Nα συμπληρώσω ότι τα ρυθμιστικά των Catalyst για την εικόνα δεν εφαρμόζονται όταν ο video renderer είναι οτιδήποτε εκτός από Overlay.Δυστυχως οχι Μιχαλη, το HTPC (οι drivers και τα προγραμματα) δεν διαθετει επαρκη ρυθμιστικα για CMS και gamma correction σχετικα με την αναπαραγωγη BluRay μεσω των διαδεδομενων προγραμματων (Powerdvd /TMT).
Αν γινοταν, πιστεψε με, δεν θα στρεφομασταν σε ακριβες λυσεις τυπου Lumagen Radiance.
Λεγεται οτι υπαρχει ενας ιδιατερα πολυπλοκος τροπος για CMS correction μεσω HTPC, αλλα αυτο προυποθετει αποκλεισμο των παραπανω κλασσικων προγραμματων αναπαραγωγης, κατι που σημαινει οχι μενου, υποτιτλοι, hd sound κλπ και φυσικα ειναι αδυνατο να εχεις τα κορυφαια αποτελεσματα ενος dedicated εργαλειου οπως ο Lumagen RadianceXD..
Να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν και πολύ καθυστερημένα. Δυστυχώς πετούσα την επομένη του συγκριτικού και γύρισα εχθές το βράδυ. Να ευχαριστήσω και εγώ τον Μιχάλη για τη φιλοξενία και τις πίτσες, την Άντα για τους λουκουμάδες και το Δημήτρη για τα πατεντοεκλεράκια. Και φυσικά όλη την παρέα, γιατί πέρασα καταπληκτικά!
Νομίζω ότι ειπώθηκαν τα πάντα στις μέρες που πέρασαν και δεν υπάρχει κάτι κοσμογονικό να προσθέσω. Απλά να διευκρινήσω ότι ο Sony είχε γύρω στις 50 ώρες λειτουργίας.
Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...
Επίσης, όλο το συγκριτικό (όπως φαντάζομαι και πολλά άλλα) έγινε με στατική εικόνα και γρήγορη εναλλαγή Α-Β. Κάθε φορά που αφήναμε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα την εικόνα να τρέξει, και οι δύο προτζέκτορες μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση, με άριστο αποτέλεσμα. Όπως και κάθε φορά που βλέπαμε μια εικόνα για λίγα δευτερόλεπτα, αμέσως μετά την εναλλαγή η εικόνα μας ξένιζε (πορτοκαλοκοκκίνιζε ο 5000, πρασίνιζε ο 10).
Όντως, ο Benq ήταν πιο εντυπωσιακός, αν και σε κάποιες (πολύ λίγες) σκηνές έδειχνε ελαφρώς πιο αφύσικος. Ήταν από τις λίγες φορές που έβλεπα σοφτγουερικά καλούδια να δουλεύουν τόσο καλά και να βελτιώνουν τόσο πολύ την εικόνα. Επίσης, φαίνεται ότι ο Benq έχει καλύτερα ρυθμιστικά για αυτούς που θέλουν να τον αποσπάσπασουν το 100% των δυνατοτήτων του. Από την άλλη ο Sony έχει ένα (μικρό) πλεονέκτημα τιμής, καλύτερες δυνατότητες τοποθέτησης και έλλειψη rainbow.
Τελικά, μάλλον περισσότερο ρόλο στην αγορά παίζουν οι ιδιομορφίες/προτιμήσεις/απαιτήσεις του κάθε αγοραστή, παρά η διαφορά εικόνας που θα εισπράξει.
Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
Περασατε καλα βλεπω, και αυτο μετραει περισσοτερο!opcorn:
![]()
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
Ψάχνοντας σήμερα τα menu του SONY είδα οτι το RCP σου επιτρέπει να ρυθμίσεις το εύρος και την ένταση του κάθε χρώματος ξεχωριστά στην εικόνα επιτρέποντας πολύ λεπτομερή ρύθμιση. Δεν ξέρω πόσο καλό εργαλείο είναι το RCP αλλά πιστεύω ότι αδικείται απο τα σχόλια παραπάνω και αν αφιερώσει κάποιος αρκετό χρόνο να μάθε τις ιδιομορφίες του RCP θα μπορέσει να πετύχει ακριβώς αυτό που θέλει.
Τέλος να πω οτι και ο SONY έχει ένα software enhancement του μαύρου το οποίο κατά τη διάρκεια του συγκριτικού δεν το ενεργοποιήσαμε καθόλου. Όταν έχω λίγο χρόνο θέλω να δω πως επηρεάζει τις σκηνές που συζητήσαμε (αστέρια, φώτα στο dark knight κλπ) και θα επανέλθω.
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
Και φυσικα εννουσα οτι:Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
και οχι οτι δεν χρειαζομαστε cms!"Για κατι τετοιο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει."
Μανωλη ακριβως αυτο εγραψα και ηθελα να τονισω.Αλλο το grayscale αλλο οι κορεσμοι.
Μαλλον παρεξηγησες τη συνταξη μου.
Και φυσικα εννουσα οτι
και οχι οτι δεν χρειαζομαστε cms!
Επι της ουσιας,αυτο που εγραψα ειναι οτι η μια καποια γενικη αποχρωση σε διαφορα ire διορθωνεται με τη χρηση των gain/offset.
Φίλε strax καλώς ήλθες.
Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρόταση σου, και όχι μόνον. Π.χ. ο χώρος του του Μιχάλη είναι φανταστικός-άπαιχτος, και η φιλοξενία του παιδιού άψογη!!!
Στα υπόλοιπα καλά τα λες εκτός από δύο:
1). ο σόνυ δεν είναι φτηνότερος στα μαγαζιά από τον Benq και
2). η κοκκινίλα του Benq φτιάχνεται όποια στιγμή θέλεις από τον calibrator με το πλήρες cms που διαθέτει το μηχάνημα, ενώ η πρασινίλα του σόνυ δεν διορθωνόταν με τίποτε! Αν δείς το Benq στον δικό μου χώρο (καλεσμένος και εσύ και όλη η παρέα φυσικά όποτε θέλετε!) που είναι ρυθμισμένος χρωματικά με τη λάμπα στο whisper, κοκκινίλα δεν υπάρχει..., μόνον η υπόλοιπη εντυπωσιακή εικόνα είναι εκεί!
Φιλικά
Γιώργος.
Αυτό που θέλω τελικά να πω είναι ότι αν έχεις τον κάθε προβολέα μόνο του στην κανονική ροή της ταινίας, δεν θα σου φανεί ούτε πράσινος ο ένας, ούτε κόκκινος ο άλλος.
Bάζοντας λοιπόν στο παιχνίδι και τους παρακατω παραγοντες, ΠΟΙΟΣ θεωρειτε ότι κερδίζει overall από τους δύο ??
- Κόστος χρήσης - Αγορά/αλλαγή λάμπας (Αποδεδειγμενα ο 5000 εχει πιο πολυ φως ... Στο συγκριτικό η λαμπα του Σονυ ειχε 30 ωρες και ηταν ρυθμισμενη στο High.... Του BenQ είχε 130 ώρες και ηταν στο whisper....) Επίσης, ο ένας πρόβαλε από τα 4 μέτρα, ο άλλος από τα 5,90 (BenQ) Συνυπολογιζοντας και την δυνατοτητα ρυθμισης της ίριδας του 5000 (από τελείως κλειστή στην αρχή μέχρι και τελείως ανοικτή) σε βγάζει ΠΟΛΥ περισσότερο καιρό με την ίδια λάμπα...
[/FONT]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.