Σχετικά με τη διάρκεια εγγύησης PC κ.λ.π.

Μην το λες, και εγώ μια χαρά το χειρίστηκα το δικαστήριο. Αν συγκρίνουμε μεγέθη, εγώ πήγα μόνος μου με 1 δικηγόρο, και οι 2 εταιρίες έφεραν 5 δικηγόρους και 11 μάρτυρες (!). Τελικά έμειναν 3 δικηγόροι και 3 μάρτυρες από την πλευρά τους. Ή ήταν όλοι βλάκες, ή απλά είχα δίκιο... :flipout:

Σου είπα ήταν βλάκες. Και επιμένω*.
Και τα παραπάνω που γράφεις ενισχύουν την γνώμη μου. Δεν μπορεί να έρθει και να σου πει στα 4000 οτι την χάλασες όταν άλλες 1000 γνωστών σου/στο ίντερνετ αντέχουν μέχρι 50000. Το είδες και μόνος σου οτι λέγανε μπούρδες και αναμασάγανε.
Εσένα ξεκάθαρα η μηχανή άντεξε ΠΟΛΥ λιγότερο απο το 99% των άλλων. Δεν μπορεί εγώ την δική μου να την έχω σκίσει σε 6 μήνες και να αντέχει ενώ η δική σου (ίδιο μοντέλο) να χαλάει με τα ίδια κλικ σε 1.5 χρόνο. Είχε κάποιο πρόβλημα εξ' αρχής !
Εκεί βασίστηκε, άσχετα που τα ζά οι άλλοι λέγανε αρλούμπες.

Επίσης μπες στην θέση του δικαστή. Είχε δεν είχε δίκιο ο καταναλωτής, σε μία δίκη που δεν δημιουργεί δεδικασμένο, ποιόν θα προστάτευες σε έναν τόσο "μπερδεμένο" νόμο ;
Πιστεύω οτι όσοι και να πάνε δικαστικώς θα πάρουν αντίστοιχη απόφαση ανεξαρτήτως αν η βλάβη υπήρχε εξ' αρχής ή έγινε μετά. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι ο νόμος λέει για εγγύηση καλής λειτουργίας.
Επιμένω οτι μιλάει ΜΟΝΟ για έλλειψη συναρμολογημένης ιδιότητας κατά την αγορά. Άσχετα του πότε θα εκδηλωθεί. Επίσης μιλάει για "εύλογο χρόνο ζωής". Όλα αυτά είναι στην κρίση του δικαστή ο οποίος (αν ήμουν εγώ πχ) θα κάνει τα πάντα (νόμιμα) για να προστατέψει τον καταναλωτή.


*Η κίνηση εκ μέρους τους να πάνε έναν ιδιώτη στα δικαστήρια για χαλασμένη μηχανή 4000 κλικ (πόσο έκανε πια ; 2000Ε) είναι απαράδεκτη/βλακώδης. Δεν σέρνεις έτσι στα δικαστήρια έναν πελάτη σου. Του την αλλάζεις όταν στα πρήξει έχει δεν έχει δίκαιο.
Τουλάχιστον εγώ έχω το ΟΚ να κάνω ότι γουστάρω κι ας έχει λήξει η εγγύηση 10 χρόνια. Υποθέτω το ίδιο ισχύει με όλους του χώρου.

Βέβαια, υποθέτω, οτι καλό κουμάσι θα ήσουν κι εσύ :flipout::flipout::flipout:αλλά και πάλι δεν τους δικαιολογώ.
 
Επίσης μπες στην θέση του δικαστή. Είχε δεν είχε δίκιο ο καταναλωτής, σε μία δίκη που δεν δημιουργεί δεδικασμένο, ποιόν θα προστάτευες σε έναν τόσο "μπερδεμένο" νόμο ;

Δεν χρειάζεται να το σκεφτεί πολύ. Υπάρχει άρθρο στον νόμο περί εγγυήσεων που υποχρεώνει την εκδίκαση υπέρ του καταναλωτή σε περίπτωση αμφιβολιών.

Πιστεύω οτι όσοι και να πάνε δικαστικώς θα πάρουν αντίστοιχη απόφαση ανεξαρτήτως αν η βλάβη υπήρχε εξ' αρχής ή έγινε μετά. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι ο νόμος λέει για εγγύηση καλής λειτουργίας.
Επιμένω οτι μιλάει ΜΟΝΟ για έλλειψη συναρμολογημένης ιδιότητας κατά την αγορά. Άσχετα του πότε θα εκδηλωθεί. Επίσης μιλάει για "εύλογο χρόνο ζωής". Όλα αυτά είναι στην κρίση του δικαστή ο οποίος (αν ήμουν εγώ πχ) θα κάνει τα πάντα (νόμιμα) για να προστατέψει τον καταναλωτή.

Δεν βλέπω να σε πείθω... Ούτε ο νόμος το κατάφερε, ούτε ο δικαστής με την παράγραφο που έγραψε... Απλά, κράτα μια υποσημείωση ότι ο 3043/2002 μπορεί να λέει κάτι παραπάνω από αυτό που νομίζεις σήμερα ότι λέει... :a0210:

*Η κίνηση εκ μέρους τους να πάνε έναν ιδιώτη στα δικαστήρια για χαλασμένη μηχανή 4000 κλικ (πόσο έκανε πια ; 2000Ε) είναι απαράδεκτη/βλακώδης. Δεν σέρνεις έτσι στα δικαστήρια έναν πελάτη σου. Του την αλλάζεις όταν στα πρήξει έχει δεν έχει δίκαιο.

Δεν τους άφησα επιλογή. Ουσιαστικά τους έσυρα στο δικαστήριο.
Πριν την δίκη, αρνήθηκα και τον συμβιβασμό. Ήθελα απόφαση δικαστηρίου, για ηθικούς λόγους.

Μου χάλασε η μηχανή. Το κατάστημα με έστειλε στον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος είπε όχι και ζήτησε χρήματα. Ενημέρωσα το κατάστημα ότι ο αντιπρόσωπος αρνήθηκε επισκευή και ζήτησε χρήματα. Έκαναν την πάπια.
Ενημέρωσα ότι θα κάνω καταγγελία στη ΓΓΠΚ. Μου είπαν να κάνω ότι θέλω.

Έκανα καταγγελία στο ΥΠΑΝ/ΓΓΠΚ. Και οι 2 εταιρίες λέγανε περί ανέμων και υδάτων. Το ΥΠΑΝ δεν πήρε θέση, και πίεσα για έγγραφη απάντηση. Μου απάντησαν ότι παρατήρησαν διάσταση απόψεων και είναι αναρμόδιοι. Συμβούλεψαν να απευθυνθώ στα δικαστήρια. Ενημέρωσα και τους 2 ότι προτίθεμαι να υποβάλω αγωγή. Απάντησαν πάλι να κάνω ότι θέλω.

Έκανα αγωγή στο κατάστημα. Η 1η δικάσιμο αναβλήθηκε, με αίτημα να δικαστεί και ο εισαγωγέας. Πριν την 2η δικάσιμο ζήτησαν (πολύ ευγενικά) συμβιβασμό. Είπα όχι. Μετά εξαφανίστηκαν οι ευγένειες, και υπονόησαν ότι θέλω να τους εκβιάσω για να βγάλω χρήματα (!).
Τους εξήγησα ξανά όσο πιο ευγενικά μπορούσα ότι το ζήτημα είναι ηθικό, και δεν θα συμβιβαστώ όποια και αν ήταν η πρότασή τους. Προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι με αγνόησαν τόσες φορές, που πλέον δεν μπορώ να λάβω αντάλλαγμα για να μην πάω στο δικαστήριο. Από την στιγμή που φτάσαμε στην αγωγή, θέλω να εκδικαστεί και να βγει απόφαση. Έπρεπε να το είχαν σκεφτεί πιο πριν...

Στο δικαστήριο πριν ξεκινήσουν οι δίκες, μόλις με είδαν με τον δικηγόρο μου και κατάλαβαν ποιος είμαι, 1 δικηγόρος μου επιτέθηκε φραστικά. Δεν θυμάμαι την ακριβή στιχομυθία, αλλά μέσες άκρες μου είπε ότι το παίζω τάχα μορφωμένος, και στην καταγγελία μου στο ΥΠΑΝ κάπου είχαν γράψει ένα "παρόν" με ωμέγα!

Βέβαια, υποθέτω, οτι καλό κουμάσι θα ήσουν κι εσύ :flipout::flipout::flipout:αλλά και πάλι δεν τους δικαιολογώ.

Το καλύτερο... :flipout: Από τα λίγα... :flipout:
Δεν τα "παίρνω" εύκολα, αλλά άμα τα "πάρω" θα το φτάσω στα άκρα... :BDGBGDB55: