Re: Απάντηση: Re: Αδύνατη η σκόπευση του Hellas Sat.Κάνω κάτι λάθος ?
Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι όταν λέω στο δέκτη "go to 0" σε αυτή την θέση να πετυχαίνει τον Astra 1E (23,5).Από αυτά που έχω διαβάσει έτσι πρέπει να γίνει.Το θέμα είναι όμως μετά με USALS γιατί έχω απόκλιση 0,2,-0,3 ? Μήπως αυτό είναι το σύνηθες ?
1. Βάλε στο δέκτη τις δικές σου συντεταγμένες για το USALS. Βρες τις συντεταγμένες σου από
www.dishpointer.com (χρησιμοποιεί google maps) ή ακόμα καλύτερα αν έχεις κάποιο gps, με το gps
2. Ζήτα να πάει το moter στη θέση 0. Σιγουρέψου πως σε αυτή τη θέση η γραμμή μοτέρ lnb είναι ακριβώς κάθετη στην ευθεία που ορίζεται από την επιφάνεια του πιάτου. Ρύθμισε το μοτέρ σε σχέση με το γεωγραφικό σου πλάτος, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
3. Μη ψάχνεις τις 23,5. Δεν είναι και ο πιο δυνατός δορυφόρος. Έχοντας συμπληρώσει τις σωστές συντεταγμένες σου, ζήτα από το δέκτη να μετακινήσει το πιάτο σου σε ένα ισχυρό δορυφόρο, πχ Hotbird.
4. Βελτιστοποίησε το σήμα σου στο Hotbird, ρυθμίζοντας ανύψωση πιάτου και μετακινώντας το πιάσιμο του μοτέρ γύρω από τη βάση (ουσιαστικά αλλάζοντας τη ρύθμιση του νότου). ΜΗ μετακινήσεις το πιάσιμο του πιάτου στο μπράτσο του μοτέρ. Αυτό πρέπει να παραμένει σταθερό αν το ρύμισες σωστά στο βήμα 2.
5. Αφού βελτιστοποιήσεις το σήμα, δώσε εντολή να κινηθεί το πιάτο σε αντίστοιχα ισχυρό δορυφόρο αλλά από την αντίθετη πλευρά. Στις 36 έχει κάποιες πολύ δυνατές συχνότητες. Δώσε λοιπόν εντολή να πάει στις 36, και βελτιστοποίησε το σήμα.
6. Επέστρεψε πάλι στο hotbird δίνωντας εντολή από το δέκτη. Έλεγξε ότι οι βελτιώσεις που έκανες στις 36 δε χειροτέρεψαν το σήμα στις 13.
7. Συνέχισε με τον ίδιο τρόπο πηγαίνοντας όλο και σε ποιο μακρινούς από το νότο σου δορυφόρους. Πχ 1W (24,5 δυτικά από το νότο σου) και αντίστοιχα 42Ε (19 ανατολικά από το νότο σου).
8. Αν δεις πως όσο απομακρίνεσαι από το νότο, η στόχευση χάνεται όλο και περισσότερο και πως πχ πρέπει και ανατολικά και δυτικά να ανεβάζεις ή να κατεβάζεις ελαφρά το πιάτο για να μεγιστοποιείς το σήμα, τότε είναι λάθος η ρύθμιση του γεωγραφικού πλάτους στο μοτέρ. Άλλαξέ το κατά λίγο και κάνε την αντίστοιχη διόρθωση στην ανύψωση του πιάτου. Η ρύθμιση του γεωγραφικού πλάτους στο μοτέρ είναι σε άμεση συνάρτηση με την καμπύλη που θα ακολουθεί στον ορίζοντα. Επανέλαβε και πάλι τα βήματα από 4 και κάτω.
Τέλος, ένα μικρό σφάλμα είναι πάντα πιθανόν να υπάρχει με το USALS.