σχετικα με το mk2 ...

Μην προχωράς σε τέτοια συμπεράσματα αν δεν έχεις ακούσει και δει αυτόν το συνδυασμό ο οποίος είναι από τους πιο συνήθης παγκοσμίως με αποτελέσματα που κοιτούν στα ίσα ακριβότερες υλοποιήσεις που θα τις πλήρωνες ευχαρίστως. Σε άλλα Ελληνικά φόρουμ υπάρχουν δημοσιευμένα project με το mk ii με τρομερά αποτελέσματα. Άλλωστε αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι επιβεβαιώνουν με πιο τρανή απόδειξη η μακροβιότατη και αδιάκοπη παραγωγή του εν λόγο πικάπ.

Φιλικά πάντα.:ernaehrung004:

Πάνο μου το πικάπ αυτό έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και ένα χρόνο.

Όσο για τις μόντες που αναφέρεις δεν αμφισβητώ οτι τα μοντιφαρισμένα MKII θα παίζουν εξαιρετικά.

Mε τί κόστος όμως; Kαι πόση ταλαιπωρία;

Μήπως τελικα είναι προτιμότερο να πάρει κανείς απευθείας ένα καλύτερο πικάπ με τα ίδια λεφτά;
Για εμένα ο μόνος λόγος να προχωρήσει κανείς σε μία τέτοια διαδικασία είναι η τεράστια αγάπη και φετίχ με το συγκεκριμένο κάτι το οποίο σέβομαι αλλα δεν ξεχειλίζει απο λογική.. Μόνο τότε αξίζει τα έξοδα και την ταλαιπωρία..

Πάντως στα πέντε έξι κατοστάρικα που είχε καινούριο απο την μάνα του ήταν απλώς καλό.
Στα ίδια λεφτά μπορεί κάποιος να αγοράσει εντυπωσιακά καλύτερο πικάπ σε ήχο..
 
Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Χοχοχοχοχοχο..

Αυτό μου θυμίζει κάτι σκαραβαίους με κινητήρα Porsche που κυκλοφορούσαν κάποτε...

Παιδιά καλό είναι το MkII αλλα ως εκεί... Υπάρχουν πολύ καλύτερα πικάπ σε αυτήν την κατηγορία τιμής αν το ζητούμενο είναι η ηχητική αρτιότητα και ας είναι πολλά μια τάβλα με πλατώ και βραχιόνα όπως γράφτηκε.

Άν ήταν τόσο τέλειο το Mk II θα υπήρχε σε περισσότερα σοβαρά συστήματα αφού και όμορφο είναι και φετίχ, όμως οι περισσότεροι που ενδιαφέρονται σοβαρά για την ποιοτητα αναπαραγωγής απο βινύλια προτιμούν κάτι άλλο, τυχαίο; δεν νομίζω..

:ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Πάνο μου το πικάπ αυτό έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και ένα χρόνο.

Όσο για τις μόντες που αναφέρεις δεν αμφισβητώ οτι τα μοντιφαρισμένα MKII θα παίζουν εξαιρετικά.

Mε τί κόστος όμως; Kαι πόση ταλαιπωρία;

Μήπως τελικα είναι προτιμότερο να πάρει κανείς απευθείας ένα καλύτερο πικάπ με τα ίδια λεφτά;
Για εμένα ο μόνος λόγος να προχωρήσει κανείς σε μία τέτοια διαδικασία είναι η τεράστια αγάπη και φετίχ με το συγκεκριμένο κάτι το οποίο σέβομαι αλλα δεν ξεχειλίζει απο λογική.. Μόνο τότε αξίζει τα έξοδα και την ταλαιπωρία..

Πάντως στα πέντε έξι κατοστάρικα που είχε καινούριο απο την μάνα του ήταν απλώς καλό.
Στα ίδια λεφτά μπορεί κάποιος να αγοράσει εντυπωσιακά καλύτερο πικάπ σε ήχο..

:SFGSFGSF:
 
Μεγάλη συζήτηση...

Για τα περί χαραμίσματος κεφαλών και βραχιώνων:
Και τα δύο μπορείς ανά πάσα στιγμή να τα βγάλεις και να τα βάλεις σε όποιο πλατώ θέλεις... οπότε γιατί μιλάμε για χαράμισμα?
Και εκτός αυτού, το ηχητικό κέρδος που θα πάρεις αν δώσεις 1 χιλιάρικο για μια κεφαλή είναι απείρως μεγαλύτερο από τη διαφορά που θα πάρεις αν δώσεις 1 χιλιάρικο για πλατώ. Τα ίδια και για το βραχίωνα. Προφανώς μιλάμε για περιορισμένο budget, οπότε αν κάποιος θέλει το καλύτερο αποτέλεσμα με τα λιγότερα λεφτά, καλύτερα να τα ρίξει σε βραχίωνα/κεφαλή παρά σε πλατώ.

Τώρα αν αξίζει να δώσεις 500-600 ευρώ για ένα ΜΚ2? Προφανώς όχι όταν μπορείς με 250-300 ευρώ να πάρεις ένα μεταχειρισμένο. Το μηχάνημα είναι σκυλί και δεν καταλαβαίνει τίποτα ακόμα και μετά από 10ετίες. Με μιά εύκολη συντήρηση είναι υπερμάχιμο. Χώρια ότι και τα ανταλλακτικά του έχουν τιμή χώμα και άριστη ποιότητα.

Για τα περί χαμένου χρόνου:
Αν δεν έχετε χρόνο να αφιερώσετε στο πικάπ σας, τότε μην ασχολείστε. Το πικάπ δεν είναι plug and play. Θέλει ενασχόληση και στήσιμο. Και αν είναι ανάρτησης θέλει το προηγούμενο x10.

Για τον χαμένο χρόνο σε αναβαθμίσεις:
Αυτό είναι προσωπικό θέμα. Οι αναβαθμίσεις δεν ταιριάζουν σε όλους.

Σε τελική ανάλυση, το αν αξίζει για κάποιον είναι προσωπικό θέμα. Μια δοκιμή πριν αγοράσετε θα σας πείσει
 
Αν το πλατώ δεν είναι ανάλογης ποιότητας,το να βάλεις κεφαλή των 1000 ευρώ σε πλατώ των 600 ,είναι σαν να βάζεις κινητήρα φεραρι σε φιατ
 
Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αν το πλατώ δεν είναι ανάλογης ποιότητας,το να βάλεις κεφαλή των 1000 ευρώ σε πλατώ των 600 ,είναι σαν να βάζεις κινητήρα φεραρι σε φιατ

Το κόστος είναι λίγο σχετικό .... Πόσο ας πούμε θα έκανε το technics αν κατασκευάζόταν στην Ευρώπη?

Υποψιάζομαι πάνω απο 5000.
Ανεξάρτητα απο την απόδοση καθαρά σαν κατασκευή .
Για την απόδοση συνεργάζεσαι με reviewer και το κάνεις να παίζει εξαιρετικά .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Το κόστος είναι λίγο σχετικό .... Πόσο ας πούμε θα έκανε το technics αν κατασκευάζόταν στην Ευρώπη?

Υποψιάζομαι πάνω απο 5000.
Ανεξάρτητα απο την απόδοση καθαρά σαν κατασκευή .
Για την απόδοση συνεργάζεσαι με reviewer και το κάνεις να παίζει εξαιρετικά .

Αυτή η υποψία των 5000 στηρίζεται κάπου;;
Υπερβολικό μου φαντάζει
 
Συμφωνώ στήν αποψή σου για το SONDEK,αν και δεν μπορούμε την εξαίρεση να την κάνουμε κανόνα!
Παραυτά,ένα καλά ρυθμισμένο lp12 παίζει καλύτερα απο το mk2,πώς να το κάνουμε
 
Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Αν το πλατώ δεν είναι ανάλογης ποιότητας,το να βάλεις κεφαλή των 1000 ευρώ σε πλατώ των 600 ,είναι σαν να βάζεις κινητήρα φεραρι σε φιατ

Διαφωνώ πολύ με αυτή τη γενίκευση.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Το ξαναλέω. Εφ' όσον μιλάμε για value for our money, το να βάλεις έναν καλύτερο βραχίωνα ή μια καλύτερη κεφαλή σε ένα entry level πλατώ θα σου δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από το να βάλεις entry level βραχίωνα και κεφαλή σε καλύτερο πλατώ.
Το φαινόμενο των diminishing returns είναι πολύ μεγαλύτερο για τα πλατώ.
 
Πάντως ανεξάρτητα απο την απόδοση τα σύγχρονα πικαπ τεχνολογικά είναι επιπέδου τορναδόρου της γειτονιάς .!και τιμες NASA.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Διαφωνώ πολύ με αυτή τη γενίκευση.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Το ξαναλέω. Εφ' όσον μιλάμε για value for our money, το να βάλεις έναν καλύτερο βραχίωνα ή μια καλύτερη κεφαλή σε ένα entry level πλατώ θα σου δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από το να βάλεις entry level βραχίωνα και κεφαλή σε καλύτερο πλατώ.
Το φαινόμενο των diminishing returns είναι πολύ μεγαλύτερο για τα πλατώ.

Δεν συζητάμε για το αν πρέπει να βάλεις καλύτερη κεφαλή ή βραχίονα,αλλά για το αν πρέπει η κεφαλή ή η βελόνα να είναι 10πλάσιας,5πλάσιας αξιας.
Ως προς αυτή τη λογική μίλησα για φεράρι κινητήρα σε φίατ αμάξωμα
 
Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Το ξαναλέω. Εφ' όσον μιλάμε για value for our money, το να βάλεις έναν καλύτερο βραχίωνα ή μια καλύτερη κεφαλή σε ένα entry level πλατώ θα σου δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από το να βάλεις entry level βραχίωνα και κεφαλή σε καλύτερο πλατώ.

Το entry level πλατό όπως λες μπορεί να δεχτεί και να υποστηριξει βραχίονα και κεφαλές κοντά στην αξία του κι όχι 5 φορές υψηλότερα. Το ΜΚ2 ούτε Sondek LP12, ούτε SME 20 μπορεί να γίνει. Με το να το κάνουμε frankenstein είμαστε εκτός λογικής πλέον, είμαστε entry level paranoia.

Πάντως κι ο Rega RB-300 είναι ένας entry level βραχίονας που μπορεί άνετα να συνοδεύσει πλατό υψηλότερου κόστους απ' αυτόν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Διαφωνώ πολύ με αυτή τη γενίκευση.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Το ξαναλέω. Εφ' όσον μιλάμε για value for our money, το να βάλεις έναν καλύτερο βραχίωνα ή μια καλύτερη κεφαλή σε ένα entry level πλατώ θα σου δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από το να βάλεις entry level βραχίωνα και κεφαλή σε καλύτερο πλατώ.
Το φαινόμενο των diminishing returns είναι πολύ μεγαλύτερο για τα πλατώ.

Value for money πώς το εκλαμβάνεις;
Value for money είναι και τα εισαγωγικά της pro-ject.
Μ'αυτό το σκεπτικό να του βάλουμε έναν Sme,μία Vdh(τυχαία αναφορά εταιριών) και έτσι με ένα κόστος 4000+300 το πικάπ θάκούσουμε τρομερό ήχο
Μάλλον δια της αυθυποβολής υποθέτω
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: σχετικα με το mk2 ...

Το entry level πλατό όπως λες μπορεί να δεχτεί και να υποστηριξει βραχίονα και κεφαλές κοντά στην αξία του κι όχι 5 φορές υψηλότερα. Το ΜΚ2 ούτε Sondek LP12, ούτε SME 20 μπορεί να γίνει. Με το να το κάνουμε frankenstein είμαστε εκτός λογικής πλέον, είμαστε entry level paranoia.

Πάντως κι ο Rega RB-300 είναι ένας entry level βραχίονας που μπορεί άνετα να συνοδεύσει πλατό υψηλότερου κόστους απ' αυτόν.

Αι γειά σου!!
 
Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Πάντως ανεξάρτητα απο την απόδοση τα σύγχρονα πικαπ τεχνολογικά είναι επιπέδου τορναδόρου της γειτονιάς .!και τιμες NASA.

Κάποιο απτό παράδειγμα;;;
Μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες και τα πάντα
 
Re: Απάντηση: Re: σχετικα με το mk2 ...

Κάποιο απτό παράδειγμα;;;
Μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες και τα πάντα


ο βραχιονας εξαιρειται
 
Last edited:
Γιατί τις εξαιρέσεις τις κάνουμε κανόνα;;;
Δηλ.ένα Thorens,rega,nottingham είναι επιπέδου τορναδόρου γειτονιάς και μόνο το mk2 αξίζει;;
 
Last edited:
Είναι απλό, όλα τα πλατό που απαρτίζονται από ένα πηγάδι και συγχρονισμένο μοτέρ... μπορούν να φτιαχτούν από τον τορναδόρο της γειτονιά σας, η και να συμπληρώσω επίσης τον ξυλουργό η από έναν πλεξιγκλά, μαρμαρά κλπ. και ποιο απλά, Από εσάς!