Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

γέρνει γύρο στις 2 μοίρες, αν δεν κάνω λάθος Βέβαια είναι πιο έντονο στην δεξιά πλευρά της φωτογραφίας επειδή τα κτίρια είναι πιο ψηλά
Εδώ ένα κροπ με μια κάθετη γραμμή, από το κτίριο που είναι στο κέντρο και λίγο αριστερά
ktir_1.jpg


και εδώ από το κτίριο που είναι στην κάτω μεριά και αριστερά
ktrir_2.jpg
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Παιδιά φωτοσοπάς είμαι επίτηδες δεν την έφερα στα ίσα της
στο κέντρο παίζει σωστά στα άκρα δυο πουλάκια κάθονται και αυτό συμβαίνει σε όλες τις φωτογραφίες πλυν όταν τραβούσα άνω των 55mm
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Παιδιά φωτοσοπάς είμαι επίτηδες δεν την έφερα στα ίσα της
στο κέντρο παίζει σωστά στα άκρα δυο πουλάκια κάθονται και αυτό συμβαίνει σε όλες τις φωτογραφίες πλυν όταν τραβούσα άνω των 55mm

asset.php
 

Attachments

  • stravokana.jpg
    stravokana.jpg
    88.1 KB · Views: 4
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Σε τί μηχανή τον είχες πριν κ δεν έβλεπες τις παραμορφώσεις; FF ή κροπ;
Μήπως ήταν οι αυτόματες διορφώσεις ενεργοποιημένες;

Ο αντάπτορας ή η μηχανή δεν μπορούν να προσθέσουν παραμορφώσεις. Αυτές τις έχει ο φακός απο την μαμά του.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Σε τί μηχανή τον είχες πριν κ δεν έβλεπες τις παραμορφώσεις; FF ή κροπ;
Μήπως ήταν οι αυτόματες διορφώσεις ενεργοποιημένες;

Ο αντάπτορας ή η μηχανή δεν μπορούν να προσθέσουν παραμορφώσεις. Αυτές τις έχει ο φακός απο την μαμά του.


D800 η μαμά
Την Sony την δουλεύω manual από τη δεύτερη μέρα της
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Μήπως ήταν οι αυτόματες διορφώσεις ενεργοποιημένες;

Αν εννοείς οι Αντισταθμίσεις του φακού ναί. Δε το σκέφτηκα αύριο σε νέες δοκιμές και σας ενημερώνω.
Ευχαριστώ Alex
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τετοιες παραμορφώσεις είναι θέμα φακού, κυρίως των ζουμ. Διορθώνονται είτε πάνω στη μηχανή (σε jpgs), είτε με προφίλ στον ΗΥ. Είναι αδύνατον να απαιτούμε από μια sony να μην έχει τις παραμορφώσεις φακού ενός άλλου συστήματος.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless


εδώ υπάρχει και θέμα προοπτικής. Δηλαδή δεν έχεις κρατήσει τη μηχανή απολύτως κάθετα προς το έδαφος αλλά έγερνε μπροστά, γι αυτό και οι αντίστοιχες κλίσεις προς τα μέσα. Η καμπυλότητα είναι θέμα οπτικής απόδοσης του φακού στο ευρυγώνιο.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ειδικά για τους μεσαίους ζουμ της ΝΙΚΟΝ. Ο 24-70 έχει το απολύτο εστιακό μήκος που χρειαζόμαστε, αλλά έχει σημαντικές παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο άκρο όπως σχεδόν όλοι οι ζουμ σε αυτό το επίπεδο. Για πολλούς είναι μη αποδεκτή κατάσταση. Όμως η ΝΙΚΟΝ πριν τον 24-70 είχε κυκλοφορήσει έναν άλλο ζουμ τον afs 28-70 2.8 με καλύτερη συμπεριφορά στο άκρο. Βεβαια το καλύτερο ήταν στο 28 κι όχι στο 24.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ειδικά για τους μεσαίους ζουμ της ΝΙΚΟΝ. Ο 24-70 έχει το απολύτο εστιακό μήκος που χρειαζόμαστε, αλλά έχει σημαντικές παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο άκρο όπως σχεδόν όλοι οι ζουμ σε αυτό το επίπεδο. Για πολλούς είναι μη αποδεκτή κατάσταση. Όμως η ΝΙΚΟΝ πριν τον 24-70 είχε κυκλοφορήσει έναν άλλο ζουμ τον afs 28-70 2.8 με καλύτερη συμπεριφορά στο άκρο. Βεβαια το καλύτερο ήταν στο 28 κι όχι στο 24.

Συμφωνούμε απόλυτα, ειδικά αν ο ορίζοντας είναι μακρυά μας.
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε βελτίωση που έχουμε τον ορίζοντα πιο κοντά.
Σχεδόν απόλυτη με ότι περίμενα.

12048885236_bd8f7475b2_b.jpg
 
Απάντηση: Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

εδώ υπάρχει και θέμα προοπτικής. Δηλαδή δεν έχεις κρατήσει τη μηχανή απολύτως κάθετα προς το έδαφος αλλά έγερνε μπροστά, γι αυτό και οι αντίστοιχες κλίσεις προς τα μέσα. Η καμπυλότητα είναι θέμα οπτικής απόδοσης του φακού στο ευρυγώνιο.

+1
 
Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

εδώ υπάρχει και θέμα προοπτικής. Δηλαδή δεν έχεις κρατήσει τη μηχανή απολύτως κάθετα προς το έδαφος αλλά έγερνε μπροστά, γι αυτό και οι αντίστοιχες κλίσεις προς τα μέσα. Η καμπυλότητα είναι θέμα οπτικής απόδοσης του φακού στο ευρυγώνιο.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου ο δρόμος είναι ακριβώς όπως τον βλέπουμε εκτός και κάτι μου διαφεύγει.
Η κάμερα έγερνε μπροστά μου έγραψες, δεν το αποκλείω μα αν κοιτάξουμε την αφίσα στη κολόνα δεν βλέπω να συμβαίνει αυτό.
Πάντα με την επιφύλαξή διότι το χέρι μου έχει μάθει να κρατά ισορροπημένη κάμερα, ο φακός είναι βαρύς και δεν έχει ισορροπία, επίσης μπορεί να με ξεγελά γιατί το κλικ της είναι πάνω στη κορυφή του σώματος και όχι μπροστά και πάνω ... ελπίζω να έγινα κατανοητός όπως το εγραψα.
 
Απάντηση: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Μια δοκιμή σε τρίποδο (με αλφάδι στην κεφαλή) και θέμα τον κλασικό τοίχο με τούβλα, θα σου ξεκαθαρίσει το ζήτημα. Να βγάζει πάντως ο φακός γεωμετρικές παραμορφώσεις προοπτικής, όπως οι ανωτέρω, μόνο με σώμα Σόνυ είναι αδύνατο. Θα μπορούσε θεωρητικά ο αντάπτορας να μετακινεί στην κάθετη κατεύθυνση τον οπτικό άξονα του φακού (δλδ να δίνει ελαφρό shift στον φακό), αλλά το βλέπω λιγάκι δύσκολο.
 
Απάντηση: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Στο λινκ μετράει γεωμετρικές παραμορφώσεις. Εσύ είχες παραμορφώσεις προοπτικής.
 
Re: Απάντηση: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Στις ευρυγώνιες λήψεις όταν στρέφουμε τη μηχανή προς τα πάνω, έστω και λίγο, οι ευθείες γραμμές δεξιά κι αριστερά δείχνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα προς το κέντρο του καρέ. Όταν τη στρέφουμε προς τα κάτω συμβαίνει το ανάποδο.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δε γινονται τα τεστ ετσι... ουτε στο χερι , οσο και καλο χερι να εχεις!

Αυτες οι μετρησεις - συγκρτιτικα θελουν καλο τριποδι, ενεργοποιημενο το ηλεκτρονικο αλφαδι (και μηχανικο αν υπαρχει) για απολυτη ευθυγραμμιση , manual εστιαση, και τραβηγμα με χρονοκαθυστερηση.
Διαλεγουμε 2-3 διαφραγματα (τερμα ανοιχτρο, μεσαιο και πολυ κλειστο - αναλογα με το φακο) και βγαζουμε raw (MONO) και με τις 2 μηχανες.

τις εισαγουμε σε καποιο προγραμμα που μπορει να απενεργοποιησει τις οποιες αυτοματες διορθωσεις γινονται, ακομη και σε raw.

Μονο ετσι βγαινουν σωστα συμπερασματα...
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Συμφωνούμε απόλυτα, ειδικά αν ο ορίζοντας είναι μακρυά μας.
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε βελτίωση που έχουμε τον ορίζοντα πιο κοντά.
Σχεδόν απόλυτη με ότι περίμενα.

12048885236_bd8f7475b2_b.jpg

Τα χρώματα έχουν δεχθεί κορεσμό στη φώτο αυτή? Δείχνουν εξωπραγματικά, ειδικά πχ το πράσινο..