Streaming με Raspberry

Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;

Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Εγώ πάντως έτσι όπως το διαβάζω βρίσκω ότι αναφέρεσαι στην ηχητική απόδοση του συγκεκριμένου λογισμικού χωρίς να το έχεις ακούσει.
 
Δεν είναι μόνο το connect. Είναι ότι δεν υποστηρίζει lossless στο Spotify καθόλου.

Εγώ το βλέπω ως εξής. Είναι μια κόρη της παντρειας χωρίς προίκα. Και όσοι γαμπροί ειναι υποψήφιοι, τους απορρίπτει.

Πέρα από την ευκολία του connect να συνεχίζεις παίζεις από άλλη συσκευή, πχ ότι δεν σταματάει όταν χτυπάει το κινητό ποια τα άλλα οφέλη του που μπορεί να είναι deal breaker για rpi ειδικά.
 
  • Wow
Reactions: Busoni
Το λογισμικό του Tzimisce δεν απευθύνεται ούτε στο κοινό που ψάχνει το lossless Spotify (γιατί το κοινό που ξέρει 2 πράγματα παραπάνω ξέρει ότι το lossless Spotify έχει κατώτερο ήχο από τα Qobuz & Tidal) ούτε στο κοινό που θα το πειράξει ότι δεν έχει connect.

Δεν θα το πειράξει επειδή θα εκτιμήσει το ότι ο καλύτερος δυνατός ήχος θα έρθει αν δεν γίνει χρήση του connect.

Και αυτό και μόνο αυτό πρωταρχικά νοιάζει το "κοινό" του Tzimisce.

Το "κοινό του Echo Dot" δεν έχει νόημα να ασχοληθεί. Υπάρχουν 1000 λύσεις πιο κατάλληλες για αυτούς.
να προσθέσω εδώ, ότι απο το Σαββατο που ακούω με wiim ultra και touch και με το wiim σε tidal connect, θα έλεγα ότι ούτε με εξέπληξε ιδιαίτερα το περιβάλλον του connect, ούτε ηχητικά ενθουσιάστηκα αν υπολογίσουμε ότι το connect μου ζητούσε να στείλω 24/192 ενώ το touch δεν πήγαινε πάνω απο 24/96
 
να προσθέσω εδώ, ότι απο το Σαββατο που ακούω με wiim ultra και touch και με το wiim σε tidal connect, θα έλεγα ότι ούτε με εξέπληξε ιδιαίτερα το περιβάλλον του connect, ούτε ηχητικά ενθουσιάστηκα αν υπολογίσουμε ότι το connect μου ζητούσε να στείλω 24/192 ενώ το touch δεν πήγαινε πάνω απο 24/96

Πως ήταν οι συγχρονισμένοι στίχοι σε σχέση με του squeezebox;
 
Το κοινό που ξέρει δύο πράγματα παραπάνω, ψάχνει την ποιότητα ανεξαρτήτως πηγής, αλλιώς όχι μόνο δεν ξέρει δύο πράγματα παραπάνω, αλλά καταλήγει να ξέρει μείον τέσσερα πράγματα παρακάτω.

Το κοινό που πραγματικά ξέρει και έχει απαιτήσεις έχει καταλήξει εδώ και καιρό στο ποια είναι η καλύτερη πηγή για το streamer του.
Και γελάει με το Spotify.

Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε.
 
Δεν είμαι 15χρονο πια

Αν και δεν είχα στο μυαλό μου το karaoke στην ερωτηση, το καταγράφω ότι δεν είσαι 15χρονο.

Εμένα οι συγχρονισμένοι στίχοι με βοηθούν να καταλάβω καλύτερα τη λυρικότητα σε ένα τραγούδι του οποίου η γλώσσα δεν είναι άμεσα αντιληπτή και γνωστή σε εμένα.
 
Το κοινό που πραγματικά ξέρει και έχει απαιτήσεις έχει καταλήξει εδώ και καιρό στο ποια είναι η καλύτερη πηγή για το streamer του.
Και γελάει με το Spotify.

Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Ξεροσφύρι;

Βασικά οι απαιτήσεις του κοινού που ξέρει έφεραν το lossless στο Spotify. Το κοινό που δεν ξέρει ή δεν το ενδιαφέρει δεν ασχολείται με το να πιέζει προς την καλύτερη ποιότητα.

Τώρα αν απορρίπτεις κάτι που τυχαίνει να υπάρχει στο Spotify αλλά όχι σε άλλη πλατφόρμα, μπορείς άνετα να το απορρίψεις επειδή είναι στο Spotify και να μην το ακούσεις σε lossless ποιότητα.
Αλλα αυτό δεν σε κάνει κάποιον που αναζητά την ποιότητα. Σε κάνει απλώς δογματικό.
 
Αν και δεν είχα στο μυαλό μου το karaoke στην ερωτηση, το καταγράφω ότι δεν είσαι 15χρονο.

Εμένα οι συγχρονισμένοι στίχοι με βοηθούν να καταλάβω καλύτερα τη λυρικότητα σε ένα τραγούδι του οποίου η γλώσσα δεν είναι άμεσα αντιληπτή και γνωστή σε εμένα.
Η αναγνωση στιχων την ωρα της ακροασης απορροφα πορους απο τον εγκέφαλο και η ακοή επηρεαζεται. Συνηθως ακουω με κλειστα ματια. Οι στιχοι με ενδιεφεραν βαριά βαριά μεχρι τα 18 και μονο την πρώτη φορα που ακουω κατι.
Οπως και ναχει δεν ειναι σοβαρο κριτήριο επιλογής. Το στρημινγκ δεν ειναι βινυλιο.
 
amazon, apple, qobuz, tidal, spotify, κλπ κλπ, εν τελει το ζητημα ειναι το πως κ αν δινει τα api η καθε εταιρεια, το ποια εταιρεια θελει native εφαρμογες, για να συνδεθεις μαζυ της κ να επιλεξεις την αναλυση ηχου που επιθυμεις...εν τελει το ζητημα μας ειναι, πως θα συνδεθεις με καθε εταιρεια? η μια ετσι, η αλλη αλλιως η αλλη παρα αλλιως...μυλος...
 
Τι σχέση έχει ο συγχρονισμός των στίχων με το νήμα;.
Και συγχρονισμένους στίχους έχει και εξώφυλλα και πληροφορίες για τους καλλιτέχνες...
Από πότε έχετε να δείτε rpi streamer; 🤔
 
Η αναγνωση στιχων την ωρα της ακροασης απορροφα πορους απο τον εγκέφαλο και η ακοή επηρεαζεται. Συνηθως ακουω με κλειστα ματια. Οι στιχοι με ενδιεφεραν βαριά βαριά μεχρι τα 18 και μονο την πρώτη φορα που ακουω κατι.
Οπως και ναχει δεν ειναι σοβαρο κριτήριο επιλογής. Το στρημινγκ δεν ειναι βινυλιο.

Η μουσική αναζήτηση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. Εμπεριέχει και τον χρόνο ακρόασης με τα μάτια κλειστά, και τον χρόνο ακρόασης με τα μάτια ανοιχτά, και όλες εκείνες τις στιγμές από το ρυθμικό χτύπημα με το πόδι έως την ανάγνωση των στίχων σε συγχρονισμό με τη μουσική και πολλά ακόμη.

Μπορείς να στρημαρεις βινύλιο παρεμπιπτόντως. Τοπικά.