ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Re: Sony alpha A7 & A7r Full Frame Mirrorless
δεν παίζει πάντα ρόλο το μέγεθος, παίζει συχνά η μάζα. Που αποσβένει κραδασμούς που προκαλούνται από ένα μεγάλο κλείστρο ή και τον καθρέφτη. Φυσικά η A7R δνε έχει καθρέφτη αλλά έχει κλείστρο μεγάλο. Η Α7 έχει άλλο κλείστρο και δεν παρουσιάζει το ίδιο θέμα-πρόβλημα. Το δεύτερο πρόβλημα είναι το πιάσιμο της μηχανής. Πιάσε μια μηχανή με κανονική λάβή, μια άλλη με ρηχή λαβή και μια με καθόλου λαβή. Στις μεσαίες εστιακές αποστάσεις δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, στις μεγάλες όμως όπου μια μικρή κίνηση του καρπού οδηγεί σε αλλαγή μοιρών στην εστίαση ε.. εκεί παίζει ρόλο. Διαφωνώ ότι το χέρι το δεξί απλώς πατά το κλείστρο. Κανονικά είναι αυτό που δίνει την κατεύθυνση στη μηχανή. Συνήθως ορίζουμε το ύψος και τις κινήσεις της μηχανής από το δεξί χέρι (τουλάχιστον οι δεξιόχειρες). Δεν το κάνουμε κουνώντας το φακό με το αριστερό μας χέρι.
Φυσικά όταν έχεις τη μηχανή πάνω σε τριπόδι η κατάσταση αλλάζει προς το καλύτερο , πολύ καλύτερο. Και όταν έχεις το φακό με δικό του δαχτυλίδι βαλμένο πάνω στην κεφαλή του τριποδιού, εκεί τα πράγματα είναι ιδανικά.
να ρωτήσω και εγώ ο σχετικά άπειρος.
τι χρειάζεται για σοβαρή ενασχόληση τηλεφακού; μεγάλο και βαρύ σώμα;
όταν έχεις μεγάλο τηλεφακό, έτσι κι αλλιώς με το ένα χέρι κρατάς το φακό, το υπολοιπο βαρος παει στο κεφάλι που κοιτάζει μέσα απο το OVF/EVF, και το δεξί χέρι απλά πατάει το κουμπί.
Εναλλακτικά στηρίζεσεις με δαχτυλίδι το μεγάλο φακό σε τρίποδο.
Τι χάνω από την εικόνα και γιατί παίζει ρόλο το μέγεθος του σώματος σε αυτό;
δεν παίζει πάντα ρόλο το μέγεθος, παίζει συχνά η μάζα. Που αποσβένει κραδασμούς που προκαλούνται από ένα μεγάλο κλείστρο ή και τον καθρέφτη. Φυσικά η A7R δνε έχει καθρέφτη αλλά έχει κλείστρο μεγάλο. Η Α7 έχει άλλο κλείστρο και δεν παρουσιάζει το ίδιο θέμα-πρόβλημα. Το δεύτερο πρόβλημα είναι το πιάσιμο της μηχανής. Πιάσε μια μηχανή με κανονική λάβή, μια άλλη με ρηχή λαβή και μια με καθόλου λαβή. Στις μεσαίες εστιακές αποστάσεις δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, στις μεγάλες όμως όπου μια μικρή κίνηση του καρπού οδηγεί σε αλλαγή μοιρών στην εστίαση ε.. εκεί παίζει ρόλο. Διαφωνώ ότι το χέρι το δεξί απλώς πατά το κλείστρο. Κανονικά είναι αυτό που δίνει την κατεύθυνση στη μηχανή. Συνήθως ορίζουμε το ύψος και τις κινήσεις της μηχανής από το δεξί χέρι (τουλάχιστον οι δεξιόχειρες). Δεν το κάνουμε κουνώντας το φακό με το αριστερό μας χέρι.
Φυσικά όταν έχεις τη μηχανή πάνω σε τριπόδι η κατάσταση αλλάζει προς το καλύτερο , πολύ καλύτερο. Και όταν έχεις το φακό με δικό του δαχτυλίδι βαλμένο πάνω στην κεφαλή του τριποδιού, εκεί τα πράγματα είναι ιδανικά.