Soundbar jbl 9.1 Dolby Atmos

Ίσως κάνω λάθος αλλά εμένα σαν σφάλμα του λογισμικού (το οποίο κόβει την φόρτιση στο 90%) μου φαίνεται.
@ Maestro.
Μιας και βρίσκεσαι στην Νεμπράσκα θα σου ήταν εύκολο να μιλήσεις με την υποστήριξη της jbl?
 
Ίσως κάνω λάθος αλλά εμένα σαν σφάλμα του λογισμικού (το οποίο κόβει την φόρτιση στο 90%) μου φαίνεται.
@ Maestro.
Μιας και βρίσκεσαι στην Νεμπράσκα θα σου ήταν εύκολο να μιλήσεις με την υποστήριξη της jbl?

Μίλησα μαζί τους, γράφω σχετικά στο #172. Μου είπαν να κάνω 1-2 φορτίσεις - αποφορτίσεις ώστε να εντοπίσω αν υπάρχει σημαντική διαφορά στην αυτονομία των 2 ηχείων, που φαίνεται πως μάλλον δεν υπάρχει.
 
Κάτι άλλο, που παρατήρησα μόλις, και με γρήγορο ψάξιμο φαίνεται επίσης να είναι γενικό: η μπάρα στο αριστερό της μέρος (ανάμεσα στο ηχείο και τα controls), αν την ακουμπήσεις στη βάση στο κάτω μέρος της ΨΗΝΕΤΑΙ. Αυτό δε μου αρέσει καθόλου. Φαντάζομαι εκεί είναι το τροφοδοτικό της, οπότε δεν είναι παράλογο, αλλά δε μου αρέσει σαν ιδέα να αναπτύσσονται τέτοιες θερμοκρασίες κοντά στα μεγάφωνα. Μιλάμε για κάψιμο σε βαθμό που δεν μπορείς να αφήσεις το χέρι σου πάνω.

Ελπίζω να το'χουν λάβει υπόψιν τους και να έχουν κάπως μονώσει το ηχείο από μέσα.
 
Λοιπόν, παρατηρούσα τόσο καιρό ότι τα πίσω ηχεία ύψους έκαναν την παρουσία τους μια χαρά αισθητή (φυσικά στο σωστό υλικό, κυρίως σε demo Atmos, αλλά συχνά-πυκνά και σε ταινίες), ενώ τα μπροστά όχι και τόσο. Ναι μεν έπαιρνα ένα μεγαλύτερου ύψους συνολικό μπροστινό πεδίο, αλλά όχι κατ'ανάγκη ταβάνι.. Τελικά προφανώς αυτό που φταίει είναι το ότι η μπάρα είναι πολύ χαμηλά τοποθετημένη λόγω επίπλου, με αποτέλεσμα τα ηχεία που πυροβολούν ψηλά να είναι είναι αντιληπτά στα αυτιά μου απευθείας από την πηγή τους, και όχι κυρίως από ανάκλαση.

Το πήρα απόφαση λοιπόν αυτό που είχαμε συζητήσει πριν λίγες μέρες, να αρχίσω να πειραματίζομαι με μικρές κλίσεις. Φυσικά πρέπει να βρει κανείς τη χρυσή τομή, αφού δίνοντας κλίση στρέφεται και το κεκλιμένο ηχείο ύψους, άρα μεταφέρεται 'μπροστά' μετά την ανάκλαση, οπότε δε γίνεται να το παρακάνουμε. Με ένα ελάχιστο ανέβασμα μπροστά, νομίζω τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.

Έβαλα κάτι ποδαράκια από ελαστικό υλικό (απ'αυτά που βάζεις στα πόδια των επίπλων να μη χαλάνε το πάτωμα). Η λύση προφανώς είναι "εκστρατείας", αλλά καλή για πειράματα, ενώ παραδόξως (λόγω ελαστικότητας μάλλον) είναι πολύ σταθερό και δε χοροπηδάει/γλιστράει. Είναι λίγο άσχημο βέβαια, αλλά είπαμε, δοκιμές κάνουμε.

Μάλιστα, αυτό κάνει καλό και στο θέμα της υπερθέρμανσης της βάσης, αφού πλέον δεν ακουμπάει στο έπιπλο, άρα ψύχεται καλύτερα. Θα δοκιμάσω μερικές θεάσεις έτσι να δω.

11547c0082ee0f903a674471435a5f83.jpg
 
Σε ό,τι αφορά τη θερμοκρασία, να ξέρεις ότι και άλλες ηχομπάρες ζεσταίνονται, λογικό ειδικά σε εκείνες που έχουν το τροφοδοτικό ενσωματωμένο στο σώμα τους.

Είναι προφανώς ένας συμβιβασμός που έχει ληφθεί υπ' όψη στον σχεδιασμό, γι' αυτό και η πιο ζεστή περιοχή βρίσκεται σε σημείο που είναι απίθανο να ακουμπήσει κάποιος. Δεν νομίζω ότι δημιουρεί πρόβλημα στη λειτουργία της ηχομπάρας ωστόσο.

Στο κυρίως πιάτο τώρα... υπάρχουν εγγενείς φυσικοί περιορισμοί όταν έχουμε ένα σύστημα το οποίο έχει σε fixed γωνίες τα front firing και τα upfiring μεγάφωνα. Αυτό είναι γνωστό. Στη δική σου μάλιστα περίπτωση έχεις να υπομείνεις και το υποχρεωτικά πιο χαμηλό ύψος από το ιδανικό των εμπρός front firing μεγαφώνων. Βλέπεις δεν έχεις τα upfiring modules σε κάποιο ανεξάρτητο δεξί και αριστερό ηχείο για να μπορέσεις να παίξεις με την κλίση του κεντρικού προς το ύψος του κεφαλιού σου.
Όταν το κάνεις, αλλάζει και η κλίση των upfiring ηχείων.

Η περιγραφή ότι ο ήχος προέρχεται από το μέρος που βρίσκονται τα εμπρός upfiring μεγάφωνα και όχι από το σημείο της ανάκλασης αυτών, με κάνει να πιστεύω ότι μπορεί να φταίνε διάφορα πράγματα. Κυρίως μπορεί να οφείλεται στη μεγάλη απόσταση των εμπρός fixed γωνίας upfiring μεγαφώνων.
Είναι πιθανό η μπροστινή upfiring ηχοδέσμη (αφού δεν υπάρχει τρόπος ρύθμισης της γωνίας ούτε με ηλεκτρονική διόρθωση) να πέφτει πιο μπροστά από τη θέση ακρόασης, και σε αυτό συνηγορεί το ότι δεν έχεις το ίδιο θέμα με τα - ανεξάρτητης τοποθέτησης - πίσω ηχεία.

Μια δοκιμή που θα έκανα σε υλικό που έχει πληροφορία atmos, είναι να μετακινηθώ για λίγο πιο μπροστά έτσι ώστε να κατανοήσω αν όντως η ηχοδέσμη των εμπρός upfiring ηχείων καταλήγει μέσω της ανάκλασης σε σημείο που είναι πιο μπροστά από τη θέση ακρόασης.

Υπάρχει να ξέρεις στην πατέντα της Dolby, ειδική απόκριση συχνότητας για τα μεγάφωνα που λειτουργούν ως upfiring, ακριβώς για να μειώσουν το εφέ ότι ο ήχος προέρχεται από αυτά ως σημειακή πηγή.

Υπάρχει πιο συγκεκριμένα ένας λόφος στα 7KHz μια λακούβα στα 12KHz (το εύρος των οποίων σε dB διαφέρει αναλόγως υλοποίησης).

image




Στη δική σου περίπτωση κρίνω ότι απλώς υπόκεισαι στους φυσικούς περιορισμούς που έχει ο εγγενής σχεδιασμός μιας ηχομπάρας. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα είναι προφανές ότι θα πρέπει να έχεις ανεξάρτητα upfiring μεγάφωνα από τα υπόλοιπα μεγάφωνα.

Αυτό βέβαια σημαίνει ότι για καλύτερο αποτέλεσμα, θέλεις άλλου τύπου σύστημα, πιο ακριβό προφανώς και είναι κάτι που έχουμε συζητήσει εκτενώς.
 
Καλημέρα , θα επανέλθω με το θέμα του wake up της μπάρας σχεδόν ολημερίς... έχω καταλήξει ότι αφού ενεργοποιείται λόγω earc και με τιβι stanby , με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν 20 ώρες ημερησίως ενεργοποιημένη, έχω δύο επιλογές :
α) όταν δεν τη χρειάζομαι βγάζω το καλώδιο hdmi από την μπάρα
β) όταν δεν τη χρειάζομαι κάνω unplug (την έχω σε πολυπριζο με ανεξαρτητα on off οπότε απλά πατάω τα διακοπτακια και δεν εχει τροφοδοσία)
είναι σωστό το σκεπτικό μου επιλέγοντας μία από τις δύο λύσεις??
 
Καλημέρα , θα επανέλθω με το θέμα του wake up της μπάρας σχεδόν ολημερίς... έχω καταλήξει ότι αφού ενεργοποιείται λόγω earc και με τιβι stanby , με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν 20 ώρες ημερησίως ενεργοποιημένη, έχω δύο επιλογές :
α) όταν δεν τη χρειάζομαι βγάζω το καλώδιο hdmi από την μπάρα
β) όταν δεν τη χρειάζομαι κάνω unplug (την έχω σε πολυπριζο με ανεξαρτητα on off οπότε απλά πατάω τα διακοπτακια και δεν εχει τροφοδοσία)
είναι σωστό το σκεπτικό μου επιλέγοντας μία από τις δύο λύσεις??
Όταν η κλειστή η tv σου ανοίγει μόνη της η ηχομπάρα;
 
ναι , αυτό ακριβώς συμβαίνει . άλλοτε χρειάζονται 2 λεπτά , άλλοτε 20 αλλά πάντα συμβαίνει
Νομιζω το έχεις ξαναγράψει..Σίγουρα είναι πρόβλημα του Arc της TV σου.

Οι λύσεις ανάγκης που χρησιμοποιείς είναι οκ κατ'εμέ..
 
Σε ό,τι αφορά τη θερμοκρασία, να ξέρεις ότι και άλλες ηχομπάρες ζεσταίνονται, λογικό ειδικά σε εκείνες που έχουν το τροφοδοτικό ενσωματωμένο στο σώμα τους.

Είναι προφανώς ένας συμβιβασμός που έχει ληφθεί υπ' όψη στον σχεδιασμό, γι' αυτό και η πιο ζεστή περιοχή βρίσκεται σε σημείο που είναι απίθανο να ακουμπήσει κάποιος. Δεν νομίζω ότι δημιουρεί πρόβλημα στη λειτουργία της ηχομπάρας ωστόσο.

Στο κυρίως πιάτο τώρα... υπάρχουν εγγενείς φυσικοί περιορισμοί όταν έχουμε ένα σύστημα το οποίο έχει σε fixed γωνίες τα front firing και τα upfiring μεγάφωνα. Αυτό είναι γνωστό. Στη δική σου μάλιστα περίπτωση έχεις να υπομείνεις και το υποχρεωτικά πιο χαμηλό ύψος από το ιδανικό των εμπρός front firing μεγαφώνων. Βλέπεις δεν έχεις τα upfiring modules σε κάποιο ανεξάρτητο δεξί και αριστερό ηχείο για να μπορέσεις να παίξεις με την κλίση του κεντρικού προς το ύψος του κεφαλιού σου.
Όταν το κάνεις, αλλάζει και η κλίση των upfiring ηχείων.

Η περιγραφή ότι ο ήχος προέρχεται από το μέρος που βρίσκονται τα εμπρός upfiring μεγάφωνα και όχι από το σημείο της ανάκλασης αυτών, με κάνει να πιστεύω ότι μπορεί να φταίνε διάφορα πράγματα. Κυρίως μπορεί να οφείλεται στη μεγάλη απόσταση των εμπρός fixed γωνίας upfiring μεγαφώνων.
Είναι πιθανό η μπροστινή upfiring ηχοδέσμη (αφού δεν υπάρχει τρόπος ρύθμισης της γωνίας ούτε με ηλεκτρονική διόρθωση) να πέφτει πιο μπροστά από τη θέση ακρόασης, και σε αυτό συνηγορεί το ότι δεν έχεις το ίδιο θέμα με τα - ανεξάρτητης τοποθέτησης - πίσω ηχεία.

Μια δοκιμή που θα έκανα σε υλικό που έχει πληροφορία atmos, είναι να μετακινηθώ για λίγο πιο μπροστά έτσι ώστε να κατανοήσω αν όντως η ηχοδέσμη των εμπρός upfiring ηχείων καταλήγει μέσω της ανάκλασης σε σημείο που είναι πιο μπροστά από τη θέση ακρόασης.

Υπάρχει να ξέρεις στην πατέντα της Dolby, ειδική απόκριση συχνότητας για τα μεγάφωνα που λειτουργούν ως upfiring, ακριβώς για να μειώσουν το εφέ ότι ο ήχος προέρχεται από αυτά ως σημειακή πηγή.

Υπάρχει πιο συγκεκριμένα ένας λόφος στα 7KHz μια λακούβα στα 12KHz (το εύρος των οποίων σε dB διαφέρει αναλόγως υλοποίησης).

image




Στη δική σου περίπτωση κρίνω ότι απλώς υπόκεισαι στους φυσικούς περιορισμούς που έχει ο εγγενής σχεδιασμός μιας ηχομπάρας. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα είναι προφανές ότι θα πρέπει να έχεις ανεξάρτητα upfiring μεγάφωνα από τα υπόλοιπα μεγάφωνα.

Αυτό βέβαια σημαίνει ότι για καλύτερο αποτέλεσμα, θέλεις άλλου τύπου σύστημα, πιο ακριβό προφανώς και είναι κάτι που έχουμε συζητήσει εκτενώς.

Εγκλυκλοπαίδεια, για μια ακόμη φορά! :grinning-smiley-043

Δεν το είχα καθόλου υπόψιν ότι έχουν φροντίσει και τo frequency response γι'αυτό το λόγο. Λογικότατο, και φαντάζομαι θα ήταν απολύτως λειτουργικό αν δεν είχα το θέμα της χαμηλής τοποθέτησης (γι'αυτό και είμαι τόσο ικανοποιημένος με τα πίσω κανάλια ύψους).

Πάντως γενικά με έχει μπερδέψει αυτή η μπάρα. Σε καλό υλικό, είτε Ατμος (demos, το Soul, ή κάποια σημεία στο LOTR) είτε απλό 5.1 (Τένετ, Dark Knight, ή ακόμα και απλές σειρές τύπου Queen's gambit), το σαλόνι απογειώνεται πραγματικά, απλώνεται σε ολόκληρο χώρο, σχεδόν κατά μια έννοια 'μεγαλώνει' το χώρο, γεμίζει με συχνότητες σε όλο το φάσμα. Σε κακά soundtracks, βγαίνει μια ντενεκεδίλα, και μια αίσθηση ότι μικραίνει τελείως το soundstage, σα να αγωνίζονται πολλά πράγματα να βγουν από μια μικρή επιφάνεια... Σε μουσική αντίστοιχα, άλλες φορές (κυρίως σε jazz, ακουστικά, φωνητικά ή ηλεκτρονικά χωρίς να είναι παραφορτωμένα με όργανα) απλώνεται το soundstage και βγαίνει μια όμορφη αίσθηση, άλλες φορές (βαρυφορτωμένη συμφωνική κλπ) ακούγεται λίγο σαν φλατ παντόφλα.

Προφανώς ισχύει πάντα το garbage in- garbage out, αλλά η διαφορά είναι συγκλονιστική, λες και αλλάζεις ταυτόχρονα και εξοπλισμό και χώρο ακρόασης.
 
Αφού η μπάρα δούλεψε υπερωρίες για 12 ώρες σε λίγες μέρες (μαζί με τις διακοπές μου, τελείωσα το Lord of the Rings extended remaster :D ), έχω να ακυρώσω όσα είπα παραπάνω για τα κανάλια ύψους: όταν η πληροφορία υπάρχει και είναι σαφής (κάτι Nazguls κλπ), μια χαρά ακούγονται, ξεκάθαρα τοποθετημένα στο ημισφαίριο, τόσο πάνω μπροστά όσο και πάνω πίσω. Απίστευτη τελικά αυτή η πατέντα με τα up-firing ηχεία, μου φαίνεται πως έτσι θα πορευτώ και στο κανονικό μου σύστημα. :grinning-smiley-043

Το'χα υποψιαστεί ότι δε γίνεται να μη δουλεύει, αφού η αίσθηση ύψους γενικά υπάρχει, απλά δεν την είχα δει ποτέ στοχευμένη σε συγκεκριμένα σημεία πάνω μπροστά.

Κρίμα να μην υπάρχουν κάπου streaming με demo των συστημάτων στη σωστή κωδικοποίηση, να ξέρουμε τι μας γίνεται. Το τι αποτέλεσμα παίρνουμε έχει να κάνει κατά 50% και με το τι υλικό δίνουμε.
 
Αφού η μπάρα δούλεψε υπερωρίες για 12 ώρες σε λίγες μέρες (μαζί με τις διακοπές μου, τελείωσα το Lord of the Rings extended remaster :D ), έχω να ακυρώσω όσα είπα παραπάνω για τα κανάλια ύψους: όταν η πληροφορία υπάρχει και είναι σαφής (κάτι Nazguls κλπ), μια χαρά ακούγονται, ξεκάθαρα τοποθετημένα στο ημισφαίριο, τόσο πάνω μπροστά όσο και πάνω πίσω. Απίστευτη τελικά αυτή η πατέντα με τα up-firing ηχεία, μου φαίνεται πως έτσι θα πορευτώ και στο κανονικό μου σύστημα. :grinning-smiley-043

Το'χα υποψιαστεί ότι δε γίνεται να μη δουλεύει, αφού η αίσθηση ύψους γενικά υπάρχει, απλά δεν την είχα δει ποτέ στοχευμένη σε συγκεκριμένα σημεία πάνω μπροστά.

Κρίμα να μην υπάρχουν κάπου streaming με demo των συστημάτων στη σωστή κωδικοποίηση, να ξέρουμε τι μας γίνεται. Το τι αποτέλεσμα παίρνουμε έχει να κάνει κατά 50% και με το τι υλικό δίνουμε.
Όταν βάζεις ένα βιντεο στο youtube με ανάλυση 144p σε μία 65αρα oled, θα φταίει η oled ή το υλικό;

Το soundbar είναι απίστευτο για τα χρήματά του.

Αν έκανε 1500 θα άλλαζαν οι συσχετισμοί.
 
Το soundbar είναι απίστευτο για τα χρήματά του.
Αν έκανε 1500 θα άλλαζαν οι συσχετισμοί.

Αυτό βασικά. Η μπάρα, για τις δικές μου προσδοκίες, έχει διάφορα θέματα, τα οποία ακόμα δε με έχουν πείσει για το αν θα την κρατήσω (έχω 2 βδομάδες ακόμα περιθώριο επιστροφής :D )

Το βασικότερο είναι η έλλειψη EQ ρυθμίσεων. Το δεύτερο, είναι μια αίσθηση που έχω ότι όσο το soundtrack φορτώνει (όχι σαματάς τύπου Marvel ή Νολαν, μιλάω απλά για πολλές φωνές, μουσική, ambient ήχους κλπ), έχω την αίσθηση ότι οι φωνές αδειάζουν τελείως από μεσαία. Τα οποία επανέρχονται αμέσως όταν η φωνή ηχεί σχετικά μόνη της, και ξαναποκτά ένα αρκετά πλήρες φάσμα.

Κρατάω μια πισινή, αφού το 99% του υλικού μου προέρχεται από streaming (DD+), και δεν ξέρω αν αυτό εμπεριέχει κάποιου επιπέδου δυναμική συμπίεση. Περιμένω 2-3 δισκάκια να δω αν εκεί αλλάζει το πράγμα.

Άλλα όπως λες, δε μπορώ να διανοηθώ άλλο τρόπο να πάρεις τέτοια κινηματογραφική αίσθηση με κάτω από 1000αρικο (για να μη μιλήσουμε καν για το θέμα της όχλησης στο σαλόνι).
 
Αυτό βασικά. Η μπάρα, για τις δικές μου προσδοκίες, έχει διάφορα θέματα, τα οποία ακόμα δε με έχουν πείσει για το αν θα την κρατήσω (έχω 2 βδομάδες ακόμα περιθώριο επιστροφής :D )

Το βασικότερο είναι η έλλειψη EQ ρυθμίσεων. Το δεύτερο, είναι μια αίσθηση που έχω ότι όσο το soundtrack φορτώνει (όχι σαματάς τύπου Marvel ή Νολαν, μιλάω απλά για πολλές φωνές, μουσική, ambient ήχους κλπ), έχω την αίσθηση ότι οι φωνές αδειάζουν τελείως από μεσαία. Τα οποία επανέρχονται αμέσως όταν η φωνή ηχεί σχετικά μόνη της, και ξαναποκτά ένα αρκετά πλήρες φάσμα.

Κρατάω μια πισινή, αφού το 99% του υλικού μου προέρχεται από streaming (DD+), και δεν ξέρω αν αυτό εμπεριέχει κάποιου επιπέδου δυναμική συμπίεση. Περιμένω 2-3 δισκάκια να δω αν εκεί αλλάζει το πράγμα.

Άλλα όπως λες, δε μπορώ να διανοηθώ άλλο τρόπο να πάρεις τέτοια κινηματογραφική αίσθηση με κάτω από 1000αρικο.
Ότι σου αρέσει θα κάνεις εννοείται..

Εγώ δεν έχω δικό μου σπίτι για να στήσω ένα αξιοπρεπές 5.1.4 dolby atmos home cinema με κανάλια,ογκώδη ηχεία,ενισχυτές και 2000 πλέον του κόστους της jbl..

Όλα είναι υποκειμενικά

Τα soundbar πάσχουν στις μεσαίες συχνότητες
 
Λοιπόν, επανέρχομαι, όσο συνεχίζω να τη μαθαίνω καλύτερα:

1. Η μπάρα μεταμορφώνεται (απογειώνεται) όταν παίξει ασυμπίεστο υλικό TrueHD/DTS HD MA. Η διαφορά με καλές ταινίες από streaming (που μέχρι τώρα ήταν η συντριπτική πλειονότητα των θεάσεών μου) είναι χαώδης, και έχει να κάνει κυρίως με το πως 'δένει' ο θόλος. Το μπάσο ειδικά απογειώνεται (και σκάβει πολύ πιο βαθιά από πριν), και χωρίς να κουκουλώνει τη βασική πληροφορία, γεμίζει διάφορες τρύπες που έχασκαν εδώ κι εκεί. Επίσης, δεν παρατηρώ το θέμα που έγραφα με το κεντρικό να αδειάζει. Δοκιμάστε το, είναι λες και αλλάξατε σύστημα. Πέρασα ολόκληρο το απόγευμα χαζεύοντας παλιά blurays, όπου ακόμα και τα παλιά και σχετικά προσγειωμένα soundtracks (πχ No country for old men, Big Fish, κ.α.) σε PCM/TrueHD ακούγονται πιο κινηματογραφικά και δυναμικά από υπερπαραγωγές LOTR, SW, και άλλα φαντεζί που έχω σε digital versions.

2. Ερώτηση: Σε δισκάκια με DTS HD MA βλέπω πως ενεργοποιείται αυτόματα το Neural X (η οθόνη δηλαδή κλειδώνει σε DTS HD MA NEURAL X). Το οποίο δε μου δίνει μεν την αίσθηση ότι χαλάει το υλικό με υπερβολική επεξεργασία, αλλά προτιμώ να ακούω την αυθεντική μπάντα. Πως το απενεργοποιούμε αυτό;

3. Ερώτηση 2: Στις θεάσεις μου με δισκάκια (πηγή το PS5), παρατήρησα σε random στιγμές κάποια audio drops. Το παρατήρησα αυτό τόσο σε 4K όσο και σε απλά blurays. Μιλάμε για στιγμιαίες διακοπές στον ήχο, τόσο μικρές που δεν είμαι καν σίγουρος αν συνοδεύονται από διακοπή στην εικόνα. Είχα αντίστοιχο θέμα με streaming μέσω της LG, αλλά εκεί σε κάθε drop, έσκαγε στην οθόνη το Dolby Digital DD+, δηλαδή σα να έκανε reclaim το σήμα. Στα drops στο PS5 δε συμβαίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή το σήμα μάλλον συνεχίζει να διαβάζεται λογικά. Επειδή συμβαίνει σε τελείως random στιγμές, δεν έχω την υπομονή να κάτσω να δω με τα ηχεία της τηλεόρασης, να δω αν έχει να κάνει με τη JBL ή όχι. Μια παρανοϊκή ιδέα που μου μπήκε είναι μήπως το όρθιο setup του PS5 δημιουργεί σποραδικά στιγμιαία προβλήματα στη συνεχή ανάγνωση του δίσκου, αλλά αυτό μάλλον παραείναι κουφό για να'ναι πραγματικό.
 
3. Ερώτηση 2: Στις θεάσεις μου με δισκάκια (πηγή το PS5), παρατήρησα σε random στιγμές κάποια audio drops. Το παρατήρησα αυτό τόσο σε 4K όσο και σε απλά blurays. Μιλάμε για στιγμιαίες διακοπές στον ήχο, τόσο μικρές που δεν είμαι καν σίγουρος αν συνοδεύονται από διακοπή στην εικόνα. Είχα αντίστοιχο θέμα με streaming μέσω της LG, αλλά εκεί σε κάθε drop, έσκαγε στην οθόνη το Dolby Digital DD+, δηλαδή σα να έκανε reclaim το σήμα. Στα drops στο PS5 δε συμβαίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή το σήμα μάλλον συνεχίζει να διαβάζεται λογικά. Επειδή συμβαίνει σε τελείως random στιγμές, δεν έχω την υπομονή να κάτσω να δω με τα ηχεία της τηλεόρασης, να δω αν έχει να κάνει με τη JBL ή όχι. Μια παρανοϊκή ιδέα που μου μπήκε είναι μήπως το όρθιο setup του PS5 δημιουργεί σποραδικά στιγμιαία προβλήματα στη συνεχή ανάγνωση του δίσκου, αλλά αυτό μάλλον παραείναι κουφό για να'ναι πραγματικό.

Να διευκρινίσω ότι όταν είχα παρόμοια συμπτώματα με πηγή streaming μέσω LG (με διακοπή όμως του σήματος), το είχα θεωρήσει πρόβλημα του ARC. Τώρα όμως το PS5 είναι απευθείας συνδεδεμένο στη μπάρα ώστε να μεταφέρεται ασυμπίεστος ο ήχος (δεν έχει eARC η τηλεόρασή μου). Λέτε να'ναι κάνα καλώδιο και τσάμπα να ψάχνομαι;
 
Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει αυτό.

Εκτός από τις ρυθμίσεις του μενού, πρέπει να αλλάξεις και τη ρύθμιση (μια φορά μόνο) κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής πατώντας το options. Tο βίντεο είναι σχετικό με ενισχυτή AV αλλά θεωρητικά κάνει και για την ηχομπάρα σου.


https://www.youtube.com/watch?v=qQrl8g6wu8U
 
Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει αυτό.
Εκτός από τις ρυθμίσεις του μενού, πρέπει να αλλάξεις και τη ρύθμιση (μια φορά μόνο) κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής πατώντας το options. Tο βίντεο είναι σχετικό με ενισχυτή AV αλλά θεωρητικά κάνει και για την ηχομπάρα σου.
https://www.youtube.com/watch?v=qQrl8g6wu8U

Θαενκς. Όχι, δεν είναι αυτό το θέμα, μια χαρά παίρνω τα σήματα σωστά (Atmos, TrueHD, DTS HD MA, ή PCM, ανάλογα με το δισκάκι). Απλά εκεί που βλέπω πχ 20 λεπτά χωρίς το παραμικρό, ξαφνικά μπορεί να αρχίσει για 3-4 δευτερόλεπτα να κάνει 3-4 στιγμιαίες διακοπές στον ήχο (0.01ms η καθεμία, μη φανταστείς), χωρίς όμως να ξεκλειδώνει το σήμα. Για καλώδιο το κόβω, θα δοκιμάσω με κάτι άλλο.