Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

1.7 vs 1.6 δεν φαίνεται

Χρήστης το έγραψε, όχι από review. Έβαλε δίπλα-δίπλα Art και FE και το κάδρο του FE ήταν πιο φωτεινό με τις ίδιες ρυθμίσεις.
Δεν έχω κρατήσει το link.

Δεν έχω διαβάσει χρήστη σε άμεση σύγκριση να προτιμάει τον Art, τουλάχιστον όχι με αντάπτορα πάνω στην α7r.
 
Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Μπράβο στη Fuji που επισκευάζει μηχανές grey market χωρίς απόδειξη και χωρίς ευρωπαϊκή εγγύηση.
Μπαίνει σαφώς στα υπέρ της αγοράς Fuji, αν είναι γενικός κανόνας και όχι μεμονωμένη περίπτωση του φίλου.



Ο υποψήφιος αγοραστής με σφιχτό μπάτζετ θα προτιμήσει να πάρει τον FE35/2.8.
Eξαιρετικά μικρός και ελαφρύς (μόλις 120 γραμμάρια!).
Η α7+35/2.8 θα του βγει από purnima 1600 ευρώ (980+617), λιγότερο από X-T1+23/1.4 (964+691=1655).

Σωστά τα λές άλλα η xt1 ειδικά με το νέο firmware έχει πολύ καλύτερο caf, και ο φακός που αναφέρεις είναι αρκετά ποιο φωτεινός οπότε ''ακυρώνει'' και το bokeh και το καλύτερο iso της a7....καλές και οι 2 περιπτώσεις και δύσκολα θα αποφάσιζα ποιο από τους 2 συνδυασμούς θα επέλεγα...αν ήθελα βίντεο δαγκωτό στην α7, αν δεν με ενδιέφερε το βίντεο μάλλον θα έπαιρνα την fuji.....
 
Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Κι εγώ το ίδιο, προς Fuji θα έγερνε η ζυγαριά, αν έπρεπε ντε και καλά να διαλέξω μεταξύ των δύο συνδυασμών (X-T1+23/1.4 και α7+35/2.8).
Εξάλλου αυτό επέλεξα πέρσι, αγοράζοντας Fuji 23/1.4, έστω με την X-M1.

Αν δεν υπήρχε περιορισμός μεταξύ των δύο συγκεκριμένων συνδυασμών (X-T1+23/1.4 και α7+35/2.8), καρφωτός θα πήγαινα σε Samsung NX1+16-50/2-2.8, όπως και έκανα, με μόλις 350-400 ευρώ παραπάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorl

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Χρήστης το έγραψε, όχι από review. Έβαλε δίπλα-δίπλα Art και FE και το κάδρο του FE ήταν πιο φωτεινό με τις ίδιες ρυθμίσεις.
Δεν έχω κρατήσει το link.

Δεν έχω διαβάσει χρήστη σε άμεση σύγκριση να προτιμάει τον Art, τουλάχιστον όχι με αντάπτορα πάνω στην α7r.

Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω οτι το Tstop είναι σχεδόν το ίδιο (εξ ορισμού η μέτρηση αφορά το κέντρο).

Η όποια διαφορά φωτεινότητας που μπορεί να δεί ο χρήστης οφείλεται
- στην περισσότερη πτώση φωτεινότητας εκτος κέντρου του Sigma που φτάνει το 1/3 στοπ προς τις άκρες και αυτό το 1/3 στοπ φαίνεται, ακόμα και μεσοσταθμικά να το πάρεις που βγαίνει περίπου 1/5 στοπ ένα καλό ματι το πιάνει όπως και το ιστόγραμμα.
- σε τυχόν κρυφή αντιστάθμιση απωλειών λόγω "pixel vignette" στα ανοιχτά διαφράγματα (είχαμε ανοίξει ένα σχετικό νημα για Canon παλιότερα), που μπορεί (αναλόγως τον αντάπτορα και την μηχανή) να εφαρμόζεται στον μανίσιο αλλά οχι στον "third party".
- στην διόρθωση βινιέτας που κάνει η Sony στους φακούς της και εφαρμόζεται και στα RAW αρχεία .. το πιο πιθανό να ίσχυσε στην δοκιμή του είναι αυτό το τελευταίο διοτι τότε η διαφορά θα είναι σχεδόν 2/3 στοπ μεσοσταθμικά .. αλλά αυτή η in camera διόρθωση δεν είναι και οτι καλύτερο (έχουν αναφερθεί τεχνουργήματα..) προτιμώ την διόρθωση στο PC

Για την σύγκριση των δύο συνολικά πάνω σε σώμα FE και εγώ νομίζω υπερτερεί ο FE35/1.4 και για το καλύτερο μποκέ και την καλύτερη χρηστικότητα .. αλλά πρέπει κανείς να παραβλέψει την διαφορά τιμής ;)

αν βγεί μανίσιος FE Sigma ίσως αλλάξει ο συσχετισμός
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full

Αρκεί να μη χρειαστεί να παραβλέψει άλλα πράγματα κανείς στην περίπτωση του Sigma Art:

https://www.youtube.com/watch?v=foF_3Fl4MmM

Όχι απλά δεν κάνει τέτοιους θορύβους ο FE35/1.4, αλλά το αυτί σου να κολλήσεις στον φακό, δεν ακούς τίποτε, είτε κατά την αλλαγή διαφράγματος είτε κατά το AF.
O μηχανισμός του Direct Drive SSM του FE35/1.4:

61ZpDuu8b1L._SL1200_.jpg


[..] A piezoelectric element that translates an applied electrical field into mechanical movement is used for precise linear positioning of the focus group. Piezoelectric actuators have been extensively used in many applications for precise, linear positioning, so it’s exciting to see applied to autofocus. The small Direct Drive SSM [..] also allows for a smaller lens barrel than what would have been possible with, say, a ring-type motor.


We were able to try out Sony’s ‛4D’ continuous AF with this lens on an A7 II, and it was, frankly, jaw-dropping impressive. As long as our subject stayed within the phase-detect area of the frame, horizontal, vertical, and depth tracking was incredibly accurate, fast, and completely silent for an erratically moving subject. Almost every shot was tack sharp on the intended subject matter at F1.4. In good light, we’d wouldn’t be surprised if this combo gave top-of-the-line DSLRs a run for their money when it comes to continuous AF.


http://www.dpreview.com/articles/3468545272/cp-2015-sony-shows-off-new-technology?slide=4
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Και τυχερός να είναι κανείς και να μην τρίζει το κομμάτι του Sigma Art του, το σίγουρο είναι ότι σε λήψη βίντεο το μικρόφωνο της μηχανής θα συλλάβει τους θορύβους του μοτέρ του Sigma κατά το ΑF.

Στο σημείο 3:00 του βίντεο:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Απάντηση: Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Review: Zeiss FE 35mm f/1.4 ZA Distagon T*

...the lens is incredibly impressive optically. What Zeiss and Sony have created is simply one of the finest 35mm lenses around. It's a lens that performs well at wide apertures and small apertures, close up and far away, is sharp and yet still retains pleasing bokeh. In short, it's an outstanding lens that can produce extremely high quality images in most any situation.

Overall, it’s probably the finest moderate wide-angle lens I've ever used and a gem in the FE lineup.

http://admiringlight.com/blog/review-zeiss-fe-35mm-f1-4-za-distagon-t/
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Ειναι απιστευτο το οτι σε τοσο μικρο διαστημα το συστημα τις σονη με την συμβολη των voiglandr [40mm] και mitakon,εφτασε πια τους 18????φακους,[kurtmunger.com/nex_lens_chartid324.html] και ενα απο τα μειον που τις επισυναπτανε ηταν ακριβως αυτο. Αυτο πλεον δεν υφηστατε,και πιστευω μαλιστα οτι στα επομενα 2 χρονια ευκολα θα φτασει τους 25.
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Και 10 να είναι, αν είναι ποιοτικοί αυτό έχει σημασία.
Χάρη και στη συνεργασία με τη Zeiss, ο μέσος όρος ποιότητας είναι πολύ υψηλός.

Ήδη μπορώ να μετρήσω 9 φακούς, που είναι όλοι ένας κι ένας.

1) FE16-35/4
2) FE35/1.4
3) FE55/1.8
4) FE90/2.8macro
5) FE70-200/4
6) Loxia 35/2
7) Loxia 50/2
8) Batis 25/2
9) Batis 85/1.8
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Εγω προσωπικα,πιστευω οτι ολοι τους αναιξερετως ειναι ε ξαι ρε τι κοι, καινουργια οπτικα καινουργιες σχεδιασεις,ο καθενας τους για αυτο που φτιαχτηκε νομιζω οτι δεν μπορω να πω τιποτα.Απλα καπιοι οπως οι FE55/1.8, ο FE90/2.8macro, οι Loxia 35/2 και Loxia 50/2, οι καινουργιοι Batis 25/2 και Batis 85/1.8, και τελος ο sony SEL35F14,και sony SELP28135G ειναι τα κοσμηματα του συστηματος. Αλλα προς θεου οχι οτι οι αλλοι υπολοιπονται σε ποιοτητα,μην τρελαθουμε κιολιας,απλα θα θελαμε και εναν π.χ. 70-200/2.8,αυτο ειναι ολο,και οχι αυτο οτι δεν μπορει να γινει αργοτερα?
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Το να τον κάνεις τον 2.8 70-200; Θα είναι βαρύς και ογκώδης.

Αφού έχεις τον κορυφαίο 135άρη 1.8 α-mount!

Ανέβασε αν θέλεις κανένα δείγμα να τον θαυμάσουμε.
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Το να τον κάνεις τον 2.8 70-200; Θα είναι βαρύς και ογκώδης.

Αφού έχεις τον κορυφαίο 135άρη 1.8 α-mount!

Ανέβασε αν θέλεις κανένα δείγμα να τον θαυμάσουμε.
Βρε Γιαννη,απλα συνεχιζα το δικο σου σκεπτικο, ασφαλως και εγω δεν χρειαζομαι τον 70-200/2.8,για τον λογο που ακριβως ανεφερες, γιατι αποφασισα τελικα να παρω τον 135/1.8. Απλα εφερα σαν παραδειγμα τον 70-200 θελοντας να πω οτι θα επιθυμουσα αυτον οπως και τους 16-35,και 24-70, να ειναι πιο γρηγοροι απο f/4 σε f/2.8 ωστε απλα να μην υπολοιπονται του ανταγωνισμου,οπως θα ηθελα ακομη και τους batis να ειναι πιο φωτινοι. Μια προσωπικη γνωμη κατεθεσα. Η αποψη μου ειναι οτι αργοτερα θα ερθουν και αυτοι οι φακοι,αυτο πιστευω. Οσω για την δευτερη ερωτηση-παρακληση,με μεγαλη μου χαρα αν καποιος οποιοσδηποτε ειναι διατεθειμενος να με βοηθηση, -γιατι απλα δεν γνωριζω τον τροπο. Μια ομως απο τις πιο πληρης και τελευταιες αναφορες που εγιναν τελευταια για τον συγγεκριμενο φακο, θα παραθεσω σε τουτο το link,ωστε να παρει καποιος μια ιδεα...www.youtube.com/watch?v=014S8frexmM. Kαι επισης σε αυτο http://slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/971/cat/82...
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

πλακα μας κανεις βρε tzo,
και βεβαια θα υπαρχει διαφορα σε 1.4f και 4f:HTEHETH63:χαος
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

μήπως εννοεί ότι και στο 1.4 έχει την ίδια οξύτητα?
 
Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s και Α7ΙΙ Full Frame Mirrorless

Στον συγκεκριμένο φακό αναφέρομαι.

Ξεκίνησες πόλεμο partisan;

Ακριβώς αυτό που λέει ο Μάνος, κρεμώδες bokeh με οξύτητα στο σημείο εστίασης είναι αυτό που προσφέρει ο FE35/1.4.