Να ρωτήσεις το κατάστημα αγοράς. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα 2 χρόνια...
Σταματήστε να παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Διαβάστε την οδηγία.
@Croft
Αν τους σπάσεις τα νεύρα, θα στο αλλάξουν δωρεάν για να μην σε ακούν.
Ο νόμος ΔΕΝ υποχρεώνει αυτούς ΟΥΤΕ τον πωλητή να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας.
Σταματήστε να παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Διαβάστε την οδηγία.
@Croft
Αν τους σπάσεις τα νεύρα, θα στο αλλάξουν δωρεάν για να μην σε ακούν.
Ο νόμος ΔΕΝ υποχρεώνει αυτούς ΟΥΤΕ τον πωλητή να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας.
"Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά."
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)
Δηλαδή, με την συμπλήρωση 2 χρόνων από την αγορά, το προϊόν δεν πρέπει να έχει ελάττωμα. :a0210:
Αφού όμως γνωρίζετε τόσο καλά τα πράγματα, γιατί δεν βοηθάτε τον Croft να πάρει πίσω ένα νέο dvd ;
Επίσης θα ήθελα τα στοιχεία επικοινωνίας σας , να σας καλέσω να κάνετε σεμηνάριο στους νομικούς συμβούλους των 2 brands που μου έχουν εμπιστευτεί το service τους στην Ελλάδα.
Θα πρέπει να γνωρίζετε καλά Αγγλικά όμως γιατί κατάγονται απο νομότυπες χώρες της ΕΕ και δεν ξέρουν Ελληνικά.
Τους γνωρίζουν και τους αγνοούν επιδεικτικά...
Αλλά μπήκε εξ' αρχής με υφάκι οπότε μουλάρωσα κι εγώ...
Ναι, την κέρδισα την αγωγή (προφανώς), και αποζημιώθηκα. Μου έμεινε και η χαλασμένη συσκευή ενθύμιο.
Φυσικά η αγωγή αφορά τοπικό μαγαζί και αντιπρόσωπο, και οι 2 δικάσιμες έγιναν στο ειρηνοδικείο Χαλανδρίου. Η απόφαση είναι η 90/2008 του ειρηνοδικείου Χαλανδρίου. Δεν αναφέρομαι φυσικά στο τι ισχύει στο εξωτερικό, δεν έχει νόημα. Όλα αυτά που λέω ισχύουν στην Ελλάδα.
Από την μεριά του ενάγοντα-αγοραστή, ο οποίος είναι γνώστης των ηλεκτρονικών, καθότι είναι ερευνητής πληροφορικής, προέκυψε προσεκτική και επιμελής χρήσης της φωτογραφικής μηχανής και κατά την κρίση του Δικαστηρίου η μερική αυτή βλάβη της μηχανής, να μην εμφανίζει δηλ. εικόνα στο σκόπευτρο και στην οθόνη με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η λήψη νέων φωτογραφιών, οφείλεται σε ελαττωματική κατασκευή της συγκεκριμένης μηχανής ως προϊόντος, που προϋπήρχε σε λανθάνουσα μορφή πριν την πώλησή της στον ενάγοντα. Κατά τα παραπάνω αποδειχθέντα πραγματικά περιστατικά αναμφίβολα κατά την κρίση του Δικαστηρίου η πωληθείσα φωτογραφική μηχανή δεν ανταποκρίνεται στην σύμβαση, καθώς αυτή δεν είχε την αναμενόμενη κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας διάρκεια απόδοσης (διάρκεια ζωής) που ο ενάγων ως αγοραστής ευλόγως προσδοκούσε και την οποία κατά κανόνα έχουν ομοειδή πράγματα της ίδιας κατηγορίας, ήτοι δηλ. άλλες ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές της ίδιας κατασκευάστριας εταιρίας ή άλλων κατασκευαστών. είναι προφανές δε ότι αν ο αγοραστής γνώριζε ως πιθανό χρόνο διάρκειας ζωής και χρησιμοποίησης αυτής το χρονικό διάστημα των 18 μηνών από την αγορά δεν θα προέβαινε στην αγορά της συγκεκριμένης φωτογραφικής μηχανής. Σημειώνεται ότι η πωληθείσα φωτογραφική μηχανή παρότι ως προϊόν θεωρείται τελευταίας τεχνολογίας ή τεχνολογίας αιχμής (και σε μικρό χρονικό διάστημα από την κυκλοφορία τους θεωρούνται ξεπερασμένα) παρέμεινε, ως τέτοιο σύγχρονο από τεχνολογική άποψη όταν παρουσίαση την βλάβη. Πρέπει συνεπώς να γίνει δεκτό ότι ο ενάγων νόμιμα με την κρινόμενη αγωγή του άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την επίδικη πώληση. Σημειώνεται ότι αναπόδεικτος παρέμεινε ο ισχυρισμός της εναγομένης στην κυρία αγωγή περί καταχρηστικής ασκήσεως της αγωγής και του δικαιώματος για υπαναχώρηση, καθώς δεν προέκυψαν πραγματικά περιστατικά ικανά να οδηγήσουν σε κρίση ότι η άσκηση του δικαιώματος του ενάγοντος υπερβαίνει τα όρια που επιβάλουν η καλή πίστη, τα χρηστά ήθη και ο κοινωνικοοικονομικός σκοπός του δικαιώματος, αφού ο ενάγων μετά την εμφάνιση της βλάβης μέσα στο χρόνο που κατ αρθ 555 του ΑΚ δεν έχουν παραγραφεί οι αξιώσεις του, άσκησε μια από τις αξιώσεις που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθ 540 του ΑΚ.
Τέλεια, μπορείς να ανεβάσεις την δικογραφία κάπου να δούμε πως ερμήνευσε τον νόμο ο δικαστής (γιατί ουσιαστικά ΜΟΝΟ αυτό μετράει) ;
Και εγώ μπορώ να σου βρω κάποιον (συγγενής) που δικαιώθηκε για παρόμοιο παράδειγμα (σε έναν HP) με του PS3 που σου έδωσα πριν.
Αποφάνθηκε ο δικαστής οτι το πρόβλημα ήταν ΚΑΘΑΡΑ κατασκευαστικό άσχετα αν εκδηλώθηκε πολύ μετά η βλάβη (προβληματικοί πυκνωτές).
Κατ' αρχήν ο δικαστής ήταν άψογος. Δεύτερον, σε κάλυψε και με το παραπάνω (και καλά έκανε).οφείλεται σε ελαττωματική κατασκευή της συγκεκριμένης μηχανής ως προϊόντος, που προϋπήρχε σε λανθάνουσα μορφή πριν την πώλησή της στον ενάγοντα
Βρε συ, είδες που δεν προσέχεις αυτά που σου λέω ;
Κατ' αρχήν ο δικαστής ήταν άψογος. Δεύτερον, σε κάλυψε και με το παραπάνω (και καλά έκανε).
Τρίτον σε κάλυψε με τον τρόπο που λέω εγώ (δες quote).
Τέταρτον, ΔΕΝ σου αναγνώρισε 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας αλλά βλάβη κατά την κατασκευή που την διαπίστωσες 18 μήνες μετά.
Κατά τα παραπάνω αποδειχθέντα πραγματικά περιστατικά αναμφίβολα κατά την κρίση του Δικαστηρίου η πωληθείσα φωτογραφική μηχανή δεν ανταποκρίνεται στην σύμβαση, καθώς αυτή δεν είχε την αναμενόμενη κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας διάρκεια απόδοσης (διάρκεια ζωής) που ο ενάγων ως αγοραστής ευλόγως προσδοκούσε και την οποία κατά κανόνα έχουν ομοειδή πράγματα της ίδιας κατηγορίας, ήτοι δηλ. άλλες ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές της ίδιας κατασκευάστριας εταιρίας ή άλλων κατασκευαστών.
Απο την άλλη βέβαια, ομολογώ οτι ο δικηγόρος σου ήταν καλός ενώ του άλλου βλάκας.
ΟΜΩΣ, δεν σας καλύπτει ΚΑΝΕΝΑΣ νόμος (διότι δεν υπάρχει) διετούς εγγύησης !!!
Η υποχρεωτική εγγύηση καλής λειτουργίας (που πρέπει να έχουν ΟΛΕΣ οι συσκευές) είναι ενός έτους.
Μην λέτε λοιπόν με σιγουριά οτι έχουν τα πάντα 2ετή εγγύηση.
Η σωστή φράση είναι:
Άσχετα με το αν η συσκευή σου έχει εγγύηση 1 χρόνο, αν νομίζεις οτι η βλάβη που έπαθε ήταν κατασκευαστικό σφάλμα, κυνήγησέ το !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.