SONY AW 15 vs PANASONIC 200

Φιλε johny δεν σχολιαζω τις προτασεις σου.Μιλαω παντα γενικα....και παντα φιλικα:ears:
 
παρε τον Sony και θα μεινεις ικανοποιημενος!
Αλλωστε η αποσταση σου και το μεγεθος της οθονης σου ειναι σχετικα μικρά, και ΔΕΝ θα εχεις προβλημα με την λιγοτερη σχετικα φωτεινοτητα που θα εχει πιθανον σε σχεση με τον Panasonic, ενώ ΣΙΓΟΥΡΑ θα επωφεληθεις απο το μαυρο του και την καλυτερη overall εικονα του ΕΙΔΙΚΑ σε ταινιες .... :ernaehrung004:
 
Last edited:
Φίλε μου δεν μπορεί να προτείνει κανείς τι θα σου αρέσει εσένα να αποκτήσεις αν δεν τους δείς ο ίδιος.
Θα πώ όμως μερικά πράγματα από την δικία μου εμπειρία μήπως και σε βοηθήσουν.
Είχα τον sony hs20.Καταπληκτική εικόνα για τα δικά μου μάτια σε αντιπαράθεση με τους τότε infocus,benq,panasonic κ.λ.π dlp και lcd.Βασικό όμως κρητήριο για την επιλογή του ήταν ότι είδα σε μια έκθεση και εντυπωσιάστικα και η καλή έκπτωση που πετυχα σε έναν από τους αντιπροσώπους .
ΑΛΛΑ μόλις πέρασε ο πρωτος χρόνος πάνω από 3 μήνες άραξε στο τότε εξουσιοδοτημένο service της sony στην Αργυρούπολη.Απίστευτοι οι άνθρωποι ...ταλαιπωρία...αστα να πάνε.Τα προβλήματα του πολλα,τρίχες στα panel,απότομη μείωση της φωτεινότητας έως τις 750 ώρες που δεν μπορουσες πια να απολαύσεις ταινια άμα δεν άλαζες λάμπα.(450+ ευρώ)
Τον έδωσα λοιπον και έπρεπε να επιλέξω κάποιον άλλο χαμηλου κόστους.Για να μήν πολυλογώ και επειδή έτυχε να μπει στο τρυπάκι της βιντεοπροβολής και η αδελφή μου στο Ηράκλειο της Κρήτης διάλεξα για μένα τον Επσον 2000 για την αδελφή μου τον Panasonic 200 (σημειωτέον έιδα και τον topaz).
Όταν τους παρέλαβα ,το επόμενο βράδυ είδαμε με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου δοκιμαστικά ταινίες μια από τον ένα και μια από τον αλλο.
Η κατάληξη ήταν να κρατήσουμε τον πανασόνικ και να στείλουμε τον επσον στην Κρήτη.

ΠΑΡΈΝΘΕΣΗ
.........Ο χώρος μου είναι μεγάλος ,το πανι 120 ίντσες,και υπάρχουν στον χώρο 2 μεγάλοι καθρέπτες....

Ελπίζω να βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα περισότερο.
Καλή επιλογή.
 
Οι καθρεφτες δεν δημιουργουν προβλημα (αρκει να μην ειναι και διπλα στο πανι)...οι ασπροι τοιχοι δημιουργουνε.Οσο φιλε μου για το HS20 που ειχες ηταν μακραν το καλυτερο μηχανακι της εποχης του(τον ειχα παιξει 2800 ωρες χωρις αλλαγη λαμπας).Οσο για το service ...πιστευεις οτι εαν πας στην intertech τον panasonic με τριχα στο πανελ θα στον ανοιξει ο ειδικευμενος τεχνικος για προτζεκτορες που εχουν και θα στον καθαρισει ?( για να σε βοηθησω...δεν υπαρχει τετοιος τεχνικος).450 ευρω για την λαμπα του hs20 την εποχη εκεινη το ξερεις οτι ηταν η φθηνοτερη λαμπα στην κατηγορια του?Για συκγριση σου υπενθιμιζω οτι η λαμπα του sanyo Z2 ειχε περι τα 700 ευρω και του benq 8700 800 ευρω.Για την πτωση φωτεινοτητας να ξερεις δεν την αποφευγεις οτι προβολεα και να παρεις.Πες μου την γνωμη σου μετα απο 500 ωρες στον panasonic. ( στον 700 και 900 που ειχα διαπιστωσα πτωση 50-70% μετα τις 120-130 ωρες - Ηταν ο μοναδικος λογος που τους πουλησα και τους δυο περιπου στις ιδιες ωρες).Η panasonic ειναι μια πολυ καλη εταιρια..αλλα στους βιντεοπροβολεις οπως και να το κανεις ειναι ενας remaker - παιρνει ολα τα οπτικα απο την epson (και οταν λεω ολα εννοω ολα, πανελς ,φιλτρα ,πρισμα,διαθλαστικους φακους,κ.τ.λ).Ειναι κατι σαν την benq με το μοντελο της το LCD που προσφατα εβγαλε.Γιαυτο ειναι αδικο να συκγρινεις εταιριες μαμα στη ερευνα και στην εξελιξη των προβολεων χρονια τωρα...οπως ειναι η epson,η sony,η jvc με εταιριες οπως οι panasonic,sanyo,hitachi.Και μιλαω μονο για βιντεοπροβολεις (για κλιματιστικα π.χ δεν μπορω να πω το ιδιο..).Και δεστο και αλλιως...πιες ειναι οι εταιριες που οδηγουν τις εξελιξεις στους βιντεοπροβολεις?Μηπως ειναι αυτες που ανεφερα?Τι θα γινουν οι panasonic και sanyo εαν η epson 'τα παρει' και σταματησει να τους προμηθευει οπτικα?Ελπιζω να βοηθαω με την γνωμη μου και να μην αποπροσανατολιζω..:smash:
 
Γιαυτο ειναι αδικο να συκγρινεις εταιριες μαμα στη ερευνα και στην εξελιξη των προβολεων χρονια τωρα...οπως ειναι η epson,η sony,η jvc με εταιριες οπως οι panasonic,sanyo,hitachi.Και μιλαω μονο για βιντεοπροβολεις (για κλιματιστικα π.χ δεν μπορω να πω το ιδιο..).Και δεστο και αλλιως...πιες ειναι οι εταιριες που οδηγουν τις εξελιξεις στους βιντεοπροβολεις?Μηπως ειναι αυτες που ανεφερα?Τι θα γινουν οι panasonic και sanyo εαν η epson 'τα παρει' και σταματησει να τους προμηθευει οπτικα?Ελπιζω να βοηθαω με την γνωμη μου και να μην αποπροσανατολιζω..:smash:

Σωστό αυτό που λες, αλλά θα διαφωνισω ΚΑΘΕΤΑ στο οτι ΔΕΝ πρεπει να κανουμε συγκριση αναμεσα στους προβολεις των μεν και των δεν εταιριων....

Ο τελικος καταναλωτης, αυτό που κοιτάει ειναι η ποιοτητα της εικονας ενος προβολεα σε σχέση με την τσεπη του και τα λεφτα που θελει να χαλάσει !!!

ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ αν η εταιρια που εφτιαξε τον προβολεα του είναι αυτή που ανακαλυψε και εφτιαξε και τα μερη που τον αποτελουν ή αν ειναι "remake" απο άλλη εταιρια! :smash:

Το μονο που τον ενδιαφερει ειναι η ποιοτητα της εικονας και η τσεπη του!

Αλλωστε, υπάρχουν εταιριες που παιρνουν τα υλικα και τις πρωτες υλες απο καποιες άλλες, και φτιαχνουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ υλοποιησεις συσκευών απο τις εταιριες που εχουν δανειστει πανελς και διαφορα άλλα υλικά! Και αυτό ισχύει περισσοτερο και στις τηλεοράσεις! :ernaehrung004:



Υ.Γ. Ακομα καποιες εταιριες φτιαχνουν δικες τους πατεντες στα προιοντα τους, που ΔΕΝ τις εχουν σκεφτει οι "αυθεντικες¨εταιριες που τις προμηθευουν με τα ανταλλακτικά!

Για παραδειγμα, το συστημα καθαρισμού των πανελς ενος LCD προβολεα από τη σκόνη με τη μεθοδο του "φυσερού" που το εχει ενσωματωσει η Sanyo στους προβολεις της, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!!

Ούτε η Epson, ούτε η Sony, ούτε η JVC , ούτε καμία!!!!

Και εχει γλυτωσει πολυ κοσμο απο το να στειλουν τον προβολεα τους στο service και να περιμενουν εβδομαδες, για ενα απλο καθαρισμα απο σκονη που τυχον εχει μαζεψει ....
 
Last edited:
Y.Γ. 2 : Δεν εχω κανενα προβλημα με τον Sony, και οπως θα δεις και παραπανω σε ποστ μου, τον προτεινω να τον αγορασει ο φιλος !

Αλλα ΜΗΝ συγκρινουμε παντα ολα τα πραγματα με βαση τη φιρμα και το ονομα!!!

Ακομα και δευτερευουσες εταιριες που ΔΕΝ εχουν συγκεκριμενη παραδοση σε καποιο προιον εχουν καταφερει να κανουν και αυτες πολλες καινοτομιες και πατεντες στην αγορα με τα δικα τους προιοντα που λειτουργουν ΠΑΝΤΟΤΕ προς ώφελος του τελικου καταναλωτή! :ernaehrung004:
 
Αγαπητέ φίλε tegonik

Οι καθρεφτες δεν δημιουργουν προβλημα (αρκει να μην ειναι και διπλα στο πανι)...
Οι άσπροι τοίχοι διαχέουν και αντανακλούν το φως.Φαντάσου τι κάνουν οι καθρέπτες.
Οσο φιλε μου για το HS20 που ειχες ηταν μακραν το καλυτερο μηχανακι της εποχης του
Αυτό πίστευα και εγώ για αυτό το πήρα
τον ειχα παιξει 2800 ωρες χωρις αλλαγη λαμπας)
Αυτό σε lcd μηχανάκι πρώτη φορά το ακούω .Πουθενά ,από κανένα γνωστό μου και σε κανένα φορά δεν έχει ακουστεί μηχανάκι αυτής της κατηγορίας να φτάνει αυτές τις ώρες και να μπορείς να διακρίνεις φιγούρες στο πανί.Μήπως κάνεις λάθος?
Οσο για το service ...πιστευεις οτι εαν πας στην intertech τον panasonic με τριχα στο πανελ θα στον ανοιξει ο ειδικευμενος τεχνικος για προτζεκτορες που εχουν και θα στον καθαρισει ?( για να σε βοηθησω...δεν υπαρχει τετοιος τεχνικος).
Δυστυχώς η ευτυχώς δεν έχω εμπειρία απο intertech.Aλλά ξέρεις που λένε ότι όποιος έχει καεί(σονυ)φυσάει και το γιαούρτι?
450 ευρω για την λαμπα του hs20 την εποχη εκεινη το ξερεις οτι ηταν η φθηνοτερη λαμπα στην κατηγορια του?
Την τιμή την ανέφερα απλά για να τονίσω ότι ήταν προτιμότερο να αγοράσω άλλον παρά να αντικαταστήσω την λάμπα
στον 700 και 900 που ειχα διαπιστωσα πτωση 50-70% μετα τις 120-130 ωρες
ΩΧ λές να την πάτησα πάλι?Ελπίζω με την περίσια φωτεινότητα του 200 μετά τις 700 ώρες να έλθει στα επίπεδα του τοπαζ ?χαχα :ernaehrung004:(πλάκα κάνω)
Πέραν της πλάκας ο hs 20 είχε πολλά προβλήματα μετά τις 500 ώρες.Μερικά από αυτά ήταν να γυρίζει στο ms slide mode σε ανύποπτες στιγμές και ενώ παρακολουθουσες ταινία να ανάβει το φωτάκι καθαρισμού η αντικατάστασης φίλτρου καθα 50περίπου ώρες και να πρεπει να τον ξεκρεμάω για βγαλω και να βάλω το φίλτρο,τις τρίχες τις έχω ήδη αναφέρει κ.λ.π Δεν ξέρω μπορεί να έπεσα σε ελατωματικό κομμάτι .

Ας ξανα αναφέρω ότι η οικογένεια μου προτίμησε τον πανασονικ από τον επσον χωρίς να ξερει από υψηλή ανάλυση.μαύρα και καινούργιες τεχνολογίες.Αυτό κατα την γνώμη λεει πολλά και ήταν ΤΟ κριτήριο να κρατήσω τον panny και όχι τον epson 2000 που ομολογουμένως είναι καλύτερος από τον topaz σε ανάλυση και μαύρα....
ΑΡΑ..με εις άτοπον επαγωγή PANNY VS TOPAZ 1-0:award:
 
Last edited:
Φιλε Διονυση εχεις δικιο..και μαλλον δεν εξεφρασα σωστα την αποψη μου.Σωστα και πρεπει να κανουμε συκγρισεις σε ολες τις εταιριες και ακομη ποιο σωστα να επιλεγουμε συμφωνα με τα γουστα μου.Αυτο που ηθελα να πω και μαλλον δεν το εγραψα σωστα ειναι οτι δεν μπορουμε να βαζουμε στο ιδιο καλαθι εταιριες που διαθετουν ερευνητικα κεντρα και εργαστηρια ελεγχου με εταιριες που απλα διαθετουν τμηματα συναρμολογησης.Θελω να πω οτι η panasonic (και εχω και παραδειγματα πανω σε αυτο) δεν μπορει να ξερει (διοτι δεν ειναι η κατασκευαστρια εταιρια)τι αντοχη μπορουν να εχουν τα D7 pannels βαζοντας στην οπτικη μηχανη της epson λαμπα με πολλα παραπανισια watt.Αντιθετως η epson κατασκευαζοντας τα οπτικα της μονη της απο το 0 δεν μπορει να θεωρηθει τυχαιο οτι εχει βαλει φραγμο στα 170 watt.Οι περιπτωσεις που εχω ζησει στο παρελθον ισως να σας διαφωτισουν λιγο στα λεγομενα μου.Οι infocus LP720-725-730 και σχεδον ολοι οι ASK φορουσαν τα οπτικα της epson.Ελα ομως που ειχαν αποφασισει καλη ωρα οπως η panasonic να φορεσουν ισχυροτερη λαμπα με φυσικο αποτελεσμα να ειναι ποιο φωτεινοι!Δεν υπηρξε ουτε ενα μοντελο ( και κυριολεκτω) που να μην εκαιγε τα πανελς μετα απο 200 500 1000 ωρες...το καθενα στις ωρες που του ερχοταν.Επειδη επισκευαζα τους συγκεκριμενους προτζεκτορες οσους ειχα ανοιξει ειχαν ακριβως το ιδιο προβλημα.Απο την αλλη, οι epson εκεινης της εποχης(με ακριβως την ιδια οπτικη μηχανη) δεν ειχαν δημιουργησει το παραμικρο προβλημα (και ηταν οντως ποιο σκοτεινοι).Αυτο ειναι ενα μικρο παραδειγμα για να σας βοηθησω να κατανοησετε την σκεψη μου.Πρεπει καποιος να ειναι πολυ αφελης για να πιστευει οτι ολοκληρος κολοσος οπως η sony.(οσο αφορα τους προβολεις τουλαχιστον)..εβγαλε στην αγορα εναν προτζεκτορα που δεν εχει ερκετο φως και τους 'ξεφυγε'απο το τμημα ελεγχου και βγηκε στην παραγωγη.Και μια αλλη εταιρια εφτιαξε ενα ποιο φωτεινο μηχανημα κατατροπωνοντας τον ανταγωνισμο βαζοντας απλως ισχυροτερη λαμπα.Και αυτο ουτε που το ειχαν φανταστει οι μηχανικοι της sony.Πληροφοριακα στον φιλο με τον 200αρη να του πω οτι καλιμπραρισμενο το μηχανημα του βγαζει σε 110 ιντσες οθονη 235 ανσι και ο vw15 στις ιδιες ιντσες 290 ανσι (βεβαια οπως το εθεσες...οτι δεν νοιαζει την οικογενεια σου μαυρο,αποχρωσεις γκρι και καλιμπραρισματα τοτε εχεις κανει καλη επιλογη-εγω βεβαια θα σου προτεινα καναν benq με 3000-3500 ανσι και με 2000:1 contrast).Να τα κανω τι τα 2000 ανακοινωσιμα ανσι εαν δεν μπορω να τα εχω βλεποντας μια ταινια (που ειναι και ο κυριος σκοπος των συστηματων προβολης ).Δηλαδη η JVC βγαζοντας ενα εκπληκτικο μηχανακι με 900 ανσι την επιασαν κοροιδο οι sony και panasonic?ή μηπως ειναι ποιο σκοτεινο απο τον 200αρη?Συμπερασμα ειναι οτι οι κατασκευαστριες εταιριες δεν αφηνουν τιποτα στην τυχη πριν βγαλουν κατι σε παραγωγη..ενω απο τις υπολοιπες μπορεις να περιμενεις τα παντα(τα καλυτερα αλλα και τα χειροτερα ).Και κατι ακομη που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι συζηταμε για μηχανημα home cinema που βγαζει 2000 ανσι?Κανενα αλλο home cinema μηχανακι..οποιαδηποτε τιμης δεν βγαζει τοσα.Γιατι αραγε?
 
Κυριοι τραβηξα μερικες photo προχειρα με το κινητο μου και σας στις δειχνω ετσι απλα για να ξεκαθαρισω το θεμα φωτεινοτητα.Οι φωτογραφιες ειναι χαλια χρωματικα λογω κινητου (οχι δεν παιζει πρασινα κοκινα μπλε ο προτζεκτορας )αλλα τις ανεβαζω μονο για να παρετε μια ιδεα για τον φωτισμο του.Εχω τραβηξει απο μακρια για να δειτε οτι προκειται για 106 ιντες και οχι 20 αλλα και να δειτε και οτι παιζει σε απολυτως λευκο δωματιο.Η οθονη ειναι dalite χειροκινητη και ειναι 10 περιπου ετων.Οι ταινιες ειναι SD απο 1910 denon και ο λογος που δεν σας δειχνω HD ειναι οτι εγω βλεπω ακομη SD ταινιες και αυτες με ενδιαφερουν.Το να σας δειξω 3 ταινιες ολες και ολες που εχω σε blu-ray δεν μου λεει κατι..Αυριο που θα εχω ψηφιακη θα ανεβασω κανονικες φωτογραφιες και με σκοτεινες σκηνες για να παρετε μια ιδεα.Ευχαριστω
 

Attachments

  • 29012008025.jpg
    29012008025.jpg
    27.9 KB · Views: 60
  • 29012008028.jpg
    29012008028.jpg
    45.2 KB · Views: 54
  • 29012008031.jpg
    29012008031.jpg
    38.7 KB · Views: 55
  • 29012008032.jpg
    29012008032.jpg
    47.9 KB · Views: 59
  • 29012008033.jpg
    29012008033.jpg
    38.9 KB · Views: 51
αυτες ειναι ολες..
 

Attachments

  • 29012008035.jpg
    29012008035.jpg
    46 KB · Views: 60
  • 29012008036.jpg
    29012008036.jpg
    54.1 KB · Views: 58
  • 29012008038.jpg
    29012008038.jpg
    38.1 KB · Views: 46
  • 29012008045.jpg
    29012008045.jpg
    39.9 KB · Views: 70
φιλε tegonik να και ο επσον 700 με ανοικτο παραθυρο και φως.δεν μας ειπες για το συρματοπλεγμα που βλεπεις στον σονυ.
η 1 ειναι με ανοικτο φως και παραθυρο
η 2 με ανοικτο φως
η 3 στο σκοταδι
οι φωτο ειναι απο κινητο παλιο
 
Ωραια θωλουρα...πρεπει να βγαζει καταπληκτικο μαυρο με τις ρυθμισεις που του εκανες για φωτογραφηση (brightness 100,conrtast 100 ,lamp mode high).Μην βγαλεις αλλες φωτογραφιες γιατι φαινεται....η ηλικια του..:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
αν και λες ασυναρτυσιες .ολα οπως ειναι απο το εργοστασιο ειναι.θες να βγαλω και να φαινονται και οι ρυθμισεις στο μενου?
πως παει το "συρματοκοτετσοσιρματο" effect του σονυ?:frusty::music-smiley-006::SFGSFGSF:
παντως ρε tegonik τοσο εντονο ειναι στον σονυ που αν τον φερεις γιαννενα θα πριφραξω και κανα οικοπεδο με το συρμα του.ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ .για βγαλε και εσυ με ανοικτο φως και παραθυρο να δουμε.περιμενε γιατι θα αναιβασω με τριποδο και κανονικη φωτογραφικη.
 
πως εχουν μερικοι dlp to rainbow effect .εσυ εχεις sdk και μαλιστα παρα παρα πολυ.εισαι και στα σκοταδια .και με το δηθεν 12000/1 που χωρις την ιριδα σου ειναι 2/1 χαχαχαχαχχαχα
 
The Epson tw700 Home Cinema 720 is a killer projector

δεν το λεω εγω το projector central το λεει.


χαχαχαχχχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχχα εσυ εκει στα σκοτεινα με το sdk effect.
 
Ο Σονυ ειναι αναμφισβήτητα πιο σκοτεινος, αλλά εχει καλυτερη εικόνα overall από τον Επσον....

Επισης, ειναι και πιο καινουργιο μοντελο αν σας λεει κατι αυτό!

Όπως και να χει, επειδή είχα και εγώ τον Tw-700, ΤΟΝΙΖΩ ότι είναι το καλύτερο value for money μηχανακι στην αγορά, με ό,τι συνεπαγεται αυτό!

ΜΗΝ υποστηριζετε ο καθενας με τοση φανατικοτητα το μηχανημα που εχετε αγορασει.... Δειτε λιγο το θεμα πιο σφαιρικα και πιο αντικειμενικά!

Εξαλου, όπως έχει διαπιστωθεί ΑΠΕΙΡΕΣ φορες σε αυτό το φόρουμ και οχι μονο , ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ..... ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ! :smash:


Σημασία έχει ότι και τα δυο μηχανάκια είναι εξαιρετικα καλά, και αξίζουν ΟΛΑ τα ευρω τους μεχρι και το τελευταιο cent!
Τώρα, απο κει και περα, ότι αρέσει περισσότερο στα ματια του καθε ενος, το παιρνει και τελειώνει! ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ!
:drummer: