SONY HW10 vs BENQ W5000

πες που θες και θα δεις ποιος ειναι τι
αν και μαλλον δεν ειχαν ολοι την ευκαιρια για μεριντιαν
η οχι
 
Να ξαναπούμε για νιοστή φορά, ότι με μία ΑΤΙ 4ΧΧΧ (των 50 Eυρω) έχεις 7.1 LPCM άρα και ότι δυνατότητες διαχείρισης ήχου έχει οποιοσδήποτε ενισχυτής με HDMI (που, στο 90% των περιπτώσεων, είναι μεγαλύτερες από οποιασδήποτε ʽstandaloneʼ συσκευής) ;

Το μόνο θέμα (και αυτό με ερωτηματικό – θα το δούμε με την νέα Auzentech) είναι το downsampling.

End of OT – Εδώ μιλάμε για εικόνα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Δυστυχως οχι Μιχαλη, το HTPC (οι drivers και τα προγραμματα) δεν διαθετει επαρκη ρυθμιστικα για CMS και gamma correction σχετικα με την αναπαραγωγη BluRay μεσω των διαδεδομενων προγραμματων (Powerdvd /TMT).
Αν γινοταν, πιστεψε με, δεν θα στρεφομασταν σε ακριβες λυσεις τυπου Lumagen Radiance.
Λεγεται οτι υπαρχει ενας ιδιατερα πολυπλοκος τροπος για CMS correction μεσω HTPC, αλλα αυτο προυποθετει αποκλεισμο των παραπανω κλασσικων προγραμματων αναπαραγωγης, κατι που σημαινει οχι μενου, υποτιτλοι, hd sound κλπ και φυσικα ειναι αδυνατο να εχεις τα κορυφαια αποτελεσματα ενος dedicated εργαλειου οπως ο Lumagen RadianceXD..
Nα συμπληρώσω ότι τα ρυθμιστικά των Catalyst για την εικόνα δεν εφαρμόζονται όταν ο video renderer είναι οτιδήποτε εκτός από Overlay.

Δηλ. σε vmr, evr κλπ. τα brightness, contrast, gamma... της κ.γραφικών δεν λειτουργούν...

Στο PowerDVD που παίζει σε overlay κάτι μπορούμε να κάνουμε αλλά στα mkv κλπ που παίζουν σε π.χ. vmr9 renderless δεν μπορούμε να κάνουμε ρυθμίσεις στην πηγή... Οπότε ρυθμίζουμε κατευθείαν το μέσο προβολής να τελειώνουμε...
 
Να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν και πολύ καθυστερημένα. Δυστυχώς πετούσα την επομένη του συγκριτικού και γύρισα εχθές το βράδυ. Να ευχαριστήσω και εγώ τον Μιχάλη για τη φιλοξενία και τις πίτσες, την Άντα για τους λουκουμάδες και το Δημήτρη για τα πατεντοεκλεράκια. Και φυσικά όλη την παρέα, γιατί πέρασα καταπληκτικά!

Νομίζω ότι ειπώθηκαν τα πάντα στις μέρες που πέρασαν και δεν υπάρχει κάτι κοσμογονικό να προσθέσω. Απλά να διευκρινήσω ότι ο Sony είχε γύρω στις 50 ώρες λειτουργίας.

Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...

Επίσης, όλο το συγκριτικό (όπως φαντάζομαι και πολλά άλλα) έγινε με στατική εικόνα και γρήγορη εναλλαγή Α-Β. Κάθε φορά που αφήναμε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα την εικόνα να τρέξει, και οι δύο προτζέκτορες μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση, με άριστο αποτέλεσμα. Όπως και κάθε φορά που βλέπαμε μια εικόνα για λίγα δευτερόλεπτα, αμέσως μετά την εναλλαγή η εικόνα μας ξένιζε (πορτοκαλοκοκκίνιζε ο 5000, πρασίνιζε ο 10).

Όντως, ο Benq ήταν πιο εντυπωσιακός, αν και σε κάποιες (πολύ λίγες) σκηνές έδειχνε ελαφρώς πιο αφύσικος. Ήταν από τις λίγες φορές που έβλεπα σοφτγουερικά καλούδια να δουλεύουν τόσο καλά και να βελτιώνουν τόσο πολύ την εικόνα. Επίσης, φαίνεται ότι ο Benq έχει καλύτερα ρυθμιστικά για αυτούς που θέλουν να τον αποσπάσπασουν το 100% των δυνατοτήτων του. Από την άλλη ο Sony έχει ένα (μικρό) πλεονέκτημα τιμής, καλύτερες δυνατότητες τοποθέτησης και έλλειψη rainbow.

Τελικά, μάλλον περισσότερο ρόλο στην αγορά παίζουν οι ιδιομορφίες/προτιμήσεις/απαιτήσεις του κάθε αγοραστή, παρά η διαφορά εικόνας που θα εισπράξει.

Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...
 
Να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν και πολύ καθυστερημένα. Δυστυχώς πετούσα την επομένη του συγκριτικού και γύρισα εχθές το βράδυ. Να ευχαριστήσω και εγώ τον Μιχάλη για τη φιλοξενία και τις πίτσες, την Άντα για τους λουκουμάδες και το Δημήτρη για τα πατεντοεκλεράκια. Και φυσικά όλη την παρέα, γιατί πέρασα καταπληκτικά!

Νομίζω ότι ειπώθηκαν τα πάντα στις μέρες που πέρασαν και δεν υπάρχει κάτι κοσμογονικό να προσθέσω. Απλά να διευκρινήσω ότι ο Sony είχε γύρω στις 50 ώρες λειτουργίας.

Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...

Επίσης, όλο το συγκριτικό (όπως φαντάζομαι και πολλά άλλα) έγινε με στατική εικόνα και γρήγορη εναλλαγή Α-Β. Κάθε φορά που αφήναμε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα την εικόνα να τρέξει, και οι δύο προτζέκτορες μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση, με άριστο αποτέλεσμα. Όπως και κάθε φορά που βλέπαμε μια εικόνα για λίγα δευτερόλεπτα, αμέσως μετά την εναλλαγή η εικόνα μας ξένιζε (πορτοκαλοκοκκίνιζε ο 5000, πρασίνιζε ο 10).

Όντως, ο Benq ήταν πιο εντυπωσιακός, αν και σε κάποιες (πολύ λίγες) σκηνές έδειχνε ελαφρώς πιο αφύσικος. Ήταν από τις λίγες φορές που έβλεπα σοφτγουερικά καλούδια να δουλεύουν τόσο καλά και να βελτιώνουν τόσο πολύ την εικόνα. Επίσης, φαίνεται ότι ο Benq έχει καλύτερα ρυθμιστικά για αυτούς που θέλουν να τον αποσπάσπασουν το 100% των δυνατοτήτων του. Από την άλλη ο Sony έχει ένα (μικρό) πλεονέκτημα τιμής, καλύτερες δυνατότητες τοποθέτησης και έλλειψη rainbow.

Τελικά, μάλλον περισσότερο ρόλο στην αγορά παίζουν οι ιδιομορφίες/προτιμήσεις/απαιτήσεις του κάθε αγοραστή, παρά η διαφορά εικόνας που θα εισπράξει.

Η ουσία του πράγματος είναι ότι και οι δύο προβολείς είναι αποκάλυψη στα λεφτά τους και οι κάτοχοι τους θα απολαύσουν πολύ όμορφες εικόνες...


Φίλε strax καλώς ήλθες.
Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρόταση σου, και όχι μόνον. Π.χ. ο χώρος του του Μιχάλη είναι φανταστικός-άπαιχτος, και η φιλοξενία του παιδιού άψογη!!!
Στα υπόλοιπα καλά τα λες εκτός από δύο:
1). ο σόνυ δεν είναι φτηνότερος στα μαγαζιά από τον Benq και
2). η κοκκινίλα του Benq φτιάχνεται όποια στιγμή θέλεις από τον calibrator με το πλήρες cms που διαθέτει το μηχάνημα, ενώ η πρασινίλα του σόνυ δεν διορθωνόταν με τίποτε! Αν δείς το Benq στον δικό μου χώρο (καλεσμένος και εσύ και όλη η παρέα φυσικά όποτε θέλετε!) που είναι ρυθμισμένος χρωματικά με τη λάμπα στο whisper, κοκκινίλα δεν υπάρχει..., μόνον η υπόλοιπη εντυπωσιακή εικόνα είναι εκεί! -bye-


Φιλικά
Γιώργος.
 
Last edited:
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
 
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.


Εδώ είναι αρμοδιότητα του Μανώλη να το εξηγήσει τεχνικά σωστά. Εμάς μας το είπε και μας το έδειξε το πως και το γιατί τελικά δεν έρχεται, αλλά μόνον αυτός μπορεί να το πει όπως πρέπει...


Φιλικά
Γιώργος.
 
Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.

Εξαιτιας του προσφατου powerbuy εγινα κατοχος ενος sony hw-10.Δεν ειχα πριν σχεση με προβολια ,αν και απο τηλεορασεις θα ελεγα οτι εχω ασχοληθει αρκετα.Βλεποντας τις φωτογραφιες στο νημα και απο τα γραφομενα πρεπει να ομολογισω οτι ισως θα επρεπε να δω και τον benq πριν κανω την επιλογη μου.Ακομα σαν sony-ακιας αλλα και λογω της καλης τιμης στο powerbuy και φυσικα της πολυ καλης εικονας δεν παυει να ειναι εξαιρετικη αγορα. Διαβαζοντας αρκετα τον τελευταιο καιρο και παιζοντας με τα settings εχω κατασταλαξει σε δυο διαφορετικα ενα για τις ταινιες και ενα αρκετα διαφορετικο για τα παιχνιδια απο ps3 και pc.Την γνωστη πρασινιλα με RGB gain/offset την εχω περιορισει σε απολυτα αποδεκτο για τα ματια μου επιπεδο στην προβολη ταινιων ,αν και στο αλλο setting για παιχνιδια που εχω πιο εντονα χρωματα -λιγοτερο φυσικα χρωματα ι,σως ειναι και για καλο η πρασινιλα( σε αυτο το setting ειναι κοντα στο out-of-the box ).
Παντως ειναι εντυπωσιακο για μενα που ειχα να δω καλο προβολεα απο κοντα 3-4 χρονια το ποσο καλη εικονα βγαζουν πλεον αυτα τα μηχανακια.-bye-
 
Για να μην το κουραζουμε άλλο το θέμα (και εφοσον διαβασα πολλες φορες και εξωνυχιστικά ΟΛΟ το thread), πιστεύω ότι το Γενικό συμπέρασμα (όπως προείπαν και άλλοι) είναι ότι τα δύο προβόλια είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ...

Καπου υπερτερεί το ένα, κάπου το άλλο κλπ....
Ο καθε χρηστης διαλεγει και υποκειμενικά ποιο του αρεσει καλυτερα και ΟΠΟΙΟ και να παρει μένει ευχαριστημένος...:grandpa:

Τον τελευταιο καιρό ψάχνω να παρω εναν προβολεα 1080p ... (βασικα ηθελα εναν JVC-HD350 ή κάποιον μεταχειρισμένο HD1, αλλά μαλλον το budjet μου ΔΕΝ με βγαζει τόσο ψηλά μιας και ειναι δύσκολοι οι καιροί...)

Συμπέρασμα:
ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ επιλογες "χαμηλου" budjet τα δύο προαναφερθέντα μηχανάκια ( BENQ και SONY)....

Bάζοντας λοιπόν στο παιχνίδι και τους παρακατω παραγοντες, ΠΟΙΟΣ θεωρειτε ότι κερδίζει overall από τους δύο ??
  • Αξία μεταπώλησης μετά από 1 χρόνο π.χ. ( Ο W5000 ΗΔΗ κυκλοφορει 1 χρονο στην αγορα και ειναι παλιότερο μοντέλο... ΟΜΩΣ και η SONY ειναι σιγουρο ότι θα έχει βγαλει καινουργιο μοντελο -μπορει και 2- μεχρι τότε...)
  • Κόστος χρήσης - Αγορά/αλλαγή λάμπας (Αποδεδειγμενα ο 5000 εχει πιο πολυ φως ... Στο συγκριτικό η λαμπα του Σονυ ειχε 30 ωρες και ηταν ρυθμισμενη στο High.... Του BenQ είχε 130 ώρες και ηταν στο whisper....) Επίσης, ο ένας πρόβαλε από τα 4 μέτρα, ο άλλος από τα 5,90 (BenQ) Συνυπολογιζοντας και την δυνατοτητα ρυθμισης της ίριδας του 5000 (από τελείως κλειστή στην αρχή μέχρι και τελείως ανοικτή) σε βγάζει ΠΟΛΥ περισσότερο καιρό με την ίδια λάμπα...
  • Εγγύηση αντιπροσωπίας - αντικατάσταση : Ολοι ξερουμε οτι η BenQ ειναι πιο αξιοπιστη απο την Sony εδω στην Ελλαδα σε περιπτωση που τυχει καποια βλαβη-επισκευή
  • Μεγαλύτερη αντοχή στη σκόνη του BenQ ως DLP με συστημα dust proof σε σχεση με τον Sony και απο τη στιγμη που θα ειναι και οι δυο κρεμασμενοι σε ταβάνι και σε δωματιο που βρίσκεται κοντά σε αυτοκινητόδρομο με ΣΥΝΧΗ κίνηση ....
Βαζοντας και αυτους τους παραγοντες στη μεση ΤΙ θα προτιμούσατε ??? :a0210:

(sorry for the big post...) :grandpa:
 
Last edited:
Να πω και εγώ λίγα λόγια για τα δυο μηχανήματα.
Έχει αναφερθεί ξανά ότι ο Σονυ είναι ένα πολύ καλό μηχάνημα που σε συνδυασμό πάντα με την τιμή του τον κάνει μία από τις τελικές και επικρατέστερες επιλογές του εκάστοτε αγοραστή. Η out of the box συμπεριφορά του είναι περισσότερο ισορροπημένη σε σχέση με τον BENQ ο οποίος θέλει πολύ «ψαχούλεμα» εκ των έσω για να έρθει.
Τα δύο μηχανάκια είχαν στηθεί το καθένα για τον χώρο του και τα μηχανήματα του μια και ο Sony του Μιχάλη παίζει σε τοίχο βαμμένο ενώ ο Benq του Γιώργου σε οθόνη με κέρδος 1.1.
Το δωμάτιο του Μιχάλη από την άλλη ήταν ποιο περιποιημένο ενώ του Γιώργου είναι ένα απλό καθιστικό με πολλές ανακλάσεις.
Για αυτό τον απλό λόγο το gamma των 2 προβολέων πρέπει να είναι διαφορετικό.
Χρωματικά ο κάθε προβολέας αλλάζει ανάλογα με την θέση της λάμπας (νορμάλ ή οικονομική).
Για τις ανάγκες του συγκριτικού και θέλοντας να έχουμε την ίδια φωτεινότητα και στα δυο μηχανήματα ώστε με τις εναλλαγές από το ένα στο άλλο και μάλιστα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα το μάτι να μην ξεγελαστεί, ο 5000 λειτούργησε με τη λάμπα σε full mode.
Ένα θα πρέπει να δούμε ποιο μηχάνημα έχει καλύτερο μαύρο τότε νικητής είναι ο Sony ο οποίος με την χρήση της ίριδας καταφέρνει πολύ καλές τιμές μέτρησης σε αντίθεση με τον 5000. Όμως το μαύρο του «ξασπρίζει» στις τέσσερις γωνίες του κάδρου. Από την άλλη το dynamic black του Benq παίζει καθοριστικό λόγο στην αύξηση της δυναμικής περιοχής της προβαλλόμενης εικόνας .
Χρωματικά μέσω του Cms (CAA) δίνεται η ευκαιρία να τον διορθώσεις χρωματικά και μάλιστα ανάλογα με το refresh rate δηλ άλλο για 1080 / 24 άλλο για 1080/60 κλπ.
Από την άλλη το RCP του Sony δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο. Είναι λιγότερο ακριβές.
Ο Sony της δοκιμής μας όπως παρατηρήσαμε είχε μια ροπή να «μεγεθύνει» το κίτρινο χρώμα και όχι το τόσο το πράσινο χρώμα.
 
Απάντηση: Re: SONY HW10 vs BENQ W5000

Ψάχνοντας σήμερα τα menu του SONY είδα οτι το RCP σου επιτρέπει να ρυθμίσεις το εύρος και την ένταση του κάθε χρώματος ξεχωριστά στην εικόνα επιτρέποντας πολύ λεπτομερή ρύθμιση. Δεν ξέρω πόσο καλό εργαλείο είναι το RCP αλλά πιστεύω ότι αδικείται απο τα σχόλια παραπάνω και αν αφιερώσει κάποιος αρκετό χρόνο να μάθε τις ιδιομορφίες του RCP θα μπορέσει να πετύχει ακριβώς αυτό που θέλει.

Τέλος να πω οτι και ο SONY έχει ένα software enhancement του μαύρου το οποίο κατά τη διάρκεια του συγκριτικού δεν το ενεργοποιήσαμε καθόλου. Όταν έχω λίγο χρόνο θέλω να δω πως επηρεάζει τις σκηνές που συζητήσαμε (αστέρια, φώτα στο dark knight κλπ) και θα επανέλθω.

Δεν θα καταφέρεις τίποτα παραπάω παίζοντας με το εύρος.

Ενεργοποιώντας το Black Level Adj. κρασσάρεις τα μαύρα και αυξλανεις σαν τιμή το gamma στα χαμηλά ire. Αυτό που βλέπεις είναι η απότομη μετάβαση από τα πολύ σκοτεινά στα μεσσαίου φωτισμού πλάνα σχετικά απότομα και αυτό είναι που σε ξεγελά.
 
Απάντηση: Re: SONY HW10 vs BENQ W5000

Οταν η γενικη αποχρωση της εικονας τεινει προς το κοκκινο ή το πρασινο ειναι θεμα grayscale.
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.

Λάθος Νίκο. Άλλο το gray scale (off axis μέτρηση) και άλλο το CMS(on axis μέτρηση).
 

Attachments

  • original.jpg
    original.jpg
    6.4 KB · Views: 159
  • result.jpg
    result.jpg
    23.9 KB · Views: 37
Last edited:
Επίσης θα ήθελα να προσθέσω το γεγονός ότι πολλοί προβολείς τεχνολογίας SXRD αλλοιώνουν το gamma τους κάνοντας την εικόνα ποιο φωτεινή.
Σε όλα τα άλλα μοντέλα π.χ. VPL-60, 40, 200, 100 μπορούσες να το διορθώσεις τέλεια συνυπολογίζοντας, ιδιαίτερα στον 100, τον επηρεασμό της ίριδας μέσω προγράμματος από την RS-232 κάτι όμως που δεν είναι εφικτό με τον 10άρι.
 
Μανωλη ακριβως αυτο εγραψα και ηθελα να τονισω.Αλλο το grayscale αλλο οι κορεσμοι.
Μαλλον παρεξηγησες τη συνταξη μου.

Eγραψα:
Γι`αυτο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει.
Και φυσικα εννουσα οτι:
"Για κατι τετοιο δεν χρειαζεσαι CMS αλλα RGB gain/offset,κατι που και ο sony διαθετει."
και οχι οτι δεν χρειαζομαστε cms!


Επι της ουσιας,αυτο που πρεπει επισημανθει ειναι οτι η μια καποια εντονη γενικη αποχρωση σε διαφορα ire διορθωνεται με τη χρηση των gain/offset.Κατι που και οι δυο προβολεις διαθετουν.

.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: SONY HW10 vs BENQ W5000

Μανωλη ακριβως αυτο εγραψα και ηθελα να τονισω.Αλλο το grayscale αλλο οι κορεσμοι.
Μαλλον παρεξηγησες τη συνταξη μου.

Και φυσικα εννουσα οτι

και οχι οτι δεν χρειαζομαστε cms!



Επι της ουσιας,αυτο που εγραψα ειναι οτι η μια καποια γενικη αποχρωση σε διαφορα ire διορθωνεται με τη χρηση των gain/offset.


ok-bye-
 
Φίλε strax καλώς ήλθες.
Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρόταση σου, και όχι μόνον. Π.χ. ο χώρος του του Μιχάλη είναι φανταστικός-άπαιχτος, και η φιλοξενία του παιδιού άψογη!!!
Στα υπόλοιπα καλά τα λες εκτός από δύο:
1). ο σόνυ δεν είναι φτηνότερος στα μαγαζιά από τον Benq και
2). η κοκκινίλα του Benq φτιάχνεται όποια στιγμή θέλεις από τον calibrator με το πλήρες cms που διαθέτει το μηχάνημα, ενώ η πρασινίλα του σόνυ δεν διορθωνόταν με τίποτε! Αν δείς το Benq στον δικό μου χώρο (καλεσμένος και εσύ και όλη η παρέα φυσικά όποτε θέλετε!) που είναι ρυθμισμένος χρωματικά με τη λάμπα στο whisper, κοκκινίλα δεν υπάρχει..., μόνον η υπόλοιπη εντυπωσιακή εικόνα είναι εκεί! -bye-


Φιλικά
Γιώργος.

Αν εξαιρέσεις το group buy, η τιμή τους είναι όντως αρκετά κοντά.

Αυτό που θέλω τελικά να πω είναι ότι αν έχεις τον κάθε προβολέα μόνο του στην κανονική ροή της ταινίας, δεν θα σου φανεί ούτε πράσινος ο ένας, ούτε κόκκινος ο άλλος.

Και φυσικά είναι πλεονέκτημα οι καλύτερες δυνατότητες ρύθμισης του BENQ σε τυχόν ρύθμιση από επαγγελματία. Όπως και θεωρώ πλεονέκτημα τη μάλλον καλύτερη συμπεριφορά του Sony out of the box για κάποιον που δεν θέλει, είτε δεν μπορεί να φωνάξει ειδικό σπίτι για ρύθμιση.
 
Απάντηση: Re: SONY HW10 vs BENQ W5000

Αυτό που θέλω τελικά να πω είναι ότι αν έχεις τον κάθε προβολέα μόνο του στην κανονική ροή της ταινίας, δεν θα σου φανεί ούτε πράσινος ο ένας, ούτε κόκκινος ο άλλος.

Αν είσαι καινούριος στο άθλημα ίσως...
Στους πιό παλιούς θα φανεί. Συμφωνώ βεβαίως οτι η εναλλαγή Α-Β είναι αυτή που κάνει τις διαφορές να κάνουν "μπάμ".
 
Bάζοντας λοιπόν στο παιχνίδι και τους παρακατω παραγοντες, ΠΟΙΟΣ θεωρειτε ότι κερδίζει overall από τους δύο ??
  • Κόστος χρήσης - Αγορά/αλλαγή λάμπας (Αποδεδειγμενα ο 5000 εχει πιο πολυ φως ... Στο συγκριτικό η λαμπα του Σονυ ειχε 30 ωρες και ηταν ρυθμισμενη στο High.... Του BenQ είχε 130 ώρες και ηταν στο whisper....) Επίσης, ο ένας πρόβαλε από τα 4 μέτρα, ο άλλος από τα 5,90 (BenQ) Συνυπολογιζοντας και την δυνατοτητα ρυθμισης της ίριδας του 5000 (από τελείως κλειστή στην αρχή μέχρι και τελείως ανοικτή) σε βγάζει ΠΟΛΥ περισσότερο καιρό με την ίδια λάμπα...
    [/FONT]


  • Μπορώ να σου απαντήσω στα εξής:
    O Sony είχε λίγο πάνω από τις 50 ώρες. Μπορούσε να ρυθμιστεί και στο low και στο high (δεν έλειπε το φως). Ήταν συνειδητή απόφαση να τοποθετηθεί όσο πιο κοντά γίνεται, γιατί 124" είναι αυτές.
    Ο Benq αναγκαστικά τοποθετήθηκε εκεί, γιατί αλλιώς δεν θα γέμιζε την οθόνη. Οπότε αναγκαστικά πρέπει να τοποθετείται πιο πίσω από το Sony για το ίδιο μέγεθος οθόνης.
    Για να πετύχουμε την ίδια φωτεινότητα με το Sony, αναγκαστικά μπήκε η λάμπα του BENQ στο high.
    Συμπερασματικά, στο θέμα της φωτεινότητας δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με κανέναν από τους δύο. Στη θέση σου θα κοιτούσα μόνο αν ισχύουν οι φήμες για πιο γρήγορο πέσιμο της λάμπας στους Sony και όσον αφορά τον 10άρη.