Streaming με Raspberry

Φήμες λένε πως το 4 ακούγεται καλύτερα από το 5....
Δεν ξέρω κάτι στα σίγουρα....
Το 5 έχει πιο μεγαλύτερο επεξεργαστή και υψηλότερα clocks, άρα υποτίθεται πως παράγει περισσότερο ηλεκτρικό και RF θόρυβο...
Το 4 επίσης, σίγουρα έχει μεγαλύτερη ποικιλία από αξεσουάρ σαν πιο ώριμη πλατφόρμα και χρειάζεται λιγότερη ψύξη.

Τα ίδια λέγανε και για 3 vs 4. Βγαίνει ο καθ ένας κ κάνει ένα βιντεάκι στο YouTube και λέει ότι να ναι για να μαζέψει views κ likes

Ο μεγαλυτερος επεξεργαστής όταν τρέχει το ίδιο πρόγραμμα δουλεύει ποιο χαλαρά
 
Φήμες λένε πως το 4 ακούγεται καλύτερα από το 5....

Φήμες.
Σε άμεση σύγκριση 4 vs 5 με το ίδιο λειτουργικό, το 5 ακούγεται λίγο καλύτερο.
Όχι τραγικά αλλά σίγουρα όχι χειρότερα.

Θέμα κουτιού είναι η hdmi ή θέμα του ίδιου του raspberry;

Θέμα κουτιού είναι το τι hdmi θα βγάλει.
Το rpi βγάζει mini hdmi, αλλά υπάρχουν κουτιά που την μετατρέπουν σε κανονική.
 
Προφανώς θα έχουν κολλημένο πάνω στο σασί κανά αντάπτορα από mini σε κανονική. Μάλιστα δεν το ξερα. Stremio είχες δοκιμάσει ή μόνο Kodi; Βγάζει passthrough ήχο κανονικά όλα τα φορμάτ;
 
Για τέτοιες λεπτομέρειες, στους πολυκάναλους. :ROFLMAO:
Project με raspberry υπάρχουν τόσα πολλά που δεν υπάρχει περίπτωση να το πετάξεις.
Από το να κόβεις τις διαφημίσεις με ένα pihole, μέχρι να στήσεις NAS, να παίζεις παιχνίδια retro, να στήσεις αυτοματισμούς στο σπίτι κλπ.
Απλά μην πάρεις με emmc γιατί θέλει διαδικασία να το flashάρεις, δεν είναι απλά αλλαγή κάρτας SD.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: PanMan and Deneb
κ μια ακομα παρατηρηση..το αυθεντικο hat pcie -nvme , που κουμπωνει με ταινια στο pcie της μητρικης, ειναι καλο πλην ομως δεχεται μεγεθη μονο 2230 κ 2242 που και ειναι λιγα κ που ειναι πολυ πιο ακριβα...καλυτερα σε hat που δεχεται 2280
 
υπαρχουν hat που παιρνουν απο τα gpio i2s κ το βγαζουν με δικα τους ρολογια σε hdmi/i2s.. .υπαρχει κ hat που παιρνει απο το hdmi του rpi ,δικα του ρολογια, κ στο δινει σε οπτικο η αναλογικο
 
To να βγάζω ήχο πάλι μέσω της HDMI, να φανταστώ το θεωρείτε βλασφημία ε;😁


Ανάλογα τον στόχο σου, τα πάντα γίνονται.
Μη κρίνεις όμως το αποτέλεσμα όταν έχεις αυτοσχεδιάσει.
Αν το πας έτσι, παίρνεις ήχο και από το καρφί που έχει για έξοδο το rpi.
Και φυσικά θα έχεις τον ανάλογο ήχο.
 
  • Like
Reactions: Deneb
To να βγάζω ήχο πάλι μέσω της HDMI, να φανταστώ το θεωρείτε βλασφημία ε;😁

Όσο το έψαξα, δεν παίζει το σενάριο Dolby Vision και hdr10+. Κάνει revert σε hdr10 στην καλύτερη.

Τώρα τι τους λες βρε; Πως αλλιώς θα πάρεις ήχο object based χωρίς HDMI; Δεν γίνεται.
 
Σε home cinema εννοείται ότι θα βγάλεις τον ήχο από το HDMI.
Πως αλλιώς; 🤔

Εδώ όμως μιλάμε για streaming.
Αν έχεις κανένα τέρας av receiver με ΠΟΛΥ καλό dac, μπορεί η HDMI να είναι ίση η καλύτερη από την usb.
Όλα εξαρτώνται από το τι έχεις στην αλυσίδα μετά τι rpi.
Επίσης θεωρώ ότι δεν κυκλοφορεί στην αγορά av με σοβαρό dac που να κοστίζει λιγότερο από 6-7k και ίσως να λέω λίγα.
 
Η HDMI βγάζει ήχο κ εικόνα ταυτόχρονα, πρέπει να συνδεθεί με οθόνη /τηλεόραση ή με πολυκάναλο ενισχυτή. Δύσκολα να βρεις DAC που να υποστηρίζει HDMI Audio in. Και αν υπάρχουν φαντάζομαι θα είναι πολύ λίγα. Πρόσεξε όμως, το HDMI Audio in δεν είναι το ίδιο με το i2s μέσω HDMI. Αν δηλαδή δεις DAC με HDMI είσοδο μην υποθέσεις ότι είναι συμβατό με το raspberry, μπορεί απλά να δέχεται σήμα i2s από την HDMI που έχει.

Αν το ενδιαφέρον είναι να γίνει media player, απ' ότι βλέπω βγάζει κάποια Dolby formats κ πολυκαναλα, ανάλογα κ με την εφαρμογή που θα εγκαταστήσεις στο raspberry, αλλά ρώτα καλύτερα κ άλλου γι'αυτό, δεν το 'χω με τα ντόλμπια ζω στην εποχή του νεάντερταλ.
 
Για να μην μπερδεύεται ο κόσμος το HDMI από Raspberry
- είτε μεταφέρει εικόνα και ήχο.
- είτε μεταφέρει ήχο, ψηφιακά, πάνω από I2S. Σ' αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται το hdmi απλά ως βύσμα, τα data περνάνε βάσει I2S.

Το πρώτο είναι το default που βγαίνει από τις hdmi που έχει το board του Raspberry

Το δεύτερο χρειάζεται HAT με δικό του HDMI και έχει νόημα για DACs με είσοδο I2S