Μην το λες, και εγώ μια χαρά το χειρίστηκα το δικαστήριο. Αν συγκρίνουμε μεγέθη, εγώ πήγα μόνος μου με 1 δικηγόρο, και οι 2 εταιρίες έφεραν 5 δικηγόρους και 11 μάρτυρες (!). Τελικά έμειναν 3 δικηγόροι και 3 μάρτυρες από την πλευρά τους. Ή ήταν όλοι βλάκες, ή απλά είχα δίκιο...![]()
Σου είπα ήταν βλάκες. Και επιμένω*.
Και τα παραπάνω που γράφεις ενισχύουν την γνώμη μου. Δεν μπορεί να έρθει και να σου πει στα 4000 οτι την χάλασες όταν άλλες 1000 γνωστών σου/στο ίντερνετ αντέχουν μέχρι 50000. Το είδες και μόνος σου οτι λέγανε μπούρδες και αναμασάγανε.
Εσένα ξεκάθαρα η μηχανή άντεξε ΠΟΛΥ λιγότερο απο το 99% των άλλων. Δεν μπορεί εγώ την δική μου να την έχω σκίσει σε 6 μήνες και να αντέχει ενώ η δική σου (ίδιο μοντέλο) να χαλάει με τα ίδια κλικ σε 1.5 χρόνο. Είχε κάποιο πρόβλημα εξ' αρχής !
Εκεί βασίστηκε, άσχετα που τα ζά οι άλλοι λέγανε αρλούμπες.
Επίσης μπες στην θέση του δικαστή. Είχε δεν είχε δίκιο ο καταναλωτής, σε μία δίκη που δεν δημιουργεί δεδικασμένο, ποιόν θα προστάτευες σε έναν τόσο "μπερδεμένο" νόμο ;
Πιστεύω οτι όσοι και να πάνε δικαστικώς θα πάρουν αντίστοιχη απόφαση ανεξαρτήτως αν η βλάβη υπήρχε εξ' αρχής ή έγινε μετά. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι ο νόμος λέει για εγγύηση καλής λειτουργίας.
Επιμένω οτι μιλάει ΜΟΝΟ για έλλειψη συναρμολογημένης ιδιότητας κατά την αγορά. Άσχετα του πότε θα εκδηλωθεί. Επίσης μιλάει για "εύλογο χρόνο ζωής". Όλα αυτά είναι στην κρίση του δικαστή ο οποίος (αν ήμουν εγώ πχ) θα κάνει τα πάντα (νόμιμα) για να προστατέψει τον καταναλωτή.
*Η κίνηση εκ μέρους τους να πάνε έναν ιδιώτη στα δικαστήρια για χαλασμένη μηχανή 4000 κλικ (πόσο έκανε πια ; 2000Ε) είναι απαράδεκτη/βλακώδης. Δεν σέρνεις έτσι στα δικαστήρια έναν πελάτη σου. Του την αλλάζεις όταν στα πρήξει έχει δεν έχει δίκαιο.
Τουλάχιστον εγώ έχω το ΟΚ να κάνω ότι γουστάρω κι ας έχει λήξει η εγγύηση 10 χρόνια. Υποθέτω το ίδιο ισχύει με όλους του χώρου.
Βέβαια, υποθέτω, οτι καλό κουμάσι θα ήσουν κι εσύ