ηχείων, όμως, δεν είναι κάτι το υποκειμενικό.
 
Είσαι σίγουρος;

Κι εγώ ενεργά έχω, αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά (ελλείψει εμπειρίας)...

Είναι καθαρά τεχνικό θέμα. Δεν είναι θέμα γούστου ή εμπειρίας. :antlers:
 
Απάντηση: Re: Ψάχνω κόσμημα 3.000 ευρώ!!!

Είσαι σίγουρος;

Κι εγώ ενεργά έχω, αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά (ελλείψει εμπειρίας)...

Αν μη τι άλλο τα ενεργά ηχεία έχουν στα εντόσθιά τους αυτό που "πρέπει".
Ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο...

Εκτιμώ ότι θα υπάρξει στο μέλλον ένα νέο "είδος" ενεργών ηχείων τα οποία θα συνδυάζουν τον καλό ήχο με το άψογο design.
Σε αυτό θα συμβάλλει και το πρόβλημα του χώρου και της αισθητικής γενικότερα.
Σκεφτείτε πχ ένα Sonus faber με...ψηφιακή είσοδο. Ένα transport (μάλλον κάποιο media player-PC) και...δυο θαυμάσια ηχεία στο χώρο. Τίποτε άλλο.

Η meridian είχε τέτοια ηχεία κάποτε, δε ξέρω αν τα βγάζει ακόμα.

Καμιά σχέση με αυτό που έχω εγώ στο σαλόνι μου δηλαδή... :ADFAD2:
 
Δεν δίνεις κανένα λινκ με κάποια ανάλυση επί αυτού, να διαβάσουμε λίγο;

Google is your friend!

Δες τι λέει ο Linkwitz ας πούμε:

"Active crossovers make much more effective use of amplifier power. A clipping woofer amplifier is not seen by the tweeter, which has its own amplifier. The clipping of the woofer amplifier may not even be noticed in this case. It would surely be heard with a passive crossover, where it might even overheat and damage the tweeter, because of the large amount of high frequency energy in the clipped signal.

Crossover filters for a speaker usually incorporate frequency response corrections for the individual drivers to obtain a desired overall response. The active network has the advantage of correcting easily for different sensitivities of drivers and equalizing not only the individual drivers but the combined response as well. Not having to deal with the interaction between driver impedance and passive filter network gives the designer of an active crossover/equalizer much greater freedom and control to develop a superior product."


Άλλο σχετικό άρθρο απο TNT-Audio.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ψάχνω κόσμημα 3.000 ευρώ!!!

Καλησπέρα σε όλους!!!

μπα Γιώργο...δεν θέλω ν´αλλάξω τηλεόραση....μου χει ανοίξει η όρεξη για ηχεία...

Λοιπόν....ενώ βρίσκομαι σε αναμονή για ολιγοήμερες διακοπές….

Θα σας γράψω τι είδα και τι άκουσα τις τελευταίες δέκα μέρες και που κατάληξα …

Λοιπόν έχω ακούσει μέχρι τώρα τα εξής ηχεία:

Sonus faber Concertino Domus
Sonus faber Concerto Domus
Audio Physic Virgo
Audio Physic Tempo
Acoustic Zen Adagio
ATC SCM 19
JMLab Profile
Proak Response D15
Proak Response D25
B&W 805
B&W 804
Elac 330.3 Jet.

Όλα τα ηχεία τ´άκουσα με μηχανήματα (cd players ,ενισχυτές ,καλώδια) των αντιπροσώπων ή των καταστημάτων…

Από όλα αυτά τα ηχεία ξεχώρησα τα:

Sonus faber Concertino Domus
Sonus faber Concerto Domus
ATC SCM 19
Elac 330.3 Jet.


Τα ξεχώρησα με το σκεπτικό ότι θα τα ήθελα στο σαλόνι μου λόγω του ήχου τους, της καταπληκτικής ποιότητας κατασκευής τους και της ομορφιάς τους.

Θα προγραμματίσω ν´ακούσω με τα ενισχυτικά μου τα παραπάνω ηχεία και επιπρόσθετα τα ATC SCM 40 ,τα CHARIO και τα VIENNA ACOUSTICS, ώστε να κάνω και την τελική μου επιλογή….

Πάντως-πρέπει να πω-ότι με έχετε βοηθήσει πολύ με τις γνώμες σας……όπως επίσης να τονίσω τον επαγγελματισμό-όλων ανεξαιρέτως-των αντιπροσώπων και των επαγγελματιών στους οποίους απευθύνθηκα….

Έτσι σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω :

Τον Σάκη Χατζηδημητρίου της Sonus,
Τον Μιχαηλό Γιάννη του Ορφέα ,
Τον Γιώργο Θεοφιλάκο του Music Lover
Τον Θέμη Ζαφειρόπουλο της Location Sound
Τον Αντώνη Χατζηκωνσταντή της StepCom
Τον Χρήστο Κοψιά του Studio Hi-Fi

Για τον επαγγελματισμό τους και την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφεραν….

Καθώς και τον φίλο και μέλος Κυριάκο (Kwon 2004) που με φιλοξένησε στο σπίτι του για να ακούσω τα B&W 805
Καθώς και τον Μανώλη Καστρουνή που μου άνοιξε το σπίτι του για να ακούσω τα Elac 330.0 Jet….

Τις επόμενες μέρες θα λείψω σε διακοπές…θα ξεκουραστώ και θα συνεχίσω τις ακροάσεις μόλις γυρίσω…

στο μεταξύ περιμένω τις απόψεις και τις γνώμες σας…

Σας ευχαριστώ όλους….-bye-

Αγαπητέ Φίλε Νάσο Μανιάτη καλές διακοπές-bye-
 
Στέργιο, τα ενεργά της Meridian που λες νομίζω ότι βγαίνουν ακόμα.

Στο site τους βρίσκονται στα προϊόντα σε παραγωγή κι όχι στα discontinued...


Νάσο, τα ενεργά της Adam που έλεγα, που είναι πιο "σπιτικά" είναι αυτά:
http://www.adam-audio.de/hifi/english/HM/hm_nav.htm
Νομίζω ότι τα HM2 θα είναι μια χαρά για το χώρο σου.

Αντιπρόσωπος είναι η Pantheo: http://www.pantheo.gr/
 
Google is your friend!

Δες τι λέει ο Linkwitz ας πούμε:

"Active crossovers make much more effective use of amplifier power. A clipping woofer amplifier is not seen by the tweeter, which has its own amplifier. The clipping of the woofer amplifier may not even be noticed in this case. It would surely be heard with a passive crossover, where it might even overheat and damage the tweeter, because of the large amount of high frequency energy in the clipped signal.

Crossover filters for a speaker usually incorporate frequency response corrections for the individual drivers to obtain a desired overall response. The active network has the advantage of correcting easily for different sensitivities of drivers and equalizing not only the individual drivers but the combined response as well. Not having to deal with the interaction between driver impedance and passive filter network gives the designer of an active crossover/equalizer much greater freedom and control to develop a superior product."


Άλλο σχετικό άρθρο απο TNT-Audio.

Kι άλλο ένα: Click
Λέει ο Rod Elliott:
"In this day and age, amplifiers and active crossovers can be built for (almost) peanuts - ok, not great amplifiers perhaps, but when used in an active system they can still outperform a megabuck top-of-the-line amp driving the same loudspeaker drivers through a passive crossover network.

The next step will be (of course) digital crossovers. I have one, and the ability to fine tune the network, apply delay to fully time align the respective loudspeakers, and the sheer control that each amplifier has over each connected driver, means that it is possible to make loudspeakers better than ever before. I use my digital for loudspeaker testing and development - my listening system uses an analogue 24dB/octave L-R crossover, and "time alignment" is achieved by reversing the phase of the tweeter. Not perfect, but it outperforms just about anything else I've heard. A full digital loudspeaker management system will be the next addition, and I already know just how good it will sound."


Που να μπουν στο παιχνίδι DSP κλπ.. :afro:
 
Last edited: