Σεισμός...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




Πω ρε Παναγια μου......



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Σίγουρα έξω έχουν πάρα πολύ παλιά κτήρια που ακόμα διατηρούνται αφού δεν έχουν καθόλου σεισμους.
Έλα και για εδώ δεν είμαι σίγουρος για τις πολυκατοικίες του '50 με τις λεπτές κολονίτσες και τις πλάκες μπετόν φωτοτυπία. Θα αντέξουν αυτά τα σαπάκια ; Δεν νομίζω. Ελπίζω να μην χρειαστεί να το διαπιστώσουμε.

Ναι έξω
 
  • Like
Reactions: billpeppas
απο τον σεισμο του 81 και μετα που αλλαξε ο πολεοδομικος κανονισμος αν τηρουνται παντα οι προδιαγραφες ειμαστε σχετικα καλα.

Βεβαια το κυριοτερο ειναι να αποκτηοσυμε την κουλτουρα της ασφαλισης κτηριου....