Θα συμφωνησω οτι ολες οι φωτογραφικες πλεον προσφερουν πολυ καλη ποιοτητα φωτογραφιας, και*συμφωνω και επαυξανω με την αποψη του Τζο, οτι η "μαγκια" της ΝΧ1 ειναι το παρα πολυ καλο βιντεο της, γι'αυτο αλλωστε, παρ'οτι η Σαμσουνγκ εγκαταλειπει, πολλοι βιντεαδες ετρεξαν να παρουν καποιο τελευταιο κομματι, αφου οι περισσοτεροι θα βαλουν μανουαλ φακους, και ουτως ή αλλος επαγγελματικα δουλευεις φουλ μανουαλ. Το eoshd, το οποιο χαιρει καποιου σεβασμου στην κοινοτητα της κινουμενης εικονας, αναφερει διαρκως την ΝΧ1. Υπαρχουν καποια ταινιακια στο ιντερνετ με ΝΧ1 (εννοω πραγματικα ταινιακια, οχι home videos), φωτογραφιες οχι τοσες πολλες, καθως η Samsumg δεν σπονσοραρε καποιον πολυ γνωστο φωτογραφο (οι περισσοτεροι ειναι πιασμενοι απο Canon/nikon εδω και δεκαετιες!), αφου πριν την ΝΧ1 δεν ειχε νοημα.
Ο καλος ο φωτογραφος κανει τη διαφορα, ακομα και αν του δωσεις μια pinhole camera.
Για το βαρος, ο οποισδηποτε επαγγελματιας θα προτιμησει τη καμερα που θα του κανει τη δουλεια με το μικροτερο βαρος. Διαφορετικη καμερα χρειαζεσαι να φωτογραφισεις πιγκουινους στην Ανταρκτικη, διαφορετικη για γαμους/βαφτησια στην Δραμα (ακραια παραδειγματα, ειδα προσφατα το βιντεο της Νικον, και σημερα μια φωτογραφο Δραμα με 70D!).