Samsung UE F6500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δεν θέλω να κάνω τον συνήγορο της Samsung και καταλαβαίνω ότι είναι κρίμα μια καινούργια τηλεόραση να πηγαίνει στο σέρβις αλλά επειδή πέρυσι είχα παρόμοιο θέμα με Samsung 51E530 (πλάσμα) που έβγαλε κατακόρυφη γραμμή μου άλλαξαν το πάνελ άμεσα και ήρθε πίσω σε άριστη κατάσταση , μάλιστα μόλις αγόρασα την F6500 την χάρισα στον αδερφό μου και είναι ακόμη άψογη. Γι' αυτό μην τα βλέπεις όλα αρνητικά , αν στην προσέξουν στο σέρβις θα έρθει πίσω σαν καινούργια.

Δεν χάνεις πάντως τίποτα να προσπαθήσεις να σου δώσουν καινούργια αλλά το βλέπω δύσκολο γιατί είναι καλυμμένοι εφόσον στην επισκευάσουν.
 
Για να μην πεδεύεσαι να σου πω πάει η διαδικασία, από προσωπική εμπειρία. Δεν υπάρχει περίπτωση να αντικαταστήσουν ολόκληρη τηλεόραση αμέσως. Πρέπει να γίνουν 3 "προσπάθειες" επισκευής και αν δε μείνεις ικανοποιημένος θα σου κάνουν πιστωτικό στο κατάστημα που την αγόρασες, κι όπως καταλαβαίνεις αυτό θα πάρει χρόνο και με το έπιπλο της τηλεόρασης άδειο! Άμεση αντικατάσταση γίνεται μόνο στο διάστημα DOA μέσω καταστήματος. Σου μιλάω καθαρά ως παθών και πίστεψε με σε καταλαβαίνω απόλυτα όπως και πολλοί άλλοι εδω μέσα! Υπομονή και μην τους λυπάσαι. Βάρα τους και δε θα χάσεις. Εσύ έδωσες τα λεφτά σου!

Ρε παιδιά μήπως τελικά όταν αγοράζουμε ενα μοντέλο στην "ανατολή" του 1200 και το ίδιο μοντέλο στη "δύση" του το βρίσκουμε 600 είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα; Μια σκέψη κάνω μόνο βάση εμπειρίας και όσων διαβάζω εδώ μέσα.
 
Θα την επισκευάσουν λόγω clouding, λόγω pixel, ή λόγο του συνδυασμού;
(Έχω μια panasonic VT60, με καμένο subpixel, που η αντιπροσωπεία δεν έκανε τίποτα...)
 
Ρε παιδιά μήπως τελικά όταν αγοράζουμε ενα μοντέλο στην "ανατολή" του 1200 και το ίδιο μοντέλο στη "δύση" του το βρίσκουμε 600 είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα; Μια σκέψη κάνω μόνο βάση εμπειρίας και όσων διαβάζω εδώ μέσα.

Η αλήθεια είναι ότι στο τέλος της χρονιάς που πέφτουν οι τιμές βλέπω και πιο πολλά παράπονα για καμμένα pixel και clouding στις Samsung. Μπορεί και να είναι τυχαίο βέβαια , δεν μπορώ να πάρω και όρκο.
 
Καλησπέρα .Κάτοχος μιας 46αρας F6400 και παρατήρησα το εξής:
Η τηλεόραση είναι συνδεδεμένη με καλώδιο hdmi με τον υπολογιστή μου και παρατηρώ οτι σβήνει κι αναβει η οθόνη μόνη της στιγμιαια ενώ ο υπολογιστής δεν σβηνει .Το κανε 2 φορες σήμερα κι χθες μια .Σας συνεβει κι εσάς ποτέ?
Φταίει μήπως η πτώση τάσης ρεύματος ( μα τοτε δεν θα σβήνε κι ο η/υ ?.Φταίει το γεγονός οτι άλλαξα καλώδιο hdmi v1.4 από v1.3 που είχα .Αν γνωρίζετε κάτι παρακαλώ ενημερώστε
Ευχαριστώ προκαταβολικα .
Απαντώ ο ιδιος στο ερώτημα αφου κανείς δεν ειχε παρόμοιο προβλημα ή διάθεση για να απάντησή .
Οφείλετε η μαυρη οθόνη μάλλον στην στιγμιαία αποσύνδεση του καινούργιου καλωδίου με την τηλεόρασή .Κάτι που δεν γινετε με το παλαιό ν1.3 καλωδιο.Εβαλα το παλιό καλωδιο κι εδω κι 3 ωρες καμιά αποσύνδεση .Τι μαθαίνει κανείς .
 
Δεν υπάρχουν καλώδια 1.3 και 1.4 , οι επίσημοι τύποι καλωδίων είναι αυτοί...

http://www.hdmi.org/consumer/finding_right_cable.aspx

Είναι πολύ πιθανό το "παλιό" σου καλώδιο να είναι καλύτερο ποιοτικά από το καινούργιο. Ένας μπακαλίστικος τρόπος να διαπιστώσεις την ποιότητα ενός καλωδίου HDMI είναι από το πάχος του. Όσο πιο "χοντρό" τόσο πιο θωρακισμένο από τις παρεμβολές και μάλλον και πιο καλή κατασκευή.
 
Προβλημα και απο μενα... Εδω και λιγες μερες οταν θελει κυριως στο κεντρο αρχιζει να τρεμει... Επισης, παλι οποτε θελει αρχιζει να αφηνει αποτυπωμα σε κινουμενες μορφες, οχ ποδοσφαιριστης που τρεχει, ανθρωπος που περπαταει...
Ολα αυτα στην 50αρα απο πλαισιο.
 
Έχω το Samsung Galaxy S3 και όταν προσπαθώ να στείλω μέσω του default android media player (με την επιλογή αναπαραγωγή σε) videακια 720p και 1080p είτε από την κάμερα είτε σειρές δεν τις streamαρει σωστά. Παίζει λίγο, φορτώνει, ξανά παίζει λίγο ξαναφορτώνει. Το λίγο είναι 10-15 δευτερόλεπτα το πολύ. Το ίδιο κάνει και σε άλλη Samsung tv και σε άλλο router. Όλες οι συνδέσεις ασύρματες.
 
Προβλημα και απο μενα... Εδω και λιγες μερες οταν θελει κυριως στο κεντρο αρχιζει να τρεμει... Επισης, παλι οποτε θελει αρχιζει να αφηνει αποτυπωμα σε κινουμενες μορφες, οχ ποδοσφαιριστης που τρεχει, ανθρωπος που περπαταει...
Ολα αυτα στην 50αρα απο πλαισιο.

Πάρε τηλ. στην Samsung και δήλωσε βλάβη...

Από σταθερό: 80111-SAMSUNG (80111 7267864), αστική χρέωση

http://www.samsung.com/gr/info/contactus.html
 
Μια ερώτηση, οταν ανάβετε την τηλεόραση στο κλικ που κάνει φωτίζεται στιγμιαία ολο το πάνελ πριν ανάψει;
Σα να αναβουν στιγμιαια ολα τα led του backlight στο full.
 
Αυτο το βλεπω οταν έχει σκοτάδι στο δωμάτιο.
Θα το τραβήξω ενα video το βράδυ να σας το δείξω.
 
Last edited:
ΓΕΙΑ σας τρομερή τβ η εν λόγω με πόλι καλά πάνελ...Ακόμα καλύτερο το service...αγόρασα την πεμτη που μας πέρασε μετά απ ο πολλι ψάξιμο την f6500ss .λόγο δουλειάς την δοκίμασα σαβατο κ βλέπω ότι έχει 3 καμένα πιξελ στο μαβρο κ 2 τεράστια σαν μιγες κολιμενα στο άσπρο...κλασικά λίγο gosting στα αριστερά...πηγαινω σήμερα στο μαγαζί που την αγόρασα (την τβ την παραγγιλαμε δευτερα κ ειρθε πεμτη σφραγισμένη από την sumsung.)περνούμε τηλ στην σαμσουνγκ κ μου λένε να περάσει τεχνικός σε 2 μέρες να δει αν επισκεβαζετε τους λέω το doa το έχετε ακουστά ? Κ μου λέει ο ξιπνιος..στο συμβόλαιο που έχετε γραφεί ότι καλιπτουμε μόνο επισκεβη ... Τι να κάνω να την στείλω κατευθείαν πίσο η να περιμένω τον τεχνικό που πιθανον να μην έρθει επίτηδες..κ χάσω το doa κ ατεβω μετά Αθήνα να την κάνω κολάρο σε κάνα εξυπνακια?..

Επίσης έχει συνδέσει κανένας Mac book pro με screen mirroring γίνετε?
 
Last edited by a moderator:
Φίλε μου πας στο μαγαζί που τη πήρες και την αφήνεις εκεί ( πακεταρισμένη όπως την αγόρασες ) και κάνοντας χρήσει DOA παίρνεις μία άλλη.
Η δική σου περίπτωση εξάλλου είναι κλασική περίπτωση Doa, προβληματική από την παραλαβή της. Δε επικοινωνείς ξανά με SAMSUNG μόνο με το κατάστημα που είναι απόλυτα υπεύθυνο απέναντί σου έως τη λήξη Doa. Σε περίπτωση που σου πουν δεν γράφει Doa το χαρτί, αυτό είναι παράνομο και τους απειλείς στα ίσια. Αν γράφει, κάνεις αυτό που σου λέω και παίρνεις μία άλλη, ίδιο μοντέλο ή και διαφορετικό από την ίδια μάρκα ή και από άλλη, έχεις αυτό το δικαίωμα.
Μόνο μη το καθυστερείς και περάσουν οι μέρες που έχεις DOA.
 
Εγώ στεναχωριέμαι μεν για την τηλεόραση μου, αλλά για να είμαι πιο ειλικρινής εξοργίζομαι με την απαίσια εξυπηρέτηση τους. Που τους παρακαλούσα για να τους βρω. Από εδώ και πέρα μακρυά από samsung. Μην με ξαναδούν μπας και μάθουν να συμπεριφέρονται. Λογικό είναι κάποιες τηλεοράσεις να βγάζουν προβλήματα δεν λέω, αλλά δεν νομίζω ότι είναι λογικό τρεις φορές να κλείνω συνάντηση- απομακρυσμένη σύνδεση μαζί τους και τις τρεις να με στήνουν. Και μάλιστα ούτε καν να με ενημερώνουν αργότερα ή έστω να μου ζητήσουν συγγνώμη. Δεν ξέρω για εσάς αλλά ειλικρινά νιώθω μεγάλο κορόιδο. Είναι απαράδεκτοι. Όταν πληρώνω για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, πόσο μάλιστα τέτοια εποχή ΑΠΑΙΤΩ να έχω σωστή εξυπηρέτηση. Θα στείλω σήμερα και ένα email στη μητρική, όπως και στον συνήγορο του καταναλωτή.
 
Απάντηση: Re: Samsung UE F6500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Εγώ στεναχωριέμαι μεν για την τηλεόραση μου, αλλά για να είμαι πιο ειλικρινής εξοργίζομαι με την απαίσια εξυπηρέτηση τους. Που τους παρακαλούσα για να τους βρω. Από εδώ και πέρα μακρυά από samsung. Μην με ξαναδούν μπας και μάθουν να συμπεριφέρονται. Λογικό είναι κάποιες τηλεοράσεις να βγάζουν προβλήματα δεν λέω, αλλά δεν νομίζω ότι είναι λογικό τρεις φορές να κλείνω συνάντηση- απομακρυσμένη σύνδεση μαζί τους και τις τρεις να με στήνουν. Και μάλιστα ούτε καν να με ενημερώνουν αργότερα ή έστω να μου ζητήσουν συγγνώμη. Δεν ξέρω για εσάς αλλά ειλικρινά νιώθω μεγάλο κορόιδο. Είναι απαράδεκτοι. Όταν πληρώνω για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, πόσο μάλιστα τέτοια εποχή ΑΠΑΙΤΩ να έχω σωστή εξυπηρέτηση. Θα στείλω σήμερα και ένα email στη μητρική, όπως και στον συνήγορο του καταναλωτή.

Όντως βασικό το e-mail για να πάρουν μπρος! ;)
 
Δεν αρκεί. Καταγγελία στην γραμματεία προστασίας καταναλωτή.
Δυστυχώς, η σάμσουνγκ έτσι λειτουργεί. Πρέπει να πιέσεις το κατάστημα.
 
μπαινοντας στον web brownser ως default σελιδα εχω το youtube μου γραφει παντα ''υπαρχει προβλημα με το πιστοποιητικο ασφαλειας μπλα μπλα μπλα κ στο τελος λεει οτι προτεινουμε να μην επισκεπτεστε αυτην την ιστοσελιδα
Καμια αποψη?
 
Ειδικα απο το 2014 θα αποφευγονται ακομα περισσοτερο οι αλλαγες.Τετοια εντολη εχουν τα εξουσιοδοτημενα σερβις τους.Κακως γιατι οπως ανεβηκαν ετσι θα κατεβουν.Παλιοτερα κανανε παπαδες ακομα και στους πωλητες να προωθουν τα προιοντα τους με η χωρις το αναλογο τιμημα τωρα το παιζουν ιστορια,
Μακαρι η lg να ριξει τις τιμες στις oled οταν οι αλλοι θα πουλανε 4k και να τους δω μετα.
 
Εγώ στεναχωριέμαι μεν για την τηλεόραση μου, αλλά για να είμαι πιο ειλικρινής εξοργίζομαι με την απαίσια εξυπηρέτηση τους. Που τους παρακαλούσα για να τους βρω. Από εδώ και πέρα μακρυά από samsung. Μην με ξαναδούν μπας και μάθουν να συμπεριφέρονται. Λογικό είναι κάποιες τηλεοράσεις να βγάζουν προβλήματα δεν λέω, αλλά δεν νομίζω ότι είναι λογικό τρεις φορές να κλείνω συνάντηση- απομακρυσμένη σύνδεση μαζί τους και τις τρεις να με στήνουν. Και μάλιστα ούτε καν να με ενημερώνουν αργότερα ή έστω να μου ζητήσουν συγγνώμη. Δεν ξέρω για εσάς αλλά ειλικρινά νιώθω μεγάλο κορόιδο. Είναι απαράδεκτοι. Όταν πληρώνω για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, πόσο μάλιστα τέτοια εποχή ΑΠΑΙΤΩ να έχω σωστή εξυπηρέτηση. Θα στείλω σήμερα και ένα email στη μητρική, όπως και στον συνήγορο του καταναλωτή.


Ο φίλτατος Petasis σου έκανε μία ερώτηση στην προηγούμενη σελίδα που πιθανόν να ενδιαφέρει και άλλα μέλη του forum :

" Θα την επισκευάσουν λόγω clouding, λόγω pixel, ή λόγο του συνδυασμού;
(Έχω μια panasonic VT60, με καμένο subpixel, που η αντιπροσωπεία δεν έκανε τίποτα...) "

Ευχαριστώ.
 
Last edited: