Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Η A7/r εχει νοημα για σταθερους φακους.

εκει υπερτερει απο ολες τις αλλες προτασεις κατα πολυ.
Αν μιλησουμε φυσικα για ζοομ κλπ , το πραγμα αλλαζει και για αυτο δεν αποχωριζομαι την αγαπημενη μου gh3,ταχυτατη, μικρη και ελαφρια με τους 2 ζοομ φ/2.8
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Η A7/r εχει νοημα για σταθερους φακους.

εκει υπερτερει απο ολες τις αλλες προτασεις κατα πολυ.
Αν μιλησουμε φυσικα για ζοομ κλπ , το πραγμα αλλαζει και για αυτο δεν αποχωριζομαι την αγαπημενη μου gh3,ταχυτατη, μικρη και ελαφρια με τους 2 ζοομ φ/2.8

Προσωπικως θα περιμένω τα πλήρη τεστ. Προς το παρόν φαίνεται να ειναι άριστη... σε συνθήκες στούντιο: p
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Η A7/r εχει νοημα για σταθερους φακους.

Εκει υπερτερει απο ολες τις αλλες προτασεις κατα πολυ.
Αν μιλησουμε φυσικα για ζοομ κλπ , το πραγμα αλλαζει και για αυτο δεν αποχωριζομαι την αγαπημενη μου gh3,ταχυτατη, μικρη και ελαφρια με τους 2 ζοομ φ/2.8
Γιάννη ακόμα και στους ζουμ , οι διαφορές δεν είναι τραγικές.
http://camerasize.com/compact/#487.393,482.336,ha,t
Βέβαια θα μου πείς ότι ο ένας είναι 2,8 και ο άλλος φ4
Εγώ θα απαντήσω ότι με την α7 θα έχεις 2 stop περίπου διαφορά(λόγω FF) , οπότε πάπαλα και αυτό. Για DoF λογικά θα έχουν το ίδιο , μην υπερτερεί κιόλας η Α7
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Aπορω γιατι μερικοι, κανετε οτι δεν (παπα)παρακολουθειτε τα... rumors... :flipout:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Πήξαμε στο retro , η Nikon θα έλειπε...:Banane0:
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τα πάντα είναι θέμα αναγκών και προσωπικών προτιμήσεων.
Μετά είναι η χρήση των φακών στο εστιακό μήκος τους και χωρίς κροπ. Για μένα αυτό είναι και απο τα πιο σημαντικά.

Ναι ειναι πολύ σημαντικό, απλά ξερεις ότι οι χειροκίνητοι φακοι σου δεν εχουν σταθεροποιηση, αρα σχεδόν σε ολες τις περιπτωσεις χωρις κινουμενο θεμα σε περιπτωσεις χαμηλου φωτισμου που θελεις υψηλο ISO και υπερτερει το FF κατα 1-2 στοπ, μια m4/3 μηχανη Olympus με ενσωματωμενη σταθεροποιηση σε ιδιας φωτεινοτητας φακό θα έχει 3 στοπ επιπλέον.

Επιπλεον ημέρα με χειροκίνητο τηλεφακό στο m4/3 θα εχεις διπλο βαθος πεδιου για την ιδια φωτεινότητα και επιπλέον σταθεροποιηση - μιλω παντα για φακους χειροκίνητους οπως τους δικους σου, επισης αν διαβασα καλα και διορθωστε με η ριπη των Sony πεφτει στο 1.5fps με συνεχη εστιαση και φωτομετρηση εκει δεν υπαρχει καν συγκριση μεταξυ των δυο συστηματων,

Η ποικιλία φακών της ΕΜ-1 για κάποιον που θέλει μόνο δυο τρεις σταθερούς δεν σημαίνει τίποτα. Οι φακοί θα έρθουν και στην A7 αργά η γρήγορα. Και η Ολύμπους στην αρχή δεν είχε παρα ελάχιστους φακούς.

Η Οlympus όταν ξεκινησε με τις Πεν ειχε ηδη φακους απο την Panasonic, και ότι γεναγε η μια ή αλλη το συμπληρωνε. Δηλαδη αγοράζεις σημερα σωμα 2.300Ε και περιμενεις 1-2 χρονια να παρεις φακους? Η τεχνολογία τρέχει πλεον με ιλιγγιωδη ταχυτητα - δεν παιζει το σεναριο που αγοαραζες μηχανη το 1980 και ξαναγοραζες μετα απο μια δεκαετία (εγώ πάντως την Ε-1 με τα 5ΜP που εκλεισε δεκαετια σαν μοντελο την ξαναγορασα φετος και την χρησιμοποιω ανελιπως :2thumb22sup:)

Αν οι φακοι στην Sony κανουν 1-1.5 χρονο να συμπληρωθουν ηδη θα εχουν ερθει 1-2 μοντελα νεωτερα στο m4/3 π.χ. ο αντικαταστατης της Ε-Μ5 αυξανοντας τις διαφορες σε καιρια σημεια και σιγουρα θα εχουν εμφανιστει και οι δυο κοιμωμενοι γιγαντες με τις δικες τους προτασεις εκει που θα δουν οτι ποναει το συστημα της Sony...

Aν συνοψίσω θα ελεγα ότι και τα δυο ακάθρεπτα συστηματα έχουν να δώσουν πολλά συν αλλά και πλην - οπως πολυ σωστα ειπες ο καθενας αναλογα με τις προτιμησεις του και αναγκες θα επιλέξει,

η Ολυ κατα την γνωμη μου αν δεν κάνει καμιά καινούργια πατάτα εκ των έσωθεν πατά γερά στο m4/3 - δεν υπάρχουν πλεον χαωδεις διαφορές ουτε καν με το FF σύστημα, το ένα συστημα συμπληρώνει το αλλο - δεν το αναιρεί (οι ιδιες οι εταιριες μάλλον το ξερουν εμεις το αγνοουμε), οπότε λογικα δεν θα έπρεπε να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ τους.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

αυτα ειναι ...http://www.stevehuffphoto.com/2013/...n-nyc-today-sony-zeiss-leica/?fb_source=pubv1

P1010377-680x423.jpg


P1010380-680x453.jpg
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless


Υπάρχει εδώ κ καιρό ο Hawk's Helicoid adapter που είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα, εξαιρετική κατασκευή και πολυ φθηνότερος. Τον παρουσίασα στο νήμα με τους Legacy φακούς. Τον χρησιμοποιώ αποκλειστικά εδώ κ μερικούς μήνες με τους Μ φακούς μου κ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ναι ειναι πολύ σημαντικό, απλά ξερεις ότι οι χειροκίνητοι φακοι σου δεν εχουν σταθεροποιηση, αρα σχεδόν σε ολες τις περιπτωσεις χωρις κινουμενο θεμα σε περιπτωσεις χαμηλου φωτισμου που θελεις υψηλο ISO και υπερτερει το FF κατα 1-2 στοπ, μια m4/3 μηχανη Olympus με ενσωματωμενη σταθεροποιηση σε ιδιας φωτεινοτητας φακό θα έχει 3 στοπ επιπλέον.

Επιπλεον ημέρα με χειροκίνητο τηλεφακό στο m4/3 θα εχεις διπλο βαθος πεδιου για την ιδια φωτεινότητα και επιπλέον σταθεροποιηση - μιλω παντα για φακους χειροκίνητους οπως τους δικους σου, επισης αν διαβασα καλα και διορθωστε με η ριπη των Sony πεφτει στο 1.5fps με συνεχη εστιαση και φωτομετρηση εκει δεν υπαρχει καν συγκριση μεταξυ των δυο συστηματων,



Η Οlympus όταν ξεκινησε με τις Πεν ειχε ηδη φακους απο την Panasonic, και ότι γεναγε η μια ή αλλη το συμπληρωνε. Δηλαδη αγοράζεις σημερα σωμα 2.300Ε και περιμενεις 1-2 χρονια να παρεις φακους? Η τεχνολογία τρέχει πλεον με ιλιγγιωδη ταχυτητα - δεν παιζει το σεναριο που αγοαραζες μηχανη το 1980 και ξαναγοραζες μετα απο μια δεκαετία (εγώ πάντως την Ε-1 με τα 5ΜP που εκλεισε δεκαετια σαν μοντελο την ξαναγορασα φετος και την χρησιμοποιω ανελιπως :2thumb22sup:)

Αν οι φακοι στην Sony κανουν 1-1.5 χρονο να συμπληρωθουν ηδη θα εχουν ερθει 1-2 μοντελα νεωτερα στο m4/3 π.χ. ο αντικαταστατης της Ε-Μ5 αυξανοντας τις διαφορες σε καιρια σημεια και σιγουρα θα εχουν εμφανιστει και οι δυο κοιμωμενοι γιγαντες με τις δικες τους προτασεις εκει που θα δουν οτι ποναει το συστημα της Sony...

Aν συνοψίσω θα ελεγα ότι και τα δυο ακάθρεπτα συστηματα έχουν να δώσουν πολλά συν αλλά και πλην - οπως πολυ σωστα ειπες ο καθενας αναλογα με τις προτιμησεις του και αναγκες θα επιλέξει,

η Ολυ κατα την γνωμη μου αν δεν κάνει καμιά καινούργια πατάτα εκ των έσωθεν πατά γερά στο m4/3 - δεν υπάρχουν πλεον χαωδεις διαφορές ουτε καν με το FF σύστημα, το ένα συστημα συμπληρώνει το αλλο - δεν το αναιρεί (οι ιδιες οι εταιριες μάλλον το ξερουν εμεις το αγνοουμε), οπότε λογικα δεν θα έπρεπε να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ τους.

Συγκρίσεις γίνονται μεταξύ των συστημάτων κ είναι απόλυτα λογικο. Φωτογραφικά προοιόντα είναι όλα, συστήματα με παρόμοιες λειτουργιές που σκοπεύουν στο ίδιο αποτέλεσμα, να βγάλουν φωτογραφίες. Έστω κ άθελα μας δεν μπορούμε να το αποφύγουμε.

Αυτό που δεν είναι δυνατό είναι να γίνεται κατάταξη, οτι το τάδε σύστημα είναι καλύτερο κ το άλλο χειρότερο. Κάθε ένα απο τα συστήματα που κυκλοφορούς έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και τα δυνατά κ αδύνατα σημεία. Κανένα δεν είναι τέλειο. Ούτε το μ4/3, ούτε το E mount ούτε κανένα. Το σημαντικό είναι τί απο όλα αυτά είναι σημαντικό για τον καθένα απο μας.

Είχα μηχανή με IBIS και ξέρω πότε κ σε τί βαθμο βοηθάει. Προφανώς κ δε θα με χάλαγε, αλλά στην χρήση μου, δεν είναι κ τόσο σημαντικό. Έχω εξάλλου αρκετά σταθερό χερι ( προαπαιτούμενο κ στην δουλεια....) κ ο περιορισμός μου στην ταχύτητα έρχεται απο την κίνηση του ίδιου του θέματος που το ΙΒΙS δεν βοηθάει.

Όπως είπα, δεν πάμε να βγάλουμε κανένα σύστημα καλύτερο εδω. Για μένα υπάρχουν κάποια πράγματα στο μ4/3 που είνΑι deal breaker. Ενώ με τις αδυναμίες (διαφαινόμενες) της Α7(ρ) μπορώ να ζήσω. Εξάλλου φακούς έχω κ μάλιστα εξαιρετικούς, οπότε η μικρή γκάμα φακών επίσης δε με απασχολει.
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Πράγματι η συζήτηση δεν γίνεται για να αποδείξουμε ότι το ένα σύστημα είναι καλύτερο απο το άλλο. Όλα τα συστηματα έχουν δυνατά σημεία και αδυναμίες.

Στόχος της συζήτησης ειναι να αναδειχτούν και τα μεν και τα δε ώστε οποιοσδήποτε απο μας σκέπτεται να προβεί σε αγορά κάποιου σώματος γύρω απο το οποίο θα κτίσει ένα σύστημα να πάρει την ορθότερη απόφαση με βάση και τις ανάγκες του., όπως αυτές προσδιορίζονται απο το είδος της Φωτογραφίας στο οπίοίο επιδίδεται.

Απο ερασιτεχνική σκοπιά βλέποντας τα πράγματα και επειδή ένας ερασιτέχνης δεν επιδίδεται αποκλειστικά σε ένα είδος φωτογραφίας αλλά συνήθως πειραματίζεται με διάφορα είδη καλό έιναι η φωτογραφική μηχανή γύρω απο την οποία θα κτίσει ένα σύστημα να μπορεί να ανταποκρίνεται καλύτερα σε περισσότερες καταστάσεις. Κατα την ταπεινή μου γνώμη λοιπόν το κριτήριο επιλογής δεν μπορεί να ειναι μόνο η απόλυτα καλύτερη ποιότητα εικόνας σε στατικά θέματα ή φωτο σε στούντιο. Επίσης σημαντικοί παράγοντες για έναν ερασιτέχνη έιναι το βάρος και ο όγκος των φακών του συστηματος (για τις τιμές δεν θα μιλήςω γιατί εκεί θα τα πράγματα μπερδεύονται κάπως) απο το οποίο προσδιορίζεται η συνολική φορητότητά του. Με βάση τις σκέψεις αυτές εξέφρασα ανωτέρω την άποψη ότι ότι η πρόταση της oly είναι πιο ολοκληρωμένη απο αυτήν της sony.

Αν τώρα βλέπει κανείς τα πράγματα απο την σκοπιά του επαγγελματία που έχει συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις μπροστά στις οποίες υποχωρούν το βάρος , ο όγκος και η συνολική ευελιξία τότε τα πράγματα αλλάζουν.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Μα είναι πιο ολοκληρωμένο! Το μ4/3 είναι ένα ώριμο σύστημα πια που χτυπάει στα ίσια τις APSC μηχανές έχοντας ελάχιστα να ζηλέψει μόνο σπο τις κορυφαίες αυτού.

Η ΝΕΧ έχει βγάλει περισσότερες μηχανές απο φακούς στην αγορά κ μάλιστα ελάχιστοι απο αυτούς βλέπονται.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

εγω παντως νομιζω με τετιο φως οπιαδιποτε μηχανη θα εβγαζε τετια crop:)

Για να βγάλει μια 4/3 μηχανή ιδιο κάδρο με ίδιο ξεφοντάριμα και θόρυβο θα έπρεπε να υπήρχε φακός 6,5mm f/2.0, απλά τότε η 4/3 θα μπορούσε να υπερείχε σε motion blur γιατί θα μπορουσε να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερη ταχύτητα (που μάλλον δεν χρειάζεται σε τέτοιο θέμα) εχοντας βέβαια περισσοτερο θόρυβο, λιγο καλύτερο ζύγισμα δηλ. μεταξύ θορύβου και motion blur.

Το ξεφοντάρισμα σε ευρυγώνια δεν το έχει το σύστημα 4/3 και θα έλεγα γενικά το ευρυγώνιο-υπερευρυγώνιο. Μονο με Speedbooster πλησιάζει ..