Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Να δώσουμε μερικά ακόμη γραφήματα για το αρχείο σας, σε σχέση με το φίλτρο (θέση On/Off)

Μην το ψιψιρίσετε, υπάρχουν κάποιες διαφορές (μετρητικά) αλλά και στις δύο περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι σωστά. Ειδικά για το jitter μη βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα οι μεγαλύτερες κορυφές του ενός οφείλονται στο χαμηλότερο επίπεδο θορύβου που παρουσίασε κατά τη μέτρηση με αποτέλεσμα το ύψος των κορυφών να φαίνεται μεγαλύτερο (στην ουσία είναι πανομοιότυπα).
Η πάνω εικόνα είναι με φίλτρο off, η κάτω εικόνα με φίλτρο ενεργοποιημένο.
 

Attachments

  • imd_filteroff.png
    imd_filteroff.png
    39.7 KB · Views: 216
  • imd_filteron.png
    imd_filteron.png
    39.7 KB · Views: 216
  • Jitter_filteroff.png
    Jitter_filteroff.png
    16.8 KB · Views: 216
  • Jitter_filteron.png
    Jitter_filteron.png
    14.1 KB · Views: 216
  • thd_filteroff.png
    thd_filteroff.png
    23.6 KB · Views: 215
  • thd_filteron.png
    thd_filteron.png
    24.2 KB · Views: 215
Υπάρχουν και τα δεδομένα από το πρόγραμμα RightMark Audio Analyser Pro, το οποίο είναι προσανατολισμένο για μετρήσεις dac και τα σχετικά.
Θα σας δώσω μόνο το παράδειγμα της απόκρισης της συχνότητας, γιατί η ημέρα δεν ευνόησε την ισορροπία των δύο καναλιών στο ποτενσιόμετρο της emu (άλλη ιστορία αυτή...).

Η πάνω παρουσιάζει τα δύο κανάλια με φίλτρο κλειστό και η κάτω με φίλτρο ενεργό.

Με το φίλτρο κλειστό τα επίπεδα των 20Hz & 20KHz σε σχέση με το επίπεδο στο 1KHz ήταν: -0.02dB/-0.28dB (Right), +0.02dB/-0.25dB(Left). Την όποια διαφορά ανάμεσα στα κανάλια ξεχάστε την...να είναι καλά τα ποτενσιόμετρα της emu.

Με το φίλτρο ενεργό τα επίπεδα των 20Hz & 20KHz σε σχέση με το επίπεδο στο 1KHz ήταν: +0.13dB/-0.25dB (Right), +0.03dB/-0.36dB(Left). Την όποια διαφορά ανάμεσα στα κανάλια ξεχάστε την...να είναι καλά τα ποτενσιόμετρα της emu.
 

Attachments

  • fr.png
    fr.png
    2.6 KB · Views: 203
  • fr.png
    fr.png
    2.7 KB · Views: 203
Re: Απάντηση: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα καλύτερα να περιγράψω τις όποιες προσθήκες του μπάφερ.
Να πούμε ότι το εν λόγω μπάφερ έχει σχεδιαστεί από το δημιουργό του ειδικά για το 9023, δίνει μοναδιαίο κέρδος και προσωπικά το υλοποίησα βάση των προδιαγραφών του στην πρωτότυπη πλακέτα του και τροφοδοτώντας το με Salas Ver .1.1 (αλλά ιδιοκατασκευή).
Το μόνο που έχω να προσθέσω, είναι ίσως ότι θα απαιτηθεί κυρίως από όσους συνδέσουν το mambo πάνω σε είσοδο προ πολύ χαμηλή (γύρω στα 10Κ να λέμε). Η προσαρμογή του ρίχνει την αντίσταση εξόδου από τα 240 που είναι περίπου η φυσική αντίσταση εξόδου του mambo ... γύρω στα 22-24ωμ.

Για το δικό μου dac δεν θα αναφερθώ, δεν νομίζω ότι έχει θέση στο νήμα του Βασίλη, ας επικεντρωθούμε Νίκο στα περί του Μάμπο για να βοηθήσουμε και τα λοιπά μέλη. Όπως είπες θα μπουν πολλοί παράμετροι και άκρη δεν θα βγει.
Εν κατακλείδι, για μένα αυτό που έδωσε το μπάφερ πάνω στην έξοδο του μάμπο έτσι όπως έχει υλοποιηθεί στο δικό σου dac είναι μια ελαφρώς αύξηση της εικόνας στο πλάτος και κάποιες άλλες μικρές πολύ μικρές διαφοροποιήσεις που μάλλον τις έπιασες καλύτερα γιατί σε είχα βάλει στην προεδρική θέση...εγώ ήμουν εκεί με τον απλό λαό.
Οι διαφορές ήταν μικρές έως πολύ μικρές για να μην τρελλάνουμε και τα λοιπά μέλη που διαβάζουν.

Αν έχεις χρόνο Μανώλη, άνοιξε ένα νέο νήμα για το Joachim Gerhard Filter Buffer... το έχω στο μάτι εδώ και καιρό...
 
Γιώργο οι μετρήσεις έγιναν στο συγκεκριμένο χρόνο που μπορούσαμε να διαθέσουμε, δεδομένου ότι κυρίως προείχε να τα ακούσουμε.

Δεν υπήρχε ο χρόνος να επαναληφθεί το ίδιο τεστ με την προσθήκη του μπάφερ, για να δούμε μετρητικά πως η συγκεκριμένη υλοποίηση του μάμπο επηρεάζεται μετρητικά. Οι μετρήσεις είχαν περισσότερο έναν γενικό διαγνωστικό χαρακτήρα για αποφυγή βασικών προβλημάτων πριν την ακρόαση...μάλιστα μετρήθηκε και το επίπεδο του θορύβου στον παλμογράφο του τροφοδοτικού του για να είμαστε καθόλα ΟΚ.

Σωστά παρατηρείς για την επίδραση του εξασθενητή στο επόμενο στάδιο και το τόνισα στον Νίκο, ότι εδώ έχουμε μετρήσεις στη χειρότερη των περιπτώσεων (δεν έχω επιλέξει τυχαία την τιμή των 10Κ).

O Mάνος επέλεξε 10Κ γιατί τη θεωρεί ως χειρότερη περίπτωση.
Εφόσον ο θόρυβος και η απόκριση θα ήταν εντάξει με αυτή την αντίσταση δεν υπάρχει πρακτικά λόγος να ασχοληθείς περισσότερο, ότι pre κι αν χρησιμοποιεί ο καθένας.
Αυτή ήταν η προσέγγιση και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

+++
Τα αποτελέσματα τα είδατε.
Οι κάτοχοι του mambo (εξ όσων διαβάζω) επίσης τα ακούσατε ("φτιαχτήκαμε" ουσιαστικά τσαμπέ...)
Περιθώρια να παίξεις / τιουνάρεις, σύμφωνα με τα γούστα του ο καθένας, πάμπολλα (απο καλώδια/μτσ/πυκνωτές μέχρι usb και buffer)

Για μένα η υλοποίηση του Βασίλη είναι μια ανασκόπηση / επιτομή των ψηφιακών ως τώρα. Αποτέλεσμα πραγματική έκπληξη imo.
Πρακτικά μια απομυθοποίηση στο τομέα των μετατροπέων και μια διέξοδος για όσους δε μπορούμε να ξοδέψουμε τα πολλά κατοστάρικα που ζητούν γνωστά brands.

Η γνώμη μου είναι ότι αυτή η πλακετούλα αδικείται χωρίς κουτί και αντιπρόσωπο (period)
 
Κάποια στιγμή πρέπει να ρίξουμε ιδέες για κουτιά αφού καταλήξουμε στα εξαρτήματα και στον χώρο που θα χρειαστούμε μπας και σκαρώσουμε κάτι προκοπής συνολικά...

Μιας που είπατε για καλώδια,το καλύτερο που δοκίμασα ως τώρα (στα δικά μου αυτιά και σύστημα),ήταν diy,κλώνοι από ατόφιο ασήμι 0,7 mm (2-3 ευρώ το μέτρο κάνουν περίπου,έχουν όλα τα κοσμηματοπωλεία),τρεις ανα κανάλι,πλεγμένοι,με τρεις συνδεδεμένους στην είσοδο (1 + και 2 ground) και 2 συνδεδεμένους στην έξοδο με το ένα ground floating.Ιντεροκεκτς,έτσι;
(Θα τα ακούσω τώρα,είμαι σίγουρος..)
 
Για να τα "ακούσεις" θα πρέπει να καταλάβουμε (-ω) το τι έγραψες Σωκράτη.

Τι έπιασα: κάθε κανάλι έχει τρεις κλώνους των 0,7mm/έκαστος, πλεγμένους. Μέχρι εδώ καλά, παρακάτω δεν...

1) Πως ήταν το πλέξιμο...κοτσίδα (α); Ή κράτησες τον έναν αγωγό ίσιο και τα άλλα δύο πλέχτηκαν πάνω σε αυτόν (β).
2) Πόσα από αυτά πήγαν στο (+) του βύσματος ή του (-) και ποια της πλέξης εάν η πλέξη ήταν όπως του (β).

Αισθάνθηκες, να σου έδωσε περισσότερη λεπτομέρεια ή λαμπρότητα που συνήθως δίνει το ασήμι; Τι ήταν αυτό (περιγραφικά) που άλλαξε στο σύστημά σου;
 
Κάποια στιγμή πρέπει να ρίξουμε ιδέες για κουτιά αφού καταλήξουμε στα εξαρτήματα και στον χώρο που θα χρειαστούμε μπας και σκαρώσουμε κάτι προκοπής συνολικά...

Μιας που είπατε για καλώδια,το καλύτερο που δοκίμασα ως τώρα (στα δικά μου αυτιά και σύστημα),ήταν diy,κλώνοι από ατόφιο ασήμι 0,7 mm (2-3 ευρώ το μέτρο κάνουν περίπου,έχουν όλα τα κοσμηματοπωλεία),τρεις ανα κανάλι,πλεγμένοι,με τρεις συνδεδεμένους στην είσοδο (1 + και 2 ground) και 2 συνδεδεμένους στην έξοδο με το ένα ground floating.Ιντεροκεκτς,έτσι;
(Θα τα ακούσω τώρα,είμαι σίγουρος..)

Δεν νομίζω ότι βρήκες ασημένιο σύρμα 990 ο ,τό πιθανότερο 950 ο η 925 ο,τό υπόλοιπο μέχρι το 990 μάλλον χαλκός η κάποιο άλλο κράμα πού είναι άγνωστο καί σ αυτούς
 
Το πλέξιμο ήταν το (β).
Και ώς εξής:
Στο βύσμα εισόδου:1 αγωγός στο (+) και 2 στο (-).
Στο βύσμα εξόδου:1 αγωγός στο (+),1 αγωγός στο (-) και ένα ασύνδετος.
Η πλέξη επάνω στον ίσιο ασύνδετο αγωγό.

(Αν κάποιος αποφασίσει να το φτιάξει,ΠΟΛΥ προσοχή στην μόνωση των αγωγών,έτσι; )
Αισθάνθηκα μεγαλύτερη λεπτομέρεια αλλά στην μεσαία πιο πολύ,όχι ψηλά.
Και μεγαλύτερη καθαρότητα και σαφήνεια μεσοχαμηλά.
 
Last edited:
Δεν νομίζω ότι βρήκες ασημένιο σύρμα 990 ο ,τό πιθανότερο 950 ο η 925 ο,τό υπόλοιπο μέχρι το 990 μάλλον χαλκός η κάποιο άλλο κράμα πού είναι άγνωστο καί σ αυτούς

Προφανώς έχεις δίκιο,το ίδιο μου είπε και ο ίδιος.
Απλώς με το "ατόφιο ασήμι",εννόησα το καθαρότερο που είχε.
 
Το πλέξιμο ήταν το (β).
Και ώς εξής:
Στο βύσμα εισόδου:1 αγωγός στο (+) και 2 στο (-).
Στο βύσμα εξόδου:1 αγωγός στο (+),1 αγωγός στο (-) και ένα ασύνδετος.
Η πλέξη επάνω στον ίσιο ασύνδετο αγωγό.

(Αν κάποιος αποφασίσει να το φτιάξει,ΠΟΛΥ προσοχή στην μόνωση των αγωγών,έτσι; )
Αισθάνθηκα μεγαλύτερη λεπτομέρεια αλλά στην μεσαία πιο πολύ,όχι ψηλά.
Και μεγαλύτερη καθαρότητα και σαφήνεια μεσοχαμηλά.

(Είσοδο-έξοδο,εννοώ στο Mambo)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Η γνώμη μου είναι ότι αυτή η πλακετούλα αδικείται χωρίς κουτί και αντιπρόσωπο (period)


Ε, ναι!
...αλλά άντε ψήσε το ξερό κεφάλι του Τσίκη,,,
εκτός από χαϊεντάς,,, είναι και ρομαντικός τελικά... :BDBDG54:
 
θα έρθει και το κούτομα ,, το θέμα ειναι να του βγάλω το ζουμί και να κρατήσει και τίμη ... γιατι έγιναν αλχημίες και μαγικά για να βγεί εκεί που βγήκε , έχω μια μούρλα όμως και εκεί ζορίζει το θέμα ,, καμία παραχώρηση ωσ αναφορά την πΧίιοτητα των υλικόννννε , ειναι μια σκάλα κάτω απο τι ακριβότερο υπάρχει στην πιάτσα ,,

η πιάτσα είναι λίγο μεγάλη όμως .. κάνω τον τροχονόμο για πράγματα απο το μεξικό τον καναδά την αμερική και καταπερίπτωση απο την κίνα ,

πχ τα κονεκτόρια με τις βίδες εάν βρεις της προκοπής απο κίνα σώθηκες ,, εάν πάρεις απο mouser τον ηπιες ,, και διαφορα τέτοια όμορφα , πρόσφατο παράδειγμα έκαν παραγκελεία μια κατοστάδα 4700 pf *visah σε καλή τιμή απο μια αποθηκή στο taiwan , ήρθαν 47 pf .. τσίμπα τους απο moyser ,,, 50 κομμάτια ... 50 Ε συν φόρο ..... γαμ... μας και άσε μας


αυτά ,,,

και άλλα
 
Λοίπον τώρα το ακούω με 16 επι 1000 mf 16000 συνολο δλδ και κάτι ψιλά nichicon kz , γκουχ γκουχ ,,, παίζει καλάαααα

είναι η μόνοι πυκνωτές λοιπόν που σηκώνουν χωριτικότητα του θανάτου χωρίς να λασπώνει αργεί το πρόγραμμα ..

αλήτες ιαπωνες ....
 
Στο τελικό μας βλέπω με κουτί-έπιπλο όπως οι παλιοί κομοί-πικαπ...
(Φαίνεται καθόλου σαυράκι κάτω από τους πυκνωτές ή μπα; )
 
Last edited:
To dac που φοράει το mambo είναι το ESS SABRE 9023, το οποίο μέσα του, για να το πω όσο πιιο απλά γίνεται, περιλαμβάνει ένα πλήρες αναλογικό στάδιο εξόδου το οποίο μας δίνει τάση ικανή να οδηγήσει οποιονδήποτε προενισχυτή της αγοράς. Επομένως το mambo dac του Βασίλη το μόνο που έχει μετά το dac είναι ένα απλό φίλτρο αποτελούμενο από ένα πυκνωτή και μια αντίσταση για τη δραστική μείωση των πολύ υψηλών συχνοτήτων.