Streaming....βάλτε τα δυνατά σας να με πείσετε...

Το μεγάλο κουτί στο κάτω μέρος τι το θέλεις, δώστο σε κανά φτωχό.
(Φτωχός εδώ).

Το είχα βάλει στις αγγελίες, κόντεψε να φτάσει στα 1000€ και το απέσυρα.
Προτιμώ να το καμαρώνω από το να το σκοτώσω. :P

Θα χρειαστείς μια διόλου φτωχική βάση γι αυτό.

Έχει βάση. ;)

Όταν παίζετε τοπικά αρχεία με τι software; Έναν χύμα file manager;

Σε αυτό που έχω φτιάξει, στην έκδοση 1.2.0b που έχουν τα παιδιά, στήνεις minidlna ή minim server και βλέπεις τα αρχεία.
Στην έκδοση 1.6.0a που ελέγχω εγώ, τοπικά αρχεία βλέπεις πλέον και από samba server ή απλά κουμπώνεις έναν δίσκο usb στο rpi και τα βλέπεις.

Στα rpi το Α και το Ω είναι το software.
Και καμία εταιρία δεν έχει επενδύσει για να φτιάξει σωστό software.
Όταν λέω "να επενδύσει". εννοώ να πληρώσει σοβαρούς προγραμματιστές και όχι script kidies που βασίζονται σε έτοιμα εργαλεία ή vibe coders που νομίζουν ότι θα γράψει κώδικα το AI για αυτούς.
 
Και ίσως να λες και λίγα.
Βλέπω εταιρίες που πουλάνε σε πενταψήφια νούμερα και δεν έχουν ασχοληθεί με το software. Όχι η eversolo.
 
Αν έφτιαχναν και software θα έβγαινε ένα eversolo 3000 ευρώ .......Βρήκαν το android, φτιάχνουν κι ένα skin UI να είναι ομορφούλι και τέλος.
Η Zidoo/Eversolo/Luxsin έχει το πιο εξελιγμένο και, σχετικά, πολυπληθες τμήμα ΜΟΝΟ για το λογισμικό!