Για όσους ενδιαφέρονται να μελετήσουν το πως αλληλεπιδρούν οι διαφορετικές ρυθμίσεις μεταξύ τους .....
Στο συνημμένο σχήμα, φαίνεται το πλευρικό σφάλμα ανάγνωσης (lateral tracking error) για διάφορους τύπους "ευθυγράμμισης", το οποίο κατά την ακτινική κίνηση του βραχίονα μηδενίζεται σε δύο διαφορετικές θέσεις.
Σε όλες τις περιπτώσεις του σχήματος, η δύναμη ολίσθησης (skating force) ελαχιστοποιείται σε κάποια ενδιάμεση θέση, εκεί όπου το πλευρικό σφάλμα ανάγνωσης (σε μοίρες) παρουσιάζει τη μέγιστη αρνητική του τιμή.
Το πλευρικό σφάλμα ανάγνωσης προκαλεί αρμονική παραμόρφωση δεύτερης τάξης και οφείλεται στη γωνιακή διαφορά μεταξύ των ιχνών των ακίδων χάραξης και αναπαραγωγής του δίσκου. Ουσιαστικά, η ύπαρξή του είναι αυτή που προκαλεί τη δύναμη ολίσθησης (skating force), η οποία έλκει τον ακτινικό βραχίονα προς το κέντρο του δίσκου.
Επομένως, προκειμένου να μην ξεφύγει πολύ πάνω από το 1% η αρμονική παραμόρφωση δεύτερης τάξης, θα πρέπει κατ' αρχήν να έχει γίνει πολύ αυστηρή ευθυγράμμιση της κεφαλής πάνω στο βραχίονα με τη βοήθεια του προτράκτορα που συνήθως δίνουν οι κατασκευαστές των πικάπ. Έτσι εξασφαλίζουμε το μηδενισμό του πλευρικού σφάλματος ανάγνωσης στα δύο σημεία (περί τα 6.6 και 12 cm), περιορισμό του σφάλματος στις υπόλοιπες θέσεις και ότι η τιμή δύναμης anti-skating που τελικά θα επιλέξουμε να τοποθετήσουμε θα κάνει τη δουλειά της με το βέλτιστο τρόπο.