Samsung UE D8000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

καλη τυχη, ελπιζω να βρεις το δικιο σου! κατα τ αλλα πως ειναι η tv? το 3d τελειο? σημερα πηρα το hightech και την εχει αφιερωμα...παθαν πλακα, λεν οτι καλυτερο εχουν δει, και ενω ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω τη panasonic 50vt30 ξαναεχω διλημμα!
 
...Το θεμα ειναι οτι εμπλεξα και αν αρχισει ο τεχνικος τα περι χαρακτηριστικων των LED κλπ δεν ξερω πως θα βγαλω ακρη...

Οι LED μπορεί να έχουν clouding και torchlight αλλά αυτό είναι απλά προβληματικό πάνελ. Δε χρειάζεσαι ιδιαίτερα επιχειρήματα για να βρείς το δίκιο σου. Οι φωτο μιλάνε απο μόνες τους. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που δε μπορεί, θα τη βρείς τη άκρη σου........
 
Οι LED μπορεί να έχουν clouding και torchlight αλλά αυτό είναι απλά προβληματικό πάνελ. Δε χρειάζεσαι ιδιαίτερα επιχειρήματα για να βρείς το δίκιο σου. Οι φωτο μιλάνε απο μόνες τους. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που δε μπορεί, θα τη βρείς τη άκρη σου........

Αντε να δουμε.Παντως εχω απογοητευτει και ειμαι πολυ απαισιοδοξος.
Δεν σκοπευω να το αφησω ετσι παντως.
Το θεμα ειναι αν ερθει ο τεχνικος και γραψει καμια αναφορα οτι δεν διαπιστωσε κανενα προβλημα τι κανω?
 
καλη τυχη, ελπιζω να βρεις το δικιο σου! κατα τ αλλα πως ειναι η tv? το 3d τελειο?

Να σου πω την αληθεια οταν ηρεμησω και βρω ορεξη να ασχοληθω παραπανω θα μπορεσω να σου πω.-bye-

Βλεπω τους 300 στο ΣΤΑΡ τωρα και ετσι σκοτεινη ταινια γενικα που ειναι μια χαρα πανε κι ερχονται τα συννεφακια........:slapface:
 
Να ρωτήσω κάτι χαζό?..... με τι λογική ο ποιοτικός έλεγχος της Samsung αφήνει να περάσουν τέτοια κομμάτια από την παραγωγή στην κατανάλωση και να μπαίνει ο καταναλωτής στην διαδικασία της ρώσικης ρουλέτας μην του τύχει προβληματικό κομμάτι ?

Είπαμε η τεχνολογία αυτή έχει τα θέματα της αλλά όχι και έτσι ….και να έχουν την απαίτηση να πλήρωσης και ένα σκασμό λεφτά γι αυτό….έχω την εντύπωση ότι απευθύνονται σε ηλίθιους…. ναι εκεί καταλήγω …μια βγαίνει η LG με τα active γυαλιά 3D πάρτε κόσμε, μετά το γυρνά, ξέρεις με τα active ζαλίζεσαι είναι βαριά είναι ακριβά πάρε παθητικά….. αλλά όταν τα πούλαγε ήταν καλά….. και η Samsung παρεξηγείτε που πουλά μόνο active και τα βάζει μαζί της…. εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει και όσο περνά ο καιρός απομακρύνομαι από αυτή μου την επιλογή τώρα για τα περιοδικά όλοι ίδιοι είναι …δεν δαγκώνεις το χέρι αυτού που σε ταΐζει.
Έχω επαφή με δημοσιογράφους σε άλλο χώρο και έχω δει πολλά δεν νομίζω ότι εδώ διαφέρει….πονεμένη ιστορία.

Και μην μου πεις ότι ο τεχνικός που θα έρθει στο σπίτι του φίλου μας να δει την τηλεόραση θα κάνη σαν να έχει δει εξωγήινο και καλά πως συνέβη αυτό θα κάνουμε αναβάθμιση και τα διάφορα που σε κάνουν να βγαίνεις από τα ρούχα σου στην καλύτερη αν είναι ευσυνείδητος θα παραδεχτεί το αυτονόητο.
Εγώ αν ήμουν στη θέση του φίλου μας θα πέρναγε όλη η εισαγωγή της Samsung από το σπίτι μου μέχρι να βρεθεί ΤΟ απροβλημάτιστο κομμάτι…ειλικρινά έχω στενοχωρηθεί και ας μην είναι δικό μου….

Δεν ξέρω τι να πω και ειλικρινά λυπάμαι και ελπίζω και εύχομαι να βρεθεί η όποια λύση στο πρόβλημα του.
 
καλη τυχη, ελπιζω να βρεις το δικιο σου! κατα τ αλλα πως ειναι η tv? το 3d τελειο? σημερα πηρα το hightech και την εχει αφιερωμα...παθαν πλακα, λεν οτι καλυτερο εχουν δει, και ενω ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω τη panasonic 50vt30 ξαναεχω διλημμα!
Φιλε μου επειδη ειμαι κατοχος της τηλεορασης αυτης!!!οντως το 3d ειναι απιστευτο!!!απο τα καλυτερα που εχω δει.Τωρα στο διλημμα που εχεις εσει αποφασιζεις τη θα παρεις!!.
 
Να σου πω την αληθεια οταν ηρεμησω και βρω ορεξη να ασχοληθω παραπανω θα μπορεσω να σου πω.-bye-

Βλεπω τους 300 στο ΣΤΑΡ τωρα και ετσι σκοτεινη ταινια γενικα που ειναι μια χαρα πανε κι ερχονται τα συννεφακια........:slapface:
Φιλε μου για εμενα κακος τους αφησες να σου στειλουν τεχνικο!!!επρεπε να τα χωσεις!!!δεν παν να το παιζει ευγενεστατος ο αλλος!!!επρεπε να απαιτησεις καινουργια τηλεοραση!!!η ακυρωση της αγορας απο το συγγεκριμενο καταστημα.
Τεσπα πιστευω οτι θα σου γινει αντικατασταση μιας και ο τεχνικος θα δωσει το οκ.
 
Να ρωτήσω κάτι χαζό?..... με τι λογική ο ποιοτικός έλεγχος της Samsung αφήνει να περάσουν τέτοια κομμάτια από την παραγωγή στην κατανάλωση και να μπαίνει ο καταναλωτής στην διαδικασία της ρώσικης ρουλέτας μην του τύχει προβληματικό κομμάτι ?

Είπαμε η τεχνολογία αυτή έχει τα θέματα της αλλά όχι και έτσι ….και να έχουν την απαίτηση να πλήρωσης και ένα σκασμό λεφτά γι αυτό….έχω την εντύπωση ότι απευθύνονται σε ηλίθιους…. ναι εκεί καταλήγω …μια βγαίνει η LG με τα active γυαλιά 3D πάρτε κόσμε, μετά το γυρνά, ξέρεις με τα active ζαλίζεσαι είναι βαριά είναι ακριβά πάρε παθητικά….. αλλά όταν τα πούλαγε ήταν καλά….. και η Samsung παρεξηγείτε που πουλά μόνο active και τα βάζει μαζί της…. εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει και όσο περνά ο καιρός απομακρύνομαι από αυτή μου την επιλογή τώρα για τα περιοδικά όλοι ίδιοι είναι …δεν δαγκώνεις το χέρι αυτού που σε ταΐζει.
Έχω επαφή με δημοσιογράφους σε άλλο χώρο και έχω δει πολλά δεν νομίζω ότι εδώ διαφέρει….πονεμένη ιστορία.

Και μην μου πεις ότι ο τεχνικός που θα έρθει στο σπίτι του φίλου μας να δει την τηλεόραση θα κάνη σαν να έχει δει εξωγήινο και καλά πως συνέβη αυτό θα κάνουμε αναβάθμιση και τα διάφορα που σε κάνουν να βγαίνεις από τα ρούχα σου στην καλύτερη αν είναι ευσυνείδητος θα παραδεχτεί το αυτονόητο.
Εγώ αν ήμουν στη θέση του φίλου μας θα πέρναγε όλη η εισαγωγή της Samsung από το σπίτι μου μέχρι να βρεθεί ΤΟ απροβλημάτιστο κομμάτι…ειλικρινά έχω στενοχωρηθεί και ας μην είναι δικό μου….

Δεν ξέρω τι να πω και ειλικρινά λυπάμαι και ελπίζω και εύχομαι να βρεθεί η όποια λύση στο πρόβλημα του.
+1000!!!Και εγω ταλαιπωρηθηκα με αυτο το θεμα
 
Sorry κιολας αλλα το να ερθει τεχνικος να διαπιστωσει clouding στο Ellada και να αλλαξει την TV απιθανο μου φαινεται. Θα την ανοιξει κι αμα αυτη δειχνει οτιδηποτε θα πει "ενταξει ειναι η τηλεοραση". Ο τεχνικος δεν ερχεται για να διαπιστωσει κατι ουτε για να την αλλαξει. Αν ηταν θα την αλλαζανε. Ερχεται για να διαπιστωσει πως η TV ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.
Καπις?
Καλα ξεμπερδεματα σου ευχομαι.
 
Αδερφε πηγαινε την πισω στο καταστημα και ζητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (εχεις το δικαιωμα νομιζω 10 μερες μετα την αγορα συμφωνα με το νομο) και χρεωσει πιστωτικου...μετα πηγαινε ειτε απο το ιδιο ειτε απο αλλο κωτσο και παρε μια αλλη...problem solved.

Αν επιτρεπετε απο πιο Κωτσο την πηρες?
 
Αδερφε πηγαινε την πισω στο καταστημα και ζητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (εχεις το δικαιωμα νομιζω 10 μερες μετα την αγορα συμφωνα με το νομο) και χρεωσει πιστωτικου...μετα πηγαινε ειτε απο το ιδιο ειτε απο αλλο κωτσο και παρε μια αλλη...problem solved.

Αν επιτρεπετε απο πιο Κωτσο την πηρες?

Φίλε Kormi 80
Νομίζω οτι είναι σε 7 μέρες, αλλά έτσι και αλλιώς έχω τη βεβαιότητα, οτι και προβληματικό να μην είναι το προϊόν, έχεις το δικαιώμα εντός του 7ημέρου, να ζητήσεις αλλαγή με κάποιο άλλο ( εννοείται οτι με άλλο μοντέλο δεν τίθεται θέμα συζήτησης, πρέπει να το κάνουν αμέσως, αλλά και με το ίδιο μοντέλο απλά θα βρούν στην αρχή κάποιες δικαιολογίες ) γιατί απλά και μόνο δεν σε ικανοποίησε. Τόσο απλά.
Το έχω κάνει με laptop και το ξέρω ( μάλιστα εγώ το άλλαξα με το ίδιο ακριβώς μοντέλο γιατί αυτό μου άρεσε, αλλά είχε ενα μικρό θέμα και δεν με ικανοποιούσε απόλυτα ο τρόπος λειτουργείας του, και αλλάχθηκε εντός 20 λεπτών, με λίγη δυσκολία στην αρχή, όμως με χωρίς συζήτηση και διαπραγμάτευση κατάλαβαν ότι δεν τους έπαιρνε και πράξαν το νόμιμο) και ισχύει για οτιδήποτε τέτοιου έίδους προϊόντα. Επίσης να σου πω οτι και εγώ όταν αγόρασα τη δική μου 46C8000 ( και έχοντας τη παραπάνω εμπειρία), επειδή ήξερα οτι μπορεί να πέσω σε χοντρό πρόβλημα της τεχνολογίας αυτής, είχα κάνει ξεκάθαρο την αλλαγή εντός 7ημέρου, και δεν υπήρχε άρνηση, μάλιστα μου είχε δείξει και το νόμο που το κατωχυρώνει αυτό. Όλα αυτά βέβαια έγιναν σε κατάστημα του πλαίσιου, όμως ο νόμος είναι ίδιος για όλους.
Οπότε όσο και ευγενικός να είναι ο υπάλληλος, μιλησέ του για το παραπάνω δικαίωμα σου, χωρίς κανένα ψάρωμα από μεριά σου και πες του θέλω την αλλαγή εδώ και τώρα. Σε πρώτη φάση με το ίδιο μοντέλο, και αν και αυτό δεν σε ικανοποιήσει με το τρόπο λειτουργείας του, με ένα άλλο μοντέλο ακόμα και άλλου κατασκευαστή. Το δευτερό ειδικά μπορείς να το απαιτήσεις όπως και να έχει.
Όλα αυτά όμως εντός 7ημέρου, γιατί αλιώς χάνεις το δικαίωμα που σου δίνει ο νόμος και μετά μπλέκεις με εγγυήσεις και όλα τα συναφή.
Για αυτό λοιπόν βιάσου και σου τρώνε το χρόνο, γιατί όλα τα παραπάνω τα ξέρουν, και μόλις περάσει το 7ημερο να δεις για ποτέ τελειώνουν και οι ευγένειες και όλα.
Πολύ φιλικά Λεωνίδας.
 
Παιδιά αποφάσισα τελικά και γω να πάρω την 46d8000 αντί της 50vt30 και ο θεός βοηθός! από το getitinow θα την πάρω!
 
Φίλε Kormi 80
Νομίζω οτι είναι σε 7 μέρες, αλλά έτσι και αλλιώς έχω τη βεβαιότητα, οτι και προβληματικό να μην είναι το προϊόν, έχεις το δικαιώμα εντός του 7ημέρου, να ζητήσεις αλλαγή με κάποιο άλλο ( εννοείται οτι με άλλο μοντέλο δεν τίθεται θέμα συζήτησης, πρέπει να το κάνουν αμέσως, αλλά και με το ίδιο μοντέλο απλά θα βρούν στην αρχή κάποιες δικαιολογίες ) γιατί απλά και μόνο δεν σε ικανοποίησε. Τόσο απλά.

Λεωνίδα ευχαριστώ.Αλλα από τη Γενικη γραμματεια καταναλωτη βρηκα αυτό:"Επιστροφή ενός προϊόντος μπορεί να γίνει μόνον όταν (α) αυτό είναι ελαττωματικό (βλ. Ν. 3043/2002) ή (β) υπάρχει σχετική αναγραφή για το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής εντός του καταστήματος ή στην απόδειξη."

Επειδη μιλησα με Samsung το πρωι το α) το απέκλεισαν λέγοντας μου ότι η οδηγια που εχουν απο το εργοστασιο ειναι οτι to clouding effect δεν το αναγνωριζουν σαν προβλημα γιατι ειναι χαρακτηριστικο της τεχνολογιας.Οσον αφορα το β) ,στο οποιο αναφερθηκες και εσυ, δεν μπορω να θυμηθω αν υπαρχει τετοια δεσμευση απο τον Κωτσοβολο.

Μηπως γνωριζει κανεις κατι?
 
καλη τυχη, ελπιζω να βρεις το δικιο σου! κατα τ αλλα πως ειναι η tv? το 3d τελειο? σημερα πηρα το hightech και την εχει αφιερωμα...παθαν πλακα, λεν οτι καλυτερο εχουν δει, και ενω ειμαι σχεδον ετοιμος να παρω τη panasonic 50vt30 ξαναεχω διλημμα!

Ακομη ασχολειστε με διαφημιστικα φυλλαδια σαν το Χαλι τεκ?

Εδω περυσι ειχαν βγαλει "κορυφαια" την 46C9000 που συμφωνα με ολα τα site ηταν χειροτερη σε εικονα και απο την C6000 και ειχε και πανελ ChiMei.

Οσο πεφτουν τα "δωρακια" τοσο ανεβαινουν οι βαθμολογιες.

Επειδη μιλησα με Samsung το πρωι το α) το απέκλεισαν λέγοντας μου ότι η οδηγια που εχουν απο το εργοστασιο ειναι οτι to clouding effect δεν το αναγνωριζουν σαν προβλημα γιατι ειναι χαρακτηριστικο της τεχνολογιας.

Σε αυτο εχουν δικιο γιατι οταν εχουν γεμισει ολα τα φορουμ με φωτογραφιες απο clouding και κατοχους που εχουν αλλαξει 2-3 τηλεορασεις οταν αγοραζει καποιος ξερει οτι ειναι 50-50 να πεσει σε προβληματικο κομματι.
 
Last edited:
Αδερφε πηγαινε την πισω στο καταστημα και ζητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (εχεις το δικαιωμα νομιζω 10 μερες μετα την αγορα συμφωνα με το νομο) και χρεωσει πιστωτικου...μετα πηγαινε ειτε απο το ιδιο ειτε απο αλλο κωτσο και παρε μια αλλη...problem solved.

Αν επιτρεπετε απο πιο Κωτσο την πηρες?


Όχι 10 αλλά 14 είναι οι μέρες δικαιώματος αλλαγής.
Και μάλιστα χωρίς καν να αιτιολογήσεις το γιατί.
Η μοναδική προυπόθεση είναι να υπάρχουν σε καλή
κατάσταση τα υλικά συσκευασίας,κούτες, manuals
drivers κλπ.
 
Ακομη ασχολειστε με διαφημιστικα φυλλαδια σαν το Χαλι τεκ?

Εδω περυσι ειχαν βγαλει "κορυφαια" την 46C9000 που συμφωνα με ολα τα site ηταν χειροτερη σε εικονα και απο την C6000 και ειχε και πανελ ChiMei.

Οσο πεφτουν τα "δωρακια" τοσο ανεβαινουν οι βαθμολογιες.

Το διάβασα και εγώ. Παρουσίαση ήταν, σε μορφή αγιογραφίας.
(Αλλά και που δεν έχουμε διαβάσει παραληρήματα για αυτήν... Να θυμηθώ το fullhd?)
 
Αν την φορτωσεις και την πας πισω λογικα θα φοβηθουν να κανουν φασαρια μεσα στο καταστημα με εναν "απογοητευμενο αγοραστη" λογω δυσφημισης.

Επειδη μου εχει τυχει τετοιο σκηνικο σε καταστημα που ειχα παει και ειχε ερθει καποιος και διαμαρτυροταν σου λεω οτι ετρεχαν πανικοβλητοι να τον ηρεμησουν.

Απο εκει και περα εξαρταται ποσο θα τραβηξεις εσυ το σκοινι.

Προσπαθουν να σε λυγισουν και να τα παρατησεις , αν ομως σε δουν αποφασισμενο θα αναγκαστουν να κανουν πισω.

Ολα αυτα εννοειται με κοσμιο τροπο. Μην πεσεις στην παγιδα του εκνευρισμου.