Samsung UE F5500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δυστυχώς η προθεσμία αλλαγής από το κατάστημα αγοράς ήταν 10 ημερολογιακές ημέρες, οπότε παρήλθε χωρίς να είναι αναγκασμένοι να κάνουν κάτι.Θα το κυνηγήσω όσο μπορώ αλλά αν μπλέξεις με το τις αντιπροσωπείες,δύσκολα βγάζεις κάτι.Προφανώς η τελευταία φορά που αγοράζω samsung. Είναι σαν να σου έχουν πουλήσει αυτοκίνητο που δε βάζει μπρος.Και φυσικά ούτε λόγος από την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση.
 
Μιας και ψάχνω για αγόρα νεας tv 32αρας και θέλω να είναι smart κοίταζα για την 6400 αλλα σκεπτομενος ότι το 3D ίσως δε το χρειαστώ και η διάφορα είναι σχεδόν 150ευρω σκεφτομαι για τη συγκεκριμενη. Επειδη θέλω να απαλλαγω απο τον παλιο αποκωδικοποιητή με νοιάζει αν μπορώ να κάνω προγραμματισμενες εγγραφες σε σκληρο/usb οπως σε αυτον; γιατί ενώ στην 6400 το λέει ξεκάθαρα εδώ δεν αναφέρει κάτι
 
Δυστυχώς η προθεσμία αλλαγής από το κατάστημα αγοράς ήταν 10 ημερολογιακές ημέρες, οπότε παρήλθε χωρίς να είναι αναγκασμένοι να κάνουν κάτι.Θα το κυνηγήσω όσο μπορώ αλλά αν μπλέξεις με το τις αντιπροσωπείες,δύσκολα βγάζεις κάτι.Προφανώς η τελευταία φορά που αγοράζω samsung. Είναι σαν να σου έχουν πουλήσει αυτοκίνητο που δε βάζει μπρος.Και φυσικά ούτε λόγος από την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση.

Μα έχει εγγύηση 2 χρόνια!!!
Και βέβαια θα σου την αλλάξουν αφού η επισκευή ίσως να κοστίζει πολύ πρισσότερο από το να σου δώσουν μια καινούργια... ακόμα και το μοντέλο να έχει αποσυρθεί πρέπει να σου δώσουν τον νέο μοντέλο ανάλογων δυνατοτήτων!
Υπάρχει νόμος που καλύπτει τους πάντες για την εγγύηση._
 
Μιας και ψάχνω για αγόρα νεας tv 32αρας και θέλω να είναι smart κοίταζα για την 6400 αλλα σκεπτομενος ότι το 3D ίσως δε το χρειαστώ και η διάφορα είναι σχεδόν 150ευρω σκεφτομαι για τη συγκεκριμενη.

Η διαφορά των δυο τηλεοράσεων δε είναι μόνο το 3D , η 6400 είναι τηλεόραση 100 Hz πραγματικά έναντι 50 Hz της 5500 (κάτι αρκετά σημαντικό για το θέμα της κίνησης) . Επίσης έχει 1 HDMI και 1 USB επιπλέον (μάλλον δευτερεύον αλλά ίσως σε ενδιαφέρει).
 
Η διαφορά των δυο τηλεοράσεων δε είναι μόνο το 3D , η 6400 είναι τηλεόραση 100 Hz πραγματικά έναντι 50 Hz της 5500 (κάτι αρκετά σημαντικό για το θέμα της κίνησης) . Επίσης έχει 1 HDMI και 1 USB επιπλέον (μάλλον δευτερεύον αλλά ίσως σε ενδιαφέρει).

Σε ευχαριστώ φίλε μου, εννοείται τις ξέρω κι αυτές τις διαφορές απλά είναι για δωμάτιο για πιο απλή χρήση εννοώ και χαλαρά ταινιούλες όχι τίποτα ιδαίτερο. Αυτό που με καίει είναι αν κάνει εγγραφές προγραμματισμένες κατά κύριο λόγο. Γνωρίζεις; Γιατί δε το λένε ξεκάθαρα στα χαρακτηριστικά τους
 
Δυστυχώς η προθεσμία αλλαγής από το κατάστημα αγοράς ήταν 10 ημερολογιακές ημέρες, οπότε παρήλθε χωρίς να είναι αναγκασμένοι να κάνουν κάτι.Θα το κυνηγήσω όσο μπορώ αλλά αν μπλέξεις με το τις αντιπροσωπείες,δύσκολα βγάζεις κάτι.Προφανώς η τελευταία φορά που αγοράζω samsung. Είναι σαν να σου έχουν πουλήσει αυτοκίνητο που δε βάζει μπρος.Και φυσικά ούτε λόγος από την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση.

Αστικός κώδικας Νόμος 3043/2002 αρθρο 537 & 540 έχεις δικαίωμα αλλαγης και όχι μόνο !!!!
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5
κάνε λήψη το αρχείο και μελέτησε το
 
Δυστυχώς η προθεσμία αλλαγής από το κατάστημα αγοράς ήταν 10 ημερολογιακές ημέρες, οπότε παρήλθε χωρίς να είναι αναγκασμένοι να κάνουν κάτι.Θα το κυνηγήσω όσο μπορώ αλλά αν μπλέξεις με το τις αντιπροσωπείες,δύσκολα βγάζεις κάτι.Προφανώς η τελευταία φορά που αγοράζω samsung. Είναι σαν να σου έχουν πουλήσει αυτοκίνητο που δε βάζει μπρος.Και φυσικά ούτε λόγος από την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση.

Πολυ πιθανο στο service να σου αλλάξουν και το panel της οθόνης εφόσον δουν και εφόσον έχεις κάποια από τα γνωστά θέματα των sharp panel και τους το τονίσεις κι ολας πέρα από το πρόβλημα στο ηχο που αναφέρεις που πρέπει να λύσουν.
Εγώ προσωπικά από Samsung είμαι ευχαριστημένος διότι με κάλυψαν απόλυτα σε TV από εξωτερικο και αφού πέρασαν 2 μήνες από την αγορά,ενώ στην LG έκαναν την πάπια σε παρόμοια περίπτωση.
 
Πολύ χρήσιμο το σχόλιο σου και σε ευχαριστώ.Τα άρθρα αναφέρονται στην ευθύνη του πωλητή, απ'ότι καταλαβαίνω και όχι της εταιρίας, σωστά; Δυστυχώς τώρα η τηλεόραση βρίσκεται στο service της samsung και περιμένω.Μακάρι να το ήξερα νωρίτερα. Η ευθύνη δεν αφορά όμως και την εταιρία;
 
Αστικός κώδικας Νόμος 3043/2002 αρθρο 537 & 540 έχεις δικαίωμα αλλαγης και όχι μόνο !!!!
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5
κάνε λήψη το αρχείο και μελέτησε το

Πολύ χρήσιμο το σχόλιο σου και σε ευχαριστώ.Τα άρθρα αναφέρονται στην ευθύνη του πωλητή, απ'ότι καταλαβαίνω και όχι της εταιρίας, σωστά; Δυστυχώς τώρα η τηλεόραση βρίσκεται στο service της samsung και περιμένω.Μακάρι να το ήξερα νωρίτερα. Η ευθύνη δεν αφορά όμως και την εταιρία;
 
Αστικός κώδικας Νόμος 3043/2002 αρθρο 537 & 540 έχεις δικαίωμα αλλαγης και όχι μόνο !!!!
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5
κάνε λήψη το αρχείο και μελέτησε το


Συγνώμη για τη πολλαπλή παράθεση αλλά μόλις πήρα απάντηση από το συνεργείο της Samsung. Αρχικά το πρόβλημα ήταν ο πυκνωτής αλλά μετά διαπιστώθηκε ότι ήταν το πάνελ (sharp φυσικά!)Τι να κάνω;Να απαιτήσω αντικατάσταση ή να αρκεστώ στην αλλαγή του πάνελ;
 
Προσωπικά θα προτιμούσα αντικατάσταση, αλλά ούτως ή άλλως θα συνεχίσεις να έχεις εγγύηση 2 χρόνων οπότε ότι άλλο και να συμβεί είσαι καλυμμένος.
 
Βρήκα το παρακάτω forum όπου φαίνεται πως η Samsung επιτρέπει το route της ΤV δίνοντας και τα ανάλογα firmware. Όσον αφορά θέμα εγγύησης σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά δεν είμαι σίγουρος αν θα ισχύει...
http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=64&t=6239&start=340

Γενικά κοίταζα αν μπορεί να εγκατασταθεί κάποιος media player στην ΤV με καλύτερο i/f από αυτόν της Samsung,αλλά όπως φαίνεται μόνο Java Script ή Flash apps μπορύν να φορτωθούν... Κρίμα καθώς με διπύρηνο επεξεργαστή πολλά θα μπορoύσαμε να κάνουμε με την TV...
 
Προσωπικά θα προτιμούσα αντικατάσταση, αλλά ούτως ή άλλως θα συνεχίσεις να έχεις εγγύηση 2 χρόνων οπότε ότι άλλο και να συμβεί είσαι καλυμμένος.



Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ζήτησα ήδη αντικατάσταση. Εκτός από τη ταλαιπωρία που έχω υποστεί και δε θέλω να ξαναπεράσω, δεν είμαι και σίγουρος αν θα προσέξουν κατά την αντικατάσταση του πλαισίου.
 
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ζήτησα ήδη αντικατάσταση. Εκτός από τη ταλαιπωρία που έχω υποστεί και δε θέλω να ξαναπεράσω, δεν είμαι και σίγουρος αν θα προσέξουν κατά την αντικατάσταση του πλαισίου.
Ενημερωσε μας για την εξέλιξη και τι ακριβώς έγινε αν σου κάνανε αντικατάσταση κλπ.
 
Εμένα πάντως παιδιά η τηλεόραση εμφανίζει έντονο bleeding (sharp panel).
Εσάς;
Σε εμένα ουτε κατα διάνοια(Samsung panel)
Και εσυ μπορεις εφόσον ειναι έντονο οπως λες να ζητήσεις αντικατάσταση panel.
(Δεν χάνεις τίποτα-πάρε κανα τηλέφωνο στην αρχη και ρωτά και ανάλογα πράτεις )
Εκτός αν δεν είσαι διατεθειμένος κανα 10 ήμερο να αποχωριστεις την TV.
 
Καλησπέρα παιδια πηρα κ γω σημερα την 40 αρα απο πλαισιο 500 .Πολυ ευχαριστημενη μεχρι στιγμής.Μηπως υπαρχει καποιος οδηγος για streaming απο pc γιατι εχω αρκετα εργα κ δεν θελω ολη την ωρα μπασε βγαλε με τα USB .Επισης πως μπορω να ξεχωρισω ποιο panel εχω sharp ή samsung??

Ευχαριστώ
 
Last edited:
Ναι υπάρχει, plex λέγετε, υπάρχει η εφαρμογή στο Samsung shop στην ΤV και κατεβάζεις το αντίστοιχο στο pc.
Περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω forum.
https://forums.plex.tv/index.php/forum/89-samsung-smart-hub/
Σε ευχαριστω πολυ. θα το δοκιμασω η τηλ μου εχει τον κωδικο :UE40F5500AWXZH ΜΠΟΡΩ ΝΑ καταλαβω ποιο πανελ εχει;;