Returned from the dead...

Το σκεφτηκα προς στιγμην, σε ευχαριστω, αλλα θα μου επαιρνε και αλλο (υπερ)πολυτιμο χρονο να το υπολογισω σωστα.
Ομως εχω ολα τα απαραιτητα στοιχεια που χρειαζονται για τον ακριβη υπολογισμο του κοστους του ρευματος αμα μαθω το κοστος της Κwh.

-Φως: δεν υπολογιζεται γιατι ουτως η αλλως στο εργαστηριο θα εβοσκα.
-Τροχος: χρονος χρησης περιπου 1 λεπτο συνεχομενης λειτουργιας με ισχυ μοτερ 100w
-Σπαθοσεγα (μπαταριας): Xρονος χρησης περιπου ενα λεπτο συνολικα. Χρονος στον φορτιστη για να αναπληρωσει η μπαταρια την χαμενη της ενεργεια, εκτιμω περι τα 5 λεπτα. Ισχυς φορτιστη 40w.
 
Προσωπικα καθολου χασιμο χρονου δεν ηταν το παραπάνω ...!!!
Είναι μια ολιγόλεπτη διατριβή τέτοιων καταστασεων που σε σοβαρότερες περιπτώσεις θα ωφελήσει καθώς θα υπάρχει εκ των προτέρων εμπειρία....!!!

Βλέπω η Bosch carbide λαμα Μιχάλη έχει δουλέψει αρκετά...αναμένω κριτικές.. !!
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Αυτο που διαπιστωσα απο την παραπανω διατριβη που λεει και ο Κωστης, ειναι οτι στην αναγκη μπορεις να παραγεις πολλα μωρα παξιμαδακια, τεμαχιζοντας το μεγαλο :)

ICuf3ufl.jpg


Η καθετοτητα και η ομοιομορφια των τεμαχιων εξασφαλιζεται απο τον οδηγο που εχει το μινι φαλτσοπριονο της Proxxon 🥳
 
Αυτό που μετράει είναι η εμπειρία που αποκτάς μετά από κάθε χρήση των εργαλείων ....και αυτό είναι ανεκτίμητο. :cool:
Εγω να δεις τι εμπειρια αποκομισα παλι σημερα...
 
...που δωθηκε σημερα γωνιακος τροχός 230mm με κομμενο καλωδιο να το διορθωσω ως ειδικος και ειδημων σε αυτα με τοσες γνωσεις και εμπειρια...
einhell bavaria και ολο το κακο συναπαντημα.

274244593_769733334003427_7545237036135640727_n.jpg

Ξεκιναω με το να λύσω το δισκο. Δεν χωραγε στις εγκοπες του δαχτυλιδιου κανενα κλειδι απο οσα ειχα. Κατσαβιδι και σφυρακι και εγινε η δουλεια... Μετα επρεπε να βγάλω το προστατευτικο δισκου. αλλεν βιδα σε λοξοφτιαγμενη βαση, ξεβιδωσε ευκολα, διαπιστωσα πως δεν εχεις δυνατοτητας ρυθμισης του προστατευτικου χωρις να ειναι ετοιμο να βγει αυτο οταν το ξεσφιξεις. Ευτυχως ομως μπαινει σφηνωτα οποτε το γλυτωνουμε εν μερει τη δουλεια...
Μετα εχει σειρα το καπακι της λαβης να εμβφανιστει ο διακοπτης, μαλακο πλαστικο η λαβη, ευκολα βγηκαν οι βιδες. Γενικοτερα μαλακο πλαστικο το εργαλειο χωρις ομως ανθεκτικοτητα οπως διαπιστωσα μετα-υαλονηματα 0% added!
Στο σφικτηρα του καλωδιου για να μην βγαινει απο το εργαλειο, το καλωδιο σχεδον να εχει συνθληβει απο κατασκευης. 'Ευτυχος" δεν ειχε κοπεί απο εκει το καλωδιο...
Ηρθε η ωρα να ξεβιδωσω τους πολους του καλωδιου απο το διακοπτη. Αμ δε...ειπα πως ειναι σφικτες οι βιδες, εβαλα wd, εβαλα οτι αλλο σπρευ ειχα και δειξαν πως ξεκολλησαν. Αλλα το γνησιο τενεκεδιουμ που χρησιμοποιηθηκε για την λεπτομερη κατασκευη τους δεν αντεχει το κατσαβιδει. Διαλυεται σαν χωμα, ωσπου μετα βιας καταφερνω μια δυο περιστροφες. Τα καλωδια ομως δεν βγαινουν θελει κιαλλο, αναλαμβανει το dremmel να φτιαξω εγκοπες. Μετα απο πολλες προσπαθειες και κατακρεουργησει των βιδων βγαινει το καλωδιο. Μετα ομως θελει σφίξιμο, ο ιδιος νταλκας... Τη μια βιδα την βιδωσα, την αλλη τη κολλησα με καλαι στο καλωδιο.

274150753_345911497421580_1869839174853232458_n.jpg

Συμπερασμα, μια μια ωρα+ τσαμπα χρονος. Το καθαρισα το εργαλειο, το φυσιξα, επλυνα σκονες, βρωμιες κλπ εξωτερικα, επλυνα τα πλαστικα σε λεκανη, τα στεγνωσα και αφησα στο τελος το πιο απλο, να αλλαξω το κομμενο καλωδιο... Ειχα σκοπο να βαψω το μεταλλικο προφυλακτηρα, να το γυαλισω και να παραδωσω ενα λαχταριστο εργαλειο.
Στο τελος ομως το σηχαθηκα και ηθελα απλα να το κλεισω και να δουλεψει μην τυχον και επαθε κατι γιατι ετσι, και μου μεινει νεκρο.
Τελειωνοντας, εργαλειο της πλακας απαξ και παθει κατι το πετας, δεν ασχολεισαι. Εχω εργαλεια φτηνιαρικα που απο τη πρωτη στιγμη δειξαν ελλατωματα, αλλα πλεον ξερω πως στο πρωτο κιχ θα φυγουν στο καδο.
ΥΣ. τωρα θυμηθηκα το κολωνατο της Parkside που αλλαξα το τσοκ με αλλο, οσο πηρα το κολωνατο κόστισε το τσοκ.
Αντε μεγεια!! ( Αντε γεια)
 
Παιδιά θέλω τη βοήθεια σας.

Σε gsr Bosch 10.8 φίλου χάλασε το κυκλωμα εναλλαγής φοράς πανω απο την σκανδάλη.

Ξέρουμε κωδικό ανταλλακτικόυ και πως θα το παραγγειλω να του το αλλάξω?
 

Attachments

  • IMG_20220228_144947.jpg
    IMG_20220228_144947.jpg
    125.7 KB · Views: 36
Δυστυχώς κομπλέ σκανδάλη έχει πανω απο 45 ευρώ ναι που κάνει την επισκευή του μη συμφέρουσα.
΄Αλλωστε στα λεφτά αυτά παίρνεις ένα Parkiside καινούργιο κομπλέ και έχεις και 3 χρόνια εγγύηση... :cool: 😝 :ROFLMAO: ;)
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Δεν είναι ακριβώς “returned from the dead”, μια απλή συντήρηση είναι, αλλά σε λίγο σίγουρα θα ήταν “dead” αφού προοριζόταν για πέταμα.
Έχουν διαφορετικό τσαπράζωμα, το ένα ψιλό για καθαρές κοπές και το άλλο πιο χοντρό για γρήγορες κοπές.

BC645B21-FCF6-4AD4-8EBB-57987A8B444D.jpeg89BB1F9B-1AD3-4E83-ADEB-CCE9732B8D4D.jpeg69DB24C3-4049-4AF8-8C0B-3A8420610010.jpeg7A2F0550-E330-482A-A5CB-6B18C2DF1945.jpeg
 
Last edited:
μπαμπη μια χαρα τα εκανες.ετσι και τοσο πρεπει.
με παραπανω χανουν το χαρακτηρα τους
 
  • Like
Reactions: Babis K.
Έπεσε πάνω του εντελώς τυχαία.
Το πριόνι είναι ακριβώς το ίδιο με ένα απ’τα πιο πάνω δικά μου και είναι του 1896. :oops::oops:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ναι βρε Μπαμπη, ετσι ειναι. Εχω και γω ενα που εκανα ρεστορατιον πριν κανα δυο χρονια. Η εταιρια ειναι απο το 1800 και το πριονι 100+ χρονων. Με αυτα κοβαν το ατσαλι στο Empire state building!