Macmod
AVClub Addicted Member
Charles-Marie-Widor και Morfea, αυτά είναι η άποψή σας και εγώ διαφωνώ
και με τους δύο σας! Ο λόγος που οι κόρνες έχουν τόσο μεγάλη ευαισθησία,
είναι η μεγάλη κατευθυντικότητα. Όταν ένα ηχείο έχει μεγάλη κατευθυντικό-
τητα, δεν μπορεί να ''εξαφανιστεί'' από τον χώρο, η θέση του είναι διακριτή!
Ο ήχος από την φυσική είναι δόνηση, σφαιρικό κύμα που διαδίδεται προς
όλες τις κατευθύνσεις, η κόρνα αδυνατεί να το κάνει αυτό!!! Δεν ξέρω πόσα
και ποιά πάνελ έχετε ακούσει, αλλά τα πλήρους φάσματος, μεγάλα ηλεκτρο-
στατικά δεν έχουν φασικά λάθη, ούτε και χρωματισμούς, απλά υστερούν πολύ
σε αυτό που πλεονεκτούν οι κόρνες, ευαισθησία και ευκολία οδήγησης.
Μην τσακωθούμε τώρα, απόψεις ανταλλάσουμε και δεν είναι ανάγκη να
συμφωνούμε, αλλά αν δεν γνωρίζετε τον συνομιλητή σας, μην βγάζετε τόσο
εύκολα συμπεράσματα, απλά και μόνο επειδή εκφράζει μια άλλη άποψη!
και με τους δύο σας! Ο λόγος που οι κόρνες έχουν τόσο μεγάλη ευαισθησία,
είναι η μεγάλη κατευθυντικότητα. Όταν ένα ηχείο έχει μεγάλη κατευθυντικό-
τητα, δεν μπορεί να ''εξαφανιστεί'' από τον χώρο, η θέση του είναι διακριτή!
Ο ήχος από την φυσική είναι δόνηση, σφαιρικό κύμα που διαδίδεται προς
όλες τις κατευθύνσεις, η κόρνα αδυνατεί να το κάνει αυτό!!! Δεν ξέρω πόσα
και ποιά πάνελ έχετε ακούσει, αλλά τα πλήρους φάσματος, μεγάλα ηλεκτρο-
στατικά δεν έχουν φασικά λάθη, ούτε και χρωματισμούς, απλά υστερούν πολύ
σε αυτό που πλεονεκτούν οι κόρνες, ευαισθησία και ευκολία οδήγησης.
Μην τσακωθούμε τώρα, απόψεις ανταλλάσουμε και δεν είναι ανάγκη να
συμφωνούμε, αλλά αν δεν γνωρίζετε τον συνομιλητή σας, μην βγάζετε τόσο
εύκολα συμπεράσματα, απλά και μόνο επειδή εκφράζει μια άλλη άποψη!