SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,633
Βέροια
To SHEK d2 είναι ένα DAC.
Συγκεκριμμένα ένα NONOS dac.
Φθηνό και απέρριτο.
Με πολύ καλά υλικά μέσα και με ένα εξωτερικό παλμοτροφοδοτικό... της ισχνής ισχύος των 250mA...

Βγάζει τρομερά χαμηλή στάθμη εξόδου, ήτοι 0,6V...
Περισσότερα εδώ: www.sigtone.net/

Το πήρα τις προάλλες δανεικό για ακρόαση.
Ανήκει στον Έκτωρα τον Κατσίκη.

Το συνέδεσα λοιπόν με το γνωστό ψηφιακό καλώδιο του "βουνού" (δυστυχώς δεν βρίσκω το λινκ)
Ένα καλώδιο που για μένα κάνει πολύ καλή δουλειά...
Του κοτσάρισα το Rotel RCD-991 για τράνσπορτ και στα rca του έβαλα τα Prolink που χρησιμοποιώ (ανέλπιστα καλά αλλά και τσάμπα...)

Την πρώτη και δεύτερη μέρα και σε σχετικά χαμηλές εντάσεις το άκουσμα ψόφιο.
Τίποτα ιδιάιτερο με μόνη εξαίρεση την παντελή έλλειψη ψηφιακίλας και τα καλά μεσαία.
Το μηχανάκι τελείως κρύο, είχε και καιρό να παίξει.
Το έβαλα και χθές.
Το άκουσα προσεκτικά.
Καλύτερα.
Το άφησα όμως ολονυχτίς και ολήμερίς στο ρεύμα και με ένα σιντί να τριγυρίζει στο ρηπήτ.
Έχω κανά δίωρο που το ακούω και μάλιστα με δύσκολα πράματα.
Τα γνωστά Sheffield δηλαδή, με τον Harry James.
Σιντί που έχω ιδιάιτερο κόλλημα μαζί τους γιατί ζήτημα να τα άκουσα σωστά ή όπως τεσπά μ' αρέσει, σε πάνω από 3... συστήματα...
Λόγω της χαμηλής στάθμης του ντακ, ρύθμισα τον προ στα 0 ντιμπί, το ίδιο και τα δύο μονοφωνικά κροσσόβερς.
Αντιλαμβάνεστε πως αν ήταν άλλη πηγή (2V) με τέτοια ρύθμιση της στάθμης, η κώφωση επέρχεται σε λίγα λεπτά...
Me to d2 απλά είχα κορυφές γύρω στα 100 ντιμπί βαριά-βαριά...

Να μην σας τα πολυλογώ το ντακ μεταμορφώθηκε και έπαιξε μουσική.
Η λέξη με τα bold έχει σημασία γιατί πολλές πηγές αντί για μουσική παίζουν συχνότητες...
Σοβαρή η διαφορά δηλαδή...
Τολμώ να πω πως είναι ότι πιο μουσικό και ξεκούραστο πέρασε από την υπόγα μου.
Ενώ παρόλη την μουσικότητα παρέμενε τρομερά ισορροπημένο στο φάσμα.
Δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή - παρόλες τις στριγγιές "τρομπετιές" του Harry - που να με ενοχλήσει έστω και μία νότα!
Βέβαια παρόλα αυτά τέλειο δεν είναι.
Εξ άλλου άμα βρείτε εσείς την τέλεια πηγή να μου το πέιτε και μένα...
Είναι πασιφανές πως οι μεσαίες του, η ροή της μουσικής και η έλλειψη ψηφιακίλας δύσκολα χτυπιούνται από άλλο μηχάνημα.
Όμως του λείπει από την άλλη λίγο περισσότερο νεύρο/ατάκα παντού στο φάσμα, περισσότερη έκταση και σπίθα στα πρίμα (και ολίγον το "μέταλλο" που λέει ο Παναγιωτίδης) και ελάχιστα απειροελάχιστα περισσότερος όγκος στο χαμηλό.
Από εικόνα καλό, θα μπορούσε να είναι και λίγο καλύτερο.

Το ζήτημα όμως είναι αυτό που ανέφερα στην αρχή.
Ακούς μουσική τόσο όμορφα που τελικά παύεις να ασχολιέσαι με τα επιμέρους.
Και αυτό νομίζω πως είναι κάτι που παρα πολύ δύσκολα το πετυχαίνει κάποια μηχανή.-
Αφήστε που το κάνεις δικό σου με λιγότερα από 10 20άρικα...

Πιστεύω πως λόγω της χαμηλής εξόδου του απαιτεί σύστημα που να έχει μεγάλα περιθώρια ισχύος.
Ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, κάποιον πρό με ιδιαίτερα μεγάλο κέρδος και δύναμη.
Αλλιώς θα το χαντακώσετε.
Φαντάζομαι και ονειρεύομαι πως με έναν OPA για πρό, όλοι ακούγοντάς το θα αρχίσουν γρήγορα τα "ώπα Derek"...
Επίσης πιθανολογώ πως με ένα τροφοδοτικό της προκοπής το d2 θα χάσει τα όποια μειονεκτήματα του προσάπτω καθώς θεωρώ το τροφοδοτικό του μιά επιλογή που έγινε για καθαρή μείωση του κόστους του.

Πάρτε και κανά δυο φωτό και αν το αγοράσετε μακριά από το άσπρο (μπλιάχ!).
Το μαύρο του πάει περισσότερο!
 

Attachments

  • DSC01088.JPG
    DSC01088.JPG
    64.2 KB · Views: 110
  • DSC01089.JPG
    DSC01089.JPG
    59.8 KB · Views: 84
  • DSC01090.JPG
    DSC01090.JPG
    47 KB · Views: 81
  • DSC01091.JPG
    DSC01091.JPG
    33.3 KB · Views: 73
Θυμάμαι που το βάλαμε μια φορά στου Κακαλιού, απευθείας στο κροσόβερ (χωρίς προ).
Ωραίο ακουγόταν, αλλά σε στάθμη... ψιθύρου!

Πάντως στο σύστημα του ατόφιου δε μας πολυάρεσε. Μάλλον επειδή έπαιζαν και αρκετές λάμπες στην αλυσίδα...
 
Απάντηση: Re: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Το είχα πετύχει οταν έψαχνα για DAC, εν τέλει ενέδωσα στο Mπέρυ... Πώς είναι σε σχεση με το Μπέρυ;

To μπερρυ έχει σαφώς περισσότερο νεύρο και σαφέστατα περισσότερη ψηφιακίλα και χειρότερη ροή...
Στις μεσαίες το d2 είναι αλλού.
Τουλάχιστον αυτά θυμάμαι απ' αυτό γιατί το είχα αρκετό καιρό στο σύστημά μου.
Όπως είχα και το μπερρυαναλάιζερ που ήταν παρόμοιο ως ντακ.
Βέβαια η διαφορά ήταν το τράνσπορτ που ήταν άλλο, το Sony CDRW-66.
Οπότε τα συμπεράσματα κρίνονται παρακινδυνευμένα.
 
Απάντηση: Re: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Καλημέρα , από που μπορούμε να προμηθευτούμε το εν λόγο dac?

Στην επίσημη ιστοσελίδα του ή όπου αλλού βρεθεί.
Πάντως διάβασε προσεκτικά το κείμενο και δώσε βάση στα 0,6V της εξόδου του...
Παθητικοί προ ή ολοκληρωμένοι με παθητική προενίσχυση, αποκλείονται!

Πάιζει και το d1 με 2V στην έξοδο αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει.
 
ψόφιο....

(και μαλακό).
δεν μπόρεσα να βρώ καν το κουράγιο να του δώσω χρόνο
 
Απάντηση: Re: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Το είχα πετύχει οταν έψαχνα για DAC, εν τέλει ενέδωσα στο Mπέρυ... Πώς είναι σε σχεση με το Μπέρυ;

Ξέχασα.
Busoni το μπερυντάκ είναι χρησιμότατο εργαλείο.
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν upsampler και να ρίξεις σήμα 48Khz στην είσοδο του d2. (το d2 δέχεται μέχρι 48Khz αλλά όχι 96)
Θα έχει ενδιαφέρον!

Όταν το είχα, το είχα πετύχει αυτό, βαζοντας το μπερυντάκ να κάνει μόνο upsampling στα 96KHz.
Το έριξα μετά με AES/EBU στο CDRW-66 που μπορούσε να δεχτεί σήμα 24/96 και δουλεύοντας πλέον το SONY ως ντακ είχα ομολογουμένως πολύ καλή ηχητική επιτυχία.
Εννοώ δηλαδή πως με την προσθήκη του upsampler, το SONY έπαιξε καλύτερα ως ντακ απ' ότι μόνο του.
Στην περίπτωση αυτή τράνσπορτ ήταν τότε το τοσίμπα SD-900.
 
Εψές έκανα ένα προχειρο μίνι συγκριτικό μεταξύ 991 και d2.
Το 991 νευρικό, καθαρό, διαυγές και λίγο αναλυτικότερο.
Με κούρασε όμως σχετικά γρήγορα...
Έβαλα ξανά το d2 και ενώ έχει ελλατώματα ξανα-άκουσα μουσική...

Τελικά όλο το παραμύθι στα ψηφιακά είναι να υπάρχουν σωστές μεσαίες και ροή... δηλαδή να μη υπάρχουν ψηφιακά τεχνουργήματα.
Αν αυτά είναι σωστά το άκουσμα δεν ενοχλεί με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται μουσικό και συνεπώς πολλά άλλα παραβλέπονται...
 
Τζώνε, παίξε με το ντίδερ του ρότελ.

Μπορεί όταν πατάς το κουμπί να μη το καταλαβαίνεις αμέσως, αλλά ακούγοντάς το μακροπρόθεσμα η διαφορά υπάρχει.

Εγώ είχα καταλήξει στο 4, όπως και πολλοί άλλοι...
 
Παίζω φιλαράκ!
Έχει διαφορές - μικρές βέβαια - αλλά έχει.
Κυριότερα γίνεται λιγότερο αψύ στις μεσαίες.

Πάντως τα υλικά για το σφάξιμο τα παρήγγειλα...
Αν δεν κάτσει όσο θέλω θα το έχω για τρανσπόρτι.
Διότι με το ψηφιακό πανδαιμόνιο που επικρατεί στις νέες τεχνολογίες, θεωρώ πως στο τέλος όλοι θα καταλήξουμε σε DACS και απλά θα αλλάζουμε τα τράνσπορτς που μπορεί να είναι ντιβιντί, σιντί, μπλού ρέυ, σκληροί, φλασάκια, άϊποντς, πισί, δίκτυα και ότι άλλο μας σερβίρει η βιομηχανία...
 
Re: Απάντηση: Re: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Με ποιόν πρό????
Τα παραπάνω με το μπερυντακ σε ενδιαφέρουν!
Δώσε του χρόνο με τον MBL...

Με τον Σαμ...
με τον mbl δεν πρόλαβα...
το έδωσα

αλλά σε πιστεύω...

ίσως ξαναδώ....
 
Re: Απάντηση: Re: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Ξέχασα.
Busoni το μπερυντάκ είναι χρησιμότατο εργαλείο.
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν upsampler και να ρίξεις σήμα 48Khz στην είσοδο του d2. (το d2 δέχεται μέχρι 48Khz αλλά όχι 96)
Θα έχει ενδιαφέρον!

Όταν το είχα, το είχα πετύχει αυτό, βαζοντας το μπερυντάκ να κάνει μόνο upsampling στα 96KHz.
Το έριξα μετά με AES/EBU στο CDRW-66 που μπορούσε να δεχτεί σήμα 24/96 και δουλεύοντας πλέον το SONY ως ντακ είχα ομολογουμένως πολύ καλή ηχητική επιτυχία.
Εννοώ δηλαδή πως με την προσθήκη του upsampler, το SONY έπαιξε καλύτερα ως ντακ απ' ότι μόνο του.
Στην περίπτωση αυτή τράνσπορτ ήταν τότε το τοσίμπα SD-900.

To upsampling ειναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση καθώς δίνει χώρο να πάει ο ψηφιακός θόρυβος πάνω απο τα 20k. Aμα έχει γίνει και dither τα αποτελέσματα ειναι ωραία. Γι αυτό μ' αρεσει το μπέρυ. Τώρα στα 48k δεν ξέρω αν θα 'χει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα 44.

Όπως και να 'χει, η έξοδος του Shek ειναι μικρη για τον ολοκληρωμένο μου μια κι έχει ευαισθησία 730mV. Οπότε σταματάνε και οι πειρασμοί για αγορές :BDBDG54:
 
Re: Απάντηση: SHEK D2 πρώτα συμπεράσματα...

Εψές έκανα ένα προχειρο μίνι συγκριτικό μεταξύ 991 και d2.
Το 991 νευρικό, καθαρό, διαυγές και λίγο αναλυτικότερο.
Με κούρασε όμως σχετικά γρήγορα...
Έβαλα ξανά το d2 και ενώ έχει ελλατώματα ξανα-άκουσα μουσική...
Ακουω με nonos τα τρια περιπου τελευταια χρονια και ακουω ακριβως το ιδιο πραγμα με σενα. ΜΟΥΣΙΚΗ......
Ειναι οντως πυροβολημενη και ψιλοαπαραδεκτη σχεδιαστικη φιλοσοφια το nonos, αλλα το αυτι ειναι ο τελικος κριτης.


ΥΓ. Eφερε πριν το καλοκαιρι ενας φιλος ενα RME ντακ, το στησαμε και καθισαμε ν ακουσουμε. Λεπτομεριες, αναλυση, τα τσακ απο δω , τα τσουκ απο κει , τα βιολια στη θεση τους ακριβως, τα πνευστα διαβητης, τα τριξιματα εκει που επρεπε, ολα τελεια. Εντυπωσιαστηκανε ολοι μεχρι που τους εβαλα να ακουσουν το 8ο track μεσ α απο το Live in Paris, με το παλιο-1543 nonos μου. Κλαμα. Η φωνη τεραστια και η χροια της γιαουρτι βελουτε. Η παρουσια της ηταν καθηλωτικη. ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ η κοπελα. Πανε και οι διαυγειες, πανε και οι ανθυπολεπτομερειες, πανε και τα τσικι-τσικι, γεια σας. Τι να τα κανεις αυτα, αν δεν ακους μουσικη?
 
Κοίταξε Τζίμυ και το Nagra cd-player των 11 χαρτιών nonos είναι.
Αλλά για μένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα ούτε η σχεδιαστική φιλοσοφία,
ούτε πόσο κάνει κάτι και πως το κάνει και διάφορες άλλες εμμονές και κολλήματα που έχουν άλλοι.
Ξέρεις, τα διάφορα υπαρξιακά...
Μου αρκεί να μου αρέσει.
Λήξις!