Sony A7S III

Απάντηση: Re: Sony A7S III

Χαμένη υπόθεση δεν θα την έλεγα την S1H , το CAF της είναι πέραν του δεόντως ικανοποιητικό για τις περισσότερες περιπτώσεις αλλά το σημαντικό είναι οτι είναι ένα ισσοροπημενο υβριδικό σώμα με φωτογραφικά χαρακτηριστικά διαφορετικά και ανώτερα από της νέας Sony a7sIII , έτσι στα γρήγορα βάζω για σύγκριση να θυμηθούμε τι αισθητηρα έχει και τι φωτογραφία μπορεί να τραβήξει.

the S1H isn't lacking with an impressive 9 fps continuous shooting rate with AF-S, or 6 fps with AF-C. In the cases where 24MP isn't quite enough, a specialized High Resolution mode can be used to boost the effective resolution to 96MP by compositing sequential shots together
 
H S1H έχει απλά άλλη προσέγγιση. Μην ξεχνάς Γιάννη ότι είναι 24pixel και 6Κ.. Δηλαδή πραγματικά μπορεί να καλύψει τα πάντα.
Η Α7S III είναι μια low ligh cinema camera που τραβά και φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης. Όπως η GH5S.

Στο βίντεο του Dpreview που παραθέτεις, σου αρέσει αυτό που βλέπεις; Δεν είναι "ξεπλυμένη" τη μέρα; Δεν είναι πολύ "digital" με contrast τη νύχτα, με μειωμένη χρωματική παλέτα, δίχως λεπτομέρεια στα σκοτεινά; Σαν να έχει φάει μπόλικο noise reduction; η μισή εικόνα είναι εντελώς μαύρο, στα κτήρια όπου δεν πέφτει φως, στα δέντρα, στον ουρανό πίσω.. και εξακολουθεί να υπάρχει αυτό το αρωστημένο πρασινοκίτρινο στα highlights σε κάποια πλάνα, πχ στην προβλήτα με το σκάφος. Θα μου πεις, τεχνητός φωτισμός είναι, μπορεί να είναι έτσι στην πραγματικότητα. Οκ. Αλλά πως γίνεται στα περισσότερα reviews που βλέπω νύχτα να συμβαίνει αυτό; Ή πολύ contrast με εξαφανισμένη πληροφορία στα σκοτεινά, ή πρασινοκίτρινη "φλαταδούρα", ή συνδιασμός (δηλ πολύ contrast + πρασινοκίτρινα).

Θα μου πεις, δεν ξέρουν να τη ρυθμίσουν, δεν κατεβάζουν το contrast και το noise reduction. Μαζί σου. Φταίει ο codec που δεν είναι raw ή έστω prores; μπορεί.

Δες ας πούμε νυχτερικό βίντεο με την BMPCC6K

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Έχει καμία σχέση; Ναι έχει περισσότερο θόρυβο, αλλά δεν εξαφανίζονται οι λεπτομέρειες στα σκοτεινά.

θα σου πω προσωπική εμπειρία. Έχω συνεργάτη σε γάμο που τραβά με Sony 6500. Για το βράδυ στο γλέντι βάζει συχνά τον 16άρη sigma 1.4. Εγώ στην BMPCC είμαι συνήθως με f2.8 ή f2 με 0,71 focal reduser. Δηλ f1.4 - f2 σε φως. Ε καμία σχέση. Μα καμία! Υπέρ της BMPCC (την παλιά!! 1 ιντσα σενσοράκι 800 iso σε ένα κουτί). Στην πληροφορία στα σκοτεινά, στο χρώμα, στις διαβαθμίσεις των highlights. Στην Sony, ανεβάζεις ISO και είναι σαν να επηρεάζει μόνο τους μεσαίους τόνους και τα highlights. Σαν να ανεβάζει contrast αντί για ISO ένα πράμα. Τα σκοτεινά παραμένουν εκεί δίχως πληροφορία. Είναι προφανές ότι ο επεξεργαστής είναι ρυθμισμένος να εξαφανίζει τον θόρυβο και τέλος. Γιατί αυτή η επιλογή να μην είναι δική μου στο post; Η μόνη λύση είναι να τραβάς όσο πιο flat, με μειωμένο contrast και κορεσμό, δίχως slog και να το αφήνεις όπως είναι. Αν σου φαίνεται παράξενο, θα χαρώ να βρεθούμε μια μέρα να δεις δείγματα στις ίδιες συνθήκες.

Μόνο από ένα σημείο και μετά, δηλαδή αν τραβήξεις πολύ σκοτάδι, καταρρέει εντελώς η BMPCC ενώ με την Sony παίρνεις εικόνα. Αλλά πρόσεξε, όχι καμια αξιόλογη εικόνα. Απλά καταγράφεις. Χρειάζεται φυσικά και αυτό, δεν το συζητώ, ειδικά στους γάμους, αλλά από μόνο του δεν κάνει μια κάμερα καλή το βράδυ. Τη μέρα η 6500 είναι μια χαρά, ουδέτερη, και με SLOG μπορεί να δώσει έως και εξαιρετική εικόνα εφάμιλη cinema κάμερας.

Δεν συγκρίνω την 6500 με την A7Siii, αλλά κατ' αντιστοιχία με τα δείγματα που ανεβάζετε, κάτι ανάλογο βλέπω να συμβαίνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δηλαδή ρυθμισμένη για εξάλειψη θορύβου στο σκοτάδι, θυσιάζοντας άλλα πράγματα. Kαι πλέον ο ανταγωνισμός δεν είναι η GH5, ο ανταγωνισμός έχει βελτιωθεί και σε low light από τότε. Δηλαδή δεν πιστεύω ότι κάποιος με GH5S, S1, Sh1,Z6, R6, BMPCC6k θα περιοριστεί από το ISO της κάμερας στη δουλειά του, ειδικά αν διαθέτει 1-2 φωτεινούς φακούς.

Εγώ ως θετικά της Α7S III βλέπω μέχρι στιγμής, το post stabilization με την εφαρμογή της Sony που μπορεί να σε απαλλάξει από το gimbal, τον συνδιασμό IBIS-CAF-FF-10bit 120p internal, το ελάχιστο RS (πολύ - πολύ σημαντικό για κάποιες χρήσεις) και την - πιθανολογούμενη έστω - απουσία υπερθέρμανσης. Σαν εικόνα από αυτά που βλέπω δεν με πείθει, πλην του HLG. Αν μου έλεγες δηλαδή ότι βλέπω A7III/A7 S2 δεν θα το έπαιρνα χαμπάρι με τίποτα.
 
Kαι για αυτούς που βαριούνται να δουν τα βίντεο, κάποια frame grabs"

1ο από Dpreview: Σκοτεινά με ανύπαρκτη πληροφορία (κίτρινα βελάκια), πρασινοκίτρινα μεσαία (κόκκινα βελάκια). Ουρανός μέσα στα τεχουργήματα, ίσως φταίει και το youtube. Θα μπορούσαν όμως να κάννουν λίγο dithering με noise. Γενικώς, ποιότητα σούπα. Να έχω το 25600 να μου τονίζει μόνο τα highlights, χαίρω πολύ χαιρόπουλος, το κάνεις και με A6000. Μόνο cinema camera δεν θυμίζει.

rH3EcJxh.jpg



2ο: Μια από τα ίδια, Πάλι από Dpreview.

TKGopdnh.jpg


3ο: Από Bloom. Eδώ είναι πιο "μάγκας", το... ξημέρωσε με υπερέκθεση ώστε να μην χάσει πληροφορία στα σκοτεινάkai μεσαία, πιθανόν flat ρυθμίσεις. Πολύ εντυπωσιακό. Εδώ λες ρε παιδί μου, βλέπω κάτι εντυπωσιακό, ιδιαίτερο. Ωστόσο τα highlihts πήγαν περίπατο, κλίπαραν άσπρισαν. Και αυτό δεν "περνά" συνήθως σαν "cinema" εικόνα.

Ngt55oih.jpg


Κρίνω πάντα σαν εικόνες που ανέβηκαν για να δείξουν τις δυνατότητες της κάμερας, από επαγγελματίες του είδους. Προφανώς επιλεγμένους και από την ίδια την Sony. Όχι από κάποιον τυχαίο.
 
Niko, δεν βγαζεις συμπερασμα αν δεν εχεις τις καμερες σωστα ρυθμισμενες τη διπλα μια στην αλλη.... το να παιρνεις μερικα καρε απο εδω και απο εκει, δεν εχει κανενα νοημα.
επισης, ολα αυτα εχουν υποστει grading, οπως του Bloom, οποτε ουτε εκει βγαζεις συμπερασμα .


ΥΓ... στις μετρησεις η νεα sony ειναι μπροστα απο οτιδηποτε αλλο στη κατηγορια της.
Αυτο , αν ρυθμισεις σωστα τη μηχανη πρεπει να βγαινει στην εικονα...διαφορετικα, κατι παει στραβα.

Εδώ στο 10,50 μιλάει ξεκάθαρα για υπερθέρμανση σε ζεστο κλίμα στον ήλιο και συγκρίνει με τις Πανασόνικ που δε καταλαβαίνουν μια....
https://youtu.be/nELFf2bdZkc?t=650

το θεμα ειναι οτι μονο 2 revieweres το αναφερουν αυτο...ολοι οι αλλοι δεν ειχαν κανενα θεμα.
ειναι λιγο περιεργο...αλλα ειχαν ολοι pre production units.

Στις canon αντιθετως ολοι εχουν θεμα....αλλωστε το εχει ανακοινωσει και η ιδια η canon.

Οι πανασονικ εχουν ανεμιστηρα...γι αυτο δεν καταλαβαιβουν τιποτα.
Και ειναι και πολυ μεγαλυτερα σωματα.
 
Last edited by a moderator:
Βρε Γιάννη δεν είναι τυχαία τα frame grabs... θα μπορούσα να βάλω και άλλα, πχ τα κλιπαρισμένα backround με τους ξασπρισμένους ουρανούς και τα κτίρια στα graded πλάνα του Dpreview που μιλάνε οι reviewers, σαν να είναι 8bit αρχείο, πού είναι τα 15-16 στοπ εκεί; Δηλαδή αν ήταν 10-11 στοπ που έχει θεωρητικά η GH4 για παράδειγμα, τι θα ήταν, όλα ασπρογκρί πίσω;

Δεν μπορεί αυτά να μην τα βλέπουν οι reviewers έστω στα scopes. Πού μοντάρουν, στο movie maker; Τα βλέπουν, αλλά αν δεν "έρχονται" κλασσικά τα αφήνεις όπως είναι γιατί τα πράγματα γίνονται χειρότερα. Λάθος προφίλ; λάθος λήψη; Να θέλαν να υπερεκθέσουν τα πρόσωπα για εντυπωσιασμό, και να έχασαν τα highlightς πίσω; πολύ πιθανόν. Αλλά να μην κρίνουμε αυτό που βλέπουμε; Αν είναι έτσι γιατί ανεβάζουμε τα reviews με τα δείγματα;

Πχ στην R5, στα δείγματα που ανέβασαν οι 1οι reviewers, ασχέτως αν δεν μου άρεσαν όλα όσον αφορά το grading, βλέπεις μια πιο εντυπωσιακή εικόνα συνολικά. Πιο "organic" που λένε οι αμερικάνοι, με βάθος, πληροφορία και υφή δίχως να είναι πολύ oversharpened.

Και ειδικά με το oversharpening. Σαν "μπούσουλα" για να το κρίνεις άμεσα, είναι να δεις την εικόνα στο youtube σε 4κ, αλλά σε 1080p μόνιτορ λίγων ιντσών, πχ 22-24 ίντσες. Με το downscale που γίνεται, το φαινόμενο τονίζεται και μου "κλοτσάει" αμέσως οπτικά. Κάτι αντίστοιχο με το alising και του moire σε oversharpened φωτογραφίες, που αν τις δεις σε μικρό κάδρο κάνουν.. μπιρμπίλα. To βλέπω συχνά και σε πλάνα από Fuji, που σε default δίνουν οξύτητα και δεν έχουν όλες ρύθμιση να το μειώσεις νομίζω (πχ η ΧΤ200)

Στην 32άρα 2.5κ που έχω δεν το παρατηρείς τόσο εύκολα. Πχ δες στο review του Dpreview, τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο του Jordan και του Chris σε κάποια πλάνα, τα φρύδια τα μούσια, πως "λαμπιρίζουν" καθώς κινούνται λες και έχεις ανεβάσει το clarity στο lightroom.

Να σου πω τι πιστεύω τελικά; ότι αυτές οι κάμερες δεν είναι να τις δουλεύεις στο βίντεο με φωτογραφικούς φακούς που είναι "ξυράφια", αν θες να τις δουλέψεις ως cinema κάμερες. Θέλει πιο παλιούς φακούς, ή κανα Samyang, τέτοια κατηγορία. Είναι τυχαίο ότι ακόμα και σε.. Alexa, πολύ συχνά χρησιμοποιούν pro mist φίλτρα για να "γλυκάνουν" λίγο την εικόνα;

Δεν ξέρω, εγώ λέω αυτό που βλέπω με τα δικά μου κριτήρια φυσικά. Καμιά φορά αυτό που σκέφτομαι ή έχω ως κριτήριο μπορεί να είναι κόντρα σε αυτό που πιστεύει ή νομίζει ο περισσότερος κόσμος. Αλλά θα το πω. Να σου πω παραδείγματα; Κάποτε μου άρεσε η εικόνα της GH2 περισσότερο της GH3, κι ας ήταν στις μετρήσεις χειρότερη. Το ίδιο με την Blackmagic 2.5K, σε σχέση με την pocket 4κ και την GH5 όταν πρωτοβγήκαν, σαν χρώμα αλλά ΚΑΙ δυναμικό εύρος. Μετά ίσως συνηθίζει το μάτι στην διαφορετική, πιο "beauty" και "καθαρή" εικόνα και λες ναι, με διαφορά η 4κ.
 
και που να έκαναν τα τεστ καλοκαίρι Ελλάδα σε κανένα γάμο - βάπτιση. Αυτο μπορει εν μέρη να εξηγεί γιατί κάποιοι reviewer έχουν θέματα και κάποιοι όχι, το δευτερο μπορεί να οφείλεται σε μηχανές προπαραγωγης και να βελτιωθεί η κατάσταση στο τελικό στάδιο.
 
Που ναι οι ωραίες εποχές που έπαιρνες μια κάμερα και η μόνη σου έννοια ήταν να μην τελειώσει η μπαταρία.
Γενικά όλα έχουν πια χρονοδιακόπτη αυτό καταστροφής.
Είχες πλυντήριο και πρώτα πέθαινες εσύ και μετά εκείνο, τώρα παίρνεις πλυντήριο πιάτων και σε δύο χρόνια έχει σκουριάσει η σχάρα.
Δε συζητώ για οχήματα.
Το στρογγυλοφάναρο της Honda ήταν αιωνόβιο.
 
Re: Απάντηση: Sony A7S III

Να και ο δευτερος που διαπίστωσε παρόμοιο θέμα σε 4κ/60
https://youtu.be/d-SAUNuBCNM

Εδώ αυτό που κρατάμε, είναι ότι Α7SIII και R5, δίπλα - δίπλα σε πανομοιότυπες συνθήκες, σε 4κ 60p, η Sony σταμάτησε νωρίτερα. Από την άλλη, κρυώνει και ταχύτερα. Ίσως το 2ο είναι πιο σημαντικό.

Τα μεμονομένα εμπειρικά test, α εμένα κράτησε 2 ώρες, α εμένα 20 λεπτά, δεν έχουν τόσο νόημα. Και 3 βαθμοί διαφορά στην θερμοκρασία περιβάλλοντος μπορεί να κάνουν τη διαφορά από reviewer σε reviewer.

Τώρα περιπτώσεις με 8K raw ή 120p 4k είναι ιδιαίτερες, δεν ενοχλεί πρακτικά αν υπάρχει υπερθέρμανση μετά από κάποια ώρα. 10 λεπτά 120p είναι 50 λεπτά 24p βίντεο slowmotion. Και το 8k raw είναι 200γίγα και 400 σε cfexpress. Αν το πρόβλημά κάποιου είναι ότι δεν προλαβαίνει να γεμίσει 2000 κάρτες μονοκοπανιά γιατί ζεσταίνεται η αξίας 4000 κάμερα (+άλλα τόσα minimum για φακό/φακούς για να πάρει την ανάλυση), δεν θα τον συμπονέσω καθόλου γιατί θα ζηλεύω την οικονομική του κατάσταση! Αν κάνει μεγάλη παραγωγή, κακώς δεν νοίκιασε μια κανονική cinema camera!
 
ενα αλλο σημαντικο θεμα ειναι οι codec... οπως ειπαμε κανενα μηχανημα αυτη τη στιγμη δε μπορει να χειριστει τα 4κ 60/120 της canon στη καλη ποιοτητα (εκτος του ipad pro!)

Aυτο δεν φαινεται να ισχυει για τη σονυ, γιατι εχει επιλογες για h264/h265 και 420/422 ανεξαρτητα αναλυσης και frame rate.
Αυτο απο μονοι του ειναι μεγαλο προσον για τη sony.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited by a moderator:
To θεωρώ σίγουρο ότι αυτό θα φτιάξει με updates. Δεν θα αφήσουν την Canon στην απέξω οι εταιρίες software.
 
δεν ειναι θεμα εταιρειων...θεμα της canon ειναι να βαλει και αλλους codec.
Ειναι θεμα hardware οποτε μονο σε επομενες γενιες θα μπορουν να βαλουν h265 10bit 422 υποστηριξη.

Αντι θετα, οπως εκαναν sony, panasonic kai fuji, μπρει η canon να προσθεσει h264, 10bit 422 ή h265 10bit 420/444
 
νόμιζα ότι το 444 10bit περιλαμβάνει και το κατώτερο 422 στο NVDEC των Nvidia. Προφανώς όχι ε; Πάντως κατέβασα δείγμα από εδώ και μου το παίζει 13-18 καρέ σε 4κ DCI timeline o Ryzen 5 1600. Με αναγωγή, από 3900Χ και άνω λογικά δεν έχεις πρόβλημα, πιθανόν και με 3700Χ οριακά. Θα μου πεις, 400τόσα ευρώ cpu. Αναγκαστικά transcoding σε prores/cineform/grass valley ΗQX 1α.
 
Last edited by a moderator:
δυστυχως το η265 10 βιτ 422 δεν περιλαμβανεται σε καμια καρτα , οποτε ακομα και σε mac pro με 12 πυρηνες και αντιστοιχα pc πολλων χιλιδων ευρω, δεν παιζει!
 
Απάντηση: Re: Sony A7S III

Παιδιά σορυ για το κόψιμο ράψιμο αλλά οτι γράψατε για την bmpcc4k στα προηγούμενα post τo πήγα στο νήμα της ώστε να μείνουν και να διαβαστούν από αυτούς που τους ενδιαφέρει η συγκεκριμένη μηχανή.

Δεν έχουν νόημα να γράφονται στα νήματα άλλων μηχανων εκτός αν αυτό που θελουμε να περάσουμε είναι οτι όλες κάπου, κάποτε ζεσταίνονται και έτσι να δώσουμε άφεση αμαρτιών σε όποια συσκευή το παθαίνει ακόμη και σε συνθήκες που δεν θα έπρεπε .