Streaming....βάλτε τα δυνατά σας να με πείσετε...

Το μεγάλο κουτί στο κάτω μέρος τι το θέλεις, δώστο σε κανά φτωχό.
(Φτωχός εδώ).

Το είχα βάλει στις αγγελίες, κόντεψε να φτάσει στα 1000€ και το απέσυρα.
Προτιμώ να το καμαρώνω από το να το σκοτώσω. :P

Θα χρειαστείς μια διόλου φτωχική βάση γι αυτό.

Έχει βάση. ;)

Όταν παίζετε τοπικά αρχεία με τι software; Έναν χύμα file manager;

Σε αυτό που έχω φτιάξει, στην έκδοση 1.2.0b που έχουν τα παιδιά, στήνεις minidlna ή minim server και βλέπεις τα αρχεία.
Στην έκδοση 1.6.0a που ελέγχω εγώ, τοπικά αρχεία βλέπεις πλέον και από samba server ή απλά κουμπώνεις έναν δίσκο usb στο rpi και τα βλέπεις.

Στα rpi το Α και το Ω είναι το software.
Και καμία εταιρία δεν έχει επενδύσει για να φτιάξει σωστό software.
Όταν λέω "να επενδύσει". εννοώ να πληρώσει σοβαρούς προγραμματιστές και όχι script kidies που βασίζονται σε έτοιμα εργαλεία ή vibe coders που νομίζουν ότι θα γράψει κώδικα το AI για αυτούς.
 
Και ίσως να λες και λίγα.
Βλέπω εταιρίες που πουλάνε σε πενταψήφια νούμερα και δεν έχουν ασχοληθεί με το software. Όχι η eversolo.
 
Αν έφτιαχναν και software θα έβγαινε ένα eversolo 3000 ευρώ .......Βρήκαν το android, φτιάχνουν κι ένα skin UI να είναι ομορφούλι και τέλος.
Η Zidoo/Eversolo/Luxsin έχει το πιο εξελιγμένο και, σχετικά, πολυπληθες τμήμα ΜΟΝΟ για το λογισμικό!
 
Τις αποφάσεις σε κάθε εταιρία δεν τις παίρνουν οι προγραμματιστές της.
Αν σαν εταιρία έχει αποφασίσει να έχει android σαν λειτουργικό "γιατί έτσι" και να παίξουν με το gui, σε αυτό θα δουλέψουν και οι προγραμματιστές.
 
Τα κόστη της αλυσίδας, είτε τα διαχειρίζονται μεσάζοντες είτε ο κατασκευαστής, εκεί είναι. Δεν εξαφανίζονται ως δια μαγείας.

Για το software, νομίζω ότι πλέον δεν είναι εύκολο να έχεις τη βάση δεδομένων που χρειάζεται για να έχεις και την κατάλληλη διαχείριση/ακουστικό π.χ. Θέλεις ομάδα για όλα αυτά, τμήμα που ασχολείται με την εξέλιξη.
 
Νορμάλ εταιρείες (όπως π.χ. η Eversolo) δεν έχουν τμήμα που κάνει voicing στα μηχανήματά τους, ή και να κάνει συνήθως δεν έχει τη δυνατότητα να πει στους προγραμματιστές "δεν παίζει καλά, πετάξτε όλη την πλατφόρμα και φτιάξτε κάτι άλλο". Θα ήταν τρέλα να έκαναν κάτι τέτοιο, στα τελικά στάδια της ανάπτυξης.

Άσε που μπορεί να μην καταλάβουν καν ότι δεν παίζει καλά, ανάλογα με τις εμπειρίες τους και τις αναφορές τους.
 
επανερχόμενος στο θέμα, εκεί που το άρχισα τελος πάντων μετά από λίγες δοκιμές 2 ημερών με το wimm ultra, τα συμπεράσματα είναι τα εξής:
1. το wiim παίζει σκληρά από την lineout του ή την έξοδο ακουστικών (πράγματα που με ενδιαφέρουν, ιδίως το δεύτερο)
2. Σε σύγκριση με το touch υστερεί στην lineout.
3. και τα δυο παίζουν πολύ καλά ως transport με οπτική είτε στο RME είτε στον Denon AVR. (πολύ καλά=μου αρκούν, δεν ενοχλούν)
4. Η εμπειρία με το connect δεν μου έδωσε κάτι wow μέχρι στιγμής σε σχέση με το implementation του touch
5. Δεν τα έβαλα ακόμα στο καλό dac, ούτε έκανα ΑΒ
6. το Wiim ως συσκευή και λειουργικό, αξιοθαύμαστο
7. Η μετάβαση από LMS σε Lyrion στο touch οδυνηρή σχεδόν εμπειρία για πρωτάρη, αλλά για μένα με 17 χρόνια εμπειρία απλώς κουραστική, αλλά θα στρώσει κι άλλο.
 
Νορμάλ εταιρείες (όπως π.χ. η Eversolo) δεν έχουν τμήμα που κάνει voicing στα μηχανήματά τους, ή και να κάνει συνήθως δεν έχει τη δυνατότητα να πει στους προγραμματιστές "δεν παίζει καλά, πετάξτε όλη την πλατφόρμα και φτιάξτε κάτι άλλο". Θα ήταν τρέλα να έκαναν κάτι τέτοιο, στα τελικά στάδια της ανάπτυξης.

Άσε που μπορεί να μην καταλάβουν καν ότι δεν παίζει καλά, ανάλογα με τις εμπειρίες τους και τις αναφορές τους.

Βασικά auto ΕQ (πέρα από το impedance matching) από ένα database 2500 ακουστικών, δεν μπορεί να μην χρειάζεται ομάδα εξέλιξης να δουλεύει από πίσω.
 
Για το software, νομίζω ότι πλέον δεν είναι εύκολο να έχεις τη βάση δεδομένων που χρειάζεται για να έχεις και την κατάλληλη διαχείριση/ακουστικό π.χ. Θέλεις ομάδα για όλα αυτά, τμήμα που ασχολείται με την εξέλιξη.

Αν θέλεις να λέγεσαι εταιρία που έχει το δικό της software, έτσι είναι.
Σαν streamer δεν σε απασχολεί τι θα βάλει ο άλλος στην έξοδο. Εσύ ψηφιακή βγάζεις.
Το DAC και τι θα κάνεις μετά με το σήμα, είναι άλλη ιστορία και δουλειά άλλου team.
 
Αν θέλεις να λέγεσαι εταιρία που έχει το δικό της software, έτσι είναι.
Σαν streamer δεν σε απασχολεί τι θα βάλει ο άλλος στην έξοδο. Εσύ ψηφιακή βγάζεις.
Το DAC και τι θα κάνεις μετά με το σήμα, είναι άλλη ιστορία και δουλειά άλλου team.

Αν το καλοσκεφτείς όμως, για να ανταγωνιστείς κάτι τέτοιο αλλά και όσα θα προκύψουν κατόπιν ως features, θα πρέπει να έχεις team, έστω που να διαχειρίζεται το A.I. που θα κάνει τη χοντρή δουλειά για όλα αυτά.
Και μετά είναι το fine tuning.

Βέβαια η συζήτηση είναι θεωρητική, γιατί τα στάδια από την παραγωγή μέχρι την κατάληξη στο ράφι, έχουν κοστολόγια τελείως διαφορετικά σε σχέση με ένα project DIY. Κόστη διαχείρησης βασικά, εκτός του προϊόντος εντελώς.
 
Γιατί να κάνει τη χοντρή δουλειά το Α.Ι; :unsure:
Εγώ ότι έχω γράψει το έχω γράψει μόνος μου με τη βοήθεια του ΑΙ στο debugging, logging και documentation (ναι, το βαριέμαι αφάνταστα).
Developers είπαμε να προσλάβουν, όχι πιτσιρίκια που βάζουν τα ΑΙ να γράφουν κώδικα και νομίζουν ότι έγιναν προγραμματιστές.