Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Γι αυτη τη δουλεια λοιπον , μια χαρα ειναι το jpg, ποσες φορες πρεπει να το πουμε?

Αμα θες να εκτυπωσεις σε μεγαλες διαστασεις ή να κανεις pixel peeping στα 100%, ωφειλεις να τραβας σε raw
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Εγώ που έχω μανία με το video και έχω παραμείνει με τη NEX να ρωτήσω, ειδικά τον Γιάννη, που δοκίμασε και την Panasonic GH3 και την Α7, ποιά από τις 2 υπερτερεί έστω και οριακά.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Σε ποιο θεμα?
Δεν ειναι ευκολη η απαντηση....


Αν μιλησουμε για low light video, δε νομιζω οτι υπαρχει συγκριση.... το full frame ειναι αρκετα καλυτερο και ειδικα με φωτεινους φακους, εχει λιγοτερο θορυβο σε αντιστοιχες καταστασεις. Μεχρι iso 1600 και η gh3 αποδιδει καλα , με λεπτο κοκκο , και λογω μεγαλου bitrate η διαφορα ειναι μικροτερη.
Απο εκει και πανω ομως φαινεται η διαφορα στον αισθητηρα.

Αν μιλησουμε για βαθος πεδιου , ισχυει το ιδιο, η διαφορα μεγεθους αισθητητα ειναι εμφανης.

Χρωματικα μοιαζουν πολυ, αλλωστε εχουν τοσες ρυθμοσεις που μπορεις να τις φερεις εκει που θελεις.

Κι ερχομαστε στο θεμα οξυτητας , ευκρινειας.
Εκει τα πραγματα αντιστρεφονται... το μεγαλο bitrate και ο καλυτερος αλγοριθμος downscaling της gh3,κανει την εικονα πιο HD , πιο καθαρη.
Η εικόνα της Α7 ειναι μεν πιο φιλμικη, αλλα δεν φτανει σε οξυτητα και λεπτομερεια αυτην της gh3. Exei δυστυχως θεμα με aliasing kai moire, που μειωνουν τη συνολοκη εικονα της , ειδικα σε βιντεο με πολυ λεπτομερεια. Το προβλημα μειωνεται αν χρησιμοποιησεις εξωτερικο εγγραφεα με δυνατοτητα ασυμπιεστης εγγραφης, οπως της black magic.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Αυτο το "αν κανεις ετσι κι αλλιως, και καταργησεις εκεινο και ψιλοακυρωσεις το αλλο, και σβησεις εκεινο κι αγνοησεις το αλλο" με ξεπερναει σαν "φωτογραφο" και με βαζει στη θεση του gadget-ακια...
ΕΜΕΝΑ !!!!

Εγω δεν ειμαι φωτογραφος, οποτε δεν εχω τετοια θεματα! :p

Επισης, οι ρυθμίσεις αυτες ειναι ευκολες και μπορεις να τις βαλεις σε μια μνημη .... οποτε θες να τραβηξεις με μανουαλ φακο την ανακαλεις με ενα κλικ.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Σε ποιο θεμα?
Δεν ειναι ευκολη η απαντηση....


Αν μιλησουμε για low light video, δε νομιζω οτι υπαρχει συγκριση.... το full frame ειναι αρκετα καλυτερο και ειδικα με φωτεινους φακους, εχει λιγοτερο θορυβο σε αντιστοιχες καταστασεις. Μεχρι iso 1600 και η gh3 αποδιδει καλα , με λεπτο κοκκο , και λογω μεγαλου bitrate η διαφορα ειναι μικροτερη.
Απο εκει και πανω ομως φαινεται η διαφορα στον αισθητηρα.

Αν μιλησουμε για βαθος πεδιου , ισχυει το ιδιο, η διαφορα μεγεθους αισθητητα ειναι εμφανης.

Χρωματικα μοιαζουν πολυ, αλλωστε εχουν τοσες ρυθμοσεις που μπορεις να τις φερεις εκει που θελεις.

Κι ερχομαστε στο θεμα οξυτητας , ευκρινειας.
Εκει τα πραγματα αντιστρεφονται... το μεγαλο bitrate και ο καλυτερος αλγοριθμος downscaling της gh3,κανει την εικονα πιο HD , πιο καθαρη.
Η εικόνα της Α7 ειναι μεν πιο φιλμικη, αλλα δεν φτανει σε οξυτητα και λεπτομερεια αυτην της gh3. Exei δυστυχως θεμα με aliasing kai moire, που μειωνουν τη συνολοκη εικονα της , ειδικα σε βιντεο με πολυ λεπτομερεια. Το προβλημα μειωνεται αν χρησιμοποιησεις εξωτερικο εγγραφεα με δυνατοτητα ασυμπιεστης εγγραφης, οπως της black magic.

Εγώ ελπίζω να γίνει εκείνο το συγκριτικό Α7 με την ΕΜ-1 (του Κωστα) και την RX-10 και αν βρεθεί και η GH3 σε Lowlight Video ...

Το οτι οι A7 έχουν εντονο Aliasing/moire είναι πιο πιθανό να οφείλεται σε μπόλικο pixel skipping. Επομένως εφόσον δεν εκμεταλευεται όλη η επιφάνεια του αισθητήρα ο θόρυβος θα είναι αντίστοιχα μεγαλύτερος απο το κανονικό, δηλ αντι να έχουμε 2 στοπ υπεροχή του FF θα έχουμε 1 στοπ ή και λιγότερο ή και καθόλου ή και υπεροχή κάποιου μικρότερου αισθητήρα που όμως κάνει full scan ..

Σαν σχετικό παράδειγμα έχουμε την 5D3 (μάλλον full scan) vs D800 (pixel skipping + moire/aliasing ..) σε video όπου η 5D3 είναι καναδυό stop καλύτερη σε χαμηλό φωτισμό, παρόλλο που η D800 είναι ισάξια σε photo-mode ..

http://falklumo.blogspot.gr/2012/04/lumolabs-nikon-d800-video-function.html

To πιο σημαντικό στο video είναι το πόσο pixel skipping γίνεται στον αισθητήρα, επηρρεάζει και την ευκρίνεια-οξύτητα και τα τεχνουργήματα και τον θόρυβο.

Οι αλγόριθμοι έπονται ..

Το λέει και ο υπεύθυνος της Sony RX-10 .. http://www.imaging-resource.com/new...w-what-does-it-take-to-change-the-camera-game
περι το μέσον της σελίδας και μετά ..
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Καλά μιλάμε για κινηματογραφική αίσθηση!
Sony A7R and Voigtlander 35mm 1.4
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

σε προσφατο μινι συγκριτικο ειχα διαπιστωσει περιπου 1/2 στοπ διαφορα μεταξυ rx10 kai gh3 σε βιντεο.
Επαγωγικα, αφου η sony a7 εχει διαφορα περιπου 1και 1/2 στοπ απο τη rx10 (απο προσφατο μινι συγκριτικο που εκανα) ,σε βιντεο παντα, βγαινει το συμπερασμα οτι η διαφορα μεταξυ Α7 και GH3 θα ειναι περιπου 1 στοπ σε θορυβο .
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

σε προσφατο μινι συγκριτικο ειχα διαπιστωσει περιπου 1/2 στοπ διαφορα μεταξυ rx10 kai gh3 σε βιντεο.
Επαγωγικα, αφου η sony a7 εχει διαφορα περιπου 1και 1/2 στοπ απο τη rx10 (απο προσφατο μινι συγκριτικο που εκανα) ,σε βιντεο παντα, βγαινει το συμπερασμα οτι η διαφορα μεταξυ Α7 και GH3 θα ειναι περιπου 1 στοπ σε θορυβο .

Ωραίος !!. Αν ανεβάσεις και το συγκριτικό θα είναι τέλειο απο πλευράς τεμηριωμένης ενημέρωσης.

Υποθέτω μιλάς για τα 25p, στα 50p τί γίνεται ??.

Χμμ .. αρα αφου η EM-1 είναι μισο στοπάκι καλύτερη απο την GH3 και ΑΝ έχει ίδια με την GH3 εκμετάλευση του αισθητήρα στο video, θα περιμένουμε 1/2 στοπ υπερ της A7 ..
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

στο βιντεο δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο, δεν ειναι φωτο να εχεις raw και να συγκρινεις ετσι απλα.
Το παλιο συγκριτικο μεταξυ gh3 kai rx10 υπαρχει καπου στο νημα της rx10 ...φυσικα το αποτελεσμα ειναι παντα με καποια αποκλιση.

To νεοτερο δεν το εχω τελειωσει ακομη...

Οσον αφορα τη συμπεριφορα των EM1 kai GH3 , μαλλον το αντιθετο συμβαινει... η gh3 εχει καλυτερo high iso, ελαχιστα μεν, αλλα καλυτερο, αρα δεν ισχυει αυτο που λες.
Και μαλιστα στο βιντεο ειναι μαλλον καλυτερη , αφου δεν κανει line skipping , δεν ξερουμε για την olympus.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

To βίντεο που μπήκε παραπάνω από την a7r είναι εντυπωσιακό.
Μπορώ όμως να πω ότι τα βίντεο του Γιάννη από την rx10 και άλλα που έχω δει στο ίντερνετ με έχουν ενθουσιάσει.
Μιλάω πάντα για το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουν τα μάτια μου χωρίς να εμβαθύνω σε τεχνικές λεπτομέρειες.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

στο βιντεο δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο, δεν ειναι φωτο να εχεις raw και να συγκρινεις ετσι απλα.
Το παλιο συγκριτικο μεταξυ gh3 kai rx10 υπαρχει καπου στο νημα της rx10 ...φυσικα το αποτελεσμα ειναι παντα με καποια αποκλιση.

To νεοτερο δεν το εχω τελειωσει ακομη...

Οσον αφορα τη συμπεριφορα των EM1 kai GH3 , μαλλον το αντιθετο συμβαινει... η gh3 εχει καλυτερo high iso, ελαχιστα μεν, αλλα καλυτερο, αρα δεν ισχυει αυτο που λες.
Και μαλιστα στο βιντεο ειναι μαλλον καλυτερη , αφου δεν κανει line skipping , δεν ξερουμε για την olympus.

Εχεις δίκιο, είναι μπελάς το video, αν θέλεις να κάνεις επαγγελματική δουλειά πρέπει να βρείς ίδια settings σε sharpening/contrast/denoise ... πολύ δουλειά .. και μετά πάλι αν θέλεις να συγκρίνεις αποκλειστικά θόρυβο πρέπει καπως να εξασφαλίσεις ίδια ευκρίνεια .. π.χ. λιγο παραπάνω denoise στην GH3 ωστε να κατεβεί στα επίπεδα ευκρίνειας της A7 ...

Η GH3 δεν έχει καλύτερο ISO, είναι περιπου 1/2 στοπ κάτω μεσοσταθμικά (ιδιο SNR18%, -2/3 stop DR, -2/3 stop ColorSensitivity )... τα ξανα είπαμε για τα γενικα σκορ της DxO ... δες τις καμπύλες DR κλπ.
 

Attachments

  • cs.png
    cs.png
    20.9 KB · Views: 3
  • dr.png
    dr.png
    20.8 KB · Views: 3
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

θα βαλω ενα τεστ αλλα δεν ειναι αρκετο, γιατι η rx10 ειναι πολυ πιο sharp απο την a7, κι αυτο εμφανιζει το θορυβο πιο πολυ... φαινεται περισσοτερος αλλα πιο μικροκοκος.
Δεν γινεται να συγκρινεις ευκολα το βιντεο , εχει τοσες παραμετρους... μονο αν γραφανε σε raw θα εβγαινε σωστο συμπερασμα.

Οι καμπυλες DR ka CS τι σχεση εχουν με το θορυβο ?
 
Απάντηση: Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Εγώ παρεχω την μηχανουλα μου για τεστ στον Γιαννη οποτε θελησει, δεν ξερω που πανε τα τεσσερα στο βιντεο ...

Βεβαια το παλικαρι στο EOSHD σκιζει ξανα τα ιματια του για την ποιοτητα του βιντεο της E-M1 σε συνδιασμό με την σταθεροποιηση και απουσια rig αλλά ανακάλυψε ενα προβληματακι όταν η μηχανή βλέπει σε φωτεινές πηγές το οποιο περιγράφεται αναλυτικά εδώ:

http://www.eoshd.com/content/11880/olympus-phase-detect-af-strips-showing-up-in-e-m1-video

Τελικα αυτή η Olympus ενω δειχνει να εχει στα χερια της μια πολυ καλή μηχανη για βιντεο βαση προδιαγραφων λόγω ιδεολογιας και μονο (ειμαστε κυριως φωτογραφικη εταιρια) δεν την προσεχει οσο πρεπει με αποτελεσμα να χανει πολλους ποντους

Και μια συγκριση της με την GH3 : The E-M1 however has two advantages over the GH3, one of which is priceless. It’s less noisy in low light and it has an extremely effective stabiliser which allows you to shoot video entirely handheld without a tripod. It is that effective.

http://www.eoshd.com/content/11895/first-look-olympus-om-d-e-m1-vs-panasonic-gh3
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

ειναι πολυ δυσκολο το θεμα του βιντεο... η em1 οπως και η gh3 ειναι πολυ πιο sharp με αποτελεσμα ο κοκκος να ειναι μεν περισσοτερος αλλα πολυ πιο λεπτοκκοκος.
Το διαπιστωσα και με την RX10 vs A7.... δε βγαινει ευκολα συμπερασμα.
Η α7 φαινεται θολη μπροστα στην ρχ10, λιγοτερος θορυβος μεν, αλλα οχι τοσο μεγαλη οξυτητα - ευκρινεια.
Ειναι εντελως διαφορετικες μηχανες... αλλαζει ενταλως η αισθηση στο βιντεο.

Γι αυτο και κατεληξα αλλωστε να εχω μονο την ρχ10 για βιντεο και Α7 για φωτο (και σε ειδικες περιπτωσεις βιντεο με τους πολυ φωτεινους φακους).
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

θα βαλω ενα τεστ αλλα δεν ειναι αρκετο, γιατι η rx10 ειναι πολυ πιο sharp απο την a7, κι αυτο εμφανιζει το θορυβο πιο πολυ... φαινεται περισσοτερος αλλα πιο μικροκοκος.
Δεν γινεται να συγκρινεις ευκολα το βιντεο , εχει τοσες παραμετρους... μονο αν γραφανε σε raw θα εβγαινε σωστο συμπερασμα.

Οι καμπυλες DR ka CS τι σχεση εχουν με το θορυβο ?

Xμμ, ισως τοτε με HDMI εγγραφή ? ... ή το denoise εφαρμόζεται και εκεί ?.

Η καμπύλη DR μας δείχνει τον λογο του μέγιστου σήματος / το θόρυβο στα τελείως μαύρα. Επηρρεάζεται κυρίως απο τον "μαύρο θόρυβο" αρα έιναι μια καλή εκτίμηση για τον θόρυβο στις σκοτεινές υποεκτεθειμένες περιοχές και σχεδόν* ταυτίζεται με την εντύπωση που αποκομίζουμε με την οπτική επισκόπιση, εννοώ οτι εκεί στον θόρυβο στα σκοτεινά πέφτει το μάτι μας και μας ενοχλεί. Ομως αυτή η καμπύλη προέρχεται απο μονοχρωματικές μετρήσεις γιαυτό και το σχεδόν* ..

Η καμπύλη CS είναι πάλι βασικά μέτρηση θορύβου μετά την εφαρμογή χρωματικών μετασχηματισμών. Ουσιαστικά είναι η καμπύλη DR με τον θόρυβο στα R & B κανάλια πολλαπλασιασμένο με τους συντελεστές του WB και του χρωματικού μετασχηματισμού απο raw σε sRGB (πινακας 3Χ3).

Μπορούμε να πούμε οτι η καμπύλη CS αντικατοπρίζει αυτο που λέμε "χρωματικός θόρυβος".

Ο γενικός δείκτης του DxoMark "LowLightISO" χρησιμοποιεί τις 2 παραπάνω μετρήσεις και την μέτρηση SNR18% (αυτή μας δείχνει τον θόρυβο στους μεσαίους τόνους) αλλά απλά λέει οτι το σκορ του προκύπτει απο το σημείο που ταυτόχρονα οι τρείς αυτές μετρήσεις υπερκαλύπτουν κάποια όρια. Αυτά τα όρια είναι 30db (SNR18%), 9stop (DR), 18bit (CS)

Στην σύγκριση των GH3 vs EM-1 τυχαίνει το σκορ να περιορίζεται απο το SNR18% που είναι σχεδόν ίδιο και για τις δυο. Ομως στο ίδιο σημείο (ISO 800 περίπου) βλέπεις απο τις καμπύλες οτι η EM-1 είναι καλύτερη σε DR & CS κατά 2/3 στοπ ... ποιά θα περίμενες οτι θα σου φαινόταν καλύτερη και πόσο ?.
 

Attachments

  • SNR.png
    SNR.png
    19 KB · Views: 3
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δε μου λεει κατι η συμπεριφορα σε ενα συγκεκριμενο ισο... το εχω δει πολλες φορες και στην ρχ10 vs α7 να συμπεριφερεται πολυ καλυτερα απο το αναμενομενο, αλλα συνολικα υπολειπεται αρκετα.

H gh3 πιθανον να εχει περισοοτερο θορυβο σε χαμηλα iso,αλλα λιγοτερο σε υψηλα (αυτο λεει αλλωστε και ο EOSHD) που ειναι και πιο σημαντικο.

ΠΑιζει ρολο ομως και το ποση λεπτομερεια μενει απο την αποθορυβοποιηση στο βιντεο, που δεν ειναι ευκολο να το δεις .
Δυστυχως η ΕΜ1 εχει αρκετες ελλειψεις στο βιντεο... αν η olympus το αντιμετωπισει σοβαρα, σιγουρα θα εχει πολλους επιπελον πελατες.

Για τ σταθεροποιηση κραταω μικρο καλαθι στο βιντεο.... εχω δει πολλες αστοχιες που εμενα μ ενοχλουν πολυ .

Πιο ενδιαφερον για μενα εχει η "κοντρα" Olympus EM1 vs RX10 ,παρα με την Α7.
Παρεμφερεις αισθητηρες σε μεγεθος, πολυ καλη οξυτητα κι ευκρινεια, πολυ καλη σταθεροποιηση.
Στη προσφατη κοντρα μεταξυ rx10 και gh3 , το αποτελεσμα ηταν σχεδον ισοπαλο, γι αυτο κι επελεξα την rx10 σαν αντικαταστατρια της gh3.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δε μου λεει κατι η συμπεριφορα σε ενα συγκεκριμενο ισο... το εχω δει πολλες φορες και στην ρχ10 vs α7 να συμπεριφερεται πολυ καλυτερα απο το αναμενομενο, αλλα συνολικα υπολειπεται αρκετα.

H gh3 πιθανον να εχει περισοοτερο θορυβο σε χαμηλα iso,αλλα λιγοτερο σε υψηλα (αυτο λεει αλλωστε και ο EOSHD) που ειναι και πιο σημαντικο.

ΠΑιζει ρολο ομως και το ποση λεπτομερεια μενει απο την αποθορυβοποιηση στο βιντεο, που δεν ειναι ευκολο να το δεις .
Δυστυχως η ΕΜ1 εχει αρκετες ελλειψεις στο βιντεο... αν η olympus το αντιμετωπισει σοβαρα, σιγουρα θα εχει πολλους επιπελον πελατες.

Για τ σταθεροποιηση κραταω μικρο καλαθι στο βιντεο.... εχω δει πολλες αστοχιες που εμενα μ ενοχλουν πολυ .

Πιο ενδιαφερον για μενα εχει η "κοντρα" Olympus EM1 vs RX10 ,παρα με την Α7.
Παρεμφερεις αισθητηρες σε μεγεθος, πολυ καλη οξυτητα κι ευκρινεια, πολυ καλη σταθεροποιηση.
Στη προσφατη κοντρα μεταξυ rx10 και gh3 , το αποτελεσμα ηταν σχεδον ισοπαλο, γι αυτο κι επελεξα την rx10 σαν αντικαταστατρια της gh3.

Τωρα αυτό το "συγκεκριμένο ISO" πού κολάει ?? .. εγώ καμπύλες που περιλαμβάνουν όλα τα ISO ανέβασα ..

Για την κόντρα EM1 vs RX-10 .. τί να την κάνεις ?? μπορεί να υπερέχει σε χαμηλό φωτισμό (αλλά φυσικό όχι τεχνητό 50hz) αλλά της λείπουν μπόλικα βιντεακά χαρακτηριστικά ... ειδικά για PAL ..
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Μα αυτες ειναι συγκρισιμες σε μεγεθος αισθητηρα και οξυτητα, βαθος πεδιου .
Η Α7 δε βγηκε για βιντεο και με το line skipping δεν εχει νοημα στο βιντεο.

Το συγκεκριμενο iso κολλαει στον eoshd, που παρατηρησε καλυτερη συμπεριφορα σε χαμηλα ισο και κυριως στα 800ισο .
 
Απάντηση: Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δε μου λεει κατι η συμπεριφορα σε ενα συγκεκριμενο ισο...
H gh3 πιθανον να εχει περισοοτερο θορυβο σε χαμηλα iso,αλλα λιγοτερο σε υψηλα (αυτο λεει αλλωστε και ο EOSHD) που ειναι και πιο σημαντικο.

Eγω διαβασα αυτο :
The E-M1 however has two advantages over the GH3, one of which is priceless.
It’s less noisy in low light and ......

Γιαννη δεν καταλαβα που ειδες το αναποδο ...

Και για την αποδοση της Ε-Μ1 συνολικα (παρα την ελλειψη codec) αυτό :

The new codec is 24Mbit which is pretty standard and indeed macro blocking becomes a problem if you’re heavily lifting or pulling around areas of the image in post. However the GH3′s codec at 72Mbit ALL-I and the 5D Mark III’s 90Mbit ALL-I don’t really perform any differently. If you need to lift an image by 2 stops shoot raw. That’s the message from H.264!
The E-M5′s codec was similar to the out of the box GH1 in that mud was an issue with even slight movements of the camera, the image would break-up way too often. That’s been fixed on the E-M1. The encoding engine is much better.

Και για την σταθεροποιηση αυτο :

30p I can live with because with the stabiliser it looks silky smooth and steady. 24p with the stabiliser looks choppy. It’s mainly for handheld shooting I will be using the E-M1 for. Locked down tripod shots I still prefer 24p but for flowing pans and handheld work I find 30p quite cinematic. Surprising!
.......and it has an extremely effective stabiliser which allows you to shoot video entirely handheld without a tripod. It is that effective.
If you then add Warp Stabiliser in post you can get a completely locked down shot from the palm of your hand. This is a MAJOR advantage over all other cameras, be it the GH3 right up to the Alexa. All those cameras need a rig of some kind. The E-M1 can get away without one. Also – there’s less of a crop in Warp Stabiliser because the shot is much steadier to begin with. In fact often there’s virtually no movement at all, not even a gentle sway. Jitter is effectively gone.

Τελικα μπορει κανεις να μου πει ποιος εχει δικιο, ο Γιαννης ισχυριζεται οτι η σταθεροποιηση παροτι καλη δημιουργει σπασιματα στην κινηση , η ελλειψη των απαραιτητων codec την κανουν χρησιμη μονο για ερασιτεχνικη χρηση ενω το παλικαρι απο τα αγγλικα που διαβαζω τουλαχιστον μας λεει αλλα.

Φυσικα το καλυτερο ειναι η Ε-Μ1 να περασει απο καποιον με την εμπειρια του Γιαννη για αναλογο τεστ μιας και εγω απο αυτα που διαβαζω δεν βγαζω ακρη για τις δυνατοτητες της στο βιντεο, στην ουσια αυτο ενδιαφερει το συγκεκριμένο νημα μονο για αντιστοιχη συγκριση με την Σονυ, κατι που ζητησε ο Ηλίας, αφου ο ΕosHD επαναλαμβανει στο ιδιο συγκριτικό με την GH3 :
<The E-M1 better quality video than the Sony A7R (pictured above, right) – much less noisy and less moire & aliasing>.
 
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Κωστα εδω μιλαμε για την Α7.... και δεν εχω στα χερια μου πια την gh3 για να κανω καποιο συγκριτικο.
Το βιντεο ειναι τρομερα πιο περιπλοκο απο την φωτογραφια κι ελπιζω ο eoshd να βγαλει καποιο τελικο συγκριτικο, γιατι αυτο ειναι οι πρωτες εντυπωσεις. Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι 24mbit μπορουν να εχουν το ιδιο αποτελεσμα με τα 70mbit intra frame kai 50mbit IPB της Gh3.
Επισης ο eoshd αναφερει οτι στην em1 εφαρμοζει το warp stabilizer toy after effects, αυτο ειναι plugin sto post production , τι σχεση εχει με την Em1? Το warp stabilizer επισης δημιουργει αρκετα αρτιφακτς, κι εγω το αποφευγω γι αυτο το λογο.
Γενικα , μου φαινεται οτι τα χει μπλεξει λιγο και ωρες ωρες μου δινει τη. αισθηση οτι ενθουσιαζεται περισσοτερο κι απο μενα με καθε νεα μηχανη που δοκιμαζει! Τελος, οτι αποτελεσμα και να βγει, αν η ολυμπους δε βαλει 24-25-50p και 1-2 πραγματα στο βιντεο, δε μπορει να μπει στα χωραφια του βιντεο με αξιωσεις.