Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

http://www.sansmirror.com/newsviews/why-the-sony-a7-doesnt.html

Χρειάζεται ψυχραιμότερη θεώρηση των πραγμάτων.
Διαβάστε το άρθρο στον παραπάνω σύνδεσμο και ξανακάντε τις εκτιμήσεις σας.

Τα παραλέει ο Θωμάς ..

Καλά, αν το περίπου ενα στοπ (με την τρέχουσα διαθεσιμότητα φακων, κατι που θα αλλάξει προς όφελος του FF συστήματος) είναι μικρή διαφορα τότε τι να πούμε... το περίπου 1 στοπ σε απόδοση που κέρδισαν τα τρέχοντα μοντέλα απο τα προ πενταετίας είναι ασήμαντο, ψάξτε για παλιά μοντελα .. βγαίνει και φθηνά ..

Επίση κάτι προτείνει για μελλοντική ΟΛυ με την παλιό OM μοντούρα .. παραβλέποντας οτι αυτή ήταν μοντούρα με καθρέπτη αρα πιο ογκώδεις φακοί (τουλάχιστον στα ευρυγώνια) και πιο ογκώδες σώμα, δηλ. αντίπαλος των FF Dslr όχι των FF mirrorless.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τα πάντα είναι θέμα αναγκών και προσωπικών προτιμήσεων.

Σε σχέση με την ΕΜ-1 η Α7 (και προφανώς με βάση τα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα) προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα του FF έναντι του μ4/3. Καλύτερη ποιότητα εικόνας, μεγαλύτερο δυναμικό εύρος και ευέλικτα αρχεια, λιγότερος θόρυβος. Μετά είναι η χρήση των φακών στο εστιακό μήκος τους και χωρίς κροπ. Για μένα αυτό είναι και απο τα πιο σημαντικά.
...

Να συμπληρώσουμε στα πλεονεκτήματα του FF mirrorless
- την ύπαρξη πραγματικά ευρυγώνιων FOV (και με σχετικό ξεφοντάρισμα)
- το ότι εχοντας ενα FF σύστημα (ειδικά στα 36Mp) έχεις ταυτόχρονα και κροπ είτε πλήρως λειτουργικό (κροπ σε Αps-c) είτε μόνο σοφτςουερικό.
Για παράδειγμα ο 24-70 f/4 σε κροπ 1.5X γίνεται ισοδύναμος με 36-105/f6,0 με 16Mp αρχείο ισάξιο της NEX-5X (δηλ πάλι λίγο καλύτερο απο m4/3 ..).
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Γιάννη ακόμα και στους ζουμ , οι διαφορές δεν είναι τραγικές.
http://camerasize.com/compact/#487.393,482.336,ha,t
Βέβαια θα μου πείς ότι ο ένας είναι 2,8 και ο άλλος φ4
Εγώ θα απαντήσω ότι με την α7 θα έχεις 2 stop περίπου διαφορά(λόγω FF) , οπότε πάπαλα και αυτό. Για DoF λογικά θα έχουν το ίδιο , μην υπερτερεί κιόλας η Α7

Στη συγκεκριμένη σύγκριση συνεχίζει να υπερτερεί το FF σύστημα σε DOF και θόρυβο-δυναμική περιοχή κατα 1 στοπ.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Για να βγάλει μια 4/3 μηχανή ιδιο κάδρο με ίδιο ξεφοντάριμα και θόρυβο θα έπρεπε να υπήρχε φακός 6,5mm f/2.0, απλά τότε η 4/3 θα μπορούσε να υπερείχε σε motion blur γιατί θα μπορουσε να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερη ταχύτητα (που μάλλον δεν χρειάζεται σε τέτοιο θέμα) εχοντας βέβαια περισσοτερο θόρυβο, λιγο καλύτερο ζύγισμα δηλ. μεταξύ θορύβου και motion blur.

Το ξεφοντάρισμα σε ευρυγώνια δεν το έχει το σύστημα 4/3 και θα έλεγα γενικά το ευρυγώνιο-υπερευρυγώνιο. Μονο με Speedbooster πλησιάζει ..

HΛια για το crop μηλαγα.
δηλαδη εντυπωσιακη λεπτομερια σε συνθικες studio φωτισμου.
Και δεν εννοουσα 4/3 μονο, οπιαδηποτε μη ΦΦ μηχανη νομιζω θα εβγαζε το ιδιο εντυπωσιακο αποτελεσμα σε αυτες τις συνθικες.
6,5mm f/2.0 στα 4/3 σε ΦΦ δηλαδη ποσο ειναι 13mm/φ4 μπερδευτικα λιγο:)
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Μέχρι στιγμής έχω παραμείνει εντελώς σιωπηλός απέναντι στις νέες ανακοινώσεις. Όμως βλέπω ότι το νέο σύστημα σίγουρα θα υπερισχύει σε σχέση με το Μ4/3 στον αισθητήρα (ανάλυση, δυναμικό εύρος, κλπ.) αλλά από εκεί και πέρα τα πράγματα δεν δείχνουν εύκολα.

Π.χ. εκεί που υπερτερεί το FF δηλ. στους υπερευρυγώνιους, εκεί δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τί γίνεται. Εκεί που χωλαίνει το σύστημα της sony δηλ. στην ταχύτηταα του af δεν έχει ξεκαθαρίσει τί γίνεται. Εκεί που υστερούσε πολύ το σύστημα Α της sony στους φωτεινούς τηλεφακούς ζουμ, δεν βλέπουμε να αλλάζει κάτι. Και σέβομαι απόλυτα την άποψη του Γιάνννη ότι χωρίς την σταθεροποίηση στον αισθητήρα που έχει το Μ4/3 για το βίντεο θα θέλουμε και πάλι τριπόδι.

Άρα για όλους όσους παίζουν με τις dslr και θέλουν να περάσουν στο σύστημα Α7 για να τα χώσουν ας περιμένουν. Ο Λεωνίδας φυσικά εξαιρείται... Γιατί ακόμη δεν έχει ούτε πληρότητα, ούτε χαρακτήρα το νέο σύστημα. Και με τους ρυθμούς που μας δίνει η sony τους φακούς....

Αντίθετα το Μ4/3 δείχνει καλύτερη επιλογή ως σύστημα για γενική φωτογραφία. Δυο καλά σώματα (η gh3 για μένα δεν είναι φωτογραφική μηχανή, δεν υπερτερεί σε τίποτε για φωτογραφία από οποιαδήποτε άλλη μηχανή στο κόστος της), καλοί μικροί φακοί και φθηνοί και πλέον έχουμε δυο μέτριους προς καλούς ζουμ (τους δυο panasonic) και δυο μάλλον καλύτερους ζουμ της Oly. Μπορείς να το συνδυάσεις με μικρότερο σώμα για backup κλπ. Έχεις αρκετά καλό AF έχεις πολύ καλό Jpg έχεις σχετικά καλό υψηλό iso πλέον (δηλαδή ακολουθεί τις εξελίξεις) έχεις μικρό βάρος και όγκο, και πολύ καλό βίντεο (κυρίως στις Panny).

Αλλά ούτε το Μ4/3 μπορεί να κοιτάξει ακόμη και σήμερα σε απόδοση το FF των DSLR. Φυσικά οι Νϊκοι και στρατιές ακόμη φωτογράφων θα πουν ότι όλοι οι επαγγελματίες μπορούν να δουλέψουν άριστα με το Μ4/3 και θα έχουν δίκιο. Δεν αλλάζει όμως η συνολική εικόνα, ούτε οι προτεραιότητες.

Ειδικά γι αυτούς που έχουν τα FF σύνολα και γλυκοκοιτάζουν τα μικρότερα FF ή αυτούς που έχουν τις APSC εγώ βλέπω ότι είναι σαν τα φορτηγά. Σήμερα οι περισσότεροι επαγγελματίες μεταφορείς δουλεύουν με ημερήσιες και διήμερες παραδόσεις. Είναι τα daily trucks σαν τα Mercedes Atego 815-1018, τα Volvo FL, κλπ. Εξαιρετικά σύγχρονα οχήματα με τεράστιες δυνατότητες απόδοσης και ευελιξίας. Όμως δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα φορτηγά ούτε στις μεγάλες αποστάσεις, ούτε στα σκληροτράχαλα εδάφη. Από την άλλη αυτοί που παίζουν με τους μεγάλους τράκτορες (Scania, Volvo FH, ακόμη και FM, Man TGM, Κλπ.) καλοβλέπουν τους νέους τράκτορες με μικρότερους τροχούς και βάρος , που στρίβουν καλύτερα, ζυγίζουν λιγότερο, καίνε λιγότερο, σαν τα Stralis , αλλά ακόμα δεν μπορούν να κάνουν όλες τις δουλειές που κάνουν με τους κλασικούς τράκτορες. Προτιμούν να κρατήσουν το τερατάκι τους για να παίρνουν φορτία σαν τα μάρμαρα, τα μολύβια, τα αλουμίνια, τα διπλά containers παρά να ζορίσουν τα νέα αποκτήματα, που έδειξαν σημεία που χρειάζονται βελτίωση.

αυτά τα λίγα προσωπικά και τα ξαναλέμε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τα παραλέει ο Θωμάς ..

Καλά, αν το περίπου ενα στοπ (με την τρέχουσα διαθεσιμότητα φακων, κατι που θα αλλάξει προς όφελος του FF συστήματος) είναι μικρή διαφορα τότε τι να πούμε... το περίπου 1 στοπ σε απόδοση που κέρδισαν τα τρέχοντα μοντέλα απο τα προ πενταετίας είναι ασήμαντο, ψάξτε για παλιά μοντελα .. βγαίνει και φθηνά ..

Επίση κάτι προτείνει για μελλοντική ΟΛυ με την παλιό OM μοντούρα .. παραβλέποντας οτι αυτή ήταν μοντούρα με καθρέπτη αρα πιο ογκώδεις φακοί (τουλάχιστον στα ευρυγώνια) και πιο ογκώδες σώμα, δηλ. αντίπαλος των FF Dslr όχι των FF mirrorless.

Νομίζω ότι μιλάει για Full Frame ακάθρεπτη από την oly. Τέλος πάντων όμως. Ηλία έχεις δίκιο σε όλα όσα λες για τα πλεονεκτήματα του FF στους ευρυγώνιους και υπερευρυγώνιους φακούς, το δυμανικό εύρος και την δυνατότητα crop και την σχέση όλων αυτών με την τελική ποιότητα της εικόνας. Όμως παραβλέπεις την ευελιξία του συτσήματος μ4/3 λόγω όγκου και βάρους και το πλεονέκτημά του στους τηλεφακούς και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα ούτε σήμερα ούτε στο μέλον.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Νομίζω ότι μιλάει για Full Frame ακάθρεπτη από την oly. Τέλος πάντων όμως. Ηλία έχεις δίκιο σε όλα όσα λες για τα πλεονεκτήματα του FF στους ευρυγώνιους και υπερευρυγώνιους φακούς, το δυμανικό εύρος και την δυνατότητα crop και την σχέση όλων αυτών με την τελική ποιότητα της εικόνας. Όμως παραβλέπεις την ευελιξία του συτσήματος μ4/3 λόγω όγκου και βάρους και το πλεονέκτημά του στους τηλεφακούς και αυτό δεν αλάζει με τίποτα ούτε σήμερα ούτε στο μέλον.

μέχρι στιγμής σοβαρό τηλεφακό δεν έχουμε δει στο Μ4/3. Κάτι συγκρίσιμο με τους ζουμ πάνω από το 200.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

μέχρι στιγμής σοβαρό τηλεφακό δεν έχουμε δει στο Μ4/3. Κάτι συγκρίσιμο με τους ζουμ πάνω από το 200.

Δηλαδή ο νέος oly 40-150 2.8 δεν είναι σοβαρός;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Δηλαδή ο νέος oly 40-150 2.8 δεν είναι σοβαρός;

Κάτσε να τον δούμε πρώτα. Θεωρητικά θα είναι καλός, αλλά θα είναι αντίστοιχος των 4/3 ζούικων 35-100/2 ή 90-250/2.8?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorles

Δηλαδή ο νέος oly 40-150 2.8 δεν είναι σοβαρός;

αυτός δείχνει να είναι η μόνη σοβαρή επιλογή, αλλά ακόμη δεν τον είδαμε στην πράξη. Μόνο ως ανακοίνωση!
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

http://www.flickr.com/photos/birnenbaumgarten/10489198784/

(Full size)

Ο Carl Zeiss Biogon 28mm f/2.8 για Contax G ένας απο τους ωραιότερους 28αρηδες για φιλμ (που έδινε και πολύ ωραία αποτέλεσματα στις ΝΕΧ) είναι απογοητευτικός στην A7R όπως αναφέρει ο Phillip Reeve και βλέπουμε και στο παραπάνω δείγμα. Και είναι και κλειστός στο f/8....
Γενικά βλέπουμε πολλά απογοητευτικά δείγματα απο φακούς με σχεδίαση Biogon και λιγότερο απο Distagon. Ίσως η Zeiss κάτι ήξερε και έκανε και τους δυο 35αρηδες Sonnar...
Απο ότι φαίνεται η επιλογή των φακών για την Α7 και Α7R θα πρέπει να γίνει προσεκτικά και σε ατομική βάση. Trial and error...
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

HΛια για το crop μηλαγα.
δηλαδη εντυπωσιακη λεπτομερια σε συνθικες studio φωτισμου.
Και δεν εννοουσα 4/3 μονο, οπιαδηποτε μη ΦΦ μηχανη νομιζω θα εβγαζε το ιδιο εντυπωσιακο αποτελεσμα σε αυτες τις συνθικες.
6,5mm f/2.0 στα 4/3 σε ΦΦ δηλαδη ποσο ειναι 13mm/φ4 μπερδευτικα λιγο:)

Παυλε,
Η αλήθεια είναι οτι δεν κατάλαβα τι εννοείς με το "κροπ".

Επειδή θεώρησα οτι σε υπερευρυγώνιες λήψεις πέρα απο ευκρίνεια-θόρυβο είναι ενδιαφέρον και το κάδρο-προοπτική γιαυτό αναφέρθηκα στον συνδυασμό φακου/αισθητήρα που χρειάζεται.

6,5mm f/2,0 σε 4/3 είναι ισοδύναμο με 13mm f/4.0 σε FF δηλ. δίνει ίδιο κάδρο-προοπτική-dof-θόρυβο (παραβλέποντας οτι το 4/3 εχει διαφορετικές αναλογίες πευρών, και υποθέτοντας ίδιας τεχνολογικής εξέλιξης αισθητήρες)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Νομίζω ότι μιλάει για Full Frame ακάθρεπτη από την oly. Τέλος πάντων όμως. Ηλία έχεις δίκιο σε όλα όσα λες για τα πλεονεκτήματα του FF στους ευρυγώνιους και υπερευρυγώνιους φακούς, το δυμανικό εύρος και την δυνατότητα crop και την σχέση όλων αυτών με την τελική ποιότητα της εικόνας. Όμως παραβλέπεις την ευελιξία του συτσήματος μ4/3 λόγω όγκου και βάρους και το πλεονέκτημά του στους τηλεφακούς και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα ούτε σήμερα ούτε στο μέλον.

Εχεις δίκιο το λεει καθαρα .."mirrorless FF" εγω μπερδεύτηκα.

Αυτο που βλεπω είναι οτι ογκος και βάρος είναι περίπου στα ίδια επίπεδα για ισοδύναμο αποτέλεσμα. Τα συστήματα με μικρούς αισθητήρες πλεονεκτούν σε ογκο - βαρος οταν υστερουν σε ποιότητα εικόνας. Το πλεονέκτημα (αν υπάρχει) στους τηλεφακούς αντισταθμίζεται απο την δυνατότητα κροπ.

Στο μέλλον οταν εμφανιστούν FF αισθητήρες με ακόμα περισσότερα Mp θα κροπάρεις εως 3Χ με ικανοποιητική ανάλυση σε Mp. Προς το παρόν εως 2Χ είναι πάλι ΟΚ (36 -> 9)
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τεστ με τους Voigtlander 21mm, 15mm, 12mm στην Sony A7R

http://www.flickr.com/photos/leo_roos/

Όπως πάντα JPEG απο την κάμερα με preproduction firmware.

Όπως υποψιαστήκαμε η συμπεριφορά και η απόδοση εξαρτιόνται πολύ από τον φακό και την σχεδίαση του
Είδα τα δείγματα με τον 21μμ και μου φαίνονται αρκετά καλά. Υπάρχει Color Cast αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα. Τον έχω τον συγκεκριμένο και στην ΝΕΧ7 είχε επίσης cast αλλά διορθώνεται πολύ γρήγορα μόλις έχεις φτιάξει ενα προφιλ για αυτόν.

Τα JPEG που βλέπουμε απο την άλλη απο τους διάφορους χρήστες μέχρι τώρα είναι περίεργα. Μερικά δείχνουν μια περίεργη λασπωμένη εικόνα στο 100% ενώ άλλα πολύ καθαρά. Όπως είπε και ο evanfotis, σαν μια περίεργη αποθορυβοποίηση. Πιθανολογώ οτι οφείλονται στα διάφορα preproduction δείγματα που έχουν μοιραστεί...
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Απο τα μέχρι τώρα δείγματα και όσον αφορά την χρήση rangefinder ευρυγώνιων (28mm και κάτω) φακών μάλλον άνθρακες ο θησαυρός.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Όμως παραβλέπεις την ευελιξία του συτσήματος μ4/3 λόγω όγκου και βάρους και το πλεονέκτημά του στους τηλεφακούς και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα ούτε σήμερα ούτε στο μέλον.
http://www.the-digital-picture.com/...meraComp=736&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=1
Δεν βλεπω καποιο πλεονεκτημα του μικροτερου αισθητηρα στους τηλεφακους.Ειμαι εκτος θεματος.Γιατι το σκεφτομαι να παρω αλλα αυτο που βλεπω με προβληματιζει.
Πολυ μπερδεμα αυτα τα τεστ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

http://www.the-digital-picture.com/...meraComp=736&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=1
Δεν βλεπω καποιο πλεονεκτημα του μικροτερου αισθητηρα στους τηλεφακους.Ειμαι εκτος θεματος.Γιατι το σκεφτομαι να παρω αλλα αυτο που βλεπω με προβληματιζει.
Πολυ μπερδεμα αυτα τα τεστ.

Σιγουρα ειμαστε εκτος θεματος αλλα θα σου δωσω μια γρηγορη απαντηση : με ενα 16ΜP m4/3 αισθητηρα και ένα ποιοτικό τηλεφακό 150mm/2.8 (300mm στο FF) θα φωτομετρήσεις στο F=2.8 (οποτε δεν θα χρειαστει να ανεβεις σε ψηλο ISO για να κρατησεις ψηλες ταχυτητες κλειστρου) και θα έχεις βαθος πεδιου για F=5.6 , δηλαδή στην FF θα πρεπει να εχεις για ιδιο βαθος πεδιου ενα 300mm/5.6 αλλά τοτε θα έχεις χασει 2 στοπ στην φωτομετρηση τα οποια τα περνεις αναγκαστικα απο το ISO για να εχεις την ιδια ταχυτητα κλειστρου (ασε στην ακρη κοστος και βάρος FF 300mm/2.8 τηλεφακoύ), αν βαλεις στην παράμετρο και την σταθεροποιηση που δινει η Olympus σε καθε φακο, ακομη και χειροκίνητο φωτεινό τηλεφακό άλλης εταιρίας οπου του διπλασιαζει το εστιακό μηκος χωρίς να χανει φωτεινότητα, θα έχεις καλυτερη εικόνα.

Ναι στα 36MP αισθητηρα FF μπορεις να κροπαρεις και ισως να παρεις το ιδιο αποτελεσμα με το μ4/3 (αν έχεις τρίποδο - στο χερι αμφιβαλω για FF τηλεφακούς εκτος και αν μιλαμε για πολυ υψηλες ταχυτητες κλειστρου), σιγουρα οχι ομως με τα 24Mp FF. Το κροπάρισμα όμως γινεται και στον 16MP m4/3 (ισως λιγότερο ομως) γιατι στην πραξη η ανάλυση του ανοιγμενη σε επιφανεια αισθητηρα ισοδυναμει με αυτη FF 34Mp , η ποιοτητα πολλές φορές θα σας εκπληξει, έχω κανει πολλές φορές κροπάρισμα πάνω απο 50% και δεν υπάρχει πρόβλημα (για τις δικες μου απαιτήσεις πάντα) εκτος και αν θες να κανεις εκτυπωση σε ολοκληρο τοιχο .....

Υ.Σ.
Στο παράδειγμα θα μπορουσα να βάλω και τον 4/3 150mm/2 οπου αυξανεται και αλλο η ψαλίδα αλλά θα κρατησω το παράδειγμα σε θεωρητικό επίπεδο μιας και m4/3 150mm/2.8 αυτη την στιγμή δεν υπάρχει παρα μονο στα χαρτια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τοποθετώντας ενα τηλεφακό σε μια μηχανή m4/3 (αν και στην πραγματικότητα δεν μεταβάλεται το εστιακό του μήκος) η εικόνα που παίρνουμε αντιστοιχεί σε φακό διπλάσιας εςτιακής απόστασης. Δηλαδή η εικόνα που μας δίνει ένας τηλεφακός 200mm σε μηχανή m4/3 αντιστοιχεί σε εικόνα που μας δίνει ένας φακός 400mmσε FF μηχανή. Ακόμη λόγω του μικρότερου αισθητήρα έχουμε μεγαλύτερο βάθος πεδίου γεγονός το οποίο έιναι πλεονέκτημα στα μεγάλα εστιακά μήκη. Τέλος λόγω του μεγάλου pixel density των αισθητήρων τελευταίας γενιάς με την χρήση καλής ποιότητας οπτικών καταγράφονται εκπληκτικές λεπτομέρειες σε απομακρυσμένα θέματα. Σε αυτά λίγο πολύ αναφερόμουν όταν έγραφα για τα πλεονεκτήματα χρήσης των τηλεφακων στο σύστημα m4/3.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1250122

Full size αρχεία με διάφορους φακούς.
Κάποιοι τα πάνε πολύ καλά και άλλοι χάλια.

Δεν βλέπω απο την άλλη στα ώς τώρα τρομερές διαφορές μεταξύ της A7 και της A7R. Αυτοί που είναι χάλια στην μία είναι και στην άλλη. Αυτοί που είναι καλοί, είναι καλοί και στις δυο. Ίσως στην A7R είναι λίγο καλύτερα τα άκρα, αλλά δεν έχω δεί ώς τώρα κάτι το τρομερό...

Θετικό για την τσέπη μας.

Μια ερώτηση για τον Ηλία.
lenses_detail_img_2_modal.jpg


Το τελευταίο στοιχείο (είναι και ασφαιρικό), ανήκει στην κλασική Sonnar φόρμουλα? Μήπως οφείλεται αυτό για την optimised συμπεριφορά αυτών των φακών για την μοντούρα?
Γιατί βλεπω το έχει και ο 55αρης πχ

lenses_detail_img_2_modal.jpg


Η Zeiss βρήκε μάλλον τρόπο να κατευθύνει το φώς με την σωστή γωνία στον αισθητήρα με αυτήν την παραλλαγή του Sonnar πιθανολογώ. Αλλά οι γνώσεις μου περι οπτικής είναι σχετικά περιορισμένες...
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

O zeiss biogon 28 f/2.8 ειναι απογοήτευση πάντως.