Στάθμη ακρόασης

Charles-Marie-Widor και Morfea, αυτά είναι η άποψή σας και εγώ διαφωνώ
και με τους δύο σας! Ο λόγος που οι κόρνες έχουν τόσο μεγάλη ευαισθησία,
είναι η μεγάλη κατευθυντικότητα. Όταν ένα ηχείο έχει μεγάλη κατευθυντικό-
τητα, δεν μπορεί να ''εξαφανιστεί'' από τον χώρο, η θέση του είναι διακριτή!
Ο ήχος από την φυσική είναι δόνηση, σφαιρικό κύμα που διαδίδεται προς
όλες τις κατευθύνσεις, η κόρνα αδυνατεί να το κάνει αυτό!!! Δεν ξέρω πόσα
και ποιά πάνελ έχετε ακούσει, αλλά τα πλήρους φάσματος, μεγάλα ηλεκτρο-
στατικά δεν έχουν φασικά λάθη, ούτε και χρωματισμούς, απλά υστερούν πολύ
σε αυτό που πλεονεκτούν οι κόρνες, ευαισθησία και ευκολία οδήγησης.
Μην τσακωθούμε τώρα, απόψεις ανταλλάσουμε και δεν είναι ανάγκη να
συμφωνούμε, αλλά αν δεν γνωρίζετε τον συνομιλητή σας, μην βγάζετε τόσο
εύκολα συμπεράσματα, απλά και μόνο επειδή εκφράζει μια άλλη άποψη!
 
av katalabaivw kala macmod, leme to idio pragma.
ta panel dev exouv fasiko sfalma apo movo tous, alla epeidn bgazouv nxo kai apo mpros kai apo pisw, erxetai o idios nxos se 2 diaforetika xrovika diastnmata(?) dior8wseme av exw la8os edw.
O nxos evisxyetai mesa stnv korva swsta logw kateu8yvtikotntos, alla auto eivai pleovektnma, symfwva me emeva kai tov Morfea. E3ngoume to giati
 
Last edited by a moderator:
Ο.Κ. Τά πάνελ συμπεριφέρονται όπως λες, γιά αυτό λοιπόν αυτός που ξέρει
γιατί αγοράζει ένα τέτοιο ηχείο, πρέπει να απευθύνεται σε αυτόν που ξέρει
και πως να τα στήσει, ούτως ώστε να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστά!
Τα πάνελ είναι υπολογισμένα να λειτουργούν με ανακλάσεις χώρου και αν
γίνουν οι σωστές μελέτες και πράξεις από τον εγκαταστάτη, τότε δεν
υπάρχει το πρόβλημα πού αναφέρεις και επιπλέον εξωμοιόνουν πλήρως την
σημειακή πηγή, δημιουργώντας τεράστια στερεοφωνική εικόνα, με τα ηχεία
να εξαφανίζονται πλήρως και χωρίς φασικά σφάλματα!!! Ας περιοριστούμε
στο θέμα μας τώρα, πρίν ο Guybrush μας αρχίσει στα χαστούκια (και με το
δίκιο του)!!!
 
Σπύρο, δεν κόβω επιδεικτικά τα γραπτά σου.

Έκοψα μόνο το κομμάτι που αποκαλείς τον άνθρωπο άσχετο κλπ.
Όσες φορές και να πω μην προσβάλλετε το συνομιλητή σας, με γράφετε όλοι εκεί που δεν πιάνει μελάνι!

Το βλέπεις ότι εκτιμώ τη γνώμη σου και πολύ μάλιστα, αλλά μην είσαι απόλυτος.
Αν ο άλλος δεν είναι διατεθειμένος να υιοθετήσει τις απόψεις σου, δεν θα το κάνει ποτέ!

Αυτός δεν είναι λόγος να τον βρίζεις.
 
Στεριο νομιζω οτι εισαι πολυ επιεικης με αυτους που γραφουν αγγλοελληνικα. Απο την στιγμη που ο κανονισμος το απαγορευει θα επρεπε να παρεμβαινεις αμεσα και να σταματησει αυτος ο σαδισμος να μας βγαινουν τα ματια για να διαβασουμε ενα κειμενο.
 
............

16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...
Τρία χρόνια παρακολουθώ τα γραφόμενά σου (που ποστάρεις με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ NICK) και δεν έχω δει ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...
16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...

Έχεις φάει κόλλημα φίλε νομίζω.....
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Στάθμη ακρόασης

16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...
Τρία χρόνια παρακολουθώ τα γραφόμενά σου (που ποστάρεις με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ NICK) και δεν έχω δει ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...
16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...

Έχεις φάει κόλλημα φίλε νομίζω.....

A δεν θελω τετοια. Οι κορνες ειναι οτι καλυτερο και κυριως δεν εχουν χρωματισμους.:flipout:

Sebastian, Marcus....Γεια σου ρε Χρησταρα...:flipout:
 
Last edited:
Αναφερομαι στον Lemarchand και ενα προσωπικο μας αστειο.

Περα απο τη πλακα το θεμα με τον Σπυρο εχει παραγινει. Τοση αλαζονεια και ειρωνια δεν μπορει να γινεται αποδεκτη απο τη διαχειριστικη ομαδα.
 
βρε δεν αφήνετε την διαχειριστική όμάδα και να κοιτάξετε τα δικά σας γραπτά
Μην ασχολείστε με το τι γράφουν οι άλλοι.
Κουραζόμαστε όλη την ώρα να βλέπουμε καποιον να μαλώνει με κάποιον.
Αφήστε και κάτι κάτω....
 
16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...
Τρία χρόνια παρακολουθώ τα γραφόμενά σου (που ποστάρεις με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ NICK) και δεν έχω δει ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...
16 hz - κόρνες - εκκλησιαστικά όργανα - χιονισμένα βουνά της Σουηδίας...

Έχεις φάει κόλλημα φίλε νομίζω.....

μήπως ζηλεύετε τις εμπειρίες που ίσως ποτέ δεν θα αποκτήσετε?
Εχετε ακούσει εσείς 16 στο σπιτάκι σας?
Εχετε δει από κοντά 3-4 παρόμοιες υλοποιήσεις που είναι σπάνιες στον κόσμο?
Γιατί σας πειράζουν τα χιονισμένα βουνά της Σουηδίας ?
Γιατί σας ενοχλεί που κάποιος έχει χρησιμοποιήσει κατά καιρούς διαφορετικά νικς?

Εκτός από τα greeklish που είναι αναγκαίο κακό και τον ευθύ του τρόπο και ώρες ώρες πεισματάρικο, εγώ δεν βρίσκω κάτι κακό.
Και δεν είναι σωστό να συντηρείτε καταστάσεις.

Τέλος ΕΣΕΙΣ κολλήματα δεν έχετε ?
 
Re: Απάντηση: Στάθμη ακρόασης

Ο.Κ. Τά πάνελ συμπεριφέρονται όπως λες, γιά αυτό λοιπόν αυτός που ξέρει
γιατί αγοράζει ένα τέτοιο ηχείο, πρέπει να απευθύνεται σε αυτόν που ξέρει
και πως να τα στήσει, ούτως ώστε να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστά!
Τα πάνελ είναι υπολογισμένα να λειτουργούν με ανακλάσεις χώρου και αν
γίνουν οι σωστές μελέτες και πράξεις από τον εγκαταστάτη, τότε δεν
υπάρχει το πρόβλημα πού αναφέρεις και επιπλέον εξωμοιόνουν πλήρως την
σημειακή πηγή, δημιουργώντας τεράστια στερεοφωνική εικόνα, με τα ηχεία
να εξαφανίζονται πλήρως και χωρίς φασικά σφάλματα!!! Ας περιοριστούμε
στο θέμα μας τώρα, πρίν ο Guybrush μας αρχίσει στα χαστούκια (και με το
δίκιο του)!!!

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το πράγμα έχει ως εξής.
Στήνουμε ένα πάνελ στα πχ 1.5 μέτρα απ τον πίσω τοίχο. Το οποίο θα ακτινοβολεί με αρκετή ισχύ προς αυτόν λόγω μικρής απόστασης. Εχουμε τότε μια ωραιότατη συμβολή και μια βαρβάτη ακύρωση στις αντίστοιχες συχνότητες. Αλλά και σε όλες τις συχνότητες της γειτονειάς όλο και κάποιο ζόρι θα υπάρχει. Και στις αρμονικές αυτών μια απ τα ίδια.
Υπάρχουν δύο επιλογές. Απολαμβάνουμε το φίλτρο χτένας ως οτιδήποτε μπορεί να του κολλήσει απ το πλουσιότατο χαιεντάδικο λεξικό ή ...
φωνάζουμε (και πληρώνουμε φαντάζομαι) τον ειδικό που ξέρει, και με το μαγικό ραβδάκι του θα τα εξαφανίσει. Απ το μυαλό μας φυσικά.

Τα ίδια θα συμβούν φυσικά σε κάθε υλοποίηση σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.
Αλλά όπως ξέρουμε το άθλημα είναι παιχνίδι συμβιβασμών.
Το ποιούς θα επιλέξει καθένας του δίνει και την ταμπέλα-κολλήματα.

Και αφήστε επιτέλους την καραμέλα με τους χρωματισμούς στις κόρνες.
Αν πρόκειται κάποτε να ασχοληθείται με το θέμα θ αναλύψετε τα πραγματικά μειονηκτήματα τους. Και δεν αναφέρομαι στο WAF.

Καλά μπάνια.
 
Εχετε ακούσει εσείς 16 στο σπιτάκι σας?
Εχετε δει από κοντά 3-4 παρόμοιες υλοποιήσεις που είναι σπάνιες στον κόσμο?

αλλο αν το συγκεκριμενο συστημα που περιγραφεται να ειναι εκπληκτικο (που μαλλον ειναι αφου συμφωνουν ολοι οσοι το ακουσαν) και αλλο αν καποιος δεν ακουει με κατι παρομοιο ειναι ασχετος και ανιδεος ετσι δεν ειναι? μπορουν και αλλοι ανθρωποι να ακουν αξιοπρεπως μουσικη φανταζομαι...
 
αλλο αν το συγκεκριμενο συστημα που περιγραφεται να ειναι εκπληκτικο (που μαλλον ειναι αφου συμφωνουν ολοι οσοι το ακουσαν) και αλλο αν καποιος δεν ακουει με κατι παρομοιο ειναι ασχετος και ανιδεος ετσι δεν ειναι? μπορουν και αλλοι ανθρωποι να ακουν αξιοπρεπως μουσικη φανταζομαι...

υπάρχει το hiend του καναπέ και του πορτοφολιού και το hiend του ιδρώτα και της "αμφισβητούμενης" εμφάνισης ή της form follows function εμφάνισης.

Στη μεν πρώτη περίπτωση οι θιασώτες γεύονται ό,τι τους πασάρεται γιά καλό (στην προκειμένη περίπτωση ας πάρουμε τους 16 κύκλους) και νομίζουν ότι τους ακούν, ενώ στην δεύτερη κάποιος μπορεί να έχει αφιερώσει μερικά χρόνια από την ζωή του που ισοδυναμούν ενδεχομένως με το ακριβοπληρωμένο r&d της χαιεντ εταιρείας ή το πάχος του πορτοφολιού του καναπεκαθήμενου.
Το θέμα είναι γιατί να πρέπει να δεχόμαστε ότι το σωστό είναι το χαιντ του καναπέ και όχι του ιδρώτα και γιατί πρέπει να γελιοποιούμε και να κοροϊδεύουμε το δεύτερο επειδή δεν κοστίζει χειροπιαστά χρήματα, αλλά απλά κόπο.
Στο ζητούμενο στην προκειμένη, η γιαλιστερη κατασκευή δεν διανοείται να πιάσει τους 16, αλλά το πορτοφόλι το αδειάζει.

Εκεί ίσως πάει ο χαρακτηρισμός "άσχετος και ανίδεος", στο ότι δηλαδή κάποιος και κάποιοι γαλουχούνται επί σειρά ετών ότι πληρώνοντας ακριβά θα πετύχουν κάτι, ενώ ίσως ο δρόμος είναι λάθος και έχει επιλεχθεί γιατί είναι γιαλιστερός και φινετσάτος.
 
Το θέμα είναι γιατί να πρέπει να δεχόμαστε ότι το σωστό είναι το χαιντ του καναπέ και όχι του ιδρώτα και γιατί πρέπει να γελιοποιούμε και να κοροϊδεύουμε το δεύτερο επειδή δεν κοστίζει χειροπιαστά χρήματα, αλλά απλά κόπο.
.

συμφωνω με αυτο που λες γιατι υπαρχουν εκπληκτικα DIY μηχανηματα απο ανθρωπους που ψαχνονται χρονια. απλα οπως δε πρεπει να γελοιοποιουμε και να κοροιδευουμε το δευτερο δε θα πρεπει εξισου να γελοιοποιουμε και να κοροϊδευουμε και το πρωτο. Αυτο που λεω ειναι οτι υπαρχει περιπτωση να ακουσει καλη μουσικη και καποιος που πληρωσε ακριβα το συστημα του αγοραζοντας το απο τα μαγαζια... δεν αξιζει να αποκαλειται ανιδεος και ασχετος για αυτο ειδικα εαν εχει επιτυχει ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα...
 
Morfea, βλέπω ότι επιμένεις! Καλά κάνεις η συζήτηση χωρίς αντίλογο είναι
βαρετή! Άνοιξε λοιπόν ένα Thread Στην DIY, να κάνουμε όση συζήτηση
θέλεις, δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα!!! Δεν θα αναφερθώ ξανά στο
παρόν Thread στις κόρνες και σε εκτός θέματος ζητήματα!
 
έχει επιλεχθεί γιατί είναι γιαλιστερός και φινετσάτος.

το εχω ξανακουσει αυτο το επιχειρημα και πραγματικα μου φαινεται παραλογο να προσπαθει καποιος να πουλησει μουρη με το ποσα λεφτα εδωσε για ενα ηχοσυστημα (εαν ειναι αυτο που εννοεις). πραγματικα ποιον θα ενδιεφερε κατι τετοιο? ειναι πιο κοντα στην ανθρωπινη λογικη να πετυχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα δινοντας τα λιγοτερα δυνατα λεφτα.

αν καποιος θελει να πουλησει μουρη υπαρχουν αλλοι τροποι που ειναι ορατοι απο περισσοτερους ανθρωπους (αμαξια ρολογια ρουχα κλπ) και οχι απο τους ελαχιστους που ασχολουνται με το hifi.