Streaming με Raspberry

Φήμες λένε πως το 4 ακούγεται καλύτερα από το 5....
Δεν ξέρω κάτι στα σίγουρα....
Το 5 έχει πιο μεγαλύτερο επεξεργαστή και υψηλότερα clocks, άρα υποτίθεται πως παράγει περισσότερο ηλεκτρικό και RF θόρυβο...
Το 4 επίσης, σίγουρα έχει μεγαλύτερη ποικιλία από αξεσουάρ σαν πιο ώριμη πλατφόρμα και χρειάζεται λιγότερη ψύξη.

Τα ίδια λέγανε και για 3 vs 4. Βγαίνει ο καθ ένας κ κάνει ένα βιντεάκι στο YouTube και λέει ότι να ναι για να μαζέψει views κ likes

Ο μεγαλυτερος επεξεργαστής όταν τρέχει το ίδιο πρόγραμμα δουλεύει ποιο χαλαρά
 
Φήμες λένε πως το 4 ακούγεται καλύτερα από το 5....

Φήμες.
Σε άμεση σύγκριση 4 vs 5 με το ίδιο λειτουργικό, το 5 ακούγεται λίγο καλύτερο.
Όχι τραγικά αλλά σίγουρα όχι χειρότερα.

Θέμα κουτιού είναι η hdmi ή θέμα του ίδιου του raspberry;

Θέμα κουτιού είναι το τι hdmi θα βγάλει.
Το rpi βγάζει mini hdmi, αλλά υπάρχουν κουτιά που την μετατρέπουν σε κανονική.
 
Προφανώς θα έχουν κολλημένο πάνω στο σασί κανά αντάπτορα από mini σε κανονική. Μάλιστα δεν το ξερα. Stremio είχες δοκιμάσει ή μόνο Kodi; Βγάζει passthrough ήχο κανονικά όλα τα φορμάτ;
 
Για τέτοιες λεπτομέρειες, στους πολυκάναλους. :ROFLMAO:
Project με raspberry υπάρχουν τόσα πολλά που δεν υπάρχει περίπτωση να το πετάξεις.
Από το να κόβεις τις διαφημίσεις με ένα pihole, μέχρι να στήσεις NAS, να παίζεις παιχνίδια retro, να στήσεις αυτοματισμούς στο σπίτι κλπ.
Απλά μην πάρεις με emmc γιατί θέλει διαδικασία να το flashάρεις, δεν είναι απλά αλλαγή κάρτας SD.
 
  • Like
Reactions: Deneb