Stranger Things 5 [Netflix]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 1 33.3%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 2 66.7%
  • Καλή

    Votes: 0 0.0%
  • Μέτρια

    Votes: 0 0.0%
  • Κακή

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    3
Αλλο κοστος εχεις οταν εχεις μονιμη καθαριστρια να σου καθαριζει τις τρεις πολυκατοικιες σου αλλο κοστος οταν παιρνεις εξτρα συνεργεια.

Για αυτό είναι λογικό, αντί να καθαρίζεις το σπίτι σου μια φορά την εβδομάδα, να το καθαρίζεις μια φορά το χρόνο ξέρωγώ...
Όταν το Babylon 5 και το Star Trek βγάζανε 20+ επεισόδια τον χρόνο έχουμε το Stranger Things να χαριεντίζεται με 5 επεισόδια το χρόνο.
 
τοτε τα εφφε ηταν της πλακας


για κανε τωρα Babylon 5 να δεις που θα παει το μαλλι....με τα εφφε σε 4k...
 
Για αυτό είναι λογικό, αντί να καθαρίζεις το σπίτι σου μια φορά την εβδομάδα, να το καθαρίζεις μια φορά το χρόνο ξέρωγώ...
Όταν το Babylon 5 και το Star Trek βγάζανε 20+ επεισόδια τον χρόνο έχουμε το Stranger Things να χαριεντίζεται με 5 επεισόδια το χρόνο.
Τέτοιες σειρές υπάρχουν ακόμη και παραυπάρχουν. Δες αν θες το Matlock με την Cathy Bates. 20 επεισόδια στη σεζόν 2024-25. Στην Αγγλία υπάρχει ακόμη το Coronation street, 1 επεισοδιο την ημέρα. Όπως και το Τόλμη και Γοητεία παίζεται ακόμη, επίσης ένα επεισόδιο την ημέρα.
 
τοτε τα εφφε ηταν της πλακας


για κανε τωρα Babylon 5 να δεις που θα παει το μαλλι....με τα εφφε σε 4k...

Τα εφέ για εκείνη την εποχή ήταν εξωπραγματικά.
Και οι μάστορες τα έκαναν με Amiga. 'Οχι σαν τα γατάκια του σήμερα που έχουν έτοιμα engines.
Μη συγκρίνεις την τέχνη με την έτοιμη φασολάδα από το super market.
Τότε μπορεί να ήθελαν ένα μήνα σε εργατοώρες για να στήσουν ένα δωμάτιο και τώρα με το Houdini ή το Unreal Engine το στήνουν σε μία μέρα.
Και μη συγκρίνεις τα textures που έκαναν με το χέρι τότε με τα έτοιμα φωτορεαλιστικά textures που έχουν σήμερα.


Τέτοιες σειρές υπάρχουν ακόμη και παραυπάρχουν. Δες αν θες το Matlock με την Cathy Bates. 20 επεισόδια στη σεζόν 2024-25

Άρα η δυνατότητα υπάρχει. Αυτό λέω.
 
Τα εφέ για εκείνη την εποχή ήταν εξωπραγματικά.

Ναι αλλα ηταν για μια ποιοτητα.

Τωρα που η ποιοτητα αναγκαστικα εχει ανεβει εχουν ανεβει και οι εργατοωρες.

Τα μεσα εξελισσονται ετσι κι αλλιως δεν τα συγκρινω.
 
Τα εφέ για εκείνη την εποχή ήταν εξωπραγματικά.
Και οι μάστορες τα έκαναν με Amiga. 'Οχι σαν τα γατάκια του σήμερα που έχουν έτοιμα engines.
Μη συγκρίνεις την τέχνη με την έτοιμη φασολάδα από το super market.
Τότε μπορεί να ήθελαν ένα μήνα σε εργατοώρες για να στήσουν ένα δωμάτιο και τώρα με το Houdini ή το Unreal Engine το στήνουν σε μία μέρα.
Και μη συγκρίνεις τα textures που έκαναν με το χέρι τότε με τα έτοιμα φωτορεαλιστικά textures που έχουν σήμερα.




Άρα η δυνατότητα υπάρχει. Αυτό λέω.
Μόνο που το Μάτλοκ διαδραματίζεται όλο σε 5 σκηνικά, δεν έχει σχεδόν καθόλου εξωτερικά γυρίσματα, κανένα απολύτως εφέ, η πλοκή είναι επαναλαμβανόμενη σε κάθε επεισόδιο, οι ηθοποιοί είναι Β'κατηγορίας (εκτός από την Καθυ Μπέιτς) δηλαδή ζήτω η φτήνια. Αυτό θες;
 
Ναι αλλα ηταν για μια ποιοτητα.

Τωρα που η ποιοτητα αναγκαστικα εχει ανεβει εχουν ανεβει και οι εργατοωρες.

Το μέσον ανεβάζει την ποιότητα και φέρνει και την ευκολία, οπότε μιλάμε για λιγότερες εργατοώρες με καλύτερο αποτέλεσμα.

Μόνο που το Μάτλοκ διαδραματίζεται όλο σε 5 σκηνικά, δεν έχει σχεδόν καθόλου εξωτερικά γυρίσματα, κανένα απολύτως εφέ, η πλοκή είναι επαναλαμβανόμενη σε κάθε επεισόδιο, οι ηθοποιοί είναι Β'κατηγορίας (εκτός από την Καθυ Μπέιτς) δηλαδή ζήτω η φτήνια. Αυτό θες;

Το Babylon 5 ή το Star Trek μόνο φτηνά δεν τα λες.
Και έχουμε παρεξηγήσει λίγο τα εφέ.
Τα εφέ έχουν πλημυρίσει το σινεμά γιατί είναι πιο φτηνά από το να κάνεις κάτι κανονικά.
Πιο φτηνά θα πήγαινε π.χ. στον Jackson να κάνει copy paste μερικά χιλιάδες Orc από το να ντύσει μερικές εκατοντάδες κομπάρσους και να τους πληρώνει.
Δεν συζητάμε το να χτίσεις το Rivendel VS να το φτιάξεις με το Unreal engine...
 
Το μέσον ανεβάζει την ποιότητα και φέρνει και την ευκολία, οπότε μιλάμε για λιγότερες εργατοώρες με καλύτερο αποτέλεσμα.


Ναι καλα . Για ρωτα καποιον που δουλευει σε post production house τι σημαινει ποιοτητα και τι εργατοωρες απαιτει.

Πολυ απλοικα τα σκεφτεσαι δεν ειναι καθολου ετσι. Μπορει με την ελευση του ΑΙ να απλοποιηθουν σε καποια χρονια αλλα δεν ειμαστε καθολου κοντα σε αυτο.
 
Να ρωτήσω κάποιον επαγγελματία γιατί δουλεύει Maya/Houdini ή Unreal engine και όχι 3D Studio;
Την ανηψιά μου και το αγόρι της δηλαδή;
Πότε θέλεις να βρεθούμε να τους ρωτήσεις; 😂
Δεν μιλάω για ΑΙ, αλλά για προγράμματα που δεν υπήρχαν πριν από 30 χρόνια γιατί δεν υπήρχαν και υπολογιστές για να τα υποστηρίξουν.