Σκληροτητα και αναλυση.

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκληροτητα και αναλυση.

Καλα OK η αποψη μου ειναι οτι ειναι για τα μπαζα.

Δεν χρειαζεται να συμφωνουμε σε ολα!Θα ηταν βαρετο.

δεν είναι γιά τα μπάζα...
οι ακραίες απόψεις απλώς είναι κάπως...-bye-

(και φυσικά η γενικώτερη απαξίωση αγνώστων πραγμάτων)
 
σε προενισχυτη πηγη και πολυμπριζο.

το πολυμπριζο εκανε τη μεγαλυτερη διαφορα μετα η πηγη και τελευταιος ο προ.

Φίλε η ιεραρχία των ευρημάτων σου είναι πολύ ορθή, άρα έχεις πολύ αναλυτικό σεταπ, συνέχισε να πειραματίζεσαι.

καθυστερημένα, συνήθως η σκληρότητα οφείλεται κατά σειρά πρωτίστως σε χώρο, υπό-οδήγηση, κακή εγγραφή-"κακή πηγή?", κακό ταίριασμα προ-τελικού, ή συνδυασμό των παραπάνω.

άσχετο, αλλά συνήθως τα μαύρα καλώδια (συσκευασίας)ρεύματος "μασκάρουν" , μακιγιάρουν ή συγχωρούν και για αυτό πολλές φορές είναι η ενδεδειγμένη λύση σε χαμηλές-μεσαίες κατηγορίες, βέβαια μην περιμένεις να λύσεις το όποιο πρόβλημα που αναφέρεις ΜΕ καλώδια ρεύματος.

Επειδή δεν γνωρίζω το ηχείο σου, παίζει το τουιτερ (μεταλλικό) να είναι πολύ φθηνής σειράς και να είναι ολίγο τσιριχτούλι?

Καλή συνέχεια.....-bye-


@Τζιμισκί το μικρό όνομα της Μπέρυ το γιγνώσκεις παιδί μου:grandpa:
(Δεν υπονοώ τίποτα, απλά κοίτα περίπτωση ονόματος!)
 
Πρωτα απο ολα δεν ειναι "αγνωστο". Τα εχω ακουσει, την ξερω την εταιρια απ'εξω και ανακατωτα. Και απο το home studio που ειχα.

Οκ δεν ειναι για τα μπαζα, γραψε λαθος. Σε καμια περιπτωση δεν μπορει ο ηχος του να θεωρηθεi hi-end.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Σκληροτητα και αναλυση.

Η αλλιως κουδουνιστρες?:flipout:

όλα είναι κουδουνίστρες σε τελική ανάλυση.

Αλλά εξήγησέ μου...
άφού εσύ έχεις το σύστημά σου, που κανείς δεν αμφισβητεί την αξία και την ποιότητά του, και τελικά ικανοποιεί εσένα, γιατί ασχολείσαι με μηχανήματα που θεωρητικά ποτέ δεν θα έβαζες στο σπίτι σου ?

Ασε όσους θέλουν να δοκιμάσουν και να έχουν άποψη γιά τον εαυτό τους να πράξουν ό,τι τους λέει η ψυχή τους.

μπορεί βρε παιδί μου να αρκούνται σε λιγότερα ή να ακούνε αλλιώς.
 
και κανείς δεν λέει ότι είναι χαι εντ.

πάλι μπροστά μας αυτός ο όρος.
εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι χαι εντ.
Είναι φτηνά - πηριοντ

ΚΑΠΟΙΟΥΣ όμως αυτό που προσφέρουν και μιλάμε γιά μεγάλες κλίμακες και χώρους ακρόασης που δεν είναι το living room σου των 25 τμ, αλλά πχ 160 τμ αυτό που θα έπαιρναν με υπερπολλαπλάσια χρήματα που γιά χίλιους σοβαρούς και μη λόγους δεν θέλουν να διαθέσουν.

Να μην ξαναμπούμε στην ίδια συζήτηση.
 
Ασχολουμαι επειδη ρωτησε ο φιλος απο που προερχεται η σκληροτητα που εχει το συστημα του. Απλα πραγματα.

Ο καθενας μπορει να αμφισβητησει τον ηχο του συστηματος μου, δεν ειπα οτ ιακουω τελεια.

Το αρκουνται σε λιγοτερα δεν ισχυει, νομιζω hi-end λεγεται η κατηγορια. Ολοι ψαχνουμε για το καλυτερο δυνατο.
 
Απάντηση: Re: Σκληροτητα και αναλυση.

και κανείς δεν λέει ότι είναι χαι εντ.

πάλι μπροστά μας αυτός ο όρος.
εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι χαι εντ.
Είναι φτηνά - πηριοντ

ΚΑΠΟΙΟΥΣ όμως αυτό που προσφέρουν και μιλάμε γιά μεγάλες κλίμακες και χώρους ακρόασης που δεν είναι το living room σου των 25 τμ, αλλά πχ 160 τμ αυτό που θα έπαιρναν με υπερπολλαπλάσια χρήματα που γιά χίλιους σοβαρούς και μη λόγους δεν θέλουν να διαθέσουν.

Να μην ξαναμπούμε στην ίδια συζήτηση.

Δεν ειναι hi-end λογω ηχου και για κανενα αλλο λογο.

Το οτι καποιοι θελουν να παραμυθιαζονται και να προτεινουν αυτα που εχουν αγορασει στους αλλους για να αισθανθουν καλυτερα δεν μου λεει κατι.
 
το χαι εντ είναι κάτι που σχετίζεται αυστηρά με το ακριβό.
Δεν απαγορεύει κανείς όμως να ακούει πάρα πολύ καλά με κάτι φτηνό.
Αυτό δυνητικά γίνεται.

Επίσης ούτε όλα τα ακριβά είναι καλά ή εξ ίσου καλά.
Να μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.

Εχω την πεποίθηση ότι αν άκουγες το σύστημα του Μπακούση θα δάγκωνες τα χείλια σου.
Αφού ο Γιώργος είναι ικανοποιημένος όσο είσαι και εσύ δεν χωράνε πολλές κουβέντες.
Το να λέει ο Γιώργος έχω ένα προβληματάκι στο σύστημά μου και να απαντάς ο ενισχυτής σου είναι σκουπίδι, του δίνει αυτομάτως το δικαίωμα να πεί κάτι αντίστοιχο αν έχεις και συ ένα προβληματάκι, και στην δική σου περίπτωση τα πράγματα είναι σαφώς πιό σοβαρά αν σκεφτεί κανείς ότι γιά ένα "σκουπίδι" μπορεί να έδωσες 20 φορές από όσο έδωσε ο άλλος γιά ένα άλλο "σκουπίδι"
 
Re: Απάντηση: Re: Σκληροτητα και αναλυση.

Δεν ειναι hi-end λογω ηχου και για κανενα αλλο λογο.

Το οτι καποιοι θελουν να παραμυθιαζονται και να προτεινουν αυτα που εχουν αγορασει στους αλλους για να αισθανθουν καλυτερα δεν μου λεει κατι.

κάνεις λάθος.
ακούγεται πάρα πολύ καλά γιά τα λεφτά του.

κανείς δεν παραμυθιάζεται.
Το να λέει από την άλλη κάποιος "αγόρασε αυτόν τον ενισχυτή που κάνει 20000 ευρώ και θα ακούσεις" είναι τζάμπα μαγκιά.

Όπως και τα ηλίθια σχόλια που διαβάζουμε στα φόρα "μπράβο στον τάδε που έστησε ένα καταπληκτικό σύστημα που κοστίζει 200000 ευρώ"
Σιγά το μπράβο.
Δώσε μου 200000 ευρώ και θα σου στήσω ένα σύστημα μούρλια.

Η μαγκιά είναι να καταφέρεις να στήσεις σύστημα που παίζει θεϊκή μουσική με 1000 ή 2000 ή 4000 ευρώ.
Μπόρείς να το κάνεις αυτό ?
Γιατί το άλλο μπορούμε να το κάνουμε όλοι και σιγά τα ωά...-bye-
 
Re: Απάντηση: Σκληροτητα και αναλυση.

Ενταξει ρε Δημητρη, γιατι την κανουμε τωρα αυτη τη κουβεντα?

Μια αποψη ειπα. Ωχου.

good:ernaehrung004:
 
Πνιγηκαμε νομιζω σε μια κουταλια νερο.


Σκληροτητα μπορει να οφειλεται σε προβλημα μιας συχνοτικης περιοχης (για διαφορους λογους, οπως επισημανε ο ΚΟΨ.)

Η αναλυση ειναι κατι ομορφο, προκειται για την ικανοτητα του συστηματος να παρουσιαζει το μουσικο δρωμενο, οπως αυτο αποτυπωθηκε κατα την εγγραφη.
Ξεκινωντας απο το μικροφωνο, στην κονσολα, στο σι-ντι πλεϊερ, τους ενισχυτες και τα ηχεια (σε συνδυασμο με σωστα πυκνωτικα-αντιστασης χαρακτηριστικα καλωδιων), κλπ κλπ.
Η αναλυση και η μουσικοτητα πρεπει να συμβαδιζουν (εφ οσον η δουλεια στο στουντιο και στον χωρο εγγραφης ειναι σωστη).


Οταν λεμε οτι ενα συστημα ειναι κουραστικο επειδη ειναι πολυ αναλυτικο, απλα κανουμε λαθος.

Ενα συστημα ειναι μαγευτικο επειδη ειναι αναλυτικο οσο το cd που βαζουμε στο συστημα, οπως και μουσικο οσο το... δρωμενο αυτο καθ αυτο.

Υπερβολικη αναλυση - κουραστικη αναλυση δεν υπαρχει.
Σε αυτη την περιπτωση υπαρχει προβλημα στο συστημα software-ηχητικο συστημα-χωρος (και τοποθετησης των ηχειων μεσα σε αυτον).




Αυτα, και να ξερουμε οτι ολοι μας κανουμε λαθη και καποιες φορες μπορει να ειμαστε λιγο υπερβολικοι, ωστοσο ειμαστε ανθρωποι και εχουμε την ιδια ενασχοληση.


Υ.Γ αν καπου κανω λαθος στα παραπανω, συγχωρεστε με και διορθωστε με.

Καλο βραδυ!
 
Bakousis,
Tα Behringer επειδή τα γνωρίζω πολύ καλά, ειδικά το DEQ όσο δεν φαντάζεσαι, θα σου πρότεινα να το δουλεύεις μόνο στο ψηφιακό domain όπου είναι άριστο με απόλυτα κριτήρια. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε και ένα Behringer Ultramatch μετά το τρανσπορτ για να δώσεις 24bits/96Khz στην ψηφιακή είσοδο του DEQ και πάντα με interface AES/EBU.
O συνδιασμός Behringer Ultramatch + DEQ (all digital domain) προσθέτει στο σήμα 100 φορές μικρότερη παραμόρφωση (μετρήσιμη) από οποιοδήποτε αναλογικό high-end μηχάνημα με λυχνίες π.χ τα McIntosh του Kharmakoma που θεωρούνται πολύ καλά ενισχυτικά ακόμα και από τότε που άρχισαν να κατασκευάζονται στην Κίνα.
Το παράδειγμα απλώς το ανέφερα για να σοβαρευτούμε όταν αναφερόμαστε στο τι μπορεί να πετύχει η σύγχρονη τεχνολογία στο ψηφιακό domain. Οπως είπα και πριν το πρόβλημα των Behringer είναι στο αναλογικό σκέλος όπου λόγω περιορισμένου κόστους είναι απλώς τυπικά καλό.

Επίσης πρέπει να μάθεις να το δουλεύεις καλύτερα το DEQ γιατί είμαι σίγουρος ότι κάτι δεν έχει γίνει σωστά και για αυτό έχεις σοβαρό πρόβλημα με κάποιοες ηχογραφήσεις που νομίζεις οτι δεν είναι καλές.

Μάθε καλά τα παραμετρικά φίλτρα και τους dynamic limiters σε συνδυασμό με την (τις) target curve(s)
 
Last edited:
Για να είμαι βέβαια ειλικρινής, τα δικά μου τα ψηφιακά Behringer τα έχω τροποποιήσει σε αρκετά σημεία αλλά κυρίως στην τροφοδοσία όπου ήταν απλώς επαρκής. Πάντως οι διαφορές μετά τις μετατροπές δεν νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλες. Και χωρίς τις μετατροπές παίζουν πολύ καλά, απλώς με τις μετατροπές ανεβαίνουν μία κατηγορία ακόμα (ένα πράσινο αστεράκι).
Σαν DAC δεν τα δουλεύω ποτέ τα Behringer. Εχω ένα DAC non-oversampling Audio Nemesis και ένα oversampling 24/192 DAC-5 της Xindak με τρεις αναλογικές εξόδους (λαμπάτο RCA, μη-λαμπάτο RCA or balanced ).
 
Last edited:
Το θέμα είναι τελικά ότι όλα όσα ξυνίζουν κατα καιρούς και ονοματίζονται ως 'σκληρότητα' προέρχονται -εκτός φυσικά από την όποια δυνατότητα των όσων απαρτίζουν το σύστημα να 'συνζούν' αρμονικά και με ευγένεια όχι σε βάρος της ανάλυσης & από την ποιότητα τροφοδοσίας του κάθε κομματιού- στο Ρεύμα.

Ειναί σίγουρο ότι το βράδυ ακούω καλύτερα από το πρωί. Ειναί σίγουρο σε μένα ότι ενα Shunyata Hydra και τα καλώδια ρεύματος έκαναν το αποτέλεσμα να μην υστερεί καθόλου σε ταχύτητα,ανάλυση και διαφάνεια , μειώνοντας την όποια σκληρότητα ή βρωμιά του ήχου που ήταν υπαρκτή από το ρεύμα (σε μεγάλο ποσοστό). Τέλος, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι μερικά -λίγα από αυτά που διαθέτω ή άκουσα- καλώδια κατηγορίας 1200-2000 ευρώ συμβάλουν στην αύξηση της ανάλυσης και ταυτόχρονα σε σημαντικότατη μείωση της 'γκρίνιας' του συστήματος , χωρίς roll-off συχνοτήτων στα σίγουρα . Σε βαθμό μάλιστα που στο σύνολο νομίζει κανείς ότι αναμβάθμισε τα μηχανήματά του ή άλλαξε μηχανήματα (εστιάζοντας φυσικά σε θέματα σκληρότητας και ανάλυσης ταυτοχρόνως χωρίς να πειράζει το ένα φιξάρισμα το άλλο).

Το περίεργο με το ρεύμα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τί ζημιά κάνει πραγματικά εαν δεν έχεις δοκιμάσει κάποιο πολύ καλό conditioner (εμφανέστερο είναι με τους προενισχυτές πρώτους στην λίστα, στη συνέχεια με την ενίσχυση και το cd/dac σε ίδια ευθεία). Ακόμα πιο απίστευτο είναι οτι κάποια transformers και conditioners στην πρώτη ακρόαση δείχνουν να ενδιαφέρουν και να ξεκουράζουν. Στην πραγματικότητα μαζί την 'βρωμιά' του ρεύματος υποβαθμίζουν την ροή και τον ρυθμό, στεγνώνουν τον ήχο σαν κάποιος να έβαλε την σουρντίνα στο πιάνο ή ενα απαλό στρώμα από βαμβάκι ως κουρτίνα , μειώνοντας την αμεσότητα και τελικά την ανάλυση .
Ομως , τελικά, εαν το σύστημά σας και η περιοχή που διαμένετε έχει την ανάγκη από πχ. ενα Ps-Audio ή ενα Hydra ή Exact power ή Audience Adept (για να μην αδικήσω και κάποιον) αυτό θα πρέπει να δοκιμασθεί οπωσδήποτε.
 
Απάντηση: Re: Σκληροτητα και αναλυση.

Ειναί σίγουρο σε μένα ότι ενα Shunyata Hydra και τα καλώδια ρεύματος έκαναν το αποτέλεσμα να μην υστερεί καθόλου σε ταχύτητα,ανάλυση και διαφάνεια , μειώνοντας την όποια σκληρότητα ή βρωμιά του ήχου που ήταν υπαρκτή από το ρεύμα (σε μεγάλο ποσοστό). Τέλος, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι μερικά -λίγα από αυτά που διαθέτω ή άκουσα- καλώδια κατηγορίας 1200-2000 ευρώ συμβάλουν στην αύξηση της ανάλυσης και ταυτόχρονα σε σημαντικότατη μείωση της 'γκρίνιας' του συστήματος , χωρίς roll-off συχνοτήτων στα σίγουρα .

...
 
O συνδιασμός Behringer Ultramatch + DEQ (all digital domain) προσθέτει στο σήμα 100 φορές μικρότερη παραμόρφωση (μετρήσιμη) από οποιοδήποτε αναλογικό high-end μηχάνημα με λυχνίες π.χ τα McIntosh του Kharmakoma που θεωρούνται πολύ καλά ενισχυτικά ακόμα και από τότε που άρχισαν να κατασκευάζονται στην Κίνα.

Αλλο η αρμονικη παραμαορφωση και αλλο η σκληραδα στο ακουσμα.
Αντε απο κει ρε που κατασκευαζονται στη Κινα! :rifle:
 
πρωτα πρωτα να ξεκαθαρισω οτι το thread το ανοιξα στην hiend για να κανουμε μια γενικη συζητηση περι σκληροτητας και αναλυσης και τη σχεση μεταξυ τους.

δεν ειχα σκοπο να υπονοησω οτι το συστημα μου ειναι η δεν ειναι hiend.

οι περιισσοτεροι εδω μεσα ξερουν οτι εγω ειμαι ντιουης και δεν ασχολουμαι με τετοια.

απλα θεωρησα οτι στην κατηγορια αυτη θα παρω περισσοτερες απαντησεις πραγμα που εγινε και μαλιστα η τροπη της συζητησης μου επιβεβαιωνη οτι ειμαι σε καλο δρομο.

το συστημα μου εξελισεται εδω και χρονια τον χωρο μου τον ξερω απεξω και ανακατωτα και τα ηχεια μου ειναι στημενα με πραγματικο μετρητικο που λιγοι ειναι σε θεση να χρησιμοποιησουν.

για να καταλαβετε τι λεω στο deq χρησιμοποιω ενα παραμετρικο ολο και ολο.
(Ο ΙΚ ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινη τι λεω).

οι μπερυδες μου που μολις καποιοι ακουν αυτο το ονομα κατι παθαινουν εχουν φαη καθε δυνατη βελτιωση που μπορη να φανταστη ανθρωπινο μυαλο και παιζουν πολλες σκαλες πανω απο τους μαμισιους.(οποιος ενδιαφερεται μπορη να ψαξη παλιοτερα μου thread).

η σκληροτητα για την οποια παραπονιεμαι δεν ηταν παντα εκει αλλα ειναι κατι το οποιο εμφανιστηκε προσφατα πραγμα που σημαινη οτι κατι δεν παη καλα στο συστημα μου.

απο χτες κανω δοκιμες και αλλαγες και καταληγω εκει που κανενας δεν φανταστηκε.

μαλλον φταιη ο προενισχυτης οχι γιατι ειναι κακος αλλα γιατι το ποτενσιομετρο ετοιμαζεται να παραδωση το πνευμα.

θα κανω και αλλες δοκιμες αλλα θα ειμαι σιγουρος οταν βαλω καινουργιο.

σας ευχαριστω ολους και σε καθε περιπτωση θα ενημερωσω.
 
Last edited:
η σκληροτητα για την οποια παραπονιεμαι δεν ηταν παντα εκει αλλα ειναι κατι το οποιο εμφανιστηκε προσφατα πραγμα που σημαινη οτι κατι δεν παη καλα στο συστημα μου.

απο χτες κανω δοκιμες και αλλαγες και καταληγω εκει που κανενας δεν φανταστηκε.

μαλλον φταιη ο προενισχυτης οχι γιατι ειναι κακος αλλα γιατι το ποτενσιομετρο ετοιμαζεται να παραδωση το πνευμα.

Ίσως και κάποιος γηρασμένος / βλαμμένος πυκνωτής στην πορεία του σήματος;

Καλό κυνήγι! -bye-
 
Απάντηση: Re: Σκληροτητα και αναλυση.

...
.......

Οταν λεμε οτι ενα συστημα ειναι κουραστικο επειδη ειναι πολυ αναλυτικο, απλα κανουμε λαθος.
......
Υπερβολικη αναλυση - κουραστικη αναλυση δεν υπαρχει.
.....
Γεια σου Ηλία.

Να σου πω ότι συμφωνώ συνολικά με το μήνυμα σου αλλά εδώ έχω αντίθετη άποψη.
ΑΝ υπήρχε ένα κουμπί στο σύστημά σου που έγραφε "ανάλυση" και θα μπορούσες να το ρυθμίσεις εκεί που θες, σε τι βαθμό θα το έβαζες ?

Αν πάρουμε για παράδειγμα μια ζωντανή αναπαραγωγή (χωρίς μικρόφωνα), μπορείς ως ακροατής να έχεις μεγαλύτερη ανάλυση στο άκουσμα και πως ?

Και κάτι ακόμα για αυτούς που αναζητούν την μεγάλη ανάλυση.
Σημαντικότερο όλων είναι το υλικό αναπαραγωγής (σε ένα απλό Hi-Fi).
Μην μου πει κανείς ότι ζητά μεγαλύτερη ανάλυση σε μια ηχογράφηση του '60 από μια jazz μπάντα . . .:afro:



Υ.Γ.
Ξέρουμε ότι όταν υπερτερεί κάτι, γίνεται σε βάρος κάποιου άλλου.
Δηλαδή με την μεγάλη ανάλυση, τι έχουμε "λιγότερο" ?
 
Last edited: